Оқыту-тәрбиелеу процесіне жаңа технологияларды жүйелі түрде енгізіп,білім және тәрбие беру сапасын көтеру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі
қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Өздігінен білім алудың мақсаты:
1. Оқу және тәрбие әдістерін жетілдіру және кеңейту мақсатында
жалпы педагогикалық және психологиялық білімдерін жетілдіріп,
кеңейту;
2. Өз пәнінің саласы бойынша терең білім алу;
3. Озық педагогикалық тәжірибелер мен педагогикалық ғылым
жетістіктерін меңгеру;
4. Мұғалімнің жалпы біліктілік, білімділік деңгейін жетілдіру.
2 слайд
Әдістемелік жұмыстың мақсаты: Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау Өздігінен білім алудың мақсаты: 1. Оқу және тәрбие әдістерін жетілдіру және кеңейту мақсатында жалпы педагогикалық және психологиялық білімдерін жетілдіріп, кеңейту; 2. Өз пәнінің саласы бойынша терең білім алу; 3. Озық педагогикалық тәжірибелер мен педагогикалық ғылым жетістіктерін меңгеру; 4. Мұғалімнің жалпы біліктілік, білімділік деңгейін жетілдіру.
3 слайд
Аты жөні: Жанадилова Айдын
Калдибаевна
Туған жылы: 25.09.1989 ж.
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: 2007-2011
Маңғыстау облысы Ақтау
қаласындағы “Ш.Есенов ” атындағы
КМТжИУ Мамандығы: География
пәні мұғалімі (Бакалавр)
Еңбек өтілі: 6 жыл
Санаты: ІІ (екінші)
3 слайд
Аты жөні: Жанадилова Айдын Калдибаевна Туған жылы: 25.09.1989 ж. Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: 2007-2011 Маңғыстау облысы Ақтау қаласындағы “Ш.Есенов ” атындағы КМТжИУ Мамандығы: География пәні мұғалімі (Бакалавр) Еңбек өтілі: 6 жыл Санаты: ІІ (екінші)
4 слайд
1.
Кіріспе
Қазіргі заман мұғалімі тек өз пәнінің
терең білгірі болу емес,тарихи-
танымдық,педагогикалық-психологиялық
сауатты, саяси-эконмикалық білімді және
ақпараттық-коммуникациялық білімді және
ақпараттық –коммуникациялық технологияны
жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы
маман болу керек.
4 слайд
1. Кіріспе Қазіргі заман мұғалімі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес,тарихи- танымдық,педагогикалық-психологиялық сауатты, саяси-эконмикалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық –коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман болу керек.
5 слайд
ХХI ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін
қанағаттандыру үшін білім беру саласында
төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап
көрсетті:Компьютерлік техниканы,
интернет,телекоммуникациялық желі, электрондық
және телекоммуникациялық
құралдарды,мультимедиалық электрондық
оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы
білім сапасын көтеру.
Ел Президентінің
Қазақстан халқына
жолдауында:
5 слайд
ХХI ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті:Компьютерлік техниканы, интернет,телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды,мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:
6 слайд
Өз бетінше білім
жетілдіру көздері
Педагогика ғылымы
жетістіктерін
жүйелі оқып-үйрену
Өзіндік іс-тәжірибе мен
арнайы сынақ
жұмыстарын жүргізу
Педагогикалық озат
тәжірибені
зерттеп,жинақтау
6 слайд
Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып-үйрену Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сынақ жұмыстарын жүргізу Педагогикалық озат тәжірибені зерттеп,жинақтау
7 слайд
Өз
бетінше
білім
жетілдір
удің
басты
бағытта
ры
Жалпы ой-
өрісін
кеңейту,
жалпы
білімін
көтеру
Өзіндік
танымдық-
шығармашыл
ық
қабілеттерін
арттыру
Кәсіби
шеберлігін,
пәндік
біліктілігін
жетілдіру
7 слайд
Өз бетінше білім жетілдір удің басты бағытта ры Жалпы ой- өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеру Өзіндік танымдық- шығармашыл ық қабілеттерін арттыру Кәсіби шеберлігін, пәндік біліктілігін жетілдіру
8 слайд
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны
Әдісте
мелік
білімін
жетілд
іру
Жалпы
мәдени
білімін
жетілдіру
Пәндік
білімін
жетілд
іру
Теориял
ық
білімін
жетілді
ру
8 слайд
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны Әдісте мелік білімін жетілд іру Жалпы мәдени білімін жетілдіру Пәндік білімін жетілд іру Теориял ық білімін жетілді ру
9 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру
жұмысының мазмұны мына төмендегі
бес сала бойынша жүргізіліп келеді:
I бөлім. Саяси сауаттылықты көтеру
II бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру
IIІ бөлім. Пәндік білімін жетілдіру
ІVбөлім.Педагогикалық –
психологиялық
білімді жетілдіру
V бөлім. Жалпы мәдени білімін жетілдіру
9 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі бес сала бойынша жүргізіліп келеді: I бөлім. Саяси сауаттылықты көтеру II бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру IIІ бөлім. Пәндік білімін жетілдіру ІVбөлім.Педагогикалық – психологиялық білімді жетілдіру V бөлім. Жалпы мәдени білімін жетілдіру
10 слайд
•А Білім туралы заң
•Ә Тіл туралы заң
•Б Білім саласындағы реформаларды талдау
•В 12 жылдық білім беру
•Г Қазақстан Республикасы президентінің жолдауы
•Е Қазақстан Республикасының еңбек туралы заңы
10 слайд
•А Білім туралы заң •Ә Тіл туралы заң •Б Білім саласындағы реформаларды талдау •В 12 жылдық білім беру •Г Қазақстан Республикасы президентінің жолдауы •Е Қазақстан Республикасының еңбек туралы заңы
11 слайд
-Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды
оқып-үйрену;
-Пәнді оқытудың тиімді технологияларын, белсенді оқыту
әдіс-формаларын,
қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы
әдістемесін оқып-үйрену;
-Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының
жетістіктерін оқып-үйрену,
практикаға ендіру;
-Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатысу;
-Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену.
11 слайд
-Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; -Пәнді оқытудың тиімді технологияларын, белсенді оқыту әдіс-формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып-үйрену; -Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену, практикаға ендіру; -Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатысу; -Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену.
12 слайд
-4. Біліктілігін жетілдіру курстарына қатысу
5. Пәндік сайыстарға қатысу
6. Пәндік әдістемелік журналдарға жазылу
7. Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу
жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық-
тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды
оқып-үйрену;
8. Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша
жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру;
9. Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер
игеру.
12 слайд
-4. Біліктілігін жетілдіру курстарына қатысу 5. Пәндік сайыстарға қатысу 6. Пәндік әдістемелік журналдарға жазылу 7. Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық- тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып-үйрену; 8. Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; 9. Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.
13 слайд
-Пән бойынша оқыту процесінде оқушылардың
-Психологиялық жас ерекшеліктеріне
сай тапсырмалар даярлау, беру
-Оқу – тәрбиенің психологиялық заңдылыңын білу
-Педагогика және психология ғылымы саласындағы
жаңа көз-қарастар және тәжірибелермен
танысып отыру, банк қорын жинақау.
-Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау
барысында мектеп психологымен дианостикалық
жұмысты жетілдіру, педагогикалық тәжірибені
жинақтау
және қорландыру.
13 слайд
-Пән бойынша оқыту процесінде оқушылардың -Психологиялық жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар даярлау, беру -Оқу – тәрбиенің психологиялық заңдылыңын білу -Педагогика және психология ғылымы саласындағы жаңа көз-қарастар және тәжірибелермен танысып отыру, банк қорын жинақау. -Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау барысында мектеп психологымен дианостикалық жұмысты жетілдіру, педагогикалық тәжірибені жинақтау және қорландыру.
14 слайд
-Саяси,ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді
оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту;
-Театр, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару,
әр түрлі ғылыми-танымдық, мәдени-көпшілік
шараларға қатысу;
-Этика мен эстетика, экология мен экономика
мәселелерін оқып-үйрену.
14 слайд
-Саяси,ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; -Театр, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми-танымдық, мәдени-көпшілік шараларға қатысу; -Этика мен эстетика, экология мен экономика мәселелерін оқып-үйрену.
15 слайд
Білім жетілдіру
жұмысының
маңызды түрлері
Кәсіптік
байқау-
сайыстар,
олимпиадала
р
Ғылыми-
практикалық
конференциял
ар мен
семинар-
тренингтер
Әдістемелік
кеңестер мен
пед.оқулар
15 слайд
Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар, олимпиадала р Ғылыми- практикалық конференциял ар мен семинар- тренингтер Әдістемелік кеңестер мен пед.оқулар
16 слайд
Білім
жетілдіру
жұмысыны
ң негізгі
формалары
Жұптық немесе
ұжымдық
әдістемелік
ізденіс
жұмыстары
Жеке өзіндік
ғылыми зерттеу
жұмыстары
Шығармашылық
ізденіс-зерттеу
топтары
16 слайд
Білім жетілдіру жұмысыны ң негізгі формалары Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік ізденіс жұмыстары Жеке өзіндік ғылыми зерттеу жұмыстары Шығармашылық ізденіс-зерттеу топтары
17 слайд
Үш жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі
заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына
бағытта жүргізілсе деген ұсынысым бар.:
Өз бетінше білім алу әрекеті :
Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады.
I.Психологиялық компоненттерге:
1.Ақпараттық дамытушылық;
2.Мотивациялық;
3.Эмоцияналдық-еріктік;
II. Практикалық компоненттерге:
1.Мазмұндық;
2.Операционалдық-танымдық;
3.Ұймдастырушылық
17 слайд
Үш жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына бағытта жүргізілсе деген ұсынысым бар.: Өз бетінше білім алу әрекеті : Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады. I.Психологиялық компоненттерге: 1.Ақпараттық дамытушылық; 2.Мотивациялық; 3.Эмоцияналдық-еріктік; II. Практикалық компоненттерге: 1.Мазмұндық; 2.Операционалдық-танымдық; 3.Ұймдастырушылық
18 слайд
Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде
атқаруы,рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің
философиялық,психологиялық,педагогикалық
әлеуметтанымдық т.б білімдердің қажеттілігін
сезінуі,”педагогикалық шығармашылық” педагогикалық
экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін түсінуі;екіншіден-
білімнің үздіксіз екенін ,мұғалім үшін оның тоқтауы өте қауіпті
екенін ұғынуы;үшіншіден-өзінің нені білмейтінін
анықтауы ,кәсіби құзырлылығының деңгейін талдай алуы,
өзініңәлеумет арасында қаншалықты мәртебесінің барлығын
сараптай алуын білдіреді.
18 слайд
Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде атқаруы,рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің философиялық,психологиялық,педагогикалық әлеуметтанымдық т.б білімдердің қажеттілігін сезінуі,”педагогикалық шығармашылық” педагогикалық экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін түсінуі;екіншіден- білімнің үздіксіз екенін ,мұғалім үшін оның тоқтауы өте қауіпті екенін ұғынуы;үшіншіден-өзінің нені білмейтінін анықтауы ,кәсіби құзырлылығының деңгейін талдай алуы, өзініңәлеумет арасында қаншалықты мәртебесінің барлығын сараптай алуын білдіреді.
19 слайд
Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен,
қызығушылықтарының дамуымен, өзінің
шығармашылық әлеуетін өзінің
дамытуының,
өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен
шектеу-
лерден шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін
іздестірумен байланысты.
19 слайд
Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен, қызығушылықтарының дамуымен, өзінің шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының, өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен шектеу- лерден шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін іздестірумен байланысты.
20 слайд
Бұған мұғалімнің табандылығы,
бастамашылдығы,мақсаттылығы,
бағыттылығы және шығармашылық көңіл-
күйі жатады.
20 слайд
Бұған мұғалімнің табандылығы, бастамашылдығы,мақсаттылығы, бағыттылығы және шығармашылық көңіл- күйі жатады.
21 слайд
Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын
Әдіснамасын,әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады.
Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру,қажетті
ақпаратты таба алу,әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс
жасай білу, жазып,түртіп оқуды меңгеруден тұрады.
21 слайд
Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын Әдіснамасын,әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады. Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру,қажетті ақпаратты таба алу,әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, жазып,түртіп оқуды меңгеруден тұрады.
22 слайд
Өз бетінше білім алушының танымдық
жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын
білу,
жұмысты орындауда нақты мақсаттармен
айқын міндеттер белгілей алу.
22 слайд
Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу, жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын міндеттер белгілей алу.
23 слайд
Кәсіби білім-
білік қорын
молайтып,
тиімді
таңдау жасай
алады. Кәсіби білім-
білік қорын
молайтып,
тиімді
таңдау жасай
алады.Мақсатты
бағытты
педагогикалық
үрдісті
шығармашылықпен
атқара алады.
Мақсатты
бағытты
педагогикалық
үрдісті
шығармашылықпен
атқара алады. Нәтижелі
қызмет
жасап,оған
терең талдау
жасай алады.
Нәтижелі
қызмет
жасап,оған
терең талдау
жасай алады.
23 слайд
Кәсіби білім- білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Кәсіби білім- білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады.Мақсатты бағытты педагогикалық үрдісті шығармашылықпен атқара алады. Мақсатты бағытты педагогикалық үрдісті шығармашылықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.