"Отбасым бақыт мекенім" тәрбие сағаты 4-сынып с
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Отбасым- бақыт мекенім!
1 слайд
Отбасым- бақыт мекенім!
2 слайд
Мақсаты:
Оқушыларды ұйымшылдыққа,
жауапкершілікке, ептілікке, өз ойын
жеткізе білуге, отбасы, жанұя туралы
білімдерін шыңдай түсіп, отбасы
құндылықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
2 слайд
Мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, ептілікке, өз ойын жеткізе білуге, отбасы, жанұя туралы білімдерін шыңдай түсіп, отбасы құндылықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
3 слайд
Шаттық шеңбер
«Біздің шаңырақ»
Атамнан басталар,
Әжеммен қосталар.
Отбасым мыналар;
Ең жақын адамдар
Әкем мен анам бар,
Бір туған ағам бар,
Бір туған апам бар...
Бәрін жақсы көремін
Еркелеймін, еремін!
Ән салуға барамыз,
Досымызды табамыз.
Сәлемет пе! Міне, мен!
Доспын енді сенімен.
3 слайд
Шаттық шеңбер «Біздің шаңырақ» Атамнан басталар, Әжеммен қосталар. Отбасым мыналар; Ең жақын адамдар Әкем мен анам бар, Бір туған ағам бар, Бір туған апам бар... Бәрін жақсы көремін Еркелеймін, еремін! Ән салуға барамыз, Досымызды табамыз. Сәлемет пе! Міне, мен! Доспын енді сенімен.
4 слайд
Топқа бөліну
4 слайд
Топқа бөліну
5 слайд
Топ ережесі
1.Тыңдай білу.
2.Өзара сыйластық.
3. Белсенділік.
4. Қол көтеріп сөйлеу.
5.Уақыт үнемдеу.
5 слайд
Топ ережесі 1.Тыңдай білу. 2.Өзара сыйластық. 3. Белсенділік. 4. Қол көтеріп сөйлеу. 5.Уақыт үнемдеу.
6 слайд
Жұмбақ
Мағанда,сағанда
Жақын туыс адамдар
Бәріде өз жұртың
Айтыңдар,олар кім?
6 слайд
Жұмбақ Мағанда,сағанда Жақын туыс адамдар Бәріде өз жұртың Айтыңдар,олар кім?
7 слайд
7 слайд
8 слайд
“ Әке” тобы
1. Балдан тәтті не?
2. Қара шаңырак иесі кім?
3. Балаға кім сыншы?
4. Үйдегі алтын адам кім?
5. Бес дұшпанды атаңдар?
6. 30 минутты сағатқа айналдыр.
7. Нағашы ата-әжеңе сен кім боласың?
8 слайд
“ Әке” тобы 1. Балдан тәтті не? 2. Қара шаңырак иесі кім? 3. Балаға кім сыншы? 4. Үйдегі алтын адам кім? 5. Бес дұшпанды атаңдар? 6. 30 минутты сағатқа айналдыр. 7. Нағашы ата-әжеңе сен кім боласың?
9 слайд
“ Бала” тобы
1.Тәрбие мен білімнің ордасы
2.18жасқа толмаған адам
3.« Өзін-өзітану » бағдарламасының авторы
кім?
4.Бес асылды атаңыз
5.Үш арсызды ата?
6.Жарысқа қатысып жатып, сіз екінші
болып жүгіріп келе жатқан жүйрікті басып
оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз?
7.Анаңның ағасы саған кім болып келеді?
9 слайд
“ Бала” тобы 1.Тәрбие мен білімнің ордасы 2.18жасқа толмаған адам 3.« Өзін-өзітану » бағдарламасының авторы кім? 4.Бес асылды атаңыз 5.Үш арсызды ата? 6.Жарысқа қатысып жатып, сіз екінші болып жүгіріп келе жатқан жүйрікті басып оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз? 7.Анаңның ағасы саған кім болып келеді?
10 слайд
“ Ана” тобы
1. Бір үйде 4 қыз бар оның әрқайсысының бір інісі
бар, бұл үйде неше бала бар?
2.Әкеден балаға берілет зат
3. Анаңның апайының баласы саған кім болады?
4. Мемлекеттік рәміздерді ата
5. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір
стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?
6 . Әкеңнің әкесі саған кім болып келеді?
7 .Әкеңнің анасына сен кім боласың?
10 слайд
“ Ана” тобы 1. Бір үйде 4 қыз бар оның әрқайсысының бір інісі бар, бұл үйде неше бала бар? 2.Әкеден балаға берілет зат 3. Анаңның апайының баласы саған кім болады? 4. Мемлекеттік рәміздерді ата 5. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? 6 . Әкеңнің әкесі саған кім болып келеді? 7 .Әкеңнің анасына сен кім боласың?
11 слайд
Топпен жұмыс
1топ – синквейн “Отбасы”
2топ- - постер қорғау
«Бақытты жанұя»
3топ – Жағдаят шешу
11 слайд
Топпен жұмыс 1топ – синквейн “Отбасы” 2топ- - постер қорғау «Бақытты жанұя» 3топ – Жағдаят шешу
12 слайд
Сергіту сәті
Атамның алып күрегін ,
Ауланың қарын күредім.
Әжеме мен құдықтан,
Су әкеліп беремін
Еденді де жуамын,
Шаң-тозаңды қуамын
Спортпенен дос болып,
Үлкен болып өсемін,
Мақсатыма жетемін!
.
12 слайд
Сергіту сәті Атамның алып күрегін , Ауланың қарын күредім. Әжеме мен құдықтан, Су әкеліп беремін Еденді де жуамын, Шаң-тозаңды қуамын Спортпенен дос болып, Үлкен болып өсемін, Мақсатыма жетемін! .
13 слайд
“ Жаңғыру атаулы бұрынғыдай тарихи тәжірибе мен
ұлттық дәстүрлерге шекеден қарамауға тиіс. Керісінше,
замана сынынан сүрінбей өткен озық дәстүрлерді
табысты жаңғырудың маңызды алғышарттарына
айналдыра білу қажет. Егер жаңғыру елдің ұлттық-
рухани тамырынан нәр ала алмаса, ол адасуға бастайды»
деп Елбасымыз атап өткендей біздің балаларымыздың
рухани тамыры отбасында жатыр. Бала – отбасы
айнасы, бір тамшы суда күннің сәулесі
көрінгендей,перзентте де ата – ананың тәрбиесі көрінеді
демекпін.Елімізіде Қазақстанның бірсыпыра қалаларында
«Рухани жаңғыру-отбасынан басталады» деген үлен
форумдар өтіп жатыр.Осы тұрғыда «Рухани жаңғыру-
отбасынан басталады» дегенді сіздер қалай түсінесіздер?
13 слайд
“ Жаңғыру атаулы бұрынғыдай тарихи тәжірибе мен ұлттық дәстүрлерге шекеден қарамауға тиіс. Керісінше, замана сынынан сүрінбей өткен озық дәстүрлерді табысты жаңғырудың маңызды алғышарттарына айналдыра білу қажет. Егер жаңғыру елдің ұлттық- рухани тамырынан нәр ала алмаса, ол адасуға бастайды» деп Елбасымыз атап өткендей біздің балаларымыздың рухани тамыры отбасында жатыр. Бала – отбасы айнасы, бір тамшы суда күннің сәулесі көрінгендей,перзентте де ата – ананың тәрбиесі көрінеді демекпін.Елімізіде Қазақстанның бірсыпыра қалаларында «Рухани жаңғыру-отбасынан басталады» деген үлен форумдар өтіп жатыр.Осы тұрғыда «Рухани жаңғыру- отбасынан басталады» дегенді сіздер қалай түсінесіздер?
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Үштік одақ :
ата-ана, мұғалім, оқушы
15 слайд
Үштік одақ : ата-ана, мұғалім, оқушы
16 слайд
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Сіздер мен
біздер тек болашақ буынды ғана емес жалпы
адамзаттық қадір-қасиеттердің мән- маңызын
түсінетін жаны да, тәні де таза білімді патриот
азаматтар буынын тәрбиелеуге міндеттіміз»
дейді. Ендеше бала тәрбиесіне
отбасы ,мектеп,оның араласатын ортасы әсерін
тигізбек. Жалпы бала тәрбиесі назардан тыс
түспейтін ең маңызды да өзекті мәселе.
Сондықтан да, мұғалім – оқушы - ата-ана тығыз
байланыста жұмыс жасау керек.
16 слайд
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Сіздер мен біздер тек болашақ буынды ғана емес жалпы адамзаттық қадір-қасиеттердің мән- маңызын түсінетін жаны да, тәні де таза білімді патриот азаматтар буынын тәрбиелеуге міндеттіміз» дейді. Ендеше бала тәрбиесіне отбасы ,мектеп,оның араласатын ортасы әсерін тигізбек. Жалпы бала тәрбиесі назардан тыс түспейтін ең маңызды да өзекті мәселе. Сондықтан да, мұғалім – оқушы - ата-ана тығыз байланыста жұмыс жасау керек.
17 слайд
Қорытынды:
“ Біздің шаңырақ”
17 слайд
Қорытынды: “ Біздің шаңырақ”
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд