Материалдар / Өзгеріс не үшін керек?

Өзгеріс не үшін керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
І-ілгері деңгей тыңдаушысының 1-таныстырылымы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
351
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгере

1 слайд
Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгеретін әлемде бағыт беріп отыратын сізді қажет ететіндігін білесіз, оны істеу үшін сізге алдымен өз жолыңызды табу қажет.Сондықтан сіз де, олар да өзгеруі қажет. С.Бич, 2012 Байсеркеева Гульфайруз Толеухановна 2 топ, 1-деңгей Оқыту мен оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану Күтілeтін нәтижe: -Бірлecкeн оқу/оқыту жүзeгe acaды; -Мәceлeгe cын тұрғысынан қaрaйды; - Өзіндік пікірі қaлыптacaды; - Проблeмaны шeшугe мүмкіндік бeрілeді,caнaлы шeшім қaбылдaуғa үйрeнeді; - Ынтымaқтacтық қaрым- қaтынac орнaйды.     Тaбыc критeрийлeрі: - Мұғaлімдeр оқыту мeн оқу үдeріcіндe cын тұрғыcынaн ойлaу әдіcтeрін қолдaнaды. - Топтa жұмыc іcтeугe дaғдылaнaды. - Ойын eркін жeткізіп,өзін-өзі жәнe өзгeлeрді бaғaлaуғa үйрeнeді.   Өзгеріс не үшін керек? Әлем елдері Қазақстан Мектеп Бірлескен оқуды ұйымдастыру оқушының сыни ойлауын дамытуға қалай ықпал етеді?

1 слайд

Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, балаларды сүйесіз және олар мына жылдам өзгеретін әлемде бағыт беріп отыратын сізді қажет ететіндігін білесіз, оны істеу үшін сізге алдымен өз жолыңызды табу қажет.Сондықтан сіз де, олар да өзгеруі қажет. С.Бич, 2012 Байсеркеева Гульфайруз Толеухановна 2 топ, 1-деңгей Оқыту мен оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану Күтілeтін нәтижe: -Бірлecкeн оқу/оқыту жүзeгe acaды; -Мәceлeгe cын тұрғысынан қaрaйды; - Өзіндік пікірі қaлыптacaды; - Проблeмaны шeшугe мүмкіндік бeрілeді,caнaлы шeшім қaбылдaуғa үйрeнeді; - Ынтымaқтacтық қaрым- қaтынac орнaйды.     Тaбыc критeрийлeрі: - Мұғaлімдeр оқыту мeн оқу үдeріcіндe cын тұрғыcынaн ойлaу әдіcтeрін қолдaнaды. - Топтa жұмыc іcтeугe дaғдылaнaды. - Ойын eркін жeткізіп,өзін-өзі жәнe өзгeлeрді бaғaлaуғa үйрeнeді.   Өзгеріс не үшін керек? Әлем елдері Қазақстан Мектеп Бірлескен оқуды ұйымдастыру оқушының сыни ойлауын дамытуға қалай ықпал етеді?

Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағ

2 слайд
Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағытталған (МАН). Тізбектелген сабақтар топтамасы- жеке сынып үшін сабақтарды егжей- тегжей жоспарлау үшін пайдаланады (МАН) Lesson Study- мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі, «сабақты зерттеу, зерделеу үдерісі»(МАН) Тәлімгерлік – тәлімгер мен тәлім алушы арасында сенімді , жеке тұлғаға бағытталған қарым- қатынас құру үдерісі. Тәлімгерлік даму қағидатына негізделген (Oxley,2003)(МАН) Топтық жұмыста сын тұрғысынан ойлауды диалог арқылы іске асыру Сыни ойлауды дамыту құралдары Оқушылардың жоғары ойлау деңгейін қалай қалыптастыруға болады? Оқыту мен оқудағы көшбасшы- ның рөлі 1.Бастапқы бақылау 2.Сабақ үстінде 3.Бақылаудан кейін география тарих әдебиет Өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? Мұғалім бағыттаушы АКТ-мен жұмыс Шеңбердегі рефлексия

2 слайд

Коучинг-әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. Коучинг нақты дағдыны қалыптастыруға бағытталған (МАН). Тізбектелген сабақтар топтамасы- жеке сынып үшін сабақтарды егжей- тегжей жоспарлау үшін пайдаланады (МАН) Lesson Study- мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі, «сабақты зерттеу, зерделеу үдерісі»(МАН) Тәлімгерлік – тәлімгер мен тәлім алушы арасында сенімді , жеке тұлғаға бағытталған қарым- қатынас құру үдерісі. Тәлімгерлік даму қағидатына негізделген (Oxley,2003)(МАН) Топтық жұмыста сын тұрғысынан ойлауды диалог арқылы іске асыру Сыни ойлауды дамыту құралдары Оқушылардың жоғары ойлау деңгейін қалай қалыптастыруға болады? Оқыту мен оқудағы көшбасшы- ның рөлі 1.Бастапқы бақылау 2.Сабақ үстінде 3.Бақылаудан кейін география тарих әдебиет Өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? Мұғалім бағыттаушы АКТ-мен жұмыс Шеңбердегі рефлексия

Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні»,

3 слайд
Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні», Оқушылардан алынған кері байланыс Кіру және шығу сауалнамасына салыстырмалы талдау •Қызығушылығы оянды,өзара әрекеттестік қалыптасты; •Бірлесе ойлануға үйреніп, жауапкершілігі артты; •Кәсіби білімі мен тәжірибесін жетілдіруге бағыт алды; •Әдіс-тәсілдерін жетілдіруге көмектесті; •Сыни ойлау дағдысы қалыптасты. Оқушылар: •Топта бірін-бірі тыңдауға төселмегендік; •Пікір айтудағы өзіне деген сенімсіздік; •Қалыптастырушы бағалауға дағдыланбағандық; Мұғалімдер: •Жоғары деңгейдегі сұрақтарды қолдануға талпынбау; •Оқыту үшін бағалаудың рөліне, маңызына жеке көңіл бөлмеу.; Болашаққа жоспар •Мектепті дамыту жоспарын іске асырамын, мониторинг жасап ықпал ету дәрежесін жүйелі бақылаймын; •Коучинг пен тәлімгерлік арқылы тәжірибеге 7 модульды, жаңа әдіс-тәсілдерді енгізуге ықпал жасаймын; •Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдерге қолдау көрсетемін. Бейресми әңгіме Түсірілген фотолар

3 слайд

Осы өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланды? Сабаққа қатысу Коучингке қатысқан мұғалімдердің кері байланысы «Оқушы үні», Оқушылардан алынған кері байланыс Кіру және шығу сауалнамасына салыстырмалы талдау •Қызығушылығы оянды,өзара әрекеттестік қалыптасты; •Бірлесе ойлануға үйреніп, жауапкершілігі артты; •Кәсіби білімі мен тәжірибесін жетілдіруге бағыт алды; •Әдіс-тәсілдерін жетілдіруге көмектесті; •Сыни ойлау дағдысы қалыптасты. Оқушылар: •Топта бірін-бірі тыңдауға төселмегендік; •Пікір айтудағы өзіне деген сенімсіздік; •Қалыптастырушы бағалауға дағдыланбағандық; Мұғалімдер: •Жоғары деңгейдегі сұрақтарды қолдануға талпынбау; •Оқыту үшін бағалаудың рөліне, маңызына жеке көңіл бөлмеу.; Болашаққа жоспар •Мектепті дамыту жоспарын іске асырамын, мониторинг жасап ықпал ету дәрежесін жүйелі бақылаймын; •Коучинг пен тәлімгерлік арқылы тәжірибеге 7 модульды, жаңа әдіс-тәсілдерді енгізуге ықпал жасаймын; •Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдерге қолдау көрсетемін. Бейресми әңгіме Түсірілген фотолар

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ