Отбасы шағын мемлекет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
М е к т е п іш іл ік т ә р б и е ж ұ м ы с ы н ы ң
ә д іс т е м е л ік т а қ ы р ы б ы :
Ұ л т т ы қ р у х ы б и ік , а д а м г е р ш іл іг і
ж о ғ а р ы , с а л а у а т т ы ө м ір с а л т ы н
ұ с т а н а т ы н , е л ін ің ө т к е н ін қ ұ р м е т
т ұ т ы п , е р т е ң ін е
ө з ү л е с ін қ о с у д ы п а р ы з ы м д е п б іл е т ін
ж а н -ж а қ т ы б іл ім д і, қ а б іл е т т і,
ж а ң а ш ы л
т ұ л ғ а қ а л ы п т а с т ы р у .
1 слайд
М е к т е п іш іл ік т ә р б и е ж ұ м ы с ы н ы ң ә д іс т е м е л ік т а қ ы р ы б ы : Ұ л т т ы қ р у х ы б и ік , а д а м г е р ш іл іг і ж о ғ а р ы , с а л а у а т т ы ө м ір с а л т ы н ұ с т а н а т ы н , е л ін ің ө т к е н ін қ ұ р м е т т ұ т ы п , е р т е ң ін е ө з ү л е с ін қ о с у д ы п а р ы з ы м д е п б іл е т ін ж а н -ж а қ т ы б іл ім д і, қ а б іл е т т і, ж а ң а ш ы л т ұ л ғ а қ а л ы п т а с т ы р у .
2 слайд
Т ө р т ін ш і б а ғ ы т - О т б а с ы
т ә р б и е с і
М а қ с а т ы :А т а -а н а л а р д ы
о қ ы т у , б а л а т ә р б и е с ін д е о л а р д ы ң
п с и х о л о г и я л ы қ -п е д а г о г и к а л ы қ
қ ұ з ы р е т т іл ік т е р ін
ж ә н е ж а у а п к е р ш іл ік т е р ін
а р т т ы р у .
2 слайд
Т ө р т ін ш і б а ғ ы т - О т б а с ы т ә р б и е с і М а қ с а т ы :А т а -а н а л а р д ы о қ ы т у , б а л а т ә р б и е с ін д е о л а р д ы ң п с и х о л о г и я л ы қ -п е д а г о г и к а л ы қ қ ұ з ы р е т т іл ік т е р ін ж ә н е ж а у а п к е р ш іл ік т е р ін а р т т ы р у .
3 слайд
О
Т
Б
А
С
Ы
–
Ш
А
Ғ
Ы
Н
М
Е
М
Л
Е
К
Е
Т
3 слайд
О Т Б А С Ы – Ш А Ғ Ы Н М Е М Л Е К Е Т
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі
Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі :
Көмекова Динара Шукиралиевна
Сынып: 5
Тақырыбы: Отбасы – шағын
мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар
саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі
бойынша әңгіме құрастыру;
(5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша
негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін
жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен
байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі
Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі :
Көмекова Динара Шукиралиевна
Сынып: 5
Тақырыбы: Отбасы – шағын
мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі
бойынша әңгіме құрастыру;
(5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен
байланыстыра алады.
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.
5 слайд
Басы
5 мин Шаттық шеңберін құру
Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін
құрайды .
Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін
білеміз.
- Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас
әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау.
Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат-
төзімді, Аида- ақылды т. б.
Оқушыларды топтарға бөлу
Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы
« Мозайка» әдісімен топқа бөлу.
І топ. Отбасы
ІІ топ. Әке
ІІІ топ. Ана
1. 1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ
2. 2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі
3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя
Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау
1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің?
2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма?
3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима
қағаздар
5 слайд
Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз. - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы « Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1. 1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2. 2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар
6 слайд
І топ.
Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз
ойы
ІІ топ.
Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы
арқылы салыстырады
ІІІ топ.
Отбасы туралы шағын мәтін жазу
6 слайд
І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау,
Баланың бар бақытын аялау
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы
9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы