Материалдар / Отбасы және демографиялық өзгеріс

Отбасы және демографиялық өзгеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы және демографиялық өзгеріс
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫПТЫ АНЫҚТА

1 слайд
ТАҚЫРЫПТЫ АНЫҚТА

1 слайд

ТАҚЫРЫПТЫ АНЫҚТА

ОТБАСЫ ЖӘНЕ ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС

2 слайд
ОТБАСЫ ЖӘНЕ ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС

2 слайд

ОТБАСЫ ЖӘНЕ ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС

CАБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: әдеби тіл стильдері мен шешендік сөз түрлерін тілдік құралдары арқылы ажырату.

3 слайд
CАБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: әдеби тіл стильдері мен шешендік сөз түрлерін тілдік құралдары арқылы ажырату.

3 слайд

CАБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: әдеби тіл стильдері мен шешендік сөз түрлерін тілдік құралдары арқылы ажырату.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін ажырата алады; олардың тілдік ерекшеліктерін тау

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін ажырата алады; олардың тілдік ерекшеліктерін тауып, талдай алады.

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін ажырата алады; олардың тілдік ерекшеліктерін тауып, талдай алады.

ТІРЕК СӨЗДЕР  отбасы, демография, халық, ұлт, даму, ұрпақ, ұдайы өзгеріс, халықтың табиғи өсімі т.б.

5 слайд
ТІРЕК СӨЗДЕР  отбасы, демография, халық, ұлт, даму, ұрпақ, ұдайы өзгеріс, халықтың табиғи өсімі т.б.

5 слайд

ТІРЕК СӨЗДЕР  отбасы, демография, халық, ұлт, даму, ұрпақ, ұдайы өзгеріс, халықтың табиғи өсімі т.б.

Қазақстан демографиясы туралы не білесіз? «Қазақстан демографиясы» тақырыбындағы мәтін тыңдатылады. https://bilimland.kz/k

6 слайд
Қазақстан демографиясы туралы не білесіз? «Қазақстан демографиясы» тақырыбындағы мәтін тыңдатылады. https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya- kk/qazaqstan-xalqy/lesson/qazaqstan-xalqy

6 слайд

Қазақстан демографиясы туралы не білесіз? «Қазақстан демографиясы» тақырыбындағы мәтін тыңдатылады. https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya- kk/qazaqstan-xalqy/lesson/qazaqstan-xalqy

ЖЖ. Оқылым алдындағы тапсырма Қазақтың белгілі демограф-ғалымы Мақаш Тәтімовтың ой- тұжырымдарымен танысып талқылаңдар.

7 слайд
ЖЖ. Оқылым алдындағы тапсырма Қазақтың белгілі демограф-ғалымы Мақаш Тәтімовтың ой- тұжырымдарымен танысып талқылаңдар. •«Ұлтжанды болмасаң да, балажан болуға тиістісің» дегенді елдің есіне салғым келеді. •Сан сапа туғызады. Ұлттың санын көтермей сапаны қайдан аларсың?! Қазақтың саны өз елінде 70 пайызға жетпей, тілін өз тұғырына қондыра алмайды. •Қазіргі кезде халықтың мені білмесе де, демография сөзін біліп, түсінетіні мені қуантады.

7 слайд

ЖЖ. Оқылым алдындағы тапсырма Қазақтың белгілі демограф-ғалымы Мақаш Тәтімовтың ой- тұжырымдарымен танысып талқылаңдар. •«Ұлтжанды болмасаң да, балажан болуға тиістісің» дегенді елдің есіне салғым келеді. •Сан сапа туғызады. Ұлттың санын көтермей сапаны қайдан аларсың?! Қазақтың саны өз елінде 70 пайызға жетпей, тілін өз тұғырына қондыра алмайды. •Қазіргі кезде халықтың мені білмесе де, демография сөзін біліп, түсінетіні мені қуантады.

Ж. Оқылым тапсырмасы «Қазақстанның демографиялық саясаты» тақырыбында берілген мәтінді оқиды, тілдік құралдарына наз

8 слайд
Ж. Оқылым тапсырмасы «Қазақстанның демографиялық саясаты» тақырыбында берілген мәтінді оқиды, тілдік құралдарына назар аударады.

8 слайд

Ж. Оқылым тапсырмасы «Қазақстанның демографиялық саясаты» тақырыбында берілген мәтінді оқиды, тілдік құралдарына назар аударады.

Ж/ЖЖ/Т. Оқылымнан кейінгі тапсырма 1-тапсырма. «Дәлелдеу моделіне» сай төмендегі сұрақтардың жауабын жеке, жұппен, топпен б

9 слайд
Ж/ЖЖ/Т. Оқылымнан кейінгі тапсырма 1-тапсырма. «Дәлелдеу моделіне» сай төмендегі сұрақтардың жауабын жеке, жұппен, топпен бірлесіп анықта. Мақала авторының мақсаты не? Мұны қандай тілдік құралдар арқылы дәлелдеуге болады? Бұл мәліметтерден қандай қорытынды шығаруға болады? 2-тапсырма. Мәтін мазмұнындағы жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемдерге айналдырып, жасалу жолдарын түсіндір.

9 слайд

Ж/ЖЖ/Т. Оқылымнан кейінгі тапсырма 1-тапсырма. «Дәлелдеу моделіне» сай төмендегі сұрақтардың жауабын жеке, жұппен, топпен бірлесіп анықта. Мақала авторының мақсаты не? Мұны қандай тілдік құралдар арқылы дәлелдеуге болады? Бұл мәліметтерден қандай қорытынды шығаруға болады? 2-тапсырма. Мәтін мазмұнындағы жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемдерге айналдырып, жасалу жолдарын түсіндір.

Дескриптор - ой-тұжырымдарды талқылайды; -мәтінді оқиды; -тілдік ерекшеліктерін анықтайды; -салалас құрмаласқа айналдырады.

10 слайд
Дескриптор - ой-тұжырымдарды талқылайды; -мәтінді оқиды; -тілдік ерекшеліктерін анықтайды; -салалас құрмаласқа айналдырады.

10 слайд

Дескриптор - ой-тұжырымдарды талқылайды; -мәтінді оқиды; -тілдік ерекшеліктерін анықтайды; -салалас құрмаласқа айналдырады.

Сабақта не қызықтырды? Не қиындық келтірді? Не оңай болды? РЕФЛЕКСИЯ

11 слайд
Сабақта не қызықтырды? Не қиындық келтірді? Не оңай болды? РЕФЛЕКСИЯ

11 слайд

Сабақта не қызықтырды? Не қиындық келтірді? Не оңай болды? РЕФЛЕКСИЯ

Министірлікпен келісілген курстар тізімі