Панорамалық сабақ 2 сынып математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Панорамалық сабақ
Пәні : математика
Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н .
1 слайд
Панорамалық сабақ Пәні : математика Пән мұғалімдері : Сатыбалдиева Н .
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
дайындық
Сәлем саған алтын күн!
Шуағыңды
төге бер.
Сәлем саған қара жер!
Байлығыңды бере бер
Сәлем
саған мектебім!
Біліміңді құя бер.
Топқа бөлу
Қыс, көктем,жаз,
күз.
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сәлем саған алтын күн! Шуағыңды төге бер. Сәлем саған қара жер! Байлығыңды бере бер Сәлем саған мектебім! Біліміңді құя бер. Топқа бөлу Қыс, көктем,жаз, күз.
3 слайд
Алдыңғы білім
«Серпілген сауал» әдісі
Оқушыларға
алдын - ала
дайындалған
сұрақтар
қойылады,
шешімін
оқушылар
табады.
11 санының
құрамын
құрастыра алады.
11 саны тақ сан
екенін айтады.
11 санының
жазылу цифрын
біледі.
« От шашу бағалау » . ҚБ
3 слайд
Алдыңғы білім «Серпілген сауал» әдісі Оқушыларға алдын - ала дайындалған сұрақтар қойылады, шешімін оқушылар табады. 11 санының құрамын құрастыра алады. 11 саны тақ сан екенін айтады. 11 санының жазылу цифрын біледі. « От шашу бағалау » . ҚБ
4 слайд
Сабақ тақырыбы: 12 санының
құрамы
2.1.1.2 екі таңбалы
сандарды оқу, жазу
және салыстыру
2.1.1.3
екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтау, разрядтық
қосылғыштарға
жіктеу. - екі таңбалы
сандарды оқиды,
жазады,
салыстырады.
- екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға
жіктейді . Екі таңбалы
сандарды оқиды,
жазады және
салыстырады.
Екі таңбалы
сандардың
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға
жіктейді.Осы сабақ
арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары Сабақ
мақсаттары Бағалау
критерийлері
4 слайд
Сабақ тақырыбы: 12 санының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу. - екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. - екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді . Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жіктейді.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері
5 слайд
ң
« Жыл мезгілі » әдісі
12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу.
Дескриптор:
12 санының құрамын құрып, оны өмірмен байланыстыра алады.
5 слайд
ң « Жыл мезгілі » әдісі 12 санымен танысу, құрамын құру, оны өмірмен байланыстыра алу. Дескриптор: 12 санының құрамын құрып, оны өмірмен байланыстыра алады.
6 слайд
Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж
Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі
бойынша өрнектердің қа лай есептелгенін түсіндіріп,
өрнектің мәнін табуға да ғдыландырамын.
Дескриптор
-өрнектердің мәнен табу жо лын түсіндіреді;
-бірінші қосылғышты онды ққа толықтыру үшін екінші
қосылғышты жіктеп жазады ;
-өрнектің мәнін табады.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ
топтық жұмыста ынтымақт аса отырып, екі таңбалы
сандарды оқуға жазуға жән е разрядтық қосылғыштарға
жіктеуге машықтандырамы н.
Дескриптор
-ондық және бірлік разрядт ары бірдей санды оқиды және
цифрмен жазады;
-ондық және бірлік разрядт ары әр түрлі санды оқиды және
санның атауын сөзбен жаза ды;
-бірлік разряды жоқ санды о қиды және цифрмен жазады;
-сандарды разрядтық қосыл ғыштарға жіктейді;
-қосылғыштар ды қосындыларға жіктейді
Е
к
і таң
бал
ы
сан
дарды
ң
разрядты
қ
қ
ұрам
ы
н
ан
ы
қ
тай
ды
,
қ
осы
л
ғы
ш
тарға ж
ік
тей
ді.
Е
к
і таң
бал
ы
сан
дарды
оқ
и
ды
,
ж
азады
ж
ән
е сал
ы
сты
рады
.
6 слайд
Белсенді оқу - әдістері«Кім жылдам?» әдісі Ж Ж Бірлесе ынтымақтастықт а жұмыс жасата үлгі бойынша өрнектердің қа лай есептелгенін түсіндіріп, өрнектің мәнін табуға да ғдыландырамын. Дескриптор -өрнектердің мәнен табу жо лын түсіндіреді; -бірінші қосылғышты онды ққа толықтыру үшін екінші қосылғышты жіктеп жазады ; -өрнектің мәнін табады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ топтық жұмыста ынтымақт аса отырып, екі таңбалы сандарды оқуға жазуға жән е разрядтық қосылғыштарға жіктеуге машықтандырамы н. Дескриптор -ондық және бірлік разрядт ары бірдей санды оқиды және цифрмен жазады; -ондық және бірлік разрядт ары әр түрлі санды оқиды және санның атауын сөзбен жаза ды; -бірлік разряды жоқ санды о қиды және цифрмен жазады; -сандарды разрядтық қосыл ғыштарға жіктейді; -қосылғыштар ды қосындыларға жіктейді Е к і таң бал ы сан дарды ң разрядты қ қ ұрам ы н ан ы қ тай ды , қ осы л ғы ш тарға ж ік тей ді. Е к і таң бал ы сан дарды оқ и ды , ж азады ж ән е сал ы сты рады .
7 слайд
«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ
7 слайд
«Ұлттық қоржын» әдісі ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ТЖ
8 слайд
Саралау.Тапсырма тәсілі
«Баскетбол ойыны» әдісі
Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін
алдын-ала дайындалған сұрақтар қойылады.Оқушылардың қажеттілігене қарай
сөзбен қолдау көрсетемін.Барлығы
Екі таңбалы сандарды
оқиды, жазады және
салыстырады.
Көпшілігі
Екі таңбалы сандарды ң
разрядтық құрамын
анықтайды,
қосылғыштарға жікт ейді.
Кейбірі
Екі таңбалы сандарға
есеп құрастырады
8 слайд
Саралау.Тапсырма тәсілі «Баскетбол ойыны» әдісі Оқушыларға тапсырманы орындау барысында ойланту үшін және тың жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар қойылады.Оқушылардың қажеттілігене қарай сөзбен қолдау көрсетемін.Барлығы Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Көпшілігі Екі таңбалы сандарды ң разрядтық құрамын анықтайды, қосылғыштарға жікт ейді. Кейбірі Екі таңбалы сандарға есеп құрастырады
9 слайд
Қалыптастырушы бағалау
«Қол соғу» әдісі
бұл әдісті жүргізу мақсатым:
оқуға деген ынтасын ояту,
ынталандыру, нәтижеге қол
жеткізу мақсатында
жүргіземін.
9 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Қол соғу» әдісі бұл әдісті жүргізу мақсатым: оқуға деген ынтасын ояту, ынталандыру, нәтижеге қол жеткізу мақсатында жүргіземін.
10 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
10 слайд
Назарларыңызға рақмет!