Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?

#1 слайд
Өсімдіктердің тіршілігіне не
қажет?
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мактарал
ауданы, Ә.Молдағұлова атындағы
ЖОМ бастауыш сынып Жумаханова
Жамила Копешовна
Сабақтың тақырыбы:
1 слайд
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет? Оңтүстік Қазақстан облысы, Мактарал ауданы, Ә.Молдағұлова атындағы ЖОМ бастауыш сынып Жумаханова Жамила Копешовна Сабақтың тақырыбы:
#2 слайд
Сабақтың мақсаттары
Оқу мақсаты
•7.3.3.3.Негізгі дене
қозғалыстарын және
олардың қарапайым
дене
жаттығуларымен
қалай байланысты
болатынын біледі
Сабақ мақсаттары
•Барлық оқушылар:Дене
қозғалыстарын жүгіруді
орындайды
•Оқушылардың басым
бөлігі:Негізгі дене
жаттығуларын орындай
алады
•Кейбір оқушылар:Негізгі
дене қозғалыстарын
қарапайым жаттығулармен
байланыстыра алады,жүгіру
әдістерін түсінеді
2 слайд
Сабақтың мақсаттары Оқу мақсаты •7.3.3.3.Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын біледі Сабақ мақсаттары •Барлық оқушылар:Дене қозғалыстарын жүгіруді орындайды •Оқушылардың басым бөлігі:Негізгі дене жаттығуларын орындай алады •Кейбір оқушылар:Негізгі дене қозғалыстарын қарапайым жаттығулармен байланыстыра алады,жүгіру әдістерін түсінеді
#3 слайд
Бағалау критерийі
-Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды (ауа,су жарық,
жылу,қорек.) анықтайды
-Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды табиғат
құбылыстарымен сәйкестендіреді.
3 слайд
Бағалау критерийі -Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды (ауа,су жарық, жылу,қорек.) анықтайды -Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды табиғат құбылыстарымен сәйкестендіреді.
#4 слайд
Белсенді оқу әдістері
Жарыс сабағы
Диолог сабағы
Жаңа сабақ
4 слайд
Белсенді оқу әдістері Жарыс сабағы Диолог сабағы Жаңа сабақ
#5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу
әрекетін ұйымдастыру үшін
арнайы оқыту тәсілдерін
және іс - әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім.
•Қабілеті жоғары
оқушыларға неліктен
өсімдіктердің шөл
далада өсе алмайды?
Оқушы зерттеу жұмысы.
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. •Қабілеті жоғары оқушыларға неліктен өсімдіктердің шөл далада өсе алмайды? Оқушы зерттеу жұмысы.
#6 слайд
Критериалды бағалау
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын.
Қ.Б 1-тапсырма
Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, суретпен
байланыстырып сызыңыз.
СУ ЖАПЫРАҚ АУА ҚОРЕК ЖЫЛУ КӨЛЕҢКЕ ЖАРЫҚ
ТОПЫРАҚ
Дескриптор:
- өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды;
-тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады
6 слайд
Критериалды бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын. Қ.Б 1-тапсырма Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызыңыз. СУ ЖАПЫРАҚ АУА ҚОРЕК ЖЫЛУ КӨЛЕҢКЕ ЖАРЫҚ ТОПЫРАҚ Дескриптор: - өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды; -тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады
#7 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
•Жаңартылған білім беру мазмұндамасын
Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде
бағытаушы болуды үйрендім.
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу
жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім.
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен
әріптестерімнен тиімді сұрақтар қою мен модельдеуді
түсіндім.
Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері
арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім
7 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы •Жаңартылған білім беру мазмұндамасын Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тиімді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім
#8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













