"Оқыту үшін бағалау"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Оқыту үшін бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қалыптастырушы бағалауда жүзеге асатын бағалау әдістері.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқыту үшін бағалау

#1 слайд
Оқыту үшін бағалау

1 слайд

Оқыту үшін бағалау

Біз бәріміз оқушыларымыздан жоғары нәтиже мен өз мүмкіндіктеріне сенімділікті және оқи отырып өз мақсатына жету жолын таба б

#2 слайд
Біз бәріміз оқушыларымыздан жоғары нәтиже мен өз мүмкіндіктеріне сенімділікті және оқи отырып өз мақсатына жету жолын таба білуін күтеміз. (Absolum, 2006) Оқушылардан біз нені күтеміз?

2 слайд

Біз бәріміз оқушыларымыздан жоғары нәтиже мен өз мүмкіндіктеріне сенімділікті және оқи отырып өз мақсатына жету жолын таба білуін күтеміз. (Absolum, 2006) Оқушылардан біз нені күтеміз?

«Бағалау» деген не? «Assessment» латын етістігінен аударғанда ‘assidere’ – «жақын отыру». Бағалау кезінде біз оқушын

#3 слайд
«Бағалау» деген не? «Assessment» латын етістігінен аударғанда ‘assidere’ – «жақын отыру». Бағалау кезінде біз оқушыны бақылаймыз. Бұл әншейін ғана процедура емес. Біз оны олармен «бірге» немесе «олар үшін» жасаймыз. (Green, 1998)

3 слайд

«Бағалау» деген не? «Assessment» латын етістігінен аударғанда ‘assidere’ – «жақын отыру». Бағалау кезінде біз оқушыны бақылаймыз. Бұл әншейін ғана процедура емес. Біз оны олармен «бірге» немесе «олар үшін» жасаймыз. (Green, 1998)

Бағалаудың екі тәсілі бар Формативті (қалыптастырушы) бағалау formativ Бұл бағалау түрі өтіліп жатқан тақырып туралы ақп

#4 слайд
Бағалаудың екі тәсілі бар Формативті (қалыптастырушы) бағалау formativ Бұл бағалау түрі өтіліп жатқан тақырып туралы ақпарат алу үшін, жақын арадағы қадамдарды анықтап, дұрыс бағыт –бағдар алу үшін қолданылады. Қорытынды (жиынтық) бағалау summativ Бағалау өтілген тақырып бойынша деңгейін анықтау үшін қолданылады. Айырмашылықтары – ақпарат не үшін қолданылатындығында. (Harlen, 2006)

4 слайд

Бағалаудың екі тәсілі бар Формативті (қалыптастырушы) бағалау formativ Бұл бағалау түрі өтіліп жатқан тақырып туралы ақпарат алу үшін, жақын арадағы қадамдарды анықтап, дұрыс бағыт –бағдар алу үшін қолданылады. Қорытынды (жиынтық) бағалау summativ Бағалау өтілген тақырып бойынша деңгейін анықтау үшін қолданылады. Айырмашылықтары – ақпарат не үшін қолданылатындығында. (Harlen, 2006)

Формативті бағалау Берілген тақырып бойынша іздену үдерісі болып табылады. Оны оқушылар мен оқытушылар өздерінің қаншалықты

#5 слайд
Формативті бағалау Берілген тақырып бойынша іздену үдерісі болып табылады. Оны оқушылар мен оқытушылар өздерінің қаншалықты дәрежеде оқуда қозғалыс барын анықтау үшін, қайда бағыт алу керектігін, қалай дұрыс шешім қабылдау керектігін біліп отыру үшін қолданады. Assessment Reform Group (2002)

5 слайд

Формативті бағалау Берілген тақырып бойынша іздену үдерісі болып табылады. Оны оқушылар мен оқытушылар өздерінің қаншалықты дәрежеде оқуда қозғалыс барын анықтау үшін, қайда бағыт алу керектігін, қалай дұрыс шешім қабылдау керектігін біліп отыру үшін қолданады. Assessment Reform Group (2002)

Ботаникалық аналогтар Егер балаларды гүл деп алсақ - гүлдер … Өсімдіктердегі Summative assessment – олардың өскенін белгілеу ө

#6 слайд
Ботаникалық аналогтар Егер балаларды гүл деп алсақ - гүлдер … Өсімдіктердегі Summative assessment – олардың өскенін белгілеу өлшемі. Оларды салыстырып, талдауға болады. Бірақ ол олардың өсу процесіне қатысы жоқ. Formative assessment – бұл оларды суару, күту эквивалентіне тең. Бұл олардың өсу процесімен, қажеттіліктерімен тығыз байланысты. (Жаңа Зеландия білім министрлігі, 2009)

6 слайд

Ботаникалық аналогтар Егер балаларды гүл деп алсақ - гүлдер … Өсімдіктердегі Summative assessment – олардың өскенін белгілеу өлшемі. Оларды салыстырып, талдауға болады. Бірақ ол олардың өсу процесіне қатысы жоқ. Formative assessment – бұл оларды суару, күту эквивалентіне тең. Бұл олардың өсу процесімен, қажеттіліктерімен тығыз байланысты. (Жаңа Зеландия білім министрлігі, 2009)

Сыныпта бағалау стандарттары Assessment Reform Group (2002) Жалпы бағалау туралы Қалыптастыруш ы Жиынтық Әр түрлі оқу мақс

#7 слайд
Сыныпта бағалау стандарттары Assessment Reform Group (2002) Жалпы бағалау туралы Қалыптастыруш ы Жиынтық Әр түрлі оқу мақсаттарына бағытталған және даму қабілеттерді бақылалайтын құрал болып табылады. Оқу мақсаттарына сәйкес келетін сұрақтар, дискуссиялар мен бақылаулардың, оқу нәтижелілігі туралы ақпарат. Бағалау оқу нәтижесіне тікелей қатысты. Тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктері мен пәндік мазмұнына көзделген, тесттер мен басқа да бақылау жұмыстарының нәтижелері бағаланады.

7 слайд

Сыныпта бағалау стандарттары Assessment Reform Group (2002) Жалпы бағалау туралы Қалыптастыруш ы Жиынтық Әр түрлі оқу мақсаттарына бағытталған және даму қабілеттерді бақылалайтын құрал болып табылады. Оқу мақсаттарына сәйкес келетін сұрақтар, дискуссиялар мен бақылаулардың, оқу нәтижелілігі туралы ақпарат. Бағалау оқу нәтижесіне тікелей қатысты. Тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктері мен пәндік мазмұнына көзделген, тесттер мен басқа да бақылау жұмыстарының нәтижелері бағаланады.

Қалыптастырушы бағалау Сыныпта маңызды нәрсе 10 маңызды қасиеттері Жоспарлаумен байланысты Оқуға бағытталған Қабілеттің не

#8 слайд
Қалыптастырушы бағалау Сыныпта маңызды нәрсе 10 маңызды қасиеттері Жоспарлаумен байланысты Оқуға бағытталған Қабілеттің негізін қалайды Дәл және құрылымды Мотивацияны күшейтеді Мақсаттарды, критерийлерді ашады Жақсаруға бағыттайды Барлық жетістікте рді көрсетеді өзін – өзі бағалауды жетілдіреді

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау Сыныпта маңызды нәрсе 10 маңызды қасиеттері Жоспарлаумен байланысты Оқуға бағытталған Қабілеттің негізін қалайды Дәл және құрылымды Мотивацияны күшейтеді Мақсаттарды, критерийлерді ашады Жақсаруға бағыттайды Барлық жетістікте рді көрсетеді өзін – өзі бағалауды жетілдіреді

Мұғалімдер пікрі ( PIRLS анкеталары -2009) Мұғалімдердің берілген мақсатта бағалауды қолдануы (оқушылар нәтижесі). мемлекеттер

#9 слайд
Мұғалімдер пікрі ( PIRLS анкеталары -2009) Мұғалімдердің берілген мақсатта бағалауды қолдануы (оқушылар нәтижесі). мемлекеттер Бағалау үшін Оқытуды жақсарту үшін Гонконг 81 95 Сингапур 66 93 Ресей 99 65 Орташа халықаралық 72 91

9 слайд

Мұғалімдер пікрі ( PIRLS анкеталары -2009) Мұғалімдердің берілген мақсатта бағалауды қолдануы (оқушылар нәтижесі). мемлекеттер Бағалау үшін Оқытуды жақсарту үшін Гонконг 81 95 Сингапур 66 93 Ресей 99 65 Орташа халықаралық 72 91

Жаңа Зеландия тәжірибесі: мұғалімнің өзін – өзі бағалауы Сіз өзіңіздің әрбір оқушыңыздың үлгерімі жақсаратынына сенімдісіз бе?

#10 слайд
Жаңа Зеландия тәжірибесі: мұғалімнің өзін – өзі бағалауы Сіз өзіңіздің әрбір оқушыңыздың үлгерімі жақсаратынына сенімдісіз бе? Сіз қаншалықты: Сыныпта керекті оқу ортасын құрасыз? Оқушылармен олардың жеткен жетістіктерін бірлесе талқылап, бірге оқу мақсаттарын құрасыз? Бағалау негізінде оқушылармен бірге оқытуды түзетесіз бе? Оқушыларға өз – өзін бағалатасыз ба? Уақытылы дұрыс бағытталған кері байланыс орнатасыз ба? Сіз қандай негізде өз – өзіңізді бағалайсыз? Өзіңізді бағалаңыз: 5 – мен мұның барлығын жүйелі түрде жасаймын, 0 – мүлдем жасамаймын.

10 слайд

Жаңа Зеландия тәжірибесі: мұғалімнің өзін – өзі бағалауы Сіз өзіңіздің әрбір оқушыңыздың үлгерімі жақсаратынына сенімдісіз бе? Сіз қаншалықты: Сыныпта керекті оқу ортасын құрасыз? Оқушылармен олардың жеткен жетістіктерін бірлесе талқылап, бірге оқу мақсаттарын құрасыз? Бағалау негізінде оқушылармен бірге оқытуды түзетесіз бе? Оқушыларға өз – өзін бағалатасыз ба? Уақытылы дұрыс бағытталған кері байланыс орнатасыз ба? Сіз қандай негізде өз – өзіңізді бағалайсыз? Өзіңізді бағалаңыз: 5 – мен мұның барлығын жүйелі түрде жасаймын, 0 – мүлдем жасамаймын.

Жаңа Зеландия тәжірибесі Әрбір оқушының білім деңгеі жақсаратынына сенімді болыңыз Оқушылар мен мұғалімнің бір – біріне серік

#11 слайд
Жаңа Зеландия тәжірибесі Әрбір оқушының білім деңгеі жақсаратынына сенімді болыңыз Оқушылар мен мұғалімнің бір – біріне серіктес болатындай орта қалыптастыра біліңіз. Оқу мен оқыту туралы ақпарат алу үшін бағалауды қолданыңыз. Оқу нәтижесін оқушылармен бірге талқылап, қолжетімді әрі нақты мақсат қоя біліңіз. Оқушыларды бірлесе жеке өзін бағалауды және кері байланыс жасай білуіне қалыптастырыңыз. Оқушыға келесі қадамын іске асыру үшін кері байланыс жасауға көмектесіңіз.

11 слайд

Жаңа Зеландия тәжірибесі Әрбір оқушының білім деңгеі жақсаратынына сенімді болыңыз Оқушылар мен мұғалімнің бір – біріне серіктес болатындай орта қалыптастыра біліңіз. Оқу мен оқыту туралы ақпарат алу үшін бағалауды қолданыңыз. Оқу нәтижесін оқушылармен бірге талқылап, қолжетімді әрі нақты мақсат қоя біліңіз. Оқушыларды бірлесе жеке өзін бағалауды және кері байланыс жасай білуіне қалыптастырыңыз. Оқушыға келесі қадамын іске асыру үшін кері байланыс жасауға көмектесіңіз.

Норвегия тәжірибесі: Оқушылардың жетістіктерін ғана емес, қажеттіліктерін де бағалау. Білімді күшейту мақсатында сыртқы тестт

#12 слайд
Норвегия тәжірибесі: Оқушылардың жетістіктерін ғана емес, қажеттіліктерін де бағалау. Білімді күшейту мақсатында сыртқы тесттер қолдану, ұлттық тестілеуді қоса алғанда, summativ - ті formativ үшін қолдану. 2006 ж. бастап білім министрлігінің қолдауымен ең жақсы бағалау тәжірибесін дамытатын тәжірибе жұмыстары жүріп жатыр. Бағалау ұстаздардың білім бағдарламаларына енгізілген.

12 слайд

Норвегия тәжірибесі: Оқушылардың жетістіктерін ғана емес, қажеттіліктерін де бағалау. Білімді күшейту мақсатында сыртқы тесттер қолдану, ұлттық тестілеуді қоса алғанда, summativ - ті formativ үшін қолдану. 2006 ж. бастап білім министрлігінің қолдауымен ең жақсы бағалау тәжірибесін дамытатын тәжірибе жұмыстары жүріп жатыр. Бағалау ұстаздардың білім бағдарламаларына енгізілген.

Норвегия тәжірибесі: жаңа саясат Баллдық жүйемен бағалау Бағасыз бағалау Оқытуды қолдау мақсатындағы ішкі бағалау Оқытуды қо

#13 слайд
Норвегия тәжірибесі: жаңа саясат Баллдық жүйемен бағалау Бағасыз бағалау Оқытуды қолдау мақсатындағы ішкі бағалау Оқытуды қолдау мақсатында міндетті тест тапсыру Ұлттық тесттер Қорытынды емтихан 2004 ж. бастап жаңа ұлттық бағалау жүйесі : Екі мақсат- сапаны дамыту және бақылау

13 слайд

Норвегия тәжірибесі: жаңа саясат Баллдық жүйемен бағалау Бағасыз бағалау Оқытуды қолдау мақсатындағы ішкі бағалау Оқытуды қолдау мақсатында міндетті тест тапсыру Ұлттық тесттер Қорытынды емтихан 2004 ж. бастап жаңа ұлттық бағалау жүйесі : Екі мақсат- сапаны дамыту және бақылау

Ресей тәжірибесі: Білім беру тәжірибесінде бағалау үнемі жасалатын үдеріс болып табылады. Бағалау тек қана критерий арқылы б

#14 слайд
Ресей тәжірибесі: Білім беру тәжірибесінде бағалау үнемі жасалатын үдеріс болып табылады. Бағалау тек қана критерий арқылы болып табылады. Бағалаудың негізгі критерийі – мақсатқа бағытталған күтілетін нәтиже болып табылады. Бағалау критерийлері мен баға қою алгоритмдері педагогтарға да, оқушыларға да белгілі. Олар бірге орындауға да болады. Бағалау жүйесі оқушылардың бағалау ісіне қосылып, өзін – өзі бағалауға әдеттендіреді.

14 слайд

Ресей тәжірибесі: Білім беру тәжірибесінде бағалау үнемі жасалатын үдеріс болып табылады. Бағалау тек қана критерий арқылы болып табылады. Бағалаудың негізгі критерийі – мақсатқа бағытталған күтілетін нәтиже болып табылады. Бағалау критерийлері мен баға қою алгоритмдері педагогтарға да, оқушыларға да белгілі. Олар бірге орындауға да болады. Бағалау жүйесі оқушылардың бағалау ісіне қосылып, өзін – өзі бағалауға әдеттендіреді.

Бағалау – үнемі орындалып отыратын үдеріс. Оқушылар өз – өздерін бағалауға қалыптасып, әдеттенеді.

#15 слайд
Бағалау – үнемі орындалып отыратын үдеріс. Оқушылар өз – өздерін бағалауға қалыптасып, әдеттенеді.

15 слайд

Бағалау – үнемі орындалып отыратын үдеріс. Оқушылар өз – өздерін бағалауға қалыптасып, әдеттенеді.

Есеп беру картасы Жұмыс барысында мен…

#16 слайд
Есеп беру картасы Жұмыс барысында мен…

16 слайд

Есеп беру картасы Жұмыс барысында мен…

«Апталық есеп» әдісі Осы аптада мен не үйрендім? Маған қандай сұрақтар түсініксіз болды? Егер мен мұғалім болсам,оқушылар с

#17 слайд
«Апталық есеп» әдісі Осы аптада мен не үйрендім? Маған қандай сұрақтар түсініксіз болды? Егер мен мұғалім болсам,оқушылар сабақты қалай түсінгенін тексеру үшін мен қандай сұрақтар қояр едім.

17 слайд

«Апталық есеп» әдісі Осы аптада мен не үйрендім? Маған қандай сұрақтар түсініксіз болды? Егер мен мұғалім болсам,оқушылар сабақты қалай түсінгенін тексеру үшін мен қандай сұрақтар қояр едім.

Мен не үйрендім? Қандай сұрақтар түсініксіз болды? Орыс тілі 2 класс Тапсырманы орындаудан бұрын

#18 слайд
Мен не үйрендім? Қандай сұрақтар түсініксіз болды? Орыс тілі 2 класс Тапсырманы орындаудан бұрын

18 слайд

Мен не үйрендім? Қандай сұрақтар түсініксіз болды? Орыс тілі 2 класс Тапсырманы орындаудан бұрын

Задание Сөздіктен сөз табу: (тапсырманы орындау уақыты -1 минут ) Тапсырмадан кейін.

#19 слайд
Задание Сөздіктен сөз табу: (тапсырманы орындау уақыты -1 минут ) Тапсырмадан кейін.

19 слайд

Задание Сөздіктен сөз табу: (тапсырманы орындау уақыты -1 минут ) Тапсырмадан кейін.

Бағалау түрлері

#20 слайд
Бағалау түрлері

20 слайд

Бағалау түрлері

Рефлексия педагога Мұғалімнің кері байланысы: Бұл жұмыс оқушылардың белсенді қатысуын қажет етеді. Бағалауға қатысу арқ

#21 слайд
Рефлексия педагога Мұғалімнің кері байланысы: Бұл жұмыс оқушылардың белсенді қатысуын қажет етеді. Бағалауға қатысу арқылы оқушылар материалға тереңірек үңіліп, өзін бағалау мүмкіндіктерін дамытады. Сонымен қатар, оқуға ұмтылыстары өседі, себебі мұғалімдер олардың мүмкіндіктерін бақылап, көмектескенін көреді.

21 слайд

Рефлексия педагога Мұғалімнің кері байланысы: Бұл жұмыс оқушылардың белсенді қатысуын қажет етеді. Бағалауға қатысу арқылы оқушылар материалға тереңірек үңіліп, өзін бағалау мүмкіндіктерін дамытады. Сонымен қатар, оқуға ұмтылыстары өседі, себебі мұғалімдер олардың мүмкіндіктерін бақылап, көмектескенін көреді.

Файл форматы:
ppt
24.02.2018
449
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі