Материалдар / Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу

Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал мектептің ұстаздарына арналған. Жалпы айтқанда оқушы мен ата-ананың қарым-қатынасын зерттеу жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
446
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғылыми зерттеу жұмыс Тақырыбы: Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу Орындаған:

1 слайд
    Ғылыми зерттеу жұмыс Тақырыбы: Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу Орындаған: Жөнелбек М.С.

1 слайд

    Ғылыми зерттеу жұмыс Тақырыбы: Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу Орындаған: Жөнелбек М.С.

Зерттеу мақсаты: бүгінгі отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу нысаны: жет

2 слайд
Зерттеу мақсаты: бүгінгі отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу нысаны: жеткіншектік жастағы ата-ана-бала қатынасы. Зерттеу пәні: ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктері.

2 слайд

Зерттеу мақсаты: бүгінгі отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу нысаны: жеткіншектік жастағы ата-ана-бала қатынасы. Зерттеу пәні: ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктері.

Зерттеу міндеттері: 1.Отбасындағы ата-ана мен баланың өзара қарым-қатынасына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу жасау. 2.

3 слайд
Зерттеу міндеттері: 1.Отбасындағы ата-ана мен баланың өзара қарым-қатынасына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу жасау. 2.Жеткіншектердің тұлғалық даму ерекшеліктеріне және ата- аналарымен қарым-қатынасына теориялық талдау жасау; 3.Жеткіншектердің тұлғалық сапалары мен ата-ана қатынасының стилі арасындағы өзара байланысты анықтау 4.Ата-аналар мен жеткіншектердің қарым-қатынасын түзету бағдарламасын жасау және тиімділігін тәжірибеде тексеру.

3 слайд

Зерттеу міндеттері: 1.Отбасындағы ата-ана мен баланың өзара қарым-қатынасына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу жасау. 2.Жеткіншектердің тұлғалық даму ерекшеліктеріне және ата- аналарымен қарым-қатынасына теориялық талдау жасау; 3.Жеткіншектердің тұлғалық сапалары мен ата-ана қатынасының стилі арасындағы өзара байланысты анықтау 4.Ата-аналар мен жеткіншектердің қарым-қатынасын түзету бағдарламасын жасау және тиімділігін тәжірибеде тексеру.

Зерттеу болжамы: егер отбасындағы қарым-қатынас стилдері мен ерекшеліктері, оның бала дамуына әсері теориялық және экперим

4 слайд
Зерттеу болжамы: егер отбасындағы қарым-қатынас стилдері мен ерекшеліктері, оның бала дамуына әсері теориялық және экперименттік тұрғыдан тұрғыда зерттеліп, мәні ашылса, онда ата-аналар мен жеткіншектердің өзара үйлесімді қарым-қатынасын қалыптастырудың жолдары айқындалады.

4 слайд

Зерттеу болжамы: егер отбасындағы қарым-қатынас стилдері мен ерекшеліктері, оның бала дамуына әсері теориялық және экперименттік тұрғыдан тұрғыда зерттеліп, мәні ашылса, онда ата-аналар мен жеткіншектердің өзара үйлесімді қарым-қатынасын қалыптастырудың жолдары айқындалады.

1. Қойыған мәселе бойынша әдебиеттерді, дереккөздерді оқып, зерделеу;. 2.А.Я.Варга, В.В.Столиннің «Ата-ананың балаға деген

5 слайд
1. Қойыған мәселе бойынша әдебиеттерді, дереккөздерді оқып, зерделеу;. 2.А.Я.Варга, В.В.Столиннің «Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасының тест- сауалнамасы». 3. Г.Н.Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесі. 4. И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесі. Зерттеудің әдістемелері: Зерттеу базасы: Эксперименттік жұмыс Алматы қаласындғы №136 М. Дулатов атындағы мектеп-гимназиясында 13-14 жастағы жеткіншектермен жүргізілді.

5 слайд

1. Қойыған мәселе бойынша әдебиеттерді, дереккөздерді оқып, зерделеу;. 2.А.Я.Варга, В.В.Столиннің «Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасының тест- сауалнамасы». 3. Г.Н.Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесі. 4. И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесі. Зерттеудің әдістемелері: Зерттеу базасы: Эксперименттік жұмыс Алматы қаласындғы №136 М. Дулатов атындағы мектеп-гимназиясында 13-14 жастағы жеткіншектермен жүргізілді.

Эксперименттік зерттеудің мақсаты: ата-аналардың баласына қарым-қатынасын, олардың өзара әрекеттестігін және балалардың ө

6 слайд
Эксперименттік зерттеудің мақсаты: ата-аналардың баласына қарым-қатынасын, олардың өзара әрекеттестігін және балалардың өзін-өзі бағалау деңгейлері мен өзара байланысын анықтау.

6 слайд

Эксперименттік зерттеудің мақсаты: ата-аналардың баласына қарым-қатынасын, олардың өзара әрекеттестігін және балалардың өзін-өзі бағалау деңгейлері мен өзара байланысын анықтау.

Төмендегі кестеде А.Л. Варга мен В.В. Столиннің «Ата-аналардың балаға деген қатынасын анықтауға» арналған тест-сауалнамасын

7 слайд
Төмендегі кестеде А.Л. Варга мен В.В. Столиннің «Ата-аналардың балаға деген қатынасын анықтауға» арналған тест-сауалнамасының көмегімен анықталған ата-аналардың балаға деген қатынас деңгейлері көрсетілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 28,3 35,5 36,2 24,5 36,5 39,0 2. «Кооперация» 12,9 28,6 60,5 25,0 35,0 40,0 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену» 60,4 30,2 9,4 47,2 33,0 19,8 4.«Кішкентай қырсық» 56,3 35,5 8,2 43,4 40,6 16,0 5. «Симбиоз» 36,2 37,5 26,3 33,8 38,2 28,0

7 слайд

Төмендегі кестеде А.Л. Варга мен В.В. Столиннің «Ата-аналардың балаға деген қатынасын анықтауға» арналған тест-сауалнамасының көмегімен анықталған ата-аналардың балаға деген қатынас деңгейлері көрсетілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 28,3 35,5 36,2 24,5 36,5 39,0 2. «Кооперация» 12,9 28,6 60,5 25,0 35,0 40,0 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену» 60,4 30,2 9,4 47,2 33,0 19,8 4.«Кішкентай қырсық» 56,3 35,5 8,2 43,4 40,6 16,0 5. «Симбиоз» 36,2 37,5 26,3 33,8 38,2 28,0

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы ж

8 слайд
ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 60 70 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация» ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 20 40 60 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз»

8 слайд

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 60 70 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация» ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 20 40 60 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз»

Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесінен алынған нәтижелерді көрсетеміз. № Сынып

9 слайд
Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесінен алынған нәтижелерді көрсетеміз. № СыныптарҚатысқан барлық жеткіншектер саны өзін-өзі бағалау деңгейлері % жоғары орташа төмен 1 7 сынып 20 20, 7 38,5 40,8 2 8 сынып 20 21,2 40,7 38,1 Барлығы 40 20,9 39,6 39,5

9 слайд

Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесінен алынған нәтижелерді көрсетеміз. № СыныптарҚатысқан барлық жеткіншектер саны өзін-өзі бағалау деңгейлері % жоғары орташа төмен 1 7 сынып 20 20, 7 38,5 40,8 2 8 сынып 20 21,2 40,7 38,1 Барлығы 40 20,9 39,6 39,5

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.20% 40.70% 3

10 слайд
жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.20% 40.70% 38.10% 7 сынып 8 сынып Жеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің көрсеткіштері

10 слайд

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.20% 40.70% 38.10% 7 сынып 8 сынып Жеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің көрсеткіштері

И.М. Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен он шкала бойынша баллдарды алып, ата-аналардың

11 слайд
И.М. Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен он шкала бойынша баллдарды алып, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесуінің деңгейлерін бөліп көрсеттік № СыныптарҚатысқан барлық жеткіншектер саны Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Жоғары орташа төмен 1 7-сынып 20 12,2 40,2 47,6 2 8-сынып 20 20,4 49,1 30,5 Барлығы 40 16,3 44,7 39,0

11 слайд

И.М. Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен он шкала бойынша баллдарды алып, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесуінің деңгейлерін бөліп көрсеттік № СыныптарҚатысқан барлық жеткіншектер саны Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Жоғары орташа төмен 1 7-сынып 20 12,2 40,2 47,6 2 8-сынып 20 20,4 49,1 30,5 Барлығы 40 16,3 44,7 39,0

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 20.40% 4

12 слайд
жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 20.40% 49.10% 30.50% 7-сынып 8-сынып «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» деңгейінің көрсеткіштері

12 слайд

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 20.40% 49.10% 30.50% 7-сынып 8-сынып «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» деңгейінің көрсеткіштері

Енді төмендегі кестеде көрсетілген ата-аналар қарым-қатынасын зерттеуге арналған Столин– Варга сауалнамасының көмегімен алы

13 слайд
Енді төмендегі кестеде көрсетілген ата-аналар қарым-қатынасын зерттеуге арналған Столин– Варга сауалнамасының көмегімен алынған алғашқы және қайталап алынған диагностикалаудың нәтижелерін қарастырамыз. Ол кестеде сыналушылардың бағдарламаны жүзеге асыруға дейінгі және кейінгі жауаптары берілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары жоғары орташа төмен жоғары орташатөмен 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 20,3 29,7 50,0 25,5 36,0 38,5 2. «Кооперация» 49,2 35,4 15,4 26,7 41,3 32,0 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы» 23,6 38,4 38,0 40,3 33,7 26,0 4.«Кішкентай қырсық» 13,8 36,5 49,7 39,4 37,6 23,0 5. «Симбиоз» 29,2 32,6 38,2 30,6 36,2 33,3

13 слайд

Енді төмендегі кестеде көрсетілген ата-аналар қарым-қатынасын зерттеуге арналған Столин– Варга сауалнамасының көмегімен алынған алғашқы және қайталап алынған диагностикалаудың нәтижелерін қарастырамыз. Ол кестеде сыналушылардың бағдарламаны жүзеге асыруға дейінгі және кейінгі жауаптары берілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары жоғары орташа төмен жоғары орташатөмен 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 20,3 29,7 50,0 25,5 36,0 38,5 2. «Кооперация» 49,2 35,4 15,4 26,7 41,3 32,0 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы» 23,6 38,4 38,0 40,3 33,7 26,0 4.«Кішкентай қырсық» 13,8 36,5 49,7 39,4 37,6 23,0 5. «Симбиоз» 29,2 32,6 38,2 30,6 36,2 33,3

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы же

14 слайд
ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 10 20 30 40 50 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация» Ата-аналардың «қабылдау мен шеттету дәрежесі»,«кооперация» бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

14 слайд

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 10 20 30 40 50 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация» Ата-аналардың «қабылдау мен шеттету дәрежесі»,«кооперация» бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы же

15 слайд
ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз» Ата-аналардың «авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы», «кішкентай қырсық», «симбиоз» бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

15 слайд

ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н ж о ғ а р ы о р т а ш а т ө м е н 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз» Ата-аналардың «авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы», «кішкентай қырсық», «симбиоз» бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

Ал Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесімен алғашқы және қайталап алынған нәтиже

16 слайд
Ал Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесімен алғашқы және қайталап алынған нәтижелерді төмендегі кестеде көрсетеміз. № З е р т т е л у ш і т о п т а р өзін-өзі бағалау деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төменжоғары орташа төмен 1Эксп. топ 20, 7 38,5 40,8 21,858,2 20,0 2Бақыл. тобы 21,2 40,7 38,122,3 42,4 35,3

16 слайд

Ал Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесімен алғашқы және қайталап алынған нәтижелерді төмендегі кестеде көрсетеміз. № З е р т т е л у ш і т о п т а р өзін-өзі бағалау деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төменжоғары орташа төмен 1Эксп. топ 20, 7 38,5 40,8 21,858,2 20,0 2Бақыл. тобы 21,2 40,7 38,122,3 42,4 35,3

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60

17 слайд
жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.80% 58.20% 20.00% 21.20% 40.70% 38.10% 22.30% 42.40% 35.30% Эксп. топ Бақыл. тобы Жеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

17 слайд

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.80% 58.20% 20.00% 21.20% 40.70% 38.10% 22.30% 42.40% 35.30% Эксп. топ Бақыл. тобы Жеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

Келесі кестеде И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен алынған, ата-аналардың баласымен

18 слайд
Келесі кестеде И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен алынған, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесу деңгейлерінің салыстырмалы көрсеткіштері берілді. № З е р т т е л у ш і т о п т а р Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1 Эксп. топ 12,2 % 40,2 % 47,6 % 41,8%35,7% 22,5% 2 Бақыл. тобы 20,4 % 49,1 % 30,5 %27,6% 42,0% 30,4%

18 слайд

Келесі кестеде И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен алынған, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесу деңгейлерінің салыстырмалы көрсеткіштері берілді. № З е р т т е л у ш і т о п т а р Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1 Эксп. топ 12,2 % 40,2 % 47,6 % 41,8%35,7% 22,5% 2 Бақыл. тобы 20,4 % 49,1 % 30,5 %27,6% 42,0% 30,4%

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.

19 слайд
жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 41.80% 35.70% 22.50% 20.40% 49.10% 30.50% 27.60% 42.00% 30.40% Эксп. топ Бақыл. тобы Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

19 слайд

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 41.80% 35.70% 22.50% 20.40% 49.10% 30.50% 27.60% 42.00% 30.40% Эксп. топ Бақыл. тобы Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

Сонымен, қорыта айтқанда, жеткіншектік кезеңдегі дамуға өзін ата- аналары мен ересектерге қарсы қойып, өзінің құқықтары мен

20 слайд
Сонымен, қорыта айтқанда, жеткіншектік кезеңдегі дамуға өзін ата- аналары мен ересектерге қарсы қойып, өзінің құқықтары мен дербестігін қорғау тән болғанымен де, олар бәрібір ата-аналарының көмегін, ақыл-кеңесін және моралдық қолдауын қажет етеді. Сондықтан, бүгінгі ата-аналар баланың жас және дара ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәрбиесінің неғұрлым тиімді стилін саналы түрде іздеуге дайын болуы керек. Тәрбиешіге айнала отырып, ата-ана жұмысты өзінен бастауы керек, яғни өз баласын қабылдауын өзгертуден бастауы керек. Тек сыйласымды, сенімге құрылған, бірақ белгілі бір шамадағы жауапкершілікті артатын тәрбие ғана баланың тұлғасын оңтайлы қалыптасырып, үйлесімді ата-ана-бала қатынасын құра алады.

20 слайд

Сонымен, қорыта айтқанда, жеткіншектік кезеңдегі дамуға өзін ата- аналары мен ересектерге қарсы қойып, өзінің құқықтары мен дербестігін қорғау тән болғанымен де, олар бәрібір ата-аналарының көмегін, ақыл-кеңесін және моралдық қолдауын қажет етеді. Сондықтан, бүгінгі ата-аналар баланың жас және дара ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәрбиесінің неғұрлым тиімді стилін саналы түрде іздеуге дайын болуы керек. Тәрбиешіге айнала отырып, ата-ана жұмысты өзінен бастауы керек, яғни өз баласын қабылдауын өзгертуден бастауы керек. Тек сыйласымды, сенімге құрылған, бірақ белгілі бір шамадағы жауапкершілікті артатын тәрбие ғана баланың тұлғасын оңтайлы қалыптасырып, үйлесімді ата-ана-бала қатынасын құра алады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ