Отбасы шағын мемлекет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепішілік тәрбие жұмысының
әдістемелік тақырыбы:
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі
жоғары, салауатты өмір салтын
ұстанатын, елінің өткенін құрмет
тұтып, ертеңіне
өз үлесін қосуды парызым деп білетін
жан-жақты білімді, қабілетті,
жаңашыл
тұлға қалыптастыру.
1 слайд
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.
2 слайд
Төртінші бағыт - Отбасы
тәрбиесі
Мақсаты:Ата-аналарды
оқыту, бала тәрбиесінде олардың
психологиялық-педагогикалық
құзыреттіліктерін
және жауапкершіліктерін
арттыру.
2 слайд
Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
3 слайд
ОТБАСЫ –
Ш
АҒЫН
МЕМЛЕКЕТ
3 слайд
ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі
Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі :
Көмекова Динара Шукиралиевна
Сынып: 5
Тақырыбы: Отбасы – шағын
мемлекет
Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар
саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
(5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі
бойынша әңгіме құрастыру;
(5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша
негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін
жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен
байланыстыра алады.
Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі
Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі :
Көмекова Динара Шукиралиевна
Сынып: 5
Тақырыбы: Отбасы – шағын
мемлекет
Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
(5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі
бойынша әңгіме құрастыру;
(5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен
байланыстыра алады.
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.
5 слайд
Басы
5 мин
Шаттық шеңберін құру
Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін
құрайды .
Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін
білеміз.
- Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас
әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау.
Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат-
төзімді, Аида- ақылды т. б.
Оқушыларды топтарға бөлу
Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы
«Мозайка» әдісімен топқа бөлу.
І топ. Отбасы
ІІ топ. Әке
ІІІ топ. Ана
1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ
2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі
3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя
Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау
1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің?
2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма?
3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет?
Баяу ән, қима
қағаздар
5 слайд
Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз. - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы «Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар
6 слайд
І топ.
Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз
ойы
ІІ топ.
Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы
арқылы салыстырады
ІІІ топ.
Отбасы туралы шағын мәтін жазу
6 слайд
І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау,
Баланың бар бақытын аялау
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы
9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы