Өз білімін көтеру жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
1.
Кірісп
е
Қазіргі заман мұғалімі тек өз
пәнінің терең білгірі болу
емес,тарихи-
танымдық,педагогикалық-
психологиялық сауатты, саяси-
эконмикалық білімді және
ақпараттық-коммуникациялық
білімді және ақпараттық –
коммуникациялық технологияны
жан-жақты меңгерген ақпараттық
құзырлы маман болу керек.
2 слайд
1. Кірісп е Қазіргі заман мұғалімі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес,тарихи- танымдық,педагогикалық- психологиялық сауатты, саяси- эконмикалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық – коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман болу керек.
3 слайд
ХХ I ғасырда ақпараттық қоғам
қажеттілігін қанағаттандыру
үшін білім беру саласында
төмендегідей міндеттерді
шешу керектігін атап
көрсетті:Компьютерлік
техниканы,
интернет,телекоммуникациялы
қ желі, электрондық және
телекоммуникациялық
құралдарды,мультимедиалық
электрондық оқулықтарды оқу
үрдісіне тиімді пайдалану
арқылы білім сапасын көтеру. Ел Президентінің
Қазақстан халқына
жолдауында:
3 слайд
ХХ I ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті:Компьютерлік техниканы, интернет,телекоммуникациялы қ желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды,мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Өз бетінше
білім
жетілдіру
көздері
Педагогика
ғылымы
жетістіктерін
жүйелі оқып-
үйрену
Өзіндік іс-тәжірибе
мен арнайы сынақ
жұмыстарын
жүргізуПедагогикалық
озат тәжірибені
зерттеп,жинақт
ау
5 слайд
Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып- үйрену Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сынақ жұмыстарын жүргізуПедагогикалық озат тәжірибені зерттеп,жинақт ау
6 слайд
Өз
бетінше
білім
жетілдір
удің
басты
бағытта
ры
Жалпы ой-
өрісін
кеңейту,
жалпы
білімін
көтеруӨзіндік
танымдық-
шығармашыл
ық
қабілеттерін
арттыруКәсіби
шеберлігін,
пәндік
біліктілігін
жетілдіру
6 слайд
Өз бетінше білім жетілдір удің басты бағытта ры Жалпы ой- өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеруӨзіндік танымдық- шығармашыл ық қабілеттерін арттыруКәсіби шеберлігін, пәндік біліктілігін жетілдіру
7 слайд
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны
Әдістем
елік
білімін
жетілді
ру
Жалпы
мәдени
білімін
жетілдіру Пәндік
білімін
жетілді
ру
Теориял
ық
білімін
жетілді
ру
7 слайд
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны Әдістем елік білімін жетілді ру Жалпы мәдени білімін жетілдіру Пәндік білімін жетілді ру Теориял ық білімін жетілді ру
8 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны
мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді:
1.Теориялық білім жетілдіру;
2.Пәндік білім жетілдіру;
3.Әдістемелік білім жетілдіру;
4.Жалпы мәдени білім жетілдіру;
8 слайд
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді: 1.Теориялық білім жетілдіру; 2.Пәндік білім жетілдіру; 3.Әдістемелік білім жетілдіру; 4.Жалпы мәдени білім жетілдіру;
9 слайд
I бөлім. Теориялық білім жетілдіру
- Психология, педагогика,социология және
дидактика салалары бойынша теориялық
білімін жетілдіру;
-
Қазіргі білім беру технологияларының
негіздерін оқып-үйрену;
-
Қазақстан Республикасының білім туралы
негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену;
-
Инновациялық педагогиканың негізгі
бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа
парадигмаларының мәнін терең түсіну;
-
Жаңа ақпараттық және коммуникативтік
технологияларды оқып-үйрену.
9 слайд
I бөлім. Теориялық білім жетілдіру - Психология, педагогика,социология және дидактика салалары бойынша теориялық білімін жетілдіру; - Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену; - Қазақстан Республикасының білім туралы негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену; - Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең түсіну; - Жаңа ақпараттық және коммуникативтік технологияларды оқып-үйрену.
10 слайд
II бөлім. Пәндік білімін жетілдіру.
-
Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде
білімін толықтыру;
-Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу
жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық-
тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды
оқып-үйрену;
-Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша
жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру;
-Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.
10 слайд
II бөлім. Пәндік білімін жетілдіру. - Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру; -Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық- тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып-үйрену; -Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; -Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.
11 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру
- Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық
технологияларды оқып-үйрену;
-Пәнді оқытудың тиімді технологияларын,
белсенді оқыту әдіс-формаларын,
қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың
арнайы әдістемесін оқып-үйрену;
-Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика
ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену,
практикаға ендіру;
-Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға
белсене қатысц;
-Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді
оқып-үйрену.
11 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру - Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; -Пәнді оқытудың тиімді технологияларын, белсенді оқыту әдіс-формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып-үйрену; -Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену, практикаға ендіру; -Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатысц; -Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену.
12 слайд
IV бөлім. : Жалпы мәдени білімін жетілдіру
-Саяси,ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді
оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту;
-Театр, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару,
әр түрлі ғылыми-танымдық, мәдени-көпшілік
шараларға қатысу;
-Этика мен эстетика, экология мен экономика
мәселелерін оқып-үйрену,
12 слайд
IV бөлім. : Жалпы мәдени білімін жетілдіру -Саяси,ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; -Театр, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару, әр түрлі ғылыми-танымдық, мәдени-көпшілік шараларға қатысу; -Этика мен эстетика, экология мен экономика мәселелерін оқып-үйрену,
13 слайд
III бөлім. Теориялық білім жетілдіру
р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері
1
Психология мәдениеті қыркүйек Мектептегі психология
№3 .2008ж
2
Оқытудың психологиялық теориясы қазан С.Жақыпов
Алматы 2008ж
3
Инновациялық технологияны дамыту қараша Қазақстан мектебі №1.08,
23 бет
4
Ойынның психологиялық-педагогикалық
мәні желтоқсан Р.Керімбаева
Қ.М.№1 2008, 65 бет
5
Білім беруді жетілдірудің кәсіптік тұлғалық
парадигмасы қаңтар Қ.М.№9.2008. 20 бет
6
Шығармашылық мүмкіндіктерді дамытудың
педагогикалық шарттары ақпан Б.Тұрғынбаева
Ұстаздық-
шығармашылық Алматы
2007 жыл 67 бет
7
Орта мектеп дидактикасының негізгі
қағидасы наурықз Оқыту тех-сы. Қазақстан
мектебі 67 бет
8
Білім берудің жаңа парадигмасы Сәуір Б.Тұрғынбаева 158 бет
9
Дамыта оқыту технологиялары Сәуір Б.Тұрғынбаева Алматы
«Дәуір» 1999 ж
10
Қазақстан Республикасының конститутциясы Үнемі 2007 жыл 21 мамыр
11
Қ.Р Білім туралы заңы 2007,27 шілде үнемі Алматы 2008 жыл
12
Білім стандарты үнемі Ж.Қайыңбаев Алматы
«Жазушы» 2003 жыл
13 слайд
III бөлім. Теориялық білім жетілдіру р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері 1 Психология мәдениеті қыркүйек Мектептегі психология №3 .2008ж 2 Оқытудың психологиялық теориясы қазан С.Жақыпов Алматы 2008ж 3 Инновациялық технологияны дамыту қараша Қазақстан мектебі №1.08, 23 бет 4 Ойынның психологиялық-педагогикалық мәні желтоқсан Р.Керімбаева Қ.М.№1 2008, 65 бет 5 Білім беруді жетілдірудің кәсіптік тұлғалық парадигмасы қаңтар Қ.М.№9.2008. 20 бет 6 Шығармашылық мүмкіндіктерді дамытудың педагогикалық шарттары ақпан Б.Тұрғынбаева Ұстаздық- шығармашылық Алматы 2007 жыл 67 бет 7 Орта мектеп дидактикасының негізгі қағидасы наурықз Оқыту тех-сы. Қазақстан мектебі 67 бет 8 Білім берудің жаңа парадигмасы Сәуір Б.Тұрғынбаева 158 бет 9 Дамыта оқыту технологиялары Сәуір Б.Тұрғынбаева Алматы «Дәуір» 1999 ж 10 Қазақстан Республикасының конститутциясы Үнемі 2007 жыл 21 мамыр 11 Қ.Р Білім туралы заңы 2007,27 шілде үнемі Алматы 2008 жыл 12 Білім стандарты үнемі Ж.Қайыңбаев Алматы «Жазушы» 2003 жыл
14 слайд
II бөлім. Пәндік білімін жетілдіру.
р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері
1 Ашық білім беру жүйесіндегі қашықтан оқыту
мәселелері қыркүйек Информатика негіздері
№ 1,2006 жыл
2 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа
технологиялар Қазан Информатика негіздері
№ 1,2006 жыл
3 Оқу тәрбие процесінде ақпараттық-
коммуникациялық технологияны қолдану
қажеттігі Қараша Ф.Еркінбекова
Инф.негіздері
№4 ,2008
6 бет
4 Компьютердің және программалау тілдерінің
қысқаша тарихы желтоқсан Инф. Негіздері
№4,2008ж 46-бет
5 Информатиканы пәнаралық байланыс
сабақтары арқылы оқыту Қаңтар Инф.негіздері
№2,2007ж
33-бет
6 Қашықтан оқыту жүйесіндегі педагогикалық
технология Ақпан Инф.негіздері
№3,2007ж
4-бет
7 Оқушыларды топтық, фронтальды және жеке
тапсырмаларды қатар қолдану негізінде
дифференцирленген түрде оқыту тәсілі. наурыз Инф.негіздері №4
2008ж
8-бет
8 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа
технологиялар Сәуір Инф.негіздері
№2,2006ж 33-
бет
9 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа
технологиялар Мамыр Инф.негіздері
№ 1,2006 ж . 31-бет
14 слайд
II бөлім. Пәндік білімін жетілдіру. р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері 1 Ашық білім беру жүйесіндегі қашықтан оқыту мәселелері қыркүйек Информатика негіздері № 1,2006 жыл 2 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа технологиялар Қазан Информатика негіздері № 1,2006 жыл 3 Оқу тәрбие процесінде ақпараттық- коммуникациялық технологияны қолдану қажеттігі Қараша Ф.Еркінбекова Инф.негіздері №4 ,2008 6 бет 4 Компьютердің және программалау тілдерінің қысқаша тарихы желтоқсан Инф. Негіздері №4,2008ж 46-бет 5 Информатиканы пәнаралық байланыс сабақтары арқылы оқыту Қаңтар Инф.негіздері №2,2007ж 33-бет 6 Қашықтан оқыту жүйесіндегі педагогикалық технология Ақпан Инф.негіздері №3,2007ж 4-бет 7 Оқушыларды топтық, фронтальды және жеке тапсырмаларды қатар қолдану негізінде дифференцирленген түрде оқыту тәсілі. наурыз Инф.негіздері №4 2008ж 8-бет 8 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа технологиялар Сәуір Инф.негіздері №2,2006ж 33- бет 9 Информатика сабақтарын түрлендірудегі жаңа технологиялар Мамыр Инф.негіздері № 1,2006 ж . 31-бет
15 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру
р/с
Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері
1
Жаңа білім парадигмасы Қыркүйек Оқыту технологиясы
85-бет
2
Қазіргі заманғы оқытудың дидактикалық
принциптері қазан Оқыту технологиясы
Алматы 2007 ж
41бет
3
Білім берудің үш мақсатының бірлігі Қараша Оқыту технологиясы
Алматы -2007 ж 44-
бет
4
Дамыта оқытудың негізгі идеясы Желтоқсан Оқыту технологиясы
Алматы-2007 83-бет
5
Дидактикалық әдістемелік негіздер Ақпан Қазақстан мектебі №8
Оқыту технологиясы
Нұрманов Е
6
Оқыту үрдісінде инновациялық
технологиялар Наурыз .Қазақстан мектебі
№7 .2008ж 59-бет
7
Апталық іс-шараларға қатысу Жоспарға сәйкес
8
Мектепшілік,аудандық,сайыстарға қатысу Жоспарға сәйкес
9
Тжіриелі мұғалімдердің сабағына қатысу Кестеге сәйкес
10
Бала дарындылығын даралау Сәуір 2008.05.11. сыр
мектебі
15 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері 1 Жаңа білім парадигмасы Қыркүйек Оқыту технологиясы 85-бет 2 Қазіргі заманғы оқытудың дидактикалық принциптері қазан Оқыту технологиясы Алматы 2007 ж 41бет 3 Білім берудің үш мақсатының бірлігі Қараша Оқыту технологиясы Алматы -2007 ж 44- бет 4 Дамыта оқытудың негізгі идеясы Желтоқсан Оқыту технологиясы Алматы-2007 83-бет 5 Дидактикалық әдістемелік негіздер Ақпан Қазақстан мектебі №8 Оқыту технологиясы Нұрманов Е 6 Оқыту үрдісінде инновациялық технологиялар Наурыз .Қазақстан мектебі №7 .2008ж 59-бет 7 Апталық іс-шараларға қатысу Жоспарға сәйкес 8 Мектепшілік,аудандық,сайыстарға қатысу Жоспарға сәйкес 9 Тжіриелі мұғалімдердің сабағына қатысу Кестеге сәйкес 10 Бала дарындылығын даралау Сәуір 2008.05.11. сыр мектебі
16 слайд
IV бөлім. : Жалпы мәдени білімін жетілдіру
р/с
Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері
1
Мәдени-эстетикалық тәрбиенің маңызы Қыркүйек Қазақстан мектебі
№9.2008.30-бет
2
Әлемдік мәдени құндылықтар Қазан Қазақстан мектебі №8
2008 5-бет
3
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
М.Мәмбетов Қараша Қазақстан мектебі
№7 .2008ж 36-
бет
4
Мұғалім этикасы Желтоқсан Қазақстан мектебі №12
5
Бала тәрбиесіндегі ата-ана үлгісі қаңтар 5.11.2008 ж Сыр
мектебі
6
Қазақтың ұлдары ынжық болып бара жатқан
сияқты . Қ.Бітібаева Ақпан Сыр мектебі
15.10.2008ж
7
Халық мұғалімі хал қалай? Орынбай
Құлымбетов Наурыз Сыр мектебі
10.12.2008ж
8
Абай. Шығармаларының 2 томдық жинағы Сәуір Алматы –жазушы 1995
ж
9
Ы.Алтынсарин.
Таңдамалы педагогикалық мұралары Мамыр Алматы-Рауан 1991 ж
10
Құтты білік
Ж.Баласұғұн Мамыр Алматы-1986 ж
16 слайд
IV бөлім. : Жалпы мәдени білімін жетілдіру р/с Тақырыптары Уақыты Әдебиеттері 1 Мәдени-эстетикалық тәрбиенің маңызы Қыркүйек Қазақстан мектебі №9.2008.30-бет 2 Әлемдік мәдени құндылықтар Қазан Қазақстан мектебі №8 2008 5-бет 3 Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті М.Мәмбетов Қараша Қазақстан мектебі №7 .2008ж 36- бет 4 Мұғалім этикасы Желтоқсан Қазақстан мектебі №12 5 Бала тәрбиесіндегі ата-ана үлгісі қаңтар 5.11.2008 ж Сыр мектебі 6 Қазақтың ұлдары ынжық болып бара жатқан сияқты . Қ.Бітібаева Ақпан Сыр мектебі 15.10.2008ж 7 Халық мұғалімі хал қалай? Орынбай Құлымбетов Наурыз Сыр мектебі 10.12.2008ж 8 Абай. Шығармаларының 2 томдық жинағы Сәуір Алматы –жазушы 1995 ж 9 Ы.Алтынсарин. Таңдамалы педагогикалық мұралары Мамыр Алматы-Рауан 1991 ж 10 Құтты білік Ж.Баласұғұн Мамыр Алматы-1986 ж
17 слайд
Білім жетілдіру
жұмысының
маңызды
түрлері
Кәсіптік
байқау-
сайыстар
,
олимпиа
далар Ғылыми-
практикал
ық
конферен
циялар
мен
семинар-
тренингте
р Әдістеме
лік
кеңестер
мен
пед.оқул
ар
17 слайд
Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар , олимпиа далар Ғылыми- практикал ық конферен циялар мен семинар- тренингте р Әдістеме лік кеңестер мен пед.оқул ар
18 слайд
Білім
жетілдір
у
жұмысы
ның
негізгі
формала
ры
Жұптық
немесе
ұжымдық
әдістемелік
ізденіс
жұмыстарыЖеке
өзіндік
ғылыми
зерттеу
жұмыстар
ы Шығармашы
лық ізденіс-
зерттеу
топтары
18 слайд
Білім жетілдір у жұмысы ның негізгі формала ры Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік ізденіс жұмыстарыЖеке өзіндік ғылыми зерттеу жұмыстар ы Шығармашы лық ізденіс- зерттеу топтары
19 слайд
Үш жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның
талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына бағытта жүргізілсе
деген ұсынысым бар.:
Өз бетінше білім алу әрекеті :
Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады.
I
.Психологиялық компоненттерге:
1.Ақпараттық дамытушылық;
2.Мотевациялық;
3.Эмоцияналдық-еріктік;
II
. Практикалық компоненттерге:
1.Мазмұндық;
2.Операционалдық-танымдық;
3.Ұймдастырушылық
19 слайд
Үш жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына бағытта жүргізілсе деген ұсынысым бар.: Өз бетінше білім алу әрекеті : Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады. I .Психологиялық компоненттерге: 1.Ақпараттық дамытушылық; 2.Мотевациялық; 3.Эмоцияналдық-еріктік; II . Практикалық компоненттерге: 1.Мазмұндық; 2.Операционалдық-танымдық; 3.Ұймдастырушылық
20 слайд
. Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін
жоғары деңгейде
атқаруы,рефлексивтік мәдениетінің артуы
үшін мұғалімнің
философиялық,психологиялық,педагогикал
ық
әлеуметтанымдық т.б білімдердің
қажеттілігін сезінуі,”педагогикалық
шығармашылық” педагогикалық
экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін
түсінуі;екіншіден-білімнің үздіксіз
екенін ,мұғалім үшін оның тоқтауы өте
қауіпті екенін ұғынуы;үшіншіден-өзінің нені
білмейтінін анықтауы ,кәсіби
құзырлылығының деңгейін талдай алуы,
өзініңәлеумет арасында қаншалықты
мәртебесінің барлығын
сараптай алуын білдіреді.
20 слайд
. Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде атқаруы,рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің философиялық,психологиялық,педагогикал ық әлеуметтанымдық т.б білімдердің қажеттілігін сезінуі,”педагогикалық шығармашылық” педагогикалық экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін түсінуі;екіншіден-білімнің үздіксіз екенін ,мұғалім үшін оның тоқтауы өте қауіпті екенін ұғынуы;үшіншіден-өзінің нені білмейтінін анықтауы ,кәсіби құзырлылығының деңгейін талдай алуы, өзініңәлеумет арасында қаншалықты мәртебесінің барлығын сараптай алуын білдіреді.
21 слайд
Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен,
қызығушылықтарының дамуымен, өзінің
шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының,
өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен шектеулерден
шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін
Іздестірумен байланысты.
21 слайд
Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен, қызығушылықтарының дамуымен, өзінің шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының, өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен шектеулерден шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін Іздестірумен байланысты.
22 слайд
Бұған мұғалімнің
табандылығы,
бастамашылдығы,мақсаттылығы,ба
ғыттылығы
және шығармашылық көңіл-күйі
жатады.
22 слайд
Бұған мұғалімнің табандылығы, бастамашылдығы,мақсаттылығы,ба ғыттылығы және шығармашылық көңіл-күйі жатады.
23 слайд
Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын
Әдіснамасын,әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады.
Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру,қажетті
ақпаратты таба алу,Әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс
жасай білу, жазып,түртіп оқуды меңгеруден тұрады.
23 слайд
Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын Әдіснамасын,әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады. Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру,қажетті ақпаратты таба алу,Әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, жазып,түртіп оқуды меңгеруден тұрады.
24 слайд
Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты
тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу,
жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын
міндеттер белгілей алу .
24 слайд
Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу, жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын міндеттер белгілей алу .
25 слайд
Кәсіби
білім-білік
қорын
молайтып,
тиімді
таңдау
жасай
алады. Мақсатты
бағытты
педагогикалы
қ үрдісті
шығармашыл
ықпен атқара
алады. Нәтижелі
қызмет
жасап,оған
терең
талдау
жасай
алады.Білім жетілдіру жұмысынан күтілетін нәтижелер Кәсіби
білім-білік
қорын
молайтып,
тиімді
таңдау
жасай
алады. Мақсатты
бағытты
педагогикалы
қ үрдісті
шығармашыл
ықпен атқара
алады. Нәтижелі
қызмет
жасап,оған
терең
талдау
жасай
алады.
25 слайд
Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.Білім жетілдіру жұмысынан күтілетін нәтижелер Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.
26 слайд
Тыңдағандарыңызға
рахмет!Тыңдағандарыңызға
рахмет!
26 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!Тыңдағандарыңызға рахмет!
27 слайд
27 слайд