Оспанхан Әубәкіров 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оспанхан Әубәкіров 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің міне

#2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді

Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және

#3 слайд
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.

3 слайд

Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.

1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығанн

#4 слайд
1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды. Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша уақыт беруге болады ҚБ «Бір- бірін бағалау»

4 слайд

1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды. Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша уақыт беруге болады ҚБ «Бір- бірін бағалау»

2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқа

#5 слайд
2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт -Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші сұрақтар қойылады. ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі

5 слайд

2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт -Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші сұрақтар қойылады. ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі

4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы

#6 слайд
4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)деп атайды.Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.

6 слайд

4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)деп атайды.Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.

Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізг

#7 слайд
Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізгі бөлім Соңы

7 слайд

Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізгі бөлім Соңы

«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды а

#8 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. - Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр. (Қб)«бір - бірін бағалау»

8 слайд

«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. - Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр. (Қб)«бір - бірін бағалау»

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
16.04.2021
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі