Осындай да ғажап бар Леонардо да Винчи Арыстан мен қозы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІДІ САБАҚ ЖОСПАР
Пәні: Әдебиеттік оқу
2-сынып
Бөлім: Қоршаған орта
Бөлімше: Шығармадағы оқиғаны болжау
Тақырыбы: Осындай да ғажап бар Леонардо да Винчи
Арыстан мен қозы
Тыңдаушы: Көшербекова Қызжібек Досқалиқызы
1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІДІ САБАҚ ЖОСПАР Пәні: Әдебиеттік оқу 2-сынып Бөлім: Қоршаған орта Бөлімше: Шығармадағы оқиғаны болжау Тақырыбы: Осындай да ғажап бар Леонардо да Винчи Арыстан мен қозы Тыңдаушы: Көшербекова Қызжібек Досқалиқызы
2 слайд
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне
(бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен
негізгі ойын анықтау.
Бағалау
критерийлері Сабақ
мақсаттары Оқу
мақсаты
Барлық оқушылар: Әңгімені түсініп оқиды.
Көптеген оқушылар: Мәтіндегі оқиғаны әрі қарай
жалғастырады.
Кейбір оқушылар: Шығарманың тақырыбы мен
үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның
соңын болжайды. .
* Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне
сүйеніп,оқиғаның соңын болжайды.
* Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен
негізгі ойын анықтайды.
Сөздік қоры Үш тілділік: Жануарлар – животные - an imals .
Арыстан-лев-а Lion
Қозы-ягненок- lamb
2 слайд
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау. 2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау. Бағалау критерийлері Сабақ мақсаттары Оқу мақсаты Барлық оқушылар: Әңгімені түсініп оқиды. Көптеген оқушылар: Мәтіндегі оқиғаны әрі қарай жалғастырады. Кейбір оқушылар: Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды. . * Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне сүйеніп,оқиғаның соңын болжайды. * Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды. Сөздік қоры Үш тілділік: Жануарлар – животные - an imals . Арыстан-лев-а Lion Қозы-ягненок- lamb
3 слайд
« Ойлан жұптас » әдісі
1
2
3 БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Балалардың қолдарына смайлик
беру арқылы.
« ой шоғырлану »
әдісі Тыңдалымды ортасынан тоқтатып,
әріқарай не болатынын оқушылар
бірлесе болжайды.
Оқушылар істеген жұмысын
бір -бірімен ауысып тексереді.
«Білім қоржыны» әдісі « Ойлан жұптас » әдісі
3 слайд
« Ойлан жұптас » әдісі 1 2 3 БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Балалардың қолдарына смайлик беру арқылы. « ой шоғырлану » әдісі Тыңдалымды ортасынан тоқтатып, әріқарай не болатынын оқушылар бірлесе болжайды. Оқушылар істеген жұмысын бір -бірімен ауысып тексереді. «Білім қоржыны» әдісі « Ойлан жұптас » әдісі
4 слайд
Белсенді оқыту
Сұрақ қою және талқылау: Барлық оқушылардың қатысып
отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою тәсілі сабақтың бағытына
және қарқынына сәйкес келетін жолдармен жүзеге асырылды.
« Ой шоғырлану » әдісі . Тыңдалымды ортасынан тоқтатып,
әріқарай не болатынын оқушылар
бірлесе болжайды .
Тапсырма: Дәптермен жұмыс.43 бет.
1.Әңгімеден қандай әсер алдың?
2 .Оған не себеп болады?
Дискриптор: - қорытынды жасай алды.
-көркем жазу дағдысы қалыптасқан
Қалыптастырушы бағалау: « Жұппен ауысу» әдісі.
Оқушылар істеген жұмысын бір- бірімен ауысып тексереді.
4 слайд
Белсенді оқыту Сұрақ қою және талқылау: Барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою тәсілі сабақтың бағытына және қарқынына сәйкес келетін жолдармен жүзеге асырылды. « Ой шоғырлану » әдісі . Тыңдалымды ортасынан тоқтатып, әріқарай не болатынын оқушылар бірлесе болжайды . Тапсырма: Дәптермен жұмыс.43 бет. 1.Әңгімеден қандай әсер алдың? 2 .Оған не себеп болады? Дискриптор: - қорытынды жасай алды. -көркем жазу дағдысы қалыптасқан Қалыптастырушы бағалау: « Жұппен ауысу» әдісі. Оқушылар істеген жұмысын бір- бірімен ауысып тексереді.
5 слайд
1 .Тапсырма
2 .Дереккөздер
3 .Қарқын 4 .Қорытынды
5 .Диалог және
қолдау көрсету 6 .Бағалау
7 .Жіктеу.
.САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Тапсырма: «Сұрақ-қою және талқылау» әдісі
арқылы, сурет пен жұмыс.
Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар
құрастырып,оларға жауап іздейді, ойларын
жинақтайды.
1.Суретте нелер бейнеленген?
2.Олар қалай дыбыстайды?
3.Арыстан мен қозының торда тұруы мүмкін бе?
Болжап көрейік.
Дискриптор: - Олар дыбысты ажыратты.
-Суретті сипаттап берді
- Арыстан мен қозының торда тұруын
анықтады.
-Болжам жасады.
Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақтау» әдісі
(әр жұп өз жұмысына шапалақтау арқылы
бағалайды) Оқушылар суреттер мен жұмыс
істей алады.
Қарқын- кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда жылдам
жұмыс жасайды.
Оқушыларға арналған әр түрлі
тапсырмалар берілді.
Бағалау- Оқушылар әр тапсырма
сайын бағаланып отырды.Мәтінді
болжайалды.
Тапсырма- тақырыптардың
байланыстары туралы сұрақтар
құрастырып, Жіктеу -оларға жауап
іздейді, ойларын жинақтайды.
5 слайд
1 .Тапсырма 2 .Дереккөздер 3 .Қарқын 4 .Қорытынды 5 .Диалог және қолдау көрсету 6 .Бағалау 7 .Жіктеу. .САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Тапсырма: «Сұрақ-қою және талқылау» әдісі арқылы, сурет пен жұмыс. Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып,оларға жауап іздейді, ойларын жинақтайды. 1.Суретте нелер бейнеленген? 2.Олар қалай дыбыстайды? 3.Арыстан мен қозының торда тұруы мүмкін бе? Болжап көрейік. Дискриптор: - Олар дыбысты ажыратты. -Суретті сипаттап берді - Арыстан мен қозының торда тұруын анықтады. -Болжам жасады. Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақтау» әдісі (әр жұп өз жұмысына шапалақтау арқылы бағалайды) Оқушылар суреттер мен жұмыс істей алады. Қарқын- кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды. Оқушыларға арналған әр түрлі тапсырмалар берілді. Бағалау- Оқушылар әр тапсырма сайын бағаланып отырды.Мәтінді болжайалды. Тапсырма- тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, Жіктеу -оларға жауап іздейді, ойларын жинақтайды.
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
«ОЙЛАН ЖҰПТАС» ӘДІСІ
Бағалау критерийлері:
1.Шығарманың тақырыбы мен
үзіндісіне сүйене отырып
оқиғаның соңын болжайды.
2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің
тақырыбы мен негізгі ойын
анықтайды.
Дескриптор
-Тыңдалым арқылы
мәтіннің мазмұнын ұғынады.
-Тыңдалым арқылы оқиға
желісін болжайды. Тапсырма: Түсіну.Тыңдалым.
Леонардо да Винчидің «Арыстан
мен қозы» мәтіні тыңдалады.
Тыңдалымды ортасынан
тоқтатып,әрі қарай не болатынын
оқушылар бірлесе болжайды.
Аудио тыңдалым.
Сергіту сәті – «көңілді күн».
Қалыптастырушы бағалау:
«Алақан » әдісі
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «ОЙЛАН ЖҰПТАС» ӘДІСІ Бағалау критерийлері: 1.Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне сүйене отырып оқиғаның соңын болжайды. 2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды. Дескриптор -Тыңдалым арқылы мәтіннің мазмұнын ұғынады. -Тыңдалым арқылы оқиға желісін болжайды. Тапсырма: Түсіну.Тыңдалым. Леонардо да Винчидің «Арыстан мен қозы» мәтіні тыңдалады. Тыңдалымды ортасынан тоқтатып,әрі қарай не болатынын оқушылар бірлесе болжайды. Аудио тыңдалым. Сергіту сәті – «көңілді күн». Қалыптастырушы бағалау: «Алақан » әдісі
7 слайд
Ықшамсабақ
Ықшамсабақты жоспарлаудағы ойыма түйгенім.Өзімнің үш
жетілік жаңа бағдарламаны игеру курсында сабақты жоспарлауда
белсенді оқу әдіс-тәсілдерін жүйелі қолдануды, сабақтың
мақсатына жету үшін тапсырмалар мен бағалаудың әртүрлі
әдістер арқылы берілетінін білдім.
Дескрипторларды,критерийлерге сай қою туралы,саралау мен
белсенді оқу , тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруын керек
екендігін білдім.
Әріптестерімнен кері байланыс алу арқылы маңызды
ұсыныстарды ескеріп, топтық жұмыстарды бағалу үшін тиімді
«Қар кесегі», «Еркін әңгіме», «Кір жаю», «Өрмекші», сияқты
жаңа әдістерді өз тәжірибемде қолданатын боламын.
Сабақтағы жаттығулардың күрделілігі тиісті деңгейде және
барлық оқушылар орындай алатындай етіп саралануы керек екен.
Саралау әдістерін қолдану оқушы уәжін өсіретінін білдім.
Алдағы уақытта жаңартылған бағдарлама бойынша теория мен
практиканы ұштастырып, белсенді оқу әдіс- тәсілдерін жүйелі
қолдануды жоспарлаймын.
7 слайд
Ықшамсабақ Ықшамсабақты жоспарлаудағы ойыма түйгенім.Өзімнің үш жетілік жаңа бағдарламаны игеру курсында сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдіс-тәсілдерін жүйелі қолдануды, сабақтың мақсатына жету үшін тапсырмалар мен бағалаудың әртүрлі әдістер арқылы берілетінін білдім. Дескрипторларды,критерийлерге сай қою туралы,саралау мен белсенді оқу , тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруын керек екендігін білдім. Әріптестерімнен кері байланыс алу арқылы маңызды ұсыныстарды ескеріп, топтық жұмыстарды бағалу үшін тиімді «Қар кесегі», «Еркін әңгіме», «Кір жаю», «Өрмекші», сияқты жаңа әдістерді өз тәжірибемде қолданатын боламын. Сабақтағы жаттығулардың күрделілігі тиісті деңгейде және барлық оқушылар орындай алатындай етіп саралануы керек екен. Саралау әдістерін қолдану оқушы уәжін өсіретінін білдім. Алдағы уақытта жаңартылған бағдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастырып, белсенді оқу әдіс- тәсілдерін жүйелі қолдануды жоспарлаймын.
8 слайд
Назарларыңызға
рақмет !
8 слайд
Назарларыңызға рақмет !