Материалдар / Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал мектептің ұстаздарына арналған. Жалпы айтқанда оқушы мен ата-ананың қарым-қатынасын зерттеу жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
379
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ғылыми зерттеу жұмыс Тақырыбы: Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу Орындаған :

1 слайд
    Ғылыми зерттеу жұмыс Тақырыбы: Отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу Орындаған : Жөнелбек М.С.

Зерттеу мақсаты: бүгінгі отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу нысаны: ж

2 слайд
Зерттеу мақсаты: бүгінгі отбасындағы ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу нысаны: жеткіншектік жастағы ата-ана-бала қатынасы. Зерттеу пәні: ата-ана мен жеткіншектердің қарым-қатынас ерекшеліктері.

Зерттеу міндеттері: 1. Отбасындағы ата-ана мен баланың өзара қарым-қатынасына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу жасау. 2. Же

3 слайд
Зерттеу міндеттері: 1. Отбасындағы ата-ана мен баланың өзара қарым-қатынасына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу жасау. 2. Жеткіншектердің тұлғалық даму ерекшеліктеріне және ата- аналарымен қарым-қатынасына теориялық талдау жасау; 3.Жеткіншектердің тұлғалық сапалары мен ата-ана қатынасының стилі арасындағы өзара байланысты анықтау 4.Ата-аналар мен жеткіншектердің қарым-қатынасын түзету бағдарламасын жасау және тиімділігін тәжірибеде тексеру .

Зерттеу болжамы: егер отбасындағы қарым-қатынас стилдері мен ерекшеліктері, оның бала дамуына әсері теориялық және экперимент

4 слайд
Зерттеу болжамы: егер отбасындағы қарым-қатынас стилдері мен ерекшеліктері, оның бала дамуына әсері теориялық және экперименттік тұрғыдан тұрғыда зерттеліп, мәні ашылса, онда ата-аналар мен жеткіншектердің өзара үйлесімді қарым-қатынасын қалыптастырудың жолдары айқындалады.

1. Қойыған мәселе бойынша әдебиеттерді, дереккөздерді оқып, зерделеу;. 2.А.Я.Варга, В.В.Столиннің «Ата-ананың балаға

5 слайд
1. Қойыған мәселе бойынша әдебиеттерді, дереккөздерді оқып, зерделеу;. 2.А.Я.Варга, В.В.Столиннің «Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасының тест- сауалнамасы». 3. Г.Н.Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесі. 4. И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесі.Зерттеудің әдістемелері: Зерттеу базасы: Эксперименттік жұмыс Алматы қаласындғы №136 М. Дулатов атындағы мектеп-гимназиясында 13-14 жастағы жеткіншектермен жүргізілді.

Эксперименттік зерттеудің мақсаты: ата-аналардың баласына қарым-қатынасын, олардың өзара әрекеттестігін және балалар

6 слайд
Эксперименттік зерттеудің мақсаты: ата-аналардың баласына қарым-қатынасын, олардың өзара әрекеттестігін және балалардың өзін-өзі бағалау деңгейлері мен өзара байланысын анықтау.

Төмендегі кестеде А.Л. Варга мен В.В. Столиннің «Ата-аналардың балаға деген қатынасын анықтауға» арналған тест-сауа

7 слайд
Төмендегі кестеде А.Л. Варга мен В.В. Столиннің «Ата-аналардың балаға деген қатынасын анықтауға» арналған тест-сауалнамасының көмегімен анықталған ата-аналардың балаға деген қатынас деңгейлері көрсетілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата - аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата - аналары жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1.« Қабылдау мен шеттету дәрежесі » 28,3 35,5 36,2 24,5 36,5 39,0 2. «Кооперация» 12,9 28,6 60,5 25,0 35,0 40,0 3.«Авторитар лы шектен тыс әлеуметтену » 60,4 30,2 9,4 47,2 33,0 19,8 4.« Кішкентай қырсық » 56,3 35,5 8,2 43,4 40,6 16,0 5. «Симбиоз» 36,2 37,5 26,3 33,8 38,2 28,0

ж оғары орташ а төмен ж оғары орташ а төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата

8 слайд
ж оғары орташ а төмен ж оғары орташ а төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 60 70 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация» ж оғары орташ а төм ен ж оғары орташ а төм ен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 20 40 60 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз»

Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесінен алынған нәтижелерді көрсетеміз. № Сын

9 слайд
Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесінен алынған нәтижелерді көрсетеміз. № Сыныптар Қатысқан барлық жеткіншектер саны өзін-өзі бағалау деңгейлері % жоғары орташа төмен 1 7 сынып 2 0 20, 7 38,5 40 ,8 2 8 сынып 20 21 ,2 40 ,7 38,1 Барлығы 40 20 , 9 39 , 6 3 9 , 5

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.20% 40.70%

10 слайд
жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.20% 40.70% 38.10% 7 сынып 8 сыныпЖеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің көрсеткіштері

И.М. Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен он шкала бойынша баллдарды алып, ата-а

11 слайд
И.М. Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен он шкала бойынша баллдарды алып, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесуінің деңгейлерін бөліп көрсеттік № Сыныптар Қатысқан барлық жеткіншектер саны Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Жоғары орташа төмен 1 7-сынып 2 0 12,2 40,2 47,6 2 8-сынып 2 0 20,4 49,1 30,5 Барлығы 40 16,3 44,7 39,0

жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 20.40%

12 слайд
жоғары орташа төмен 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 20.40% 49.10% 30.50% 7-сынып 8-сынып«Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» деңгейінің көрсеткіштері

Енді төмендегі кестеде көрсетілген ата-аналар қарым-қатынасын зерттеуге арналған Столин– Варга сауалнамасының көмегімен

13 слайд
Енді төмендегі кестеде көрсетілген ата-аналар қарым-қатынасын зерттеуге арналған Столин– Варга сауалнамасының көмегімен алынған алғашқы және қайталап алынған диагностикалаудың нәтижелерін қарастырамыз. Ол кестеде сыналушылардың бағдарламаны жүзеге асыруға дейінгі және кейінгі жауаптары берілген. Неге бағытталған Даму дәрежесі % 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата - аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата - аналары жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1.« Қабылдау мен шеттету дәрежесі » 20,3 29,7 50,0 25,5 36,0 38,5 2. «Кооперация» 49,2 35,4 15,4 26,7 41,3 32,0 3.«Авторитар лы шектен тыс әлеуметтену жағдайы » 23,6 38,4 38,0 40,3 33,7 26,0 4.« Кішкентай қырсық » 13,8 36,5 49,7 39,4 37,6 23,0 5. «Симбиоз» 29,2 32,6 38,2 30,6 36,2 33,3

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- ана

14 слайд
жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата- аналары 0 10 20 30 40 50 1.«Қабылдау мен шеттету дәрежесі» 2. «Кооперация»Ата-аналардың « қабылдау мен шеттету дәрежесі » , « кооперация » бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

жоғары орташ а төмен жоғары орташ а төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-а

15 слайд
жоғары орташ а төмен жоғары орташ а төмен 7 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 8 сыныптағы жеткіншектерінің ата-аналары 0 10 20 30 40 50 3.«Авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы» 4.«Кішкентай қырсық» 5. «Симбиоз»Ата-аналардың « авторитарлы шектен тыс әлеуметтену жағдайы » , « кішкентай қырсық » , « симбиоз » бағыттары бойынша баласына қатынаcының салыстырмалы көрсеткіштері

Ал Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесімен алғашқы және қайталап алынған

16 слайд
Ал Г.Н. Казанцеваның «Тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау» әдістемесімен алғашқы және қайталап алынған нәтижелерді төмендегі кестеде көрсетеміз. №Зерт т елуш і т опт ар өзін-өзі бағалау деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1 Эксп. топ 20, 7 38,5 40 ,8 21,8 58,2 20,0 2 Бақыл. тобы 21 ,2 40 ,7 38,1 22,3 42,4 35,3

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.0

17 слайд
жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00% 20.70% 38.50% 40.80% 21.80% 58.20% 20.00% 21.20% 40.70% 38.10% 22.30% 42.40% 35.30% Эксп. топ Бақыл. тобыЖеткіншектердің өзін-өзі бағалау деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

Келесі кестеде И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен алынған, ата-аналардың баласымен

18 слайд
Келесі кестеде И.М.Марковскаяның «Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігі» әдістемесімен алынған, ата-аналардың баласымен өзара әрекеттесу деңгейлерінің салыстырмалы көрсеткіштері берілді . №Зерттелуші топтар Ата-ана мен баланың өзара әрекеттестігінің деңгейлері % Экспериментке дейін Эксперименттен кейін жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен 1 Эксп. топ 12,2 % 40,2 % 47,6 % 41,8 % 35,7 % 22,5 % 2 Бақыл. тобы 20,4 % 49,1 % 30,5 % 27,6 % 42,0 % 30,4 %

жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00

19 слайд
жоғары орташа төмен жоғары орташа төмен Экспериментке дейін Эксперименттен кейін 0.00% 5.00% 10.00% 15.00% 20.00% 25.00% 30.00% 35.00% 40.00% 45.00% 50.00% 12.20% 40.20% 47.60% 41.80% 35.70% 22.50% 20.40% 49.10% 30.50% 27.60% 42.00% 30.40% Эксп. топ Бақыл. тобыАта-ана мен баланың өзара әрекеттестігі деңгейінің салыстырмалы көрсеткіштері

Сонымен, қорыта айтқанда, жеткіншектік кезеңдегі дамуға өзін ата- аналары мен ересектерге қарсы қойып, өзінің құқық

20 слайд
Сонымен, қорыта айтқанда, жеткіншектік кезеңдегі дамуға өзін ата- аналары мен ересектерге қарсы қойып, өзінің құқықтары мен дербестігін қорғау тән болғанымен де, олар бәрібір ата-аналарының көмегін, ақыл-кеңесін және моралдық қолдауын қажет етеді. Сондықтан, бүгінгі ата-аналар баланың жас және дара ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәрбиесінің неғұрлым тиімді стилін саналы түрде іздеуге дайын болуы керек. Тәрбиешіге айнала отырып, ата-ана жұмысты өзінен бастауы керек, яғни өз баласын қабылдауын өзгертуден бастауы керек. Тек сыйласымды, сенімге құрылған, бірақ белгілі бір шамадағы жауапкершілікті артатын тәрбие ғана баланың тұлғасын оңтайлы қалыптасырып, үйлесімді ата-ана-бала қатынасын құра алады.