Материалдар / Отбасы шағын мемлекет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасы шағын мемлекет

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сынып жетекшілерге қажет. Оқушының отбасымен байланысы туралы айтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2018
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, е

1 слайд
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.

1 слайд

Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.

Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілі

2 слайд
Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

2 слайд

Төртінші бағыт - Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

3 слайд
ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

3 слайд

ОТБАСЫ – Ш АҒЫН МЕМЛЕКЕТ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара

4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.

4 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады. Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі Күні: 12.09.2017ж Мұғалімнің есімі : Көмекова Динара Шукиралиевна Сынып: 5 Тақырыбы: Отбасы – шағын мемлекет Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) (5.Ж3.) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; (5.Ж5.) Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Суреттер желісі бойынша әңгіме құрай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суреттерге сыни пікір айтып, өмірімен байланыстыра алады.

Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығ

5 слайд
Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз.  - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы «Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар

5 слайд

Басы 5 мин Шаттық шеңберін құру Баяу ән ырғағы ойнап тұрады.-Балалар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрайды . Балалар - Барлығымыздың бойымызда жақсы қасиеттер бар екенін білеміз.  - Ендеше, бір-бірімізді жақынырақ тану үшін, аттарымыздың бас әріптерін атаймыз және сол дыбысқа сын есім сөздерін жалғап өзін сипаттау. Мысалы: Қанат - қайратты, Меруерт - мықты, Сәкен- сыпайы, Талғат- төзімді, Аида- ақылды т. б. Оқушыларды топтарға бөлу Топқа бөлу: Оқушыларды мақалдар арқылы «Мозайка» әдісімен топқа бөлу. І топ. Отбасы ІІ топ. Әке ІІІ топ. Ана 1.1. Әке-асқар тау, ана-бұлақ, бала-жағасындағы құрақ 2.2. Әкеге қарап ұл өседі, шешеге қарап қыз өседі 3. 3. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя Оқушылар мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау 1. “Әдептілік –адамгершілік бастауы”- дегенді қалай түсінесің? 2. Өз іс-әрекетіңнен ұялған кезің болды ма? 3.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? Баяу ән, қима қағаздар

І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ.

6 слайд
І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу

6 слайд

І топ. Отбасындағы әке мен шешенің рөліндегі өз ойы ІІ топ. Отбасы мен мектепті ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады ІІІ топ. Отбасы туралы шағын мәтін жазу

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұст

9 слайд
Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы

9 слайд

Ұстаз болу – өз уақытын аямау, Баланың бар бақытын аялау Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы