өзін-өзі тану тарихы Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

өзін-өзі тану тарихы Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының тарихи негіздері

#1 слайд
“Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының тарихи негіздері

1 слайд

“Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының тарихи негіздері

1.Әлемдік рухани тұлғалар, рухани - адамгершілік білім беру туралы. 2. Қазақ мәдениетіндегі рухани - адамгершілі

#2 слайд
1.Әлемдік рухани тұлғалар, рухани - адамгершілік білім беру туралы. 2. Қазақ мәдениетіндегі рухани - адамгершілік білім. 3.Заманауи ғылымындағы (философия, психология,педагогика ) рухани бастауларды жанғырту. 4.Қорытынды. Жоспары

2 слайд

1.Әлемдік рухани тұлғалар, рухани - адамгершілік білім беру туралы. 2. Қазақ мәдениетіндегі рухани - адамгершілік білім. 3.Заманауи ғылымындағы (философия, психология,педагогика ) рухани бастауларды жанғырту. 4.Қорытынды. Жоспары

Әлемдік рухани тұлғалар рухани- адамгершілік білім туралы өте ерте кезден-ақ назар аударға

#3 слайд
Әлемдік рухани тұлғалар рухани- адамгершілік білім туралы өте ерте кезден-ақ назар аударған. Сократ (б.г.д. 469 -399жылдар) Әбу Насыр аль- Фараби (872-950) Төле би (1657-1756) «Өзгені тану үшін өзіңді-өзің таны» деген болатын, қазіргі біздің «Өзін-өзі тану» пәні Сократ ілімінің үйлесімді жалғасы іспеттес. Адамдар туралы айтсақ, оларды қосатын,байланысты- ратын дәнекер тұтқа-ол адамгершілік болып табылады. «Ертенгі күнді болжау қиын,бірақ бүгінгі күнді пайдалануға болады.». Конфуций Қытайдың мәдени тарихи дамуына ерекше ықпал жасады. Конфуций Қытайдың мәдени тарихи дамуына ерекше ықпал жасады.

3 слайд

Әлемдік рухани тұлғалар рухани- адамгершілік білім туралы өте ерте кезден-ақ назар аударған. Сократ (б.г.д. 469 -399жылдар) Әбу Насыр аль- Фараби (872-950) Төле би (1657-1756) «Өзгені тану үшін өзіңді-өзің таны» деген болатын, қазіргі біздің «Өзін-өзі тану» пәні Сократ ілімінің үйлесімді жалғасы іспеттес. Адамдар туралы айтсақ, оларды қосатын,байланысты- ратын дәнекер тұтқа-ол адамгершілік болып табылады. «Ертенгі күнді болжау қиын,бірақ бүгінгі күнді пайдалануға болады.». Конфуций Қытайдың мәдени тарихи дамуына ерекше ықпал жасады. Конфуций Қытайдың мәдени тарихи дамуына ерекше ықпал жасады.

Алтынсарин Ыбырай /1841-1889/ «Мен қазақ жастары-ның классикалық гимназия- ларда, ауыл шаруашы-лық академияларында оқ

#4 слайд
Алтынсарин Ыбырай /1841-1889/ «Мен қазақ жастары-ның классикалық гимназия- ларда, ауыл шаруашы-лық академияларында оқып білім алуын, өз халқына қызмет етуін, жаңалықты іс жүзінде көрсете білуін жоғары мұрат деп білемін» Абай Құнанбаев ( !845-1904) «Тегінде ,адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым,ар,мінез деген нәрсемен озбақ.Одан басқа нәрсеменен оздым ғой демектің бәрі- ақымақтық» Шәкәрім Құдайбердіұлы Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931)(1858-1931) “Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз болады,олар барлығынан басым болатын-адал еңбек,мінсіз ақыл,таза жүрек” “Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз болады,олар барлығынан басым болатын-адал еңбек,мінсіз ақыл,таза жүрек”

4 слайд

Алтынсарин Ыбырай /1841-1889/ «Мен қазақ жастары-ның классикалық гимназия- ларда, ауыл шаруашы-лық академияларында оқып білім алуын, өз халқына қызмет етуін, жаңалықты іс жүзінде көрсете білуін жоғары мұрат деп білемін» Абай Құнанбаев ( !845-1904) «Тегінде ,адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым,ар,мінез деген нәрсемен озбақ.Одан басқа нәрсеменен оздым ғой демектің бәрі- ақымақтық» Шәкәрім Құдайбердіұлы Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931)(1858-1931) “Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз болады,олар барлығынан басым болатын-адал еңбек,мінсіз ақыл,таза жүрек” “Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз болады,олар барлығынан басым болатын-адал еңбек,мінсіз ақыл,таза жүрек”

Шалва Амонашвилидің адамгершілік педагогикасы «Балаларды түсіну дегеніміз- өзімізді олардың орнына қоя білу деген сөз». Мұ

#5 слайд
Шалва Амонашвилидің адамгершілік педагогикасы «Балаларды түсіну дегеніміз- өзімізді олардың орнына қоя білу деген сөз». Мұғалім өз сабағына сәулендіретін нұрды қайдан алады? Күлкі өмірді адамзаттандырады, жарық сәулесін төгеді. Мұғалімнің күлкісі болмаса, оқушылардың біліп тануға қызығушылығы, риясыз сүйіспеншілігі, ынтасы болмайды. Жүзінде күлкі ойнамаған мұғалім өз оқушылары арасында жат адам.

5 слайд

Шалва Амонашвилидің адамгершілік педагогикасы «Балаларды түсіну дегеніміз- өзімізді олардың орнына қоя білу деген сөз». Мұғалім өз сабағына сәулендіретін нұрды қайдан алады? Күлкі өмірді адамзаттандырады, жарық сәулесін төгеді. Мұғалімнің күлкісі болмаса, оқушылардың біліп тануға қызығушылығы, риясыз сүйіспеншілігі, ынтасы болмайды. Жүзінде күлкі ойнамаған мұғалім өз оқушылары арасында жат адам.

“Әр баланың қабілетін ашуы,өзіне жол табуы,өзінің күш-жігеріне сенуі өзінің өмірдегі орнын анықтау үшін өте маңызды! Әлемде

#6 слайд
“Әр баланың қабілетін ашуы,өзіне жол табуы,өзінің күш-жігеріне сенуі өзінің өмірдегі орнын анықтау үшін өте маңызды! Әлемде махаббат пен мейірімділік аурасын жасай отырып,қайырымдылық пен махаббат жүректен жүрекке жетуі тиіс” Сара Алпысқызы

6 слайд

“Әр баланың қабілетін ашуы,өзіне жол табуы,өзінің күш-жігеріне сенуі өзінің өмірдегі орнын анықтау үшін өте маңызды! Әлемде махаббат пен мейірімділік аурасын жасай отырып,қайырымдылық пен махаббат жүректен жүрекке жетуі тиіс” Сара Алпысқызы

Қорытынды: Адамзаттың ұлы ұстаздары өз ілімдерін сөзбен ғана емес, іс жүзінде де ұстана білген, ойы, сөзі және ісінің бірлігі

#7 слайд
Қорытынды: Адамзаттың ұлы ұстаздары өз ілімдерін сөзбен ғана емес, іс жүзінде де ұстана білген, ойы, сөзі және ісінің бірлігімен тарихта қалған. Адам бойындағы ең бастысы – оның Рухани бастауы, жан - дүниесі,сондықтан адам болмысынан мейірімді және таза екенін айтады.

7 слайд

Қорытынды: Адамзаттың ұлы ұстаздары өз ілімдерін сөзбен ғана емес, іс жүзінде де ұстана білген, ойы, сөзі және ісінің бірлігімен тарихта қалған. Адам бойындағы ең бастысы – оның Рухани бастауы, жан - дүниесі,сондықтан адам болмысынан мейірімді және таза екенін айтады.

- - Білім беру үдіресі – ең алдымен адамның рухани әлеуетін ашу, адамгершілік қасиетін тәрбиелеу және ішкі танымын дамыту деп

#8 слайд
- - Білім беру үдіресі – ең алдымен адамның рухани әлеуетін ашу, адамгершілік қасиетін тәрбиелеу және ішкі танымын дамыту деп пайдаланылады. - Олардың тәрбиесі Рухани болмысты терең толғану, ажырату, өздігінен іздену, интуиция,адам игілігі үшін риясыз қызмет ету арқылы түсінуге болатындығын дәлелдеді. - Сана Рухани шындыққа мәңгілік ақиқат ретінде, ол жүрек оған риясыз сүйіспеншілік пен бақыт ретінде қол жеткізеді. - Адам Рухани бастауды өзінің жоғары Мені ретінде таниды.

8 слайд

- - Білім беру үдіресі – ең алдымен адамның рухани әлеуетін ашу, адамгершілік қасиетін тәрбиелеу және ішкі танымын дамыту деп пайдаланылады. - Олардың тәрбиесі Рухани болмысты терең толғану, ажырату, өздігінен іздену, интуиция,адам игілігі үшін риясыз қызмет ету арқылы түсінуге болатындығын дәлелдеді. - Сана Рухани шындыққа мәңгілік ақиқат ретінде, ол жүрек оған риясыз сүйіспеншілік пен бақыт ретінде қол жеткізеді. - Адам Рухани бастауды өзінің жоғары Мені ретінде таниды.

Файл форматы:
ppt
03.01.2019
801
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі