Оспанхан Әубәкіров 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ойнай
білу де -өнер «Елдестің
ойыны» Оспанхан Әубәкіров
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,
ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ойнай білу де -өнер «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп баға береді
3 слайд
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы
облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында
туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ»
және т.б жыр жинақтары бар.
3 слайд
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.
4 слайд
1-тапсырма
(Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін
«Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір
бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп
оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен
кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен
салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды.
Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша
уақыт беруге болады
ҚБ «Бір- бірін бағалау»
4 слайд
1-тапсырма (Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығаннан кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұрау. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды. Саралау: Кейбір оқушыларға мәтінді оқуға қосымша уақыт беруге болады ҚБ «Бір- бірін бағалау»
5 слайд
2-тапсырма
(ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі
-Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.
-Балалар Елдестің асығын арқардың асығы
дегенге өз ойыңды айт
-Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме
беріп көр
Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне
көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші
сұрақтар қойылады.
ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі
5 слайд
2-тапсырма (ЖЖ,Т) «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі -Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. -Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт -Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр Саралау: Сұрақтарға толық, нақты жауап беруіне көңіл бөлінеді. Кейбір оқушыларға жетекші сұрақтар қойылады. ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі
6 слайд
4-тапсырма.
Сен мәтіндегі негізгі ойдың
басталуы,жалғасуы,аяқталуы
болатьынын білесің.Мұны
шығарманың құрылымы
(композициясы)деп
атайды.Композициялық құрылым
сюжетпен тығыз байланысты.
Сюжет – шығармадағы оқиғалар
тізбегі.
6 слайд
4-тапсырма. Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы,жалғасуы,аяқталуы болатьынын білесің.Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)деп атайды.Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.
7 слайд
Д әптермен жұмыс
«Менің жұмысым» әдісі
(Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды)
Басы Негізгі бөлім Соңы
7 слайд
Д әптермен жұмыс «Менің жұмысым» әдісі (Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды) Басы Негізгі бөлім Соңы
8 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі
- Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.
- Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт.
- Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр.
(Қб)«бір - бірін бағалау»
8 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі - Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. - Балалар елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. - Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр. (Қб)«бір - бірін бағалау»
9 слайд
9 слайд