Педагогикалық психология
Педагогикалық психология

#1 слайд
Тақырыбы: Педагогикалық психология
Орындаған: Қалдай Гүлім
Тексерген: Избаева Н.Ж
Топ: 132
1 слайд
Тақырыбы: Педагогикалық психология Орындаған: Қалдай Гүлім Тексерген: Избаева Н.Ж Топ: 132
#2 слайд
Педагогикалық психология:Педагогикалық психология:
Педагогикалық психология – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік
психология, тұлға психологиясы, теориялық және практикалық
педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы.
Педагогикалық
психология
- психологияның тәрбиелеу және оқыту
жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін зерделейтін сала.
Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен тәрбиелеу
мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ
мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық
топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін
зерттейтін психология ғылымының саласы.
2 слайд
Педагогикалық психология:Педагогикалық психология: Педагогикалық психология – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға психологиясы, теориялық және практикалық педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы. Педагогикалық психология - психологияның тәрбиелеу және оқыту жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін зерделейтін сала. Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін зерттейтін психология ғылымының саласы.
#3 слайд
Л.С. ВыготскийЛ.С. Выготский .
Педагогикалық Педагогикалық
психологияны психологияны
қолданбалы қолданбалы
психологияның ерекше психологияның ерекше
бір тармағы, өз алдына бір тармағы, өз алдына
дербес ғылым ретінде дербес ғылым ретінде
қарастыру керек. қарастыру керек.
3 слайд
Л.С. ВыготскийЛ.С. Выготский . Педагогикалық Педагогикалық психологияны психологияны қолданбалы қолданбалы психологияның ерекше психологияның ерекше бір тармағы, өз алдына бір тармағы, өз алдына дербес ғылым ретінде дербес ғылым ретінде қарастыру керек. қарастыру керек.
#4 слайд
ПП міндеттеріПП міндеттері
оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына
оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері
мен заңдылықтарын ашу;
оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру
механизмдері мен заңдылықтарын анықтау, оның
оқушының жеке санасында сақталынуы және пайдалануы;
оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі
мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың
формалары мен әдістер арасындағы байланысты анықтау;
4 слайд
ПП міндеттеріПП міндеттері оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен заңдылықтарын ашу; оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру механизмдері мен заңдылықтарын анықтау, оның оқушының жеке санасында сақталынуы және пайдалануы; оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың формалары мен әдістер арасындағы байланысты анықтау;
#5 слайд
ПП міндеттері 2ПП міндеттері 2
оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару
ерекшеліктерін анықтау;
білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру
процесін әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін
жасау.
ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен
заңдылықтарын анықтау;
5 слайд
ПП міндеттері 2ПП міндеттері 2 оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару ерекшеліктерін анықтау; білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру процесін әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін жасау. ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен заңдылықтарын анықтау;
#6 слайд
Педагогикалық психология зерттейдіПедагогикалық психология зерттейді
::
білімді, икемділік пен білімді, икемділік пен
дағдыларды меңгеру дағдыларды меңгеру
заңдылықтарын;осы заңдылықтарын;осы
процестердегі жеке процестердегі жеке
айырмашылықтарды;айырмашылықтарды; оқушылардың өз оқушылардың өз
бетімен бетімен
шығармашылық шығармашылық
ойлауын қалыптастыру ойлауын қалыптастыру
заңдылықтарын;заңдылықтарын; бала психикасында бала психикасында
оқыту мен тәрбиелеу оқыту мен тәрбиелеу
әсерінен пайда болатын әсерінен пайда болатын
өзгерістерді;өзгерістерді;
Оқу процесінОқу процесін
басқарудыңбасқарудың
психологиялықпсихологиялық
мәселелері менмәселелері мен
танымдықпроцестердітанымдықпроцестерді
қалыптастыруды;қалыптастыруды; педагог пенпедагог пен
оқушының өзараоқушының өзара
ара қатынасара қатынас
мәселелерін;мәселелерін;
оқушылар ара оқушылар ара
қатынасын. қатынасын.
6 слайд
Педагогикалық психология зерттейдіПедагогикалық психология зерттейді :: білімді, икемділік пен білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру дағдыларды меңгеру заңдылықтарын;осы заңдылықтарын;осы процестердегі жеке процестердегі жеке айырмашылықтарды;айырмашылықтарды; оқушылардың өз оқушылардың өз бетімен бетімен шығармашылық шығармашылық ойлауын қалыптастыру ойлауын қалыптастыру заңдылықтарын;заңдылықтарын; бала психикасында бала психикасында оқыту мен тәрбиелеу оқыту мен тәрбиелеу әсерінен пайда болатын әсерінен пайда болатын өзгерістерді;өзгерістерді; Оқу процесінОқу процесін басқарудыңбасқарудың психологиялықпсихологиялық мәселелері менмәселелері мен танымдықпроцестердітанымдықпроцестерді қалыптастыруды;қалыптастыруды; педагог пенпедагог пен оқушының өзараоқушының өзара ара қатынасара қатынас мәселелерін;мәселелерін; оқушылар ара оқушылар ара қатынасын. қатынасын.
#7 слайд
Педагогикалық психологияның даму кезеңдері:Педагогикалық психологияның даму кезеңдері:
I кезең – XVII ғ.
ортасы – XIX ғ.
аяғы
II кезең - XIX ғ.
аяғы - XX ғ.
ортасы
III кезең - XX ғ.
ортасынан бастап
7 слайд
Педагогикалық психологияның даму кезеңдері:Педагогикалық психологияның даму кезеңдері: I кезең – XVII ғ. ортасы – XIX ғ. аяғы II кезең - XIX ғ. аяғы - XX ғ. ортасы III кезең - XX ғ. ортасынан бастап
#8 слайд
1 кезең1 кезең
Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан
ойшыл-педагогтар:
Ян Амос
Коменский
(1592-1670); Жан Жак Руссо
(1712-1778); Иоганн
Песталоции
(1746-1866);
К.Д.Ушинский
(1824-1870) П.Ф.Каптерев
(1849-1922)
8 слайд
1 кезең1 кезең Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-педагогтар: Ян Амос Коменский (1592-1670); Жан Жак Руссо (1712-1778); Иоганн Песталоции (1746-1866); К.Д.Ушинский (1824-1870) П.Ф.Каптерев (1849-1922)
#9 слайд
1 кезеңге қорытынды ой
Бірінші алғы шартты кезең, бір жағынан,
И. Ньютонның механистикалық түсінігінің
басымдылығымен, Ч. Дарвиннің эволюциялық
идеяларымен, Дж. Локктың психикалық өмірді
ассоциативтік түсіну - психикалық өмірдің
негізін сезімдік әсерлену құрайды деген
ежелден дамып келе жатқан ілім -
сенсуализммен сипатталады. Басқа жағынан
алғанда, бұл кезең негізінен педагогикалық
болмысты байқау, талдау және баға беруге
негізделген ойша жорытылған, қисынды
құрылған жорытпалар кезеңі.
9 слайд
1 кезеңге қорытынды ой Бірінші алғы шартты кезең, бір жағынан, И. Ньютонның механистикалық түсінігінің басымдылығымен, Ч. Дарвиннің эволюциялық идеяларымен, Дж. Локктың психикалық өмірді ассоциативтік түсіну - психикалық өмірдің негізін сезімдік әсерлену құрайды деген ежелден дамып келе жатқан ілім - сенсуализммен сипатталады. Басқа жағынан алғанда, бұл кезең негізінен педагогикалық болмысты байқау, талдау және баға беруге негізделген ойша жорытылған, қисынды құрылған жорытпалар кезеңі.
#10 слайд
2 кезең2 кезең
Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан
ойшыл-педагогтар:
М.Оффнер Б.АнриА.Бине
А.ВаллонЖ.ПиажеГ.Эббингауз В.А.Лай
Л.С.Выготский
А.П. Нечаев Э.МейманП.Ф.Каптерев
Э.Торндайк
10 слайд
2 кезең2 кезең Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-педагогтар: М.Оффнер Б.АнриА.Бине А.ВаллонЖ.ПиажеГ.Эббингауз В.А.Лай Л.С.Выготский А.П. Нечаев Э.МейманП.Ф.Каптерев Э.Торндайк
#11 слайд
2 кезеңге қорытынды ой
Педагогикалық психологияның құрылуының
осы негізгі кезеңінде қалыптасқан ғылым
ретінде дербестілігі туралы тек психодиагнос-
тиканы пайдалану, мектеп зертханаларының,
эксперименталдық- педагогикалық жүйелер
мен бағдарламалардың кеңінен таралуы, 22
педологияның пайда болуы ғана емес, 50-ші
жылдардан бастап педагогикалық психология
дамуының үшінші кезеңінде жүзеге асырыла
бастаған, білім беру процесін ғылыми
рефлексиялау талпыныстары, оны
теоретикалық тұрғыдан түсіну мағыналылығы
дәлел бола алады.
11 слайд
2 кезеңге қорытынды ой Педагогикалық психологияның құрылуының осы негізгі кезеңінде қалыптасқан ғылым ретінде дербестілігі туралы тек психодиагнос- тиканы пайдалану, мектеп зертханаларының, эксперименталдық- педагогикалық жүйелер мен бағдарламалардың кеңінен таралуы, 22 педологияның пайда болуы ғана емес, 50-ші жылдардан бастап педагогикалық психология дамуының үшінші кезеңінде жүзеге асырыла бастаған, білім беру процесін ғылыми рефлексиялау талпыныстары, оны теоретикалық тұрғыдан түсіну мағыналылығы дәлел бола алады.
#12 слайд
33
кезеңкезең
Л.И.Айда
роваИ.И.Ильяс
овА.К.Марк
оваН.Ф.Талы
зинаП.Я.Гальп
еринБ.Скин
А.М.Мат
юшкинА.М.Мат
юшкинС.Л.Рубин
штейнК.ДункеО.Зельц
Л.Н.Ланда
В.Оконь
М.И.
Махмутов
Дж.Дьюи
12 слайд
33 кезеңкезең Л.И.Айда роваИ.И.Ильяс овА.К.Марк оваН.Ф.Талы зинаП.Я.Гальп еринБ.Скин А.М.Мат юшкинА.М.Мат юшкинС.Л.Рубин штейнК.ДункеО.Зельц Л.Н.Ланда В.Оконь М.И. Махмутов Дж.Дьюи
#13 слайд
33
кезеңкезең
Осы 3 кезеңде педагогикалық
психологияның өз дамуында компьютерлік
техниканы пайдаланып жаңа сатыға
көшуінің алғы шарттарының қалыптасуы
адамзаттың XXI ғасырға – Адам ғасыры,
гуманитарлық дәуір ғасырына көшудің
глобалды проблемаларын шешумен
астарласып жатыр. Бұл жаңа дәуірде жаңа
ақпараттық технологияларды құрушы, оны
еркін пайдаланатын адамның дамуы оған
жаңа индустриялық, ақпараттық кеңістікте
еркіндік береді.
13 слайд
33 кезеңкезең Осы 3 кезеңде педагогикалық психологияның өз дамуында компьютерлік техниканы пайдаланып жаңа сатыға көшуінің алғы шарттарының қалыптасуы адамзаттың XXI ғасырға – Адам ғасыры, гуманитарлық дәуір ғасырына көшудің глобалды проблемаларын шешумен астарласып жатыр. Бұл жаңа дәуірде жаңа ақпараттық технологияларды құрушы, оны еркін пайдаланатын адамның дамуы оған жаңа индустриялық, ақпараттық кеңістікте еркіндік береді.
#14 слайд
Педагогикалық психологияның зерттеу Педагогикалық психологияның зерттеу
әдістеріәдістері
Бақылау
Сұхбат жүргізу ЭкспериментІс-әрекет өнімнің
талдауы Сауалнама
Әңгімелесу Тестілеу
14 слайд
Педагогикалық психологияның зерттеу Педагогикалық психологияның зерттеу әдістеріәдістері Бақылау Сұхбат жүргізу ЭкспериментІс-әрекет өнімнің талдауы Сауалнама Әңгімелесу Тестілеу
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Педагогикалық психология әр түрлі Педагогикалық психология әр түрлі
себептерге байланысты көптеген басқа себептерге байланысты көптеген басқа
ғылымдармен байланыстығылымдармен байланысты
Біріншіден, ол ғылыми білім
үшбұрышының ортасында
орналасқан жалпы
психологиялық білімнің
нақты саласы болып
табылады
Екіншіден, оның басқа
ғылымдармен байланыста
болуының себебі, білім беру
процесі өз мақсаты мен
мазмұнына сәйкес әлеуметтік
мәдени тәжірибені беруші
болып табылатынында.
Үшіншіден, оның зерттеу пәні
өзі танып білуші және танып
білуге үйретілуші, басқа да
көптеген адамтанушы
ғылымдармен зерттелінетін
адам болып табылады.
16 слайд
Педагогикалық психология әр түрлі Педагогикалық психология әр түрлі себептерге байланысты көптеген басқа себептерге байланысты көптеген басқа ғылымдармен байланыстығылымдармен байланысты Біріншіден, ол ғылыми білім үшбұрышының ортасында орналасқан жалпы психологиялық білімнің нақты саласы болып табылады Екіншіден, оның басқа ғылымдармен байланыста болуының себебі, білім беру процесі өз мақсаты мен мазмұнына сәйкес әлеуметтік мәдени тәжірибені беруші болып табылатынында. Үшіншіден, оның зерттеу пәні өзі танып білуші және танып білуге үйретілуші, басқа да көптеген адамтанушы ғылымдармен зерттелінетін адам болып табылады.
#17 слайд
«Кубизм стратегиясы»«Кубизм стратегиясы»
1. Педагогикалық психологияның міндеттерін ата.
2. Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан
ойшыл-педагогтарты атап шық.
3. Педагогикалық психология нені зерттейді?
4. Педагогикалық психологияның зерттеу әдістері
қандай?
5. Педагогикалық психологияның кезеңдерін атап және
оның мәнісін түсідір.
17 слайд
«Кубизм стратегиясы»«Кубизм стратегиясы» 1. Педагогикалық психологияның міндеттерін ата. 2. Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-педагогтарты атап шық. 3. Педагогикалық психология нені зерттейді? 4. Педагогикалық психологияның зерттеу әдістері қандай? 5. Педагогикалық психологияның кезеңдерін атап және оның мәнісін түсідір.
шағым қалдыра аласыз













