Парыз тәртіптен басталады.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. ( 5 Т ережесі, Тыныштық
сәті, Үй тапсырмасын тексеру).
Сергіту сәті. (Топтарға бөлу).
Жаңа білім. (Әңгімелесу, дәйексөз,
бейнеролик)
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақты бекіту.
Сергіту сәті. (Топпен ән айту).
Бағалау
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. ( 5 Т ережесі, Тыныштық сәті, Үй тапсырмасын тексеру). Сергіту сәті. (Топтарға бөлу). Жаңа білім. (Әңгімелесу, дәйексөз, бейнеролик) Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Сабақты бекіту. Сергіту сәті. (Топпен ән айту). Бағалау
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
«Парыз» дегеніміз не? Ол адамға не үшін қажет?
Оны қалай орындау қажет?
«Қарыз» бен «парыздың» айырмашылығы неде?
Өздерің парыздарыңды қалай өтеп жүрсіңдер?
Парызды өтеудің ерте кеші барма?
7 слайд
«Парыз» дегеніміз не? Ол адамға не үшін қажет? Оны қалай орындау қажет? «Қарыз» бен «парыздың» айырмашылығы неде? Өздерің парыздарыңды қалай өтеп жүрсіңдер? Парызды өтеудің ерте кеші барма?
8 слайд
«Ар парыздың бақылаушысы,
адам қызметін реттеп отырушы
құрал».
(Б. Момышұлы.)
8 слайд
«Ар парыздың бақылаушысы, адам қызметін реттеп отырушы құрал». (Б. Момышұлы.)
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
I- топ: 3- тапсырма.
Шешендік сөзді оқып, ондағы берілгендердің
(адамдар мен заттар) өздеріне тиесілі қасиеттері
мен міндеттерінің болмауын неліктен қасиетсіз
дейтінін түсіндіріңдер.
Бал болмаса, ара қасиетс i з,
Жанбай қалған шала қасиетс i з,
Өнерс i з болса, бала қасиетс i з,
Әд i летс i з болса, дана қасиетс i з,
Ащысыз болса, тұз қасиетс i з,
Ұятсыз болса, қыз қасиетс i з,
Көк шықпаса, жер қасиетс i з,
Өз ойы болмаса, ер қасиетс i з,
Ж i гер i болмаса, ж i г i т қасиетс i з.
11 слайд
I- топ: 3- тапсырма. Шешендік сөзді оқып, ондағы берілгендердің (адамдар мен заттар) өздеріне тиесілі қасиеттері мен міндеттерінің болмауын неліктен қасиетсіз дейтінін түсіндіріңдер. Бал болмаса, ара қасиетс i з, Жанбай қалған шала қасиетс i з, Өнерс i з болса, бала қасиетс i з, Әд i летс i з болса, дана қасиетс i з, Ащысыз болса, тұз қасиетс i з, Ұятсыз болса, қыз қасиетс i з, Көк шықпаса, жер қасиетс i з, Өз ойы болмаса, ер қасиетс i з, Ж i гер i болмаса, ж i г i т қасиетс i з.
12 слайд
I І - топ: 4- тапсырма.
Отан алдындағы – азаматтық парызды, ата-
ана алдындағы – перзенттік парызды, ұстаз
алдындағы – шәкірттік парызды қалай өтеуге
болады? Нақты дәлелдер келтіре отырып, ой -
тұжырымдарыңды жазыңдар .
12 слайд
I І - топ: 4- тапсырма. Отан алдындағы – азаматтық парызды, ата- ана алдындағы – перзенттік парызды, ұстаз алдындағы – шәкірттік парызды қалай өтеуге болады? Нақты дәлелдер келтіре отырып, ой - тұжырымдарыңды жазыңдар .
13 слайд
I ІІ - топ: 5- тапсырма.
Сөзжұмбақты шешу .
1. Адам бойындағы жағымды қасиет, оның
қоғамда қабылданған әдеп талаптарын мінсіз
орындауы.
2. Адам бойындағы таза ниет, имандылық
қасиет.
3. Адамның күнделікті өмірінде жетекші
болатын ішкі қасиеттер.
4. Адамдардың туыстық негізде ғана емес,
жалпы адамзатты бауырына тарта білуі,
оларға қамқорлық көрсетуі.
5. Ел үшін кісілік көрсетіп, борыш, міндет,
парызын орындауы.
13 слайд
I ІІ - топ: 5- тапсырма. Сөзжұмбақты шешу . 1. Адам бойындағы жағымды қасиет, оның қоғамда қабылданған әдеп талаптарын мінсіз орындауы. 2. Адам бойындағы таза ниет, имандылық қасиет. 3. Адамның күнделікті өмірінде жетекші болатын ішкі қасиеттер. 4. Адамдардың туыстық негізде ғана емес, жалпы адамзатты бауырына тарта білуі, оларға қамқорлық көрсетуі. 5. Ел үшін кісілік көрсетіп, борыш, міндет, парызын орындауы.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
IV- топ: 6- тапсырма.
Мәтінді оқыңдар. Ондағы кейіпкерлердің өз парызына
адалдығын білдіретін сөздері мен істерін іріктеп алып,
кестені толтырыңдар.
Кейіпкерлер Іс - әрекеті Менің ойым
15 слайд
IV- топ: 6- тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Ондағы кейіпкерлердің өз парызына адалдығын білдіретін сөздері мен істерін іріктеп алып, кестені толтырыңдар. Кейіпкерлер Іс - әрекеті Менің ойым
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
БАҒАЛАУ
19 слайд
БАҒАЛАУ
20 слайд
20 слайд