Отбасы шағын мемлекет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отбасы шағын мемлекет

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сынып жетекшілерге қажет. Оқушының отбасымен байланысы туралы айтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, е

#1 слайд
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.

1 слайд

Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.

Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілі

#2 слайд
Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

2 слайд

Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

#3 слайд
ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

3 слайд

ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара

#4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.

4 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.

Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығ

#5 слайд
Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз.  - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы «Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар

5 слайд

Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз.  - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы «Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар

І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ.

#6 слайд
І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу

6 слайд

І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұст

#9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы

9 слайд

Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы

Файл форматы:
pptx
08.05.2018
420
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі