Өз білімін жетілдіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№38 орта мектебі
Мұғалімнің өз білімін
жетілдіруі
Билалова Ақерке Сакенқызы
1 слайд
№38 орта мектебі Мұғалімнің өз білімін жетілдіруі Билалова Ақерке Сакенқызы
2 слайд
Толебаева Айсұлу Өтегеновнаның
өз білімін жетілдіру жұмыс жоспары
№ Мазмұны Мерзімі Орындаушы
1.
Пән бойынша теориялық білімді көтеру
•Психология, педагогика, социалогия және дидактика
салалары бойынша теориялық білім жетілдіру;
•Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін
оқып-үйрену;
•Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттары
оқып-үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының
мәнін терең үйрету
ҚыркүйекБилалова А.С.
2. Пәндік білім жетілдіру
•Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде
білімін толықтыру;
•Білім стандарттары, оқу бағдарламалары, оқу
жоспарларын зерттеу, сараптау, жаңа буын оқулықтары
және басқа да оқу-әдістемелік құралдарын оқып үйрену;
•Өз мамандығына сәйкес ғылым салалары бойынша
жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру;
•Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер
Жыл
бойы
Билалова А.С.
3.Әдістемелік білім жетілдіру
Жеке тұлға бағытталған педагогикалық технологияларды
оқып-үйрену;
Пәнді оқытудың тиімді технологияларын белсенді оқыту
әдіс-формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді
оқытудың арнайы әдістемесін оқып-үйрену;
Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының
жетістіктерін оқып-үйрену, практиға ендіру;
Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене
қатысу;
Педагогикалық және әдістемелік жұмыстарға белсене
қатысу;
Ай сайынБилалова А.С.
4. Қазақстан Республикасы президентінің халыққа арналған
жолдаулары
Жыл
бойы
Билалова А.С.
5. Өзара сабаққа қатысу Үнемі Билалова А.С.
6. Жалпы мәдени білім жетілдіру
Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттері оқу
арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту;
Театр, мұражай және кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми-
танымдық, мәдени-көпшілік шараларға қатысу
Жыл
бойы
Билалова А.С.
2 слайд
Толебаева Айсұлу Өтегеновнаның өз білімін жетілдіру жұмыс жоспары № Мазмұны Мерзімі Орындаушы 1. Пән бойынша теориялық білімді көтеру •Психология, педагогика, социалогия және дидактика салалары бойынша теориялық білім жетілдіру; •Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену; •Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттары оқып-үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең үйрету ҚыркүйекБилалова А.С. 2. Пәндік білім жетілдіру •Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру; •Білім стандарттары, оқу бағдарламалары, оқу жоспарларын зерттеу, сараптау, жаңа буын оқулықтары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарын оқып үйрену; •Өз мамандығына сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; •Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер Жыл бойы Билалова А.С. 3.Әдістемелік білім жетілдіру Жеке тұлға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; Пәнді оқытудың тиімді технологияларын белсенді оқыту әдіс-формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып-үйрену; Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену, практиға ендіру; Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатысу; Педагогикалық және әдістемелік жұмыстарға белсене қатысу; Ай сайынБилалова А.С. 4. Қазақстан Республикасы президентінің халыққа арналған жолдаулары Жыл бойы Билалова А.С. 5. Өзара сабаққа қатысу Үнемі Билалова А.С. 6. Жалпы мәдени білім жетілдіру Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттері оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; Театр, мұражай және кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми- танымдық, мәдени-көпшілік шараларға қатысу Жыл бойы Билалова А.С.
3 слайд
3
Қазіргі заман мұғалімі
тек өз пәнінің терең білгірі болу
емес,тарихи-
танымдық,педагогикалық-
психологиялық сауатты, саяси-
экономикалық білімді және
ақпараттық-коммуникациялық
білімді және ақпараттық –
коммуникациялық технологияны
жан-жақты меңгерген
ақпараттық құзырлы маман болу
керек.
Кіріспе
3 слайд
3 Қазіргі заман мұғалімі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес,тарихи- танымдық,педагогикалық- психологиялық сауатты, саяси- экономикалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық – коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман болу керек. Кіріспе
4 слайд
Ел президентінің
Қазақстан халқына
жолдауында:
ХХІ ғасырда ақпараттық
қоғам қажеттілігін
қанағаттандыру үшін білім
беру саласында төмендегідей
міндеттерді шешу керектігін
атап көрсетті: Компьютерлік
техниканы, интернет,
телекоммуникациялық желі,
электрондық және
телекоммуникациялық
құралдарды, мультимедиялық
электрондық оқулықтарды оқу
үрдісіне тиімді пайдалану
арқылы білім сапасын көтеру
4 слайд
Ел президентінің Қазақстан халқына жолдауында: ХХІ ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру
5 слайд
Өз бетінше білім
жетілдіру көздері
Педагогикалық
озат тәжірибені
зерттеп,
жинақтау.
Педагогика
ғылымы
жетістіктерін
жүйелі
оқып-үйрену.
Өзіндік
іс-тәжірибе
мен арнайы сынақ
жұмыстарын
жүргізу.
5 слайд
Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогикалық озат тәжірибені зерттеп, жинақтау. Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып-үйрену. Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сынақ жұмыстарын жүргізу.
6 слайд
Өз бетінше
білім
жетілдірудің
басты
бағыттары
Жалпы ой-
өрісін
кеңейту,
жалпы
білімін
көтеру
Өзіндік
танымдық-
шығармашыл
ық
қабілеттерін
арттыру
Кәсіби
шеберлігін,
пәндік
біліктілігін
жетілдіру
6 слайд
Өз бетінше білім жетілдірудің басты бағыттары Жалпы ой- өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеру Өзіндік танымдық- шығармашыл ық қабілеттерін арттыру Кәсіби шеберлігін, пәндік біліктілігін жетілдіру
7 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру
жұмысының мазмұны мына төмендегі
төрт сала бойынша жүргізіліп келеді:
Теориялық білім жетілдіру
Пәндік білім жетілдіру
Әдістемелік білім жетілдіру
Жалпы мәдени білім жетілдіру
7 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді: Теориялық білім жетілдіру Пәндік білім жетілдіру Әдістемелік білім жетілдіру Жалпы мәдени білім жетілдіру
8 слайд
І бөлім
Теориялық білім жетілдіру
Психология, педагогика, социология және
дидактика салалары бойынша теориялық
білімін жетілдіру;
Қазіргі білім беру технологияларының
негіздерін оқып-үйрену;
Қазақстан Республикасының білім туралы
негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену
Инновациялық педагогиканың негізгі
бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа
парадигмаларының мәнін терең түсіну;
Жаңа ақпараттық және коммуникативтік
технологияларды оқып үйрену.
8 слайд
І бөлім Теориялық білім жетілдіру Психология, педагогика, социология және дидактика салалары бойынша теориялық білімін жетілдіру; Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену; Қазақстан Республикасының білім туралы негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең түсіну; Жаңа ақпараттық және коммуникативтік технологияларды оқып үйрену.
9 слайд
Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім
деңгейінде білімін толықтыру
Білім стандарттары, оқу бағдарламалары, оқу
жоспарларын зерттеу, сараптау, жаңа буын
оқулықтары және басқа да оқу-әдістемелік
құралдарды оқып-үйрену;
Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары
бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін
толықтырып отыру;
Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алып жаңа
білімдер игеру
ІІ бөлім
Пәндік білімін жетілдіру
9 слайд
Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру Білім стандарттары, оқу бағдарламалары, оқу жоспарларын зерттеу, сараптау, жаңа буын оқулықтары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып-үйрену; Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алып жаңа білімдер игеру ІІ бөлім Пәндік білімін жетілдіру
10 слайд
Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық
технологияларды оқып-үйрену;
Пәнді оқытудың тиімді технологияларын
белсенді оқыту әдіс-формаларан, қазіргі
талаптарға байланысты пәнді оқытудың
арнайы әдістемесін оқып-үйрену;
Озат педагогикалық тәдірибе мен
педагогикалық ғылымының жетістіктерін
оқып-үйрену практикаға ендіру;
Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға
белсене қатысу;
Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді
оқып-үйрену.
ІІІ бөлім
Әдістемелік білімін жетілдіру
10 слайд
Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; Пәнді оқытудың тиімді технологияларын белсенді оқыту әдіс-формаларан, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып-үйрену; Озат педагогикалық тәдірибе мен педагогикалық ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену практикаға ендіру; Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатысу; Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену. ІІІ бөлім Әдістемелік білімін жетілдіру
11 слайд
Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем
әдебиеттерді оқу арқылы білімін
тереңдету және ой-өрісін кеңейту;
Театр, мұражай, лекторий және
кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми-
танымдық, мәдени-көпшілік шараларға
қатысу;
ІV бөлім
Жалпы мәдени білімін жетілдіру
11 слайд
Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; Театр, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми- танымдық, мәдени-көпшілік шараларға қатысу; ІV бөлім Жалпы мәдени білімін жетілдіру
12 слайд
Өз бетінше
білім
жетілдірудің
негізгі
формалары
Жеке
өзіндік
ғылыми
зерттеу
жұмыстары
Жұптық
немесе
ұжымдық
әдістемелік
жұмыстары
Шығармаш
ылық
ізденіс-
зерттеу
топтары
12 слайд
Өз бетінше білім жетілдірудің негізгі формалары Жеке өзіндік ғылыми зерттеу жұмыстары Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік жұмыстары Шығармаш ылық ізденіс- зерттеу топтары
13 слайд
Білім жетілдіру жұмысының
маңызды түрлері
Кәсіптік
байқау-
сайыстар,
олимпиадалар
Әдістемелік
кеңестер
мен
пед.оқулар
Ғылыми-
практикалық
конференциялар
мен семинар-
тренингтер
13 слайд
Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар, олимпиадалар Әдістемелік кеңестер мен пед.оқулар Ғылыми- практикалық конференциялар мен семинар- тренингтер
14 слайд
Дидактикалық
жағынан
қойылатын талап
Психологиялық
талаптар
Сабақ стилі
Гигиеналық
талаптар
Сабақтың дұрыс
өті талабы
Сабақ
құрылымы
мен сабақ
мазмұнының
бірлігі
Мұғалімнің
сабақ
ұйымдасты
руының
ерекшелік
тері
14 слайд
Дидактикалық жағынан қойылатын талап Психологиялық талаптар Сабақ стилі Гигиеналық талаптар Сабақтың дұрыс өті талабы Сабақ құрылымы мен сабақ мазмұнының бірлігі Мұғалімнің сабақ ұйымдасты руының ерекшелік тері
15 слайд
“Технология – бұл қандай да болсын
істегі, шеберліктегі, өнерде амалдардың
жиынтығы”
Оқытудың қазіргі
технологиялары Ойын арқылы
оқыту
Түсіндіре
басқараып
өзара оқыту
Білім беруді
ізгілендіру
Тірек
сигналдар
арқылы оқыту
Ынтымақтастық
педагогика
Проблемалық
технология
Дамыта
оқыту
Міндетті
нәтижелерге
негізделген
деңгейлік саралап
оқыту
Өздігінен даму
технологиясы
Деңгейлік
саралап оқыту
Оқытудың
компьютерлік
технологиясы
Бағдарлап
оқыту
Дидактикалық
бірліктерді
ірілендіру
Математиканы
оқытудың есеп
шығаруға негізделген
Л.В.Занковтың
дамыта оқыту
жүйесі
В.М.Монахов
технологиясы Д.Б.Эльконин-
В.В.Давыдовтың
дамыта оқыту
15 слайд
“Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнерде амалдардың жиынтығы” Оқытудың қазіргі технологиялары Ойын арқылы оқыту Түсіндіре басқараып өзара оқыту Білім беруді ізгілендіру Тірек сигналдар арқылы оқыту Ынтымақтастық педагогика Проблемалық технология Дамыта оқыту Міндетті нәтижелерге негізделген деңгейлік саралап оқыту Өздігінен даму технологиясы Деңгейлік саралап оқыту Оқытудың компьютерлік технологиясы Бағдарлап оқыту Дидактикалық бірліктерді ірілендіру Математиканы оқытудың есеп шығаруға негізделген Л.В.Занковтың дамыта оқыту жүйесі В.М.Монахов технологиясы Д.Б.Эльконин- В.В.Давыдовтың дамыта оқыту
16 слайд
Технология
Ш.А.Амоношвили: “Білім беруді ізгілендіру технологиясында
баланың жаны мен жүрегіне жылулық ұялату, танымдық,
күшін қалыптастыру, дамыту, білімін кеңейту.”
В.Т.Шаталов технологиясында
блоктық түрде модульдік
технологиясы.
-Тақырыптар тобына немесе-
тарауға үш құрылымды
бөліктен
1.Кіріспе
2.Сөйлеу
3.Қорытынды бөлім.
Психолог Л.М.Фридмант
Тақырыпты оқып үйрену
Кіріспе-қызығушылық;
Операционалдық-
танымдық;
Рефлекциялық-бағалау.
Белгілі ғалым А.Маслоу тұлғаның:
Қиындыққа дайын болу;
Қарым-қатынас;
Таным, сыйластық;
Қауіпсіздік;
Шығармашылық;
Өзін-өзі өзектендіру;
Өзін-өзі бекіту; т.б. Қажеттілік жүзеге асса, тұлғаның
танымдық құрылымының дамитынын, қызығушылығының
қалыптастыратындығын ескертеді.
Танымдық үрдісті дамытуға жүйелі білім берудің маңызы зор. Бұл тұрғыда п.ғ.к.
М.М.Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясы оқу үрдісінде енгізудің
тиімділігін тәжірибесі.
Модуль-жүйелік деген ұғымды білдіреді.
Оқу үрдісі құрылымы ортақ, бірақ мазмұны әр түрлі жеке блоктарда жасалады.
Оқу модулі – оқыту жүйесінің бір бөлігі.
16 слайд
Технология Ш.А.Амоношвили: “Білім беруді ізгілендіру технологиясында баланың жаны мен жүрегіне жылулық ұялату, танымдық, күшін қалыптастыру, дамыту, білімін кеңейту.” В.Т.Шаталов технологиясында блоктық түрде модульдік технологиясы. -Тақырыптар тобына немесе- тарауға үш құрылымды бөліктен 1.Кіріспе 2.Сөйлеу 3.Қорытынды бөлім. Психолог Л.М.Фридмант Тақырыпты оқып үйрену Кіріспе-қызығушылық; Операционалдық- танымдық; Рефлекциялық-бағалау. Белгілі ғалым А.Маслоу тұлғаның: Қиындыққа дайын болу; Қарым-қатынас; Таным, сыйластық; Қауіпсіздік; Шығармашылық; Өзін-өзі өзектендіру; Өзін-өзі бекіту; т.б. Қажеттілік жүзеге асса, тұлғаның танымдық құрылымының дамитынын, қызығушылығының қалыптастыратындығын ескертеді. Танымдық үрдісті дамытуға жүйелі білім берудің маңызы зор. Бұл тұрғыда п.ғ.к. М.М.Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясы оқу үрдісінде енгізудің тиімділігін тәжірибесі. Модуль-жүйелік деген ұғымды білдіреді. Оқу үрдісі құрылымы ортақ, бірақ мазмұны әр түрлі жеке блоктарда жасалады. Оқу модулі – оқыту жүйесінің бір бөлігі.
17 слайд
Ақпараттық
технология
Оқу барысында
компьютерді
пайдалану
Онлайн
жүйесінде білім
алу және
жетілдіру
Электрондық
оқулықтарды
қолдану
Интернетте
жұмыс істеу
Сараптама. Нәтиже. Жетістік.
17 слайд
Ақпараттық технология Оқу барысында компьютерді пайдалану Онлайн жүйесінде білім алу және жетілдіру Электрондық оқулықтарды қолдану Интернетте жұмыс істеу Сараптама. Нәтиже. Жетістік.
18 слайд
Интерактивті
технологияны меңгеруде
мұғалімнің шеберлігі мен
шығармашылығы
Интерактивті
технологияны оқып
үйрену
Интерактивті
технологияны
тәжірибеде қолдану
Интерактивті
технологияны
меңгеру
Интерактивті
технологияны
дамыту және
нәтижесін тексеру
18 слайд
Интерактивті технологияны меңгеруде мұғалімнің шеберлігі мен шығармашылығы Интерактивті технологияны оқып үйрену Интерактивті технологияны тәжірибеде қолдану Интерактивті технологияны меңгеру Интерактивті технологияны дамыту және нәтижесін тексеру
19 слайд
Интерактивті технология
бойынша ақпаратты оқушылар
мына жолмен қабылдайды
Ақпаратты
оқушылардың
қабылдау
жолдары
Компьютерлік
техника
Бүкіл әлемдік
байланыс
Ғаламтор
Электрондық
оқулық
Бейнетаспа
Интерактивтік
тақта
Тесттік
бақылау
Онлайн
жүйесінде
білім алу
19 слайд
Интерактивті технология бойынша ақпаратты оқушылар мына жолмен қабылдайды Ақпаратты оқушылардың қабылдау жолдары Компьютерлік техника Бүкіл әлемдік байланыс Ғаламтор Электрондық оқулық Бейнетаспа Интерактивтік тақта Тесттік бақылау Онлайн жүйесінде білім алу
20 слайд
Мұғалімнің өмірге
көзқарасы, оның идеялық
нанымды бойына сіңірген
адам екендігі;
Пәнді жетік білген, ойын
толық жеткізетін және
оқушылардың бойында
әдеп, әдет, дағды сияқты
морлаьдік нормаларды
сіңіре білгендігі;
Оқыту мен тәрбиелеудің
әдіс-тәсілдерін меңгерген
білгенін қызықты да,
тартымды өткізе алатын
педагогикалық әдеп пен
таланты, ұштастырған
ұстаз:
20 слайд
Мұғалімнің өмірге көзқарасы, оның идеялық нанымды бойына сіңірген адам екендігі; Пәнді жетік білген, ойын толық жеткізетін және оқушылардың бойында әдеп, әдет, дағды сияқты морлаьдік нормаларды сіңіре білгендігі; Оқыту мен тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерін меңгерген білгенін қызықты да, тартымды өткізе алатын педагогикалық әдеп пен таланты, ұштастырған ұстаз:
21 слайд
Шаталовтың “Тірек сигналдар” технологиясы.
Негізгі қағидалары мен кезеңдері:
І кезең. Жаңа тарауларда берілген ақпаратты
мұғалім эмоционалды, образды түрде
түсіндіреді.
ІІ кезең. Жаңа материалдарды қысқаша түрде
плакат арқылы түсіндіреді.
ІІІ кезең. Тірек сигналдарды оқушылар
тарапынан зерттеу және альбомдарға
жабыстыру.
ІV кезең. Үйде оқулықпен және тірек
сигналдар парағымен жұмыс жасау.
V кезең. Тірек сигналдарды келесі сабақта
жазбаша түрде еске түсіру.
VI кезең. Тірек сигналдары арқылы жауап
беру.
VII кезең. Өткен тақырыптарды қайталау
және тереңдету.
21 слайд
Шаталовтың “Тірек сигналдар” технологиясы. Негізгі қағидалары мен кезеңдері: І кезең. Жаңа тарауларда берілген ақпаратты мұғалім эмоционалды, образды түрде түсіндіреді. ІІ кезең. Жаңа материалдарды қысқаша түрде плакат арқылы түсіндіреді. ІІІ кезең. Тірек сигналдарды оқушылар тарапынан зерттеу және альбомдарға жабыстыру. ІV кезең. Үйде оқулықпен және тірек сигналдар парағымен жұмыс жасау. V кезең. Тірек сигналдарды келесі сабақта жазбаша түрде еске түсіру. VI кезең. Тірек сигналдары арқылы жауап беру. VII кезең. Өткен тақырыптарды қайталау және тереңдету.
22 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Ж.А.Қараевтың деңгейлеп оқыту технологиясында
І
.
Т
а
қ
ы
р
ы
п
т
ы
п
ы
с
ы
қ
т
а
у
,
е
р
е
ж
е
ж
а
т
т
а
у
.
І
І
.
О
й
л
а
у
қ
а
б
і
л
е
т
і
н
д
а
м
ы
т
у
.
(
с
ө
з
-
ж
ұ
м
б
а
қ
,
т
ы
л
с
ы
м
-
с
ө
з
)
.
І
І
І
.
Т
а
н
ы
м
д
ы
қ
қ
а
б
і
л
е
т
і
н
д
а
м
ы
т
у
.
(
т
і
р
е
к
с
ы
з
б
а
,
г
р
а
ф
и
к
т
е
р
,
д
и
а
г
р
а
м
м
а
)
.
І
V
.
Ұ
ғ
ы
м
,
т
ү
с
і
н
і
к
о
й
е
ң
б
е
г
і
н
е
н
е
г
і
з
д
е
л
е
д
і
.
(
р
е
ф
е
р
а
т
,
б
а
я
н
д
а
м
а
)
М.М.Жанпейісованың оқу модулінде
І. Топтау, бағалау
(“стандарттан жоғары”
күрделірек дәрежедегі)
ІІ. Қолдану, талдау
(мемлекеттік білім
стандартына сай)
ІІІ. Білу, түсіну.
(жеңілдетілген)
22 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы Ж.А.Қараевтың деңгейлеп оқыту технологиясында І . Т а қ ы р ы п т ы п ы с ы қ т а у , е р е ж е ж а т т а у . І І . О й л а у қ а б і л е т і н д а м ы т у . ( с ө з - ж ұ м б а қ , т ы л с ы м - с ө з ) . І І І . Т а н ы м д ы қ қ а б і л е т і н д а м ы т у . ( т і р е к с ы з б а , г р а ф и к т е р , д и а г р а м м а ) . І V . Ұ ғ ы м , т ү с і н і к о й е ң б е г і н е н е г і з д е л е д і . ( р е ф е р а т , б а я н д а м а ) М.М.Жанпейісованың оқу модулінде І. Топтау, бағалау (“стандарттан жоғары” күрделірек дәрежедегі) ІІ. Қолдану, талдау (мемлекеттік білім стандартына сай) ІІІ. Білу, түсіну. (жеңілдетілген)
23 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту
технологиясы
П.Беспалько Ж.А.Қараев
Деңгейлік тапсырмаларға
қойылатын талаптар
«Міндетті
оқушылық»
Алгоритмдік
Эвристикалық
Шығармашылық
Жаңа өтілген
тақырыпты
қайталап, пысықтау,
ереже жаттау
Ой қабілетін
жетілдіру
Жаңа өтілген
тақырыпты
қайталап, пысықтау,
ереже жаттау
23 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы П.Беспалько Ж.А.Қараев Деңгейлік тапсырмаларға қойылатын талаптар «Міндетті оқушылық» Алгоритмдік Эвристикалық Шығармашылық Жаңа өтілген тақырыпты қайталап, пысықтау, ереже жаттау Ой қабілетін жетілдіру Жаңа өтілген тақырыпты қайталап, пысықтау, ереже жаттау
24 слайд
Сабақта ойын түрлерін қолдану
“Дос таңдау”
ойыны
“Ханталапай”
ойыны
“Ақсүйек”
ойыны
“Бұзық телефон”
ойыны
“Математикалық
телефон” ойыны
“Теңге ілу”
ойыны
“Орамал тастау”
ойыны
“Қимақ” ойыны
“Қармақ” ойыны
“Балапанды
құтқару” ойыны
“Сиқырлы таяқ”
ойыны
“Дүкен” ойыны
24 слайд
Сабақта ойын түрлерін қолдану “Дос таңдау” ойыны “Ханталапай” ойыны “Ақсүйек” ойыны “Бұзық телефон” ойыны “Математикалық телефон” ойыны “Теңге ілу” ойыны “Орамал тастау” ойыны “Қимақ” ойыны “Қармақ” ойыны “Балапанды құтқару” ойыны “Сиқырлы таяқ” ойыны “Дүкен” ойыны
25 слайд
Тест
квалификациясы
Нақты
қабілетіне
байланысты
тест
Жалпы
білімін
дамыту
қабілетінің
тесті
Тәрбиені
анықтайтын
тест
Оқу
сапасын
анықтайтын
тест
Жеке
сапасын
анықтайтын
тест
25 слайд
Тест квалификациясы Нақты қабілетіне байланысты тест Жалпы білімін дамыту қабілетінің тесті Тәрбиені анықтайтын тест Оқу сапасын анықтайтын тест Жеке сапасын анықтайтын тест
26 слайд
Оқу мен
үйренуге
арналған
құрылым:
1.Қызығушылықты ояту сатысы
2.Мағынаны тани білу сатысы
3.Ой толғаныс сатысы
4.Үйренудегі оқушылардың
белсенді іс-әрекетін қолдау
5.Сенімділік
6.Сыни тұрғысынан ойлауды
бағалау
7.Іспен айналысу
8.Құрметтеу
9.Білім алысу
26 слайд
Оқу мен үйренуге арналған құрылым: 1.Қызығушылықты ояту сатысы 2.Мағынаны тани білу сатысы 3.Ой толғаныс сатысы 4.Үйренудегі оқушылардың белсенді іс-әрекетін қолдау 5.Сенімділік 6.Сыни тұрғысынан ойлауды бағалау 7.Іспен айналысу 8.Құрметтеу 9.Білім алысу
27 слайд
Сын
тұрғысынан
ойлау
Белсенділік
Ел алдында
шағын, өз
ойын
айтуға
үйренеді
Әдістері
Практикалық
іс-әрекетте
болу
Білім іскерлік
дағдыны
қалыптастыру
Басқаларды
тыңдай білу
Қарым-
қатынас
жасауға
үйрету
Өз ойын
тұжырымдай
білу
27 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Белсенділік Ел алдында шағын, өз ойын айтуға үйренеді Әдістері Практикалық іс-әрекетте болу Білім іскерлік дағдыны қалыптастыру Басқаларды тыңдай білу Қарым- қатынас жасауға үйрету Өз ойын тұжырымдай білу
28 слайд
Жеке тұлғаға
бағдарланған әрекет
Ұйымдастыру
Қызығушылықты ояту
Бағдар беру
Үлгіні көрсету, түсіндіру
Мәселе қою
Ой бөлісуі
Пікір шкаласы
Бақылау, бағалау
Соңғы нәтиже
28 слайд
Жеке тұлғаға бағдарланған әрекет Ұйымдастыру Қызығушылықты ояту Бағдар беру Үлгіні көрсету, түсіндіру Мәселе қою Ой бөлісуі Пікір шкаласы Бақылау, бағалау Соңғы нәтиже
29 слайд
1. Қызығушылықты
ояту стратегиялары
2. Мағынаны
ажырату
стратегиялары
3. Ой-толғаныс
стратегиялары
Оқушы
шығармашылығы
Әлемді
шарлау
Топқа
бөлу
Топтас
-тыру
Ой
шақыру
Инсерт
Венн
диаграмма
Бес
жолды
өлең
Эссе
Автор
орындығы
29 слайд
1. Қызығушылықты ояту стратегиялары 2. Мағынаны ажырату стратегиялары 3. Ой-толғаныс стратегиялары Оқушы шығармашылығы Әлемді шарлау Топқа бөлу Топтас -тыру Ой шақыру Инсерт Венн диаграмма Бес жолды өлең Эссе Автор орындығы
30 слайд
30 слайд
31 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы – әлемнің түкпір-түкпірінен
жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Мақсаты барлық жастағы
оқушыларға кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің
біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. Сыни ойлау –
белгілі бір мәселе туралы бар идеяларды жинақтап оларды қайта ой елегінен
өткізу және шешім қабылдаумен аяқталатын күрделі психологиялық үрдіс» екенін
атап көрсеткен. Сыни ойлау – адам өмірінің бір саласы. Себебі, бұл философия
адамдарға көптеген жолдар мен шешімдер ішінен маңызды әрі пайдалы екенін,
тек қажетті ақпараттарды ғана жинақтап, жаңа білімді бұрынғыдан ажырата алуға
көмектеседі. Сыни ойлауды дамыту технологиясының дәстүрлі оқытудан басты
айырмашылығы – білімнің дайын күйінде берілмеуі.
Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны
мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің
ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәсе...
31 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы – әлемнің түкпір-түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. Сыни ойлау – белгілі бір мәселе туралы бар идеяларды жинақтап оларды қайта ой елегінен өткізу және шешім қабылдаумен аяқталатын күрделі психологиялық үрдіс» екенін атап көрсеткен. Сыни ойлау – адам өмірінің бір саласы. Себебі, бұл философия адамдарға көптеген жолдар мен шешімдер ішінен маңызды әрі пайдалы екенін, тек қажетті ақпараттарды ғана жинақтап, жаңа білімді бұрынғыдан ажырата алуға көмектеседі. Сыни ойлауды дамыту технологиясының дәстүрлі оқытудан басты айырмашылығы – білімнің дайын күйінде берілмеуі. Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәсе...