Материалдар / Оспанхан Әубәкіров 3 сынып

Оспанхан Әубәкіров 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2021
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің міне

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді

Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және

3 слайд
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.

3 слайд

Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.

1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығанн

4 слайд
1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды. Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша уақыт беруге болады ҚБ «Бір- бірін бағалау»

4 слайд

1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды. Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша уақыт беруге болады ҚБ «Бір- бірін бағалау»

2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқа

5 слайд
2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт -Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші сұрақтар қойылады. ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі

5 слайд

2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт -Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші сұрақтар қойылады. ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі

4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы

6 слайд
4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)деп атайды.Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.

6 слайд

4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)деп атайды.Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.

Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізг

7 слайд
Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізгі бөлім Соңы

7 слайд

Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізгі бөлім Соңы

«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды а

8 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. - Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр. (Қб)«бір - бірін бағалау»

8 слайд

«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. - Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр. (Қб)«бір - бірін бағалау»

9 слайд

9 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ