Материалдар / Панорамалық сабақ 2 сынып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Панорамалық сабақ 2 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2019
1773
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Панорамалық сабақ Пәні : математика Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н

1 слайд
Панорамалық сабақ Пәні : математика Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н .

1 слайд

Панорамалық сабақ Пәні : математика Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н .

Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сәлем саған алтын күн!

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сәлем саған алтын күн! Шуағыңды төге бер. Сәлем саған қара жер! Байлығыңды бере бер Сәлем саған мектебім! Біліміңді құя бер. Топқа бөлу Қыс, көктем,жаз, күз.

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сәлем саған алтын күн! Шуағыңды төге бер. Сәлем саған қара жер! Байлығыңды бере бер Сәлем саған мектебім! Біліміңді құя бер. Топқа бөлу Қыс, көктем,жаз, күз.

Алдыңғы білім «Серпілген сауал» әдісі Оқушыларға алдын - ала дайындалған сұрақтар қойылады, шешімін оқушылар табад

3 слайд
Алдыңғы білім «Серпілген сауал» әдісі Оқушыларға алдын - ала дайындалған сұрақтар қойылады, шешімін оқушылар табады. 11 санының құрамын құрастыра алады. 11 саны тақ сан екенін айтады. 11 санының жазылу цифрын біледі. « От шашу бағалау » . ҚБ

3 слайд

Алдыңғы білім «Серпілген сауал» әдісі Оқушыларға алдын - ала дайындалған сұрақтар қойылады, шешімін оқушылар табады. 11 санының құрамын құрастыра алады. 11 саны тақ сан екенін айтады. 11 санының жазылу цифрын біледі. « От шашу бағалау » . ҚБ

Сабақ тақырыбы: 12 санының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1

4 слайд
Сабақ тақырыбы: 12 санының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу. - екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. - екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді . Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері

4 слайд

Сабақ тақырыбы: 12 санының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу. - екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. - екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді . Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері

ң « Жыл мезгілі » әдісі 12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу.

5 слайд
ң « Жыл мезгілі » әдісі 12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу. Дескриптор: 12 санының құрамын құрып, оны өмірмен байланыстыра алады.

5 слайд

ң « Жыл мезгілі » әдісі 12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу. Дескриптор: 12 санының құрамын құрып, оны өмірмен байланыстыра алады.

Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі бойынша өрнектердің қа лай есепт

6 слайд
Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі бойынша өрнектердің қа лай есептелгенін түсіндіріп, өрнектің мәнін табуға да ғдыландырамын. Дескриптор -өрнектердің мәнен табу жо лын түсіндіреді; -бірінші қосылғышты онды ққа толықтыру үшін екінші қосылғышты жіктеп жазады ; -өрнектің мәнін табады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ топтық жұмыста ынтымақт аса отырып, екі таңбалы сандарды оқуға жазуға жән е разрядтық қосылғыштарға жіктеуге машықтандырамы н. Дескриптор -ондық және бірлік разрядт ары бірдей санды оқиды және цифрмен жазады; -ондық және бірлік разрядт ары әр түрлі санды оқиды және санның атауын сөзбен жаза ды; -бірлік разряды жоқ санды о қиды және цифрмен жазады; -сандарды разрядтық қосыл ғыштарға жіктейді; -қосылғыштар ды қосындыларға жіктейді Е к і таң бал ы сан дарды ң разрядты қ қ ұрам ы н ан ы қ тай ды , қ осы л ғы ш тарға ж ік тей ді. Е к і таң бал ы сан дарды оқ и ды , ж азады ж ән е сал ы сты рады .

6 слайд

Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі бойынша өрнектердің қа лай есептелгенін түсіндіріп, өрнектің мәнін табуға да ғдыландырамын. Дескриптор -өрнектердің мәнен табу жо лын түсіндіреді; -бірінші қосылғышты онды ққа толықтыру үшін екінші қосылғышты жіктеп жазады ; -өрнектің мәнін табады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ топтық жұмыста ынтымақт аса отырып, екі таңбалы сандарды оқуға жазуға жән е разрядтық қосылғыштарға жіктеуге машықтандырамы н. Дескриптор -ондық және бірлік разрядт ары бірдей санды оқиды және цифрмен жазады; -ондық және бірлік разрядт ары әр түрлі санды оқиды және санның атауын сөзбен жаза ды; -бірлік разряды жоқ санды о қиды және цифрмен жазады; -сандарды разрядтық қосыл ғыштарға жіктейді; -қосылғыштар ды қосындыларға жіктейді Е к і таң бал ы сан дарды ң разрядты қ қ ұрам ы н ан ы қ тай ды , қ осы л ғы ш тарға ж ік тей ді. Е к і таң бал ы сан дарды оқ и ды , ж азады ж ән е сал ы сты рады .

«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ

7 слайд
«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ

7 слайд

«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ

Саралау.Тапсырма тәсілі «Баскетбол ойыны» әдісі Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін

8 слайд
Саралау.Тапсырма тәсілі «Баскетбол ойыны» әдісі Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар қойылады.Оқушылардың қажеттілігене қарай сөзбен қолдау көрсетемін.Барлығы Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Көпшілігі Екі таңбалы сандарды ң разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жікт ейді. Кейбірі Екі таңбалы сандарға есеп құрастырады

8 слайд

Саралау.Тапсырма тәсілі «Баскетбол ойыны» әдісі Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар қойылады.Оқушылардың қажеттілігене қарай сөзбен қолдау көрсетемін.Барлығы Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Көпшілігі Екі таңбалы сандарды ң разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жікт ейді. Кейбірі Екі таңбалы сандарға есеп құрастырады

Қалыптастырушы бағалау «Қол соғу» әдісі бұл әдісті жүргізу мақсатым: оқуға деген ынтасын ояту, ынталандыру, нәтижеге қол жеткі

9 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Қол соғу» әдісі бұл әдісті жүргізу мақсатым: оқуға деген ынтасын ояту, ынталандыру, нәтижеге қол жеткізу мақсатында жүргіземін.

9 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Қол соғу» әдісі бұл әдісті жүргізу мақсатым: оқуға деген ынтасын ояту, ынталандыру, нәтижеге қол жеткізу мақсатында жүргіземін.

Назарларыңызға рақмет!

10 слайд
Назарларыңызға рақмет!

10 слайд

Назарларыңызға рақмет!