Материалдар / Парасат - ақыл - мінез жарастығы
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Парасат - ақыл - мінез жарастығы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
10 Желтоқсан 2019
3984
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Оқушыларды айналадағы адамдар мен рухани құндылықтар негізінде қарым – қатынас орнату қабілеттерін дамыту, ізгілікке және

2 слайд
Оқушыларды айналадағы адамдар мен рухани құндылықтар негізінде қарым – қатынас орнату қабілеттерін дамыту, ізгілікке және адамгершілікке жат әрекеттер туралы түсініктерін қалыптастыру

2 слайд

Оқушыларды айналадағы адамдар мен рухани құндылықтар негізінде қарым – қатынас орнату қабілеттерін дамыту, ізгілікке және адамгершілікке жат әрекеттер туралы түсініктерін қалыптастыру

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

1. Сіз мысықтың бейшара баласын тауып алдыңыз, бірақ ата – анаңыз оны үйге әкелуге рұқсат етпейді. Егер сіз мейірімді болса

5 слайд
1. Сіз мысықтың бейшара баласын тауып алдыңыз, бірақ ата – анаңыз оны үйге әкелуге рұқсат етпейді. Егер сіз мейірімді болсаңыз, сонымен бірге ата – анаңыздың қойған талабын бұзбай сіз қандай қылық жасаған болар едіңіз? 2. Сіз жек көретін адам сізге мейірімділік көрсетті. Оның қылығына сіз немен жауап қайтарасыз? 1.Сен достарыңның көзінше ренжітті, және егер сен солай жауап бермесең , сені қорқақ деп ойлайды.Егер сен сабырлық таныта білсең, мұнымен қоса келісімшілікті ұмытпай –ақ сен қалай істейсің? 2.Сен өзіңнің көмегің қажет болатын жағдайға тап болдың (өрт, жер сілкінісі, авария және т.б.) Сен қорқып және есін шыққаны сонша тіпті не істеуді білмейсін. Егер сен байсалдылық таныта білсең, сен не істер едің? 1 .Сен керемет математикалық қабілетке иесің және математикадан болатын олимпиадаларда жеңіске жетіп отырасың. Сені осы үшін әрдайым мақтай берген соң сен кеуде көтере бастағаныңды сезесің. Сен тәкаппар болмай, сыпайы болып қалуың үшін не істейсің? 2. Сен ізгі лайықты қылық жасадың, ол үшін басқаны мақтай бастады. Сен мұның әділетті емес екенін сезесің. Сен бұл қылықты дәл өзің жасағаның жайында үндемейсің бе, немесе әділеттік үшін шындықты айтасың ба?

5 слайд

1. Сіз мысықтың бейшара баласын тауып алдыңыз, бірақ ата – анаңыз оны үйге әкелуге рұқсат етпейді. Егер сіз мейірімді болсаңыз, сонымен бірге ата – анаңыздың қойған талабын бұзбай сіз қандай қылық жасаған болар едіңіз? 2. Сіз жек көретін адам сізге мейірімділік көрсетті. Оның қылығына сіз немен жауап қайтарасыз? 1.Сен достарыңның көзінше ренжітті, және егер сен солай жауап бермесең , сені қорқақ деп ойлайды.Егер сен сабырлық таныта білсең, мұнымен қоса келісімшілікті ұмытпай –ақ сен қалай істейсің? 2.Сен өзіңнің көмегің қажет болатын жағдайға тап болдың (өрт, жер сілкінісі, авария және т.б.) Сен қорқып және есін шыққаны сонша тіпті не істеуді білмейсін. Егер сен байсалдылық таныта білсең, сен не істер едің? 1 .Сен керемет математикалық қабілетке иесің және математикадан болатын олимпиадаларда жеңіске жетіп отырасың. Сені осы үшін әрдайым мақтай берген соң сен кеуде көтере бастағаныңды сезесің. Сен тәкаппар болмай, сыпайы болып қалуың үшін не істейсің? 2. Сен ізгі лайықты қылық жасадың, ол үшін басқаны мақтай бастады. Сен мұның әділетті емес екенін сезесің. Сен бұл қылықты дәл өзің жасағаның жайында үндемейсің бе, немесе әділеттік үшін шындықты айтасың ба?

І. “Олар біреуге сүйіспеншілік пен жылу сыйлап, мұқтаж болғанға көмекке келіп, әркез жақыныңа мейірімділік жасауды ойлайт

6 слайд
І. “Олар біреуге сүйіспеншілік пен жылу сыйлап, мұқтаж болғанға көмекке келіп, әркез жақыныңа мейірімділік жасауды ойлайтын болсын. ІІ. “Өз көңіл – күйіңнің мырзасы бол, құлы болма”. ІІІ. “Өздерің жайлы ұмытыңдар да өз жүздеріңді жақындарына аударыңдар”.

6 слайд

І. “Олар біреуге сүйіспеншілік пен жылу сыйлап, мұқтаж болғанға көмекке келіп, әркез жақыныңа мейірімділік жасауды ойлайтын болсын. ІІ. “Өз көңіл – күйіңнің мырзасы бол, құлы болма”. ІІІ. “Өздерің жайлы ұмытыңдар да өз жүздеріңді жақындарына аударыңдар”.

Мейірімділік Сабырлылық Сыпайылық Жомарттық Адалдық КішіпейілділікКең пейілділікСалиқалық

7 слайд
Мейірімділік Сабырлылық Сыпайылық Жомарттық Адалдық КішіпейілділікКең пейілділікСалиқалық

7 слайд

Мейірімділік Сабырлылық Сыпайылық Жомарттық Адалдық КішіпейілділікКең пейілділікСалиқалық

8 слайд

8 слайд

“ Адам жанының қасиеті”. Бұл шартта адам өз бойындағы рухани қасиеттерден “кірпіш” қалап үй тұрғызу ұсынылады. Көңілдің

9 слайд
“ Адам жанының қасиеті”. Бұл шартта адам өз бойындағы рухани қасиеттерден “кірпіш” қалап үй тұрғызу ұсынылады. Көңілдің пәктігі

9 слайд

“ Адам жанының қасиеті”. Бұл шартта адам өз бойындағы рухани қасиеттерден “кірпіш” қалап үй тұрғызу ұсынылады. Көңілдің пәктігі

10 слайд

10 слайд

Оқушы сызбанұсқадағы қасиеттерге қарай отырып,өз бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді,жолдасының бойындағы өзі бағалайт

11 слайд
Оқушы сызбанұсқадағы қасиеттерге қарай отырып,өз бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді,жолдасының бойындағы өзі бағалайтын қасиеттерін жазады.

11 слайд

Оқушы сызбанұсқадағы қасиеттерге қарай отырып,өз бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді,жолдасының бойындағы өзі бағалайтын қасиеттерін жазады.

12 слайд

12 слайд

Абай айтқандай: . Ақыл, қайрат, жүректі жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың елден ерек Мұндағы елден ерек,толық болу-па

13 слайд
Абай айтқандай: . Ақыл, қайрат, жүректі жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың елден ерек Мұндағы елден ерек,толық болу-парасатты болу дегенді білдіреді. Даналардың тұжырымдауынша,ақыл- парасаттылық мынадай 7 нәрседен:1.Кішіпейіл h әм нәзік сезімталдықпен қарау; 2.Өзінің кім екенін біліп,соған орай әрекет жасау; 3.Тілге ие болу,артық сөйлемеу; 4.Өзінің және басқалардың сырын сақтау; 5.Қатеңді мойындап кешірім сұрау; 6.Біреудің ісіне араласпау; 7.Сұрамаған нәрсені айтпау және өкіндіретін сөздердің тілге ілігуінен сақтану. Демек,парасаттылықты мақсат тұтқан бала үнемі өз басы туралы ойлаудан,бей-берекет сезімдерден құтылады.

13 слайд

Абай айтқандай: . Ақыл, қайрат, жүректі жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың елден ерек Мұндағы елден ерек,толық болу-парасатты болу дегенді білдіреді. Даналардың тұжырымдауынша,ақыл- парасаттылық мынадай 7 нәрседен:1.Кішіпейіл h әм нәзік сезімталдықпен қарау; 2.Өзінің кім екенін біліп,соған орай әрекет жасау; 3.Тілге ие болу,артық сөйлемеу; 4.Өзінің және басқалардың сырын сақтау; 5.Қатеңді мойындап кешірім сұрау; 6.Біреудің ісіне араласпау; 7.Сұрамаған нәрсені айтпау және өкіндіретін сөздердің тілге ілігуінен сақтану. Демек,парасаттылықты мақсат тұтқан бала үнемі өз басы туралы ойлаудан,бей-берекет сезімдерден құтылады.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі