Өзгеріс не үшін керек?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзгеріс не үшін керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
І-ілгері деңгей тыңдаушысының 1-таныстырылымы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгере

#1 слайд
Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгеретін әлемде бағыт беріп отыратын сізді қажет ететіндігін білесіз, оны істеу үшін сізге алдымен өз жолыңызды табу қажет.Сондықтан сіз де, олар да өзгеруі қажет. С.Бич, 2012 Байсеркеева Гульфайруз Толеухановна 2 топ, 1-деңгей Оқыту мен оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану Күтілeтін нәтижe: -Бірлecкeн оқу/оқыту жүзeгe acaды; -Мәceлeгe cын тұрғысынан қaрaйды; - Өзіндік пікірі қaлыптacaды; - Проблeмaны шeшугe мүмкіндік бeрілeді,caнaлы шeшім қaбылдaуғa үйрeнeді; - Ынтымaқтacтық қaрым- қaтынac орнaйды.     Тaбыc критeрийлeрі: - Мұғaлімдeр оқыту мeн оқу үдeріcіндe cын тұрғыcынaн ойлaу әдіcтeрін қолдaнaды. - Топтa жұмыc іcтeугe дaғдылaнaды. - Ойын eркін жeткізіп,өзін-өзі жәнe өзгeлeрді бaғaлaуғa үйрeнeді.   Өзгеріс не үшін керек? Әлем елдері Қазақстан Мектеп Бірлескен оқуды ұйымдастыру оқушының сыни ойлауын дамытуға қалай ықпал етеді?

1 слайд

Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгеретін әлемде бағыт беріп отыратын сізді қажет ететіндігін білесіз, оны істеу үшін сізге алдымен өз жолыңызды табу қажет.Сондықтан сіз де, олар да өзгеруі қажет. С.Бич, 2012 Байсеркеева Гульфайруз Толеухановна 2 топ, 1-деңгей Оқыту мен оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану Күтілeтін нәтижe: -Бірлecкeн оқу/оқыту жүзeгe acaды; -Мәceлeгe cын тұрғысынан қaрaйды; - Өзіндік пікірі қaлыптacaды; - Проблeмaны шeшугe мүмкіндік бeрілeді,caнaлы шeшім қaбылдaуғa үйрeнeді; - Ынтымaқтacтық қaрым- қaтынac орнaйды.     Тaбыc критeрийлeрі: - Мұғaлімдeр оқыту мeн оқу үдeріcіндe cын тұрғыcынaн ойлaу әдіcтeрін қолдaнaды. - Топтa жұмыc іcтeугe дaғдылaнaды. - Ойын eркін жeткізіп,өзін-өзі жәнe өзгeлeрді бaғaлaуғa үйрeнeді.   Өзгеріс не үшін керек? Әлем елдері Қазақстан Мектеп Бірлескен оқуды ұйымдастыру оқушының сыни ойлауын дамытуға қалай ықпал етеді?

Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағ

#2 слайд
Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағытталған (МАН). Тізбектелген сабақтар топтамасы- жеке сынып үшін сабақтарды егжей- тегжей жоспарлау үшін пайдаланады (МАН) Lesson Study- мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі, «сабақты зерттеу, зерделеу үдерісі»(МАН) Тәлімгерлік – тәлімгер мен тәлім алушы арасында сенімді , жеке тұлғаға бағытталған қарым- қатынас құру үдерісі. Тәлімгерлік даму қағидатына негізделген (Oxley,2003)(МАН) Топтық жұмыста сын тұрғысынан ойлауды диалог арқылы іске асыру Сыни ойлауды дамыту құралдары Оқушылардың жоғары ойлау деңгейін қалай қалыптастыруға болады? Оқыту мен оқудағы көшбасшы- ның рөлі 1.Бастапқы бақылау 2.Сабақ үстінде 3.Бақылаудан кейін география тарих әдебиет Өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? Мұғалім бағыттаушы АКТ-мен жұмыс Шеңбердегі рефлексия

2 слайд

Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағытталған (МАН). Тізбектелген сабақтар топтамасы- жеке сынып үшін сабақтарды егжей- тегжей жоспарлау үшін пайдаланады (МАН) Lesson Study- мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі, «сабақты зерттеу, зерделеу үдерісі»(МАН) Тәлімгерлік – тәлімгер мен тәлім алушы арасында сенімді , жеке тұлғаға бағытталған қарым- қатынас құру үдерісі. Тәлімгерлік даму қағидатына негізделген (Oxley,2003)(МАН) Топтық жұмыста сын тұрғысынан ойлауды диалог арқылы іске асыру Сыни ойлауды дамыту құралдары Оқушылардың жоғары ойлау деңгейін қалай қалыптастыруға болады? Оқыту мен оқудағы көшбасшы- ның рөлі 1.Бастапқы бақылау 2.Сабақ үстінде 3.Бақылаудан кейін география тарих әдебиет Өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? Мұғалім бағыттаушы АКТ-мен жұмыс Шеңбердегі рефлексия

Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні»,

#3 слайд
Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні», Оқушылардан алынған кері байланыс Кіру және шығу сауалнамасына салыстырмалы талдау •Қызығушылығы оянды,өзара әрекеттестік қалыптасты; •Бірлесе ойлануға үйреніп, жауапкершілігі артты; •Кәсіби білімі мен тәжірибесін жетілдіруге бағыт алды; •Әдіс-тәсілдерін жетілдіруге көмектесті; •Сыни ойлау дағдысы қалыптасты. Оқушылар: •Топта бірін-бірі тыңдауға төселмегендік; •Пікір айтудағы өзіне деген сенімсіздік; •Қалыптастырушы бағалауға дағдыланбағандық; Мұғалімдер: •Жоғары деңгейдегі сұрақтарды қолдануға талпынбау; •Оқыту үшін бағалаудың рөліне, маңызына жеке көңіл бөлмеу.; Болашаққа жоспар •Мектепті дамыту жоспарын іске асырамын, мониторинг жасап ықпал ету дәрежесін жүйелі бақылаймын; •Коучинг пен тәлімгерлік арқылы тәжірибеге 7 модульды, жаңа әдіс-тәсілдерді енгізуге ықпал жасаймын; •Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдерге қолдау көрсетемін. Бейресми әңгіме Түсірілген фотолар

3 слайд

Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні», Оқушылардан алынған кері байланыс Кіру және шығу сауалнамасына салыстырмалы талдау •Қызығушылығы оянды,өзара әрекеттестік қалыптасты; •Бірлесе ойлануға үйреніп, жауапкершілігі артты; •Кәсіби білімі мен тәжірибесін жетілдіруге бағыт алды; •Әдіс-тәсілдерін жетілдіруге көмектесті; •Сыни ойлау дағдысы қалыптасты. Оқушылар: •Топта бірін-бірі тыңдауға төселмегендік; •Пікір айтудағы өзіне деген сенімсіздік; •Қалыптастырушы бағалауға дағдыланбағандық; Мұғалімдер: •Жоғары деңгейдегі сұрақтарды қолдануға талпынбау; •Оқыту үшін бағалаудың рөліне, маңызына жеке көңіл бөлмеу.; Болашаққа жоспар •Мектепті дамыту жоспарын іске асырамын, мониторинг жасап ықпал ету дәрежесін жүйелі бақылаймын; •Коучинг пен тәлімгерлік арқылы тәжірибеге 7 модульды, жаңа әдіс-тәсілдерді енгізуге ықпал жасаймын; •Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдерге қолдау көрсетемін. Бейресми әңгіме Түсірілген фотолар

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі