Өсімдік топтары
Өсімдік топтары

#1 слайд
Барлығы:
Өсімдіктердің
қайда
өсетінін
біледі. .
Көпшілігі::
Өсімдіктердің
түрлі
жағдайларда
өсіп-өну үшін
табиғи
жағдайға
бейімділігін
сипаттайды. . К ейбір :
Өсімдіктердің
түрлі
жағдайларда
өсіп-өну
мүмкіндігін
(ылғалсүйгішті
к,
құрғақшылыққа
төзімді екенін)
зерттейді . .Сабақтың тақырыбы:
Өсімдік топтары
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты:
2.2.1.1. Түрлі
жағдайларда
өсімдіктердің өсу
мүмкіндіктерін зерттеу.. Сабақтың
мақсаттары:
Бағалау
критерийле
рі « Жеңіс» негізгі орта
мектебі бастауыш сынып
мұғалімі:
Қожабергенова Гаухар
Өсімдіктердің әр
түрлі жағдайларда
өсіп-өну мүмкіндігін
анықтайды. .
1 слайд
Барлығы: Өсімдіктердің қайда өсетінін біледі. . Көпшілігі:: Өсімдіктердің түрлі жағдайларда өсіп-өну үшін табиғи жағдайға бейімділігін сипаттайды. . К ейбір : Өсімдіктердің түрлі жағдайларда өсіп-өну мүмкіндігін (ылғалсүйгішті к, құрғақшылыққа төзімді екенін) зерттейді . .Сабақтың тақырыбы: Өсімдік топтары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 2.2.1.1. Түрлі жағдайларда өсімдіктердің өсу мүмкіндіктерін зерттеу.. Сабақтың мақсаттары: Бағалау критерийле рі « Жеңіс» негізгі орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі: Қожабергенова Гаухар Өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсіп-өну мүмкіндігін анықтайды. .
#2 слайд
Белсенді оқу әдістері
(Ұ) Ширату тапсырмасы
«Сұрақтар жаңбыры» әдісі (ТЖ) Постер қорғау
«Қонаққа бару» әдісі (ТЖ) «Суретке
ену» әдісі
Нұсқау беру:
Суреттегі
өсімдіктерді
салыстыр.
Неліктен
тауда, шөлде,
суқоймаларда
әртүрлі
өсімдіктер өседі .
Қай өсімдік сенің
өлкеңде өседі?
Неліктен ?Біз қандай
топтарға
бөліндік?
- Бұл өсімдіктер
неге бұлай топқа
бөлінген деп
ойлайсыңдар?
- өсімдіктер
қандай
жерлерде
кездеседі?
Бүгінгі
сабағымыз не
жайлы
болады,қалай
ойлайсыңдар? Әр топ өз
тобының
атауын
постер
арқылы
қорғайды.
Су өсімдігі,
дала өсімдігі,
шөл өсімдігі,
тау
өсімдіктерін
атап, оларға
сипаттама
береді, өз
дәлелдемеле
рімен
қорғайды
Іс әрекет негізінде көңілді оқиды.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері (Ұ) Ширату тапсырмасы «Сұрақтар жаңбыры» әдісі (ТЖ) Постер қорғау «Қонаққа бару» әдісі (ТЖ) «Суретке ену» әдісі Нұсқау беру: Суреттегі өсімдіктерді салыстыр. Неліктен тауда, шөлде, суқоймаларда әртүрлі өсімдіктер өседі . Қай өсімдік сенің өлкеңде өседі? Неліктен ?Біз қандай топтарға бөліндік? - Бұл өсімдіктер неге бұлай топқа бөлінген деп ойлайсыңдар? - өсімдіктер қандай жерлерде кездеседі? Бүгінгі сабағымыз не жайлы болады,қалай ойлайсыңдар? Әр топ өз тобының атауын постер арқылы қорғайды. Су өсімдігі, дала өсімдігі, шөл өсімдігі, тау өсімдіктерін атап, оларға сипаттама береді, өз дәлелдемеле рімен қорғайды Іс әрекет негізінде көңілді оқиды.
#3 слайд
.
Саралау әдістері
Саралау әдісі
Саралау тапсырмасы іске
асады. Тапсырмалар
оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандырады.
Деңгейлік тапсырмалар
беріледі. Тапсырма: «Зерттейік» әдісі арқылы шағын
тәжірбиелік жұмыс жүргіземін.
Екі өсімдікті бөліктеріне қарап салыстыр.
Қайсысы ылғал сүйгіш, қайсысы
құрғақшылыққа төзімді екенін анықта?
. (Д,ж) Пазл жинау «Кубик » әдісі
Пазлдың сыңарын тап. Қалай анықтайсың ?
Өсімдік топтарының қайсысын елімізден
кездестіруге болады?
3 слайд
. Саралау әдістері Саралау әдісі Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. Тапсырма: «Зерттейік» әдісі арқылы шағын тәжірбиелік жұмыс жүргіземін. Екі өсімдікті бөліктеріне қарап салыстыр. Қайсысы ылғал сүйгіш, қайсысы құрғақшылыққа төзімді екенін анықта? . (Д,ж) Пазл жинау «Кубик » әдісі Пазлдың сыңарын тап. Қалай анықтайсың ? Өсімдік топтарының қайсысын елімізден кездестіруге болады?
#4 слайд
Бағалау
критерийлері
(Ұ) «Желпуіш»
әдісі арқылы
алдыңғы білім
бағаланады. (ТЖ) Постер
қорғау «Қонаққа
бару» әдісі
арқылы жаңа
тақырыпты
меңгергені
бағаланады
(ТЖ) «Суретке
ену» әдісі
арқылы топты
бағаланады (Д,ж) Пазл
жинау «Кубик »
әдісі арқылы
жаңа тақырыпты
қаншалықты
меңгергені
бағаланады
4 слайд
Бағалау критерийлері (Ұ) «Желпуіш» әдісі арқылы алдыңғы білім бағаланады. (ТЖ) Постер қорғау «Қонаққа бару» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады (ТЖ) «Суретке ену» әдісі арқылы топты бағаланады (Д,ж) Пазл жинау «Кубик » әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады
#5 слайд
.
Ықшам сабақтың
маңыздылығы
Нені үйрендім?
Білім беру
бағдарламасының,
оқыту тәсілдерінің
және бағалаудың
қалай құрылуы
қажеттілігін білдім.
Оқудың жаңа әдіс-
тәсілдерін іс -
тәжірибемде
қолдануды үйрендім
Бағалау
критерийлерінде,
дискриптор арқылы
бағалауды үйрендім.
Қысқа мерзімді
жоспарлауды
үйрендім Болашақтағы
жоспарым .
Жаңартылған
бағдарлама аясында
оқушылардың терең
ойлы, жан-жақты
дамыған сыни
тұрғыдан ойлай
білетін, әрбір
айтқан сөзін
сауатты
жеткізетін, өзінің
уәж пікірлерін
сенімді айта алатын
тұлға
қалыптастыру.
Әдіс тәсілдерді
тиімді пайдалана
отырып, сабағымды
түрлендіріп өткізуді
жоспарлаймын Не қиын болды?
Белсенді оқыту
әдістері мен
саралау әдістерін
ұштастыруда,
дискриптор
жазуда, қысқа
мерзімді
жоспарды
жасауда
қиналдым
5 слайд
. Ықшам сабақтың маңыздылығы Нені үйрендім? Білім беру бағдарламасының, оқыту тәсілдерінің және бағалаудың қалай құрылуы қажеттілігін білдім. Оқудың жаңа әдіс- тәсілдерін іс - тәжірибемде қолдануды үйрендім Бағалау критерийлерінде, дискриптор арқылы бағалауды үйрендім. Қысқа мерзімді жоспарлауды үйрендім Болашақтағы жоспарым . Жаңартылған бағдарлама аясында оқушылардың терең ойлы, жан-жақты дамыған сыни тұрғыдан ойлай білетін, әрбір айтқан сөзін сауатты жеткізетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын тұлға қалыптастыру. Әдіс тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын Не қиын болды? Белсенді оқыту әдістері мен саралау әдістерін ұштастыруда, дискриптор жазуда, қысқа мерзімді жоспарды жасауда қиналдым
шағым қалдыра аласыз













