Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттайды

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан елі туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
LOGO Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Тарих пәнінің мұғалімі Шынжарбекова Динагул Кемелбековна Мойы

#1 слайд
LOGO Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Тарих пәнінің мұғалімі Шынжарбекова Динагул Кемелбековна Мойынқұм ауданы Ә.Молдағұлова атындағы шағын орталықты негізгі мектебі

1 слайд

LOGO Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Тарих пәнінің мұғалімі Шынжарбекова Динагул Кемелбековна Мойынқұм ауданы Ә.Молдағұлова атындағы шағын орталықты негізгі мектебі

Сабақтың тақырыбы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттайды? ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 6.4.1.2 көшпелілердің дәстүрл

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттайды? ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 6.4.1.2 көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін анықтау; 6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Оқушылардың бәрі орындай алады: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктеріне түсінік береді; (білу, түсіну ) Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: саяхатшылардың еңбектерін тарих көздері ретінде пайдаланып көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттайды (қолдану, талдау ) Кейбір оқушылар: көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін дәлелдей алады. (жинақтау, бағалау)

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттайды? ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 6.4.1.2 көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін анықтау; 6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Оқушылардың бәрі орындай алады: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктеріне түсінік береді; (білу, түсіну ) Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: саяхатшылардың еңбектерін тарих көздері ретінде пайдаланып көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттайды (қолдану, талдау ) Кейбір оқушылар: көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін дәлелдей алады. (жинақтау, бағалау)

БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР Ой қозғау» 1.«Сурет арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету» әдісі білім алушылар суретте ортағасырлық

#3 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР Ой қозғау» 1.«Сурет арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету» әдісі білім алушылар суретте ортағасырлық қалалардың шаруашылығы қалай бейнеленген? Көріністе қала мәдениетінің дамуы орын алған ба? Саяхатшы ретінде сізді не таң қалдырды? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжап айтып береді. 2.Галереяны шарлау» әдісі Орта Азия саяхатшылардың Гильом Рубрук, Ибн Баттута, Марко Поло суреттері көрсетіледі. Суреттері мен түрлі түсті қағаздарға саяхатшылардың зертеулерінен алынған мәтіндер ақпарат ілініп қойылады.

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР Ой қозғау» 1.«Сурет арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету» әдісі білім алушылар суретте ортағасырлық қалалардың шаруашылығы қалай бейнеленген? Көріністе қала мәдениетінің дамуы орын алған ба? Саяхатшы ретінде сізді не таң қалдырды? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжап айтып береді. 2.Галереяны шарлау» әдісі Орта Азия саяхатшылардың Гильом Рубрук, Ибн Баттута, Марко Поло суреттері көрсетіледі. Суреттері мен түрлі түсті қағаздарға саяхатшылардың зертеулерінен алынған мәтіндер ақпарат ілініп қойылады.

. 3. «Төрт бұрыш» әдісі. Төрт топқа мынадай тапсырма берілді. Тапсырма Әр бұрышқа әр түрлі сұрақтар ілінеді. 1 топқа – Саяхат

#4 слайд
. 3. «Төрт бұрыш» әдісі. Төрт топқа мынадай тапсырма берілді. Тапсырма Әр бұрышқа әр түрлі сұрақтар ілінеді. 1 топқа – Саяхатшылардың айтуы бойынша шаруашылығын сипаттайды. 2 топқа – Қолданбалы өнердің дамуын көрсетеді. 3 топқа – Салт –дәстүр жораларын анықтайды. 4 топқа – Сәулет өнерінің ерекшеліктерін табады. Оқушылар постермен ортаға өз жұмыстарын қорғайды. Толықтай келісемін. Келісемін. Келіспеймін. 4. ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Гильом Рубрук пен Ибн Баттута еңбектерінен берілген үзінділерлердің қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары табады Гильм Рубруктің жазбалары Батуттаның жазбалары БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ТӨРТБҰРЫШ ӘДІСІ 5. «Эссе» әдісі жазады. Оқушылар саяхатшылар ролінде өзінің саяхаты туралы эссе жазады Мысалы, көшті көреді, қала, сауда, базарды көрсетеді, киіз үйді елестету арқылы эссе жазады

4 слайд

. 3. «Төрт бұрыш» әдісі. Төрт топқа мынадай тапсырма берілді. Тапсырма Әр бұрышқа әр түрлі сұрақтар ілінеді. 1 топқа – Саяхатшылардың айтуы бойынша шаруашылығын сипаттайды. 2 топқа – Қолданбалы өнердің дамуын көрсетеді. 3 топқа – Салт –дәстүр жораларын анықтайды. 4 топқа – Сәулет өнерінің ерекшеліктерін табады. Оқушылар постермен ортаға өз жұмыстарын қорғайды. Толықтай келісемін. Келісемін. Келіспеймін. 4. ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Гильом Рубрук пен Ибн Баттута еңбектерінен берілген үзінділерлердің қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары табады Гильм Рубруктің жазбалары Батуттаның жазбалары БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ТӨРТБҰРЫШ ӘДІСІ 5. «Эссе» әдісі жазады. Оқушылар саяхатшылар ролінде өзінің саяхаты туралы эссе жазады Мысалы, көшті көреді, қала, сауда, базарды көрсетеді, киіз үйді елестету арқылы эссе жазады

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлығы: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін суретпен көру арқылы , «Галерия әдісі» ар

#5 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлығы: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін суретпен көру арқылы , «Галерия әдісі» арқылы түсінді, білді, «Төрт бұрыш» әдісі арқылы Саяхатшылардың айтуы бойынша шаруашылығын сипаттады; Қолданбалы өнердің дамуын көрсетті; Салт –дәстүр жораларын анықтады; Сәулет өнерінің ерекшеліктерін тапты. Оқушылардың басым бөлігі: «Галерия әдісі» арқылы Орта ғасырдағы саяхатшылр қалдырып кеткен деректерді зерттеді, талдады. Кейбір оқушылар: Гильом Рубрук пен Ибн Баттутаның берілген еңбектерінен үзінділердің қандай айырмашылықтары мен ұқсайтықтарын Венн диаграммасы арқылы сипаттады . ЭССЕ саяхатшылар ролінде өзінің саяхаты туралы эссе жазды.

5 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлығы: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін суретпен көру арқылы , «Галерия әдісі» арқылы түсінді, білді, «Төрт бұрыш» әдісі арқылы Саяхатшылардың айтуы бойынша шаруашылығын сипаттады; Қолданбалы өнердің дамуын көрсетті; Салт –дәстүр жораларын анықтады; Сәулет өнерінің ерекшеліктерін тапты. Оқушылардың басым бөлігі: «Галерия әдісі» арқылы Орта ғасырдағы саяхатшылр қалдырып кеткен деректерді зерттеді, талдады. Кейбір оқушылар: Гильом Рубрук пен Ибн Баттутаның берілген еңбектерінен үзінділердің қандай айырмашылықтары мен ұқсайтықтарын Венн диаграммасы арқылы сипаттады . ЭССЕ саяхатшылар ролінде өзінің саяхаты туралы эссе жазды.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Тіл ек Қалыптастырушы бағалау 1-тапсырма Ауызша бағалаймын. «Сурет арқылы сын тұрғысынын ойлау әдісі»Мад

#6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Тіл ек Қалыптастырушы бағалау 1-тапсырма Ауызша бағалаймын. «Сурет арқылы сын тұрғысынын ойлау әдісі»Мадақтау сөздер: Тамаша! Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы! Қалыптастырушы бағалау 2 тапсырма «Галлерияны шарлау әдісі» «Гүл сыйлау» арқылы сый сияпат көрсетемін. Қалыптастырушы бағалау «ВЕНН диаграммасынан» кейін Ауызша бағалау ТАМАША! Оқушыларға сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болса, желкенді жасыл түске бояды.   Сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болса, желкенді сары түске бояды.   Сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске бояды

6 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Тіл ек Қалыптастырушы бағалау 1-тапсырма Ауызша бағалаймын. «Сурет арқылы сын тұрғысынын ойлау әдісі»Мадақтау сөздер: Тамаша! Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы! Қалыптастырушы бағалау 2 тапсырма «Галлерияны шарлау әдісі» «Гүл сыйлау» арқылы сый сияпат көрсетемін. Қалыптастырушы бағалау «ВЕНН диаграммасынан» кейін Ауызша бағалау ТАМАША! Оқушыларға сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болса, желкенді жасыл түске бояды.   Сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болса, желкенді сары түске бояды.   Сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске бояды

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
1435
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі