1 слайд
Панорамалық сабақ
Пәні : математика
Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н .
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
дайындық
Сәлем саған алтын күн!
Шуағыңды
төге бер.
Сәлем саған қара жер!
Байлығыңды бере бер
Сәлем
саған мектебім!
Біліміңді құя бер.
Топқа бөлу
Қыс, көктем,жаз,
күз.
3 слайд
Алдыңғы білім
«Серпілген сауал» әдісі
Оқушыларға
алдын - ала
дайындалған
сұрақтар
қойылады,
шешімін
оқушылар
табады.
11 санының
құрамын
құрастыра алады.
11 саны тақ сан
екенін айтады.
11 санының
жазылу цифрын
біледі.
« От шашу бағалау » . ҚБ
4 слайд
Сабақ тақырыбы: 12 санының
құрамы
2.1.1.2 екі таңбалы
сандарды оқу, жазу
және салыстыру
2.1.1.3
екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтау, разрядтық
қосылғыштарға
жіктеу. - екі таңбалы
сандарды оқиды,
жазады,
салыстырады.
- екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға
жіктейді . Екі таңбалы
сандарды оқиды,
жазады және
салыстырады.
Екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға
жіктейді.Осы сабақ
арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары Сабақ
мақсаттары Бағалау
критерийлері
5 слайд
ң
« Жыл мезгілі » әдісі
12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу.
Дескриптор:
12 санының құрамын құрып, оны өмірмен байланыстыра алады.
6 слайд
Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж
Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі
бойынша өрнектердің қа лай есептелгенін түсіндіріп,
өрнектің мәнін табуға да ғдыландырамын.
Дескриптор
-өрнектердің мәнен табу жо лын түсіндіреді;
-бірінші қосылғышты онды ққа толықтыру үшін екінші
қосылғышты жіктеп жазады ;
-өрнектің мәнін табады.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ
топтық жұмыста ынтымақт аса отырып, екі таңбалы
сандарды оқуға жазуға жән е разрядтық қосылғыштарға
жіктеуге машықтандырамы н.
Дескриптор
-ондық және бірлік разрядт ары бірдей санды оқиды және
цифрмен жазады;
-ондық және бірлік разрядт ары әр түрлі санды оқиды және
санның атауын сөзбен жаза ды;
-бірлік разряды жоқ санды о қиды және цифрмен жазады;
-сандарды разрядтық қосыл ғыштарға жіктейді;
-қосылғыштар ды қосындыларға жіктейді
Е
к
і таң
бал
ы
сан
дарды
ң
разрядты
қ
қ
ұрам
ы
н
ан
ы
қ
тай
ды
,
қ
осы
л
ғы
ш
тарға ж
ік
тей
ді.
Е
к
і таң
бал
ы
сан
дарды
оқ
и
ды
,
ж
азады
ж
ән
е сал
ы
сты
рады
.
7 слайд
«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ
8 слайд
Саралау.Тапсырма тәсілі
«Баскетбол ойыны» әдісі
Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін
алдын-ала дайындалған сұрақтар қойылады.Оқушылардың қажеттілігене қарай
сөзбен қолдау көрсетемін.Барлығы
Екі таңбалы сандарды
оқиды, жазады және
салыстырады.
Көпшілігі
Екі таңбалы сандарды ң
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға жікт ейді.
Кейбірі
Екі таңбалы сандарға
есеп құрастырады
9 слайд
Қалыптастырушы бағалау
«Қол соғу» әдісі
бұл әдісті жүргізу мақсатым:
оқуға деген ынтасын ояту,
ынталандыру, нәтижеге қол
жеткізу мақсатында
жүргіземін.
10 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз