Материалдар / Педагогикалық психология
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық психология

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық психология – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға психологиясы, теориялық және практикалық педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2021
742
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Тақырыбы: Педагогикалық психологияПедагогикалық психология

1 слайд
Тақырыбы: Тақырыбы: Педагогикалық психологияПедагогикалық психология

1 слайд

Тақырыбы: Тақырыбы: Педагогикалық психологияПедагогикалық психология

{{Жоспар:Жоспар: I I КіріспеКіріспе IIII Негізгі бөлім Негізгі бөлім 1. Педагогикалық психология пәні мен міндеттері.1. Педаго

2 слайд
{{Жоспар:Жоспар: I I КіріспеКіріспе IIII Негізгі бөлім Негізгі бөлім 1. Педагогикалық психология пәні мен міндеттері.1. Педагогикалық психология пәні мен міндеттері. 2. Педагогикалық психология: қалыптасу тарихы.2. Педагогикалық психология: қалыптасу тарихы. 3. Зерттеу әдістері.3. Зерттеу әдістері. IIIIII Қорытынды Қорытынды Қолданылған әдебиеттер тізіміҚолданылған әдебиеттер тізімі

2 слайд

{{Жоспар:Жоспар: I I КіріспеКіріспе IIII Негізгі бөлім Негізгі бөлім 1. Педагогикалық психология пәні мен міндеттері.1. Педагогикалық психология пәні мен міндеттері. 2. Педагогикалық психология: қалыптасу тарихы.2. Педагогикалық психология: қалыптасу тарихы. 3. Зерттеу әдістері.3. Зерттеу әдістері. IIIIII Қорытынды Қорытынды Қолданылған әдебиеттер тізіміҚолданылған әдебиеттер тізімі

Педагогикалық психологияПедагогикалық психология – жалпы, жас – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға ерекшелік,

3 слайд
Педагогикалық психологияПедагогикалық психология – жалпы, жас – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға психологиясы, теориялық және психологиясы, теориялық және практикалық педагогикаға негізделінген практикалық педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы.білімнің пәнаралық дербес саласы.

3 слайд

Педагогикалық психологияПедагогикалық психология – жалпы, жас – жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға психологиясы, теориялық және психологиясы, теориялық және практикалық педагогикаға негізделінген практикалық педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы.білімнің пәнаралық дербес саласы.

Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы “Ұлы дидактика” еңбегінде жазылған “Ұлы дидак

4 слайд
Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы “Ұлы дидактика” еңбегінде жазылған “Ұлы дидактика” еңбегінде жазылған педагогикалық ойлар, педагогикалық педагогикалық ойлар, педагогикалық теорияның және мектептегі оқытуды мақсатты теорияның және мектептегі оқытуды мақсатты ұйымдастырудың дамуына жол бастады. Бұл ұйымдастырудың дамуына жол бастады. Бұл еңбекті педагогикалық психологияның 250 еңбекті педагогикалық психологияның 250 жыл бұрын ұзақ қарама-қайшылықты жыл бұрын ұзақ қарама-қайшылықты дамуының алғашқы алғышарты ретінде де дамуының алғашқы алғышарты ретінде де қарастыруға болады, өйткені тек қарастыруға болады, өйткені тек XIX XIX ғасырдың ғасырдың соңынан бастап қана ол дербес ғылым ретінде соңынан бастап қана ол дербес ғылым ретінде қалыптаса бастады. қалыптаса бастады. Педагогикалық психология – дамып Педагогикалық психология – дамып келе жатқан ғылымкеле жатқан ғылым

4 слайд

Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657 жылы “Ұлы дидактика” еңбегінде жазылған “Ұлы дидактика” еңбегінде жазылған педагогикалық ойлар, педагогикалық педагогикалық ойлар, педагогикалық теорияның және мектептегі оқытуды мақсатты теорияның және мектептегі оқытуды мақсатты ұйымдастырудың дамуына жол бастады. Бұл ұйымдастырудың дамуына жол бастады. Бұл еңбекті педагогикалық психологияның 250 еңбекті педагогикалық психологияның 250 жыл бұрын ұзақ қарама-қайшылықты жыл бұрын ұзақ қарама-қайшылықты дамуының алғашқы алғышарты ретінде де дамуының алғашқы алғышарты ретінде де қарастыруға болады, өйткені тек қарастыруға болады, өйткені тек XIX XIX ғасырдың ғасырдың соңынан бастап қана ол дербес ғылым ретінде соңынан бастап қана ол дербес ғылым ретінде қалыптаса бастады. қалыптаса бастады. Педагогикалық психология – дамып Педагогикалық психология – дамып келе жатқан ғылымкеле жатқан ғылым

Педагогикалық психология Педагогикалық психология зерттейді:зерттейді:  білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру білімді, ике

5 слайд
Педагогикалық психология Педагогикалық психология зерттейді:зерттейді:  білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру заңдылықтарын;осы процестердегі жеке заңдылықтарын;осы процестердегі жеке айырмашылықтарды;айырмашылықтарды;  оқушылардың өз бетімен шығармашылық ойлауын оқушылардың өз бетімен шығармашылық ойлауын қалыптастыру заңдылықтарын;қалыптастыру заңдылықтарын;  бала психикасында оқыту мен тәрбиелеу әсерінен бала психикасында оқыту мен тәрбиелеу әсерінен пайда болатын өзгерістерді;пайда болатын өзгерістерді;  оқу процесін басқарудың психологиялық мәселелері оқу процесін басқарудың психологиялық мәселелері мен танымдық процестерді қалыптастыруды;мен танымдық процестерді қалыптастыруды;  педагог пен оқушының өзара ара қатынас мәселелерін;педагог пен оқушының өзара ара қатынас мәселелерін;  оқушылар ара қатынасын. оқушылар ара қатынасын.

5 слайд

Педагогикалық психология Педагогикалық психология зерттейді:зерттейді:  білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру білімді, икемділік пен дағдыларды меңгеру заңдылықтарын;осы процестердегі жеке заңдылықтарын;осы процестердегі жеке айырмашылықтарды;айырмашылықтарды;  оқушылардың өз бетімен шығармашылық ойлауын оқушылардың өз бетімен шығармашылық ойлауын қалыптастыру заңдылықтарын;қалыптастыру заңдылықтарын;  бала психикасында оқыту мен тәрбиелеу әсерінен бала психикасында оқыту мен тәрбиелеу әсерінен пайда болатын өзгерістерді;пайда болатын өзгерістерді;  оқу процесін басқарудың психологиялық мәселелері оқу процесін басқарудың психологиялық мәселелері мен танымдық процестерді қалыптастыруды;мен танымдық процестерді қалыптастыруды;  педагог пен оқушының өзара ара қатынас мәселелерін;педагог пен оқушының өзара ара қатынас мәселелерін;  оқушылар ара қатынасын. оқушылар ара қатынасын.

 оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілі

6 слайд
 оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен заңдылықтарын ашу;заңдылықтарын ашу;  оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру механизмдері оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру механизмдері мен заңдылықтарын анықтау, оның оқушының жеке санасында мен заңдылықтарын анықтау, оның оқушының жеке санасында сақталынуы және пайдалануы;сақталынуы және пайдалануы;  оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі мен оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың формалары мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың формалары мен әдістер арасындағы байланысты анықтау;әдістер арасындағы байланысты анықтау;  оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару ерекшеліктерін анықтау;ерекшеліктерін анықтау;  педагог қызметініңпедагог қызметінің психологиялық негіздерін, оның жеке психологиялық негіздерін, оның жеке психологиялық және кәсіби сапасын зерттеу;психологиялық және кәсіби сапасын зерттеу;  ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен заңдылықтарын ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен заңдылықтарын анықтау;анықтау;  білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру процесін білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру процесін әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін жасау.әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін жасау.Педагогикалық психологияның міндеттері:Педагогикалық психологияның міндеттері:

6 слайд

 оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен заңдылықтарын ашу;заңдылықтарын ашу;  оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру механизмдері оқушының әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеру механизмдері мен заңдылықтарын анықтау, оның оқушының жеке санасында мен заңдылықтарын анықтау, оның оқушының жеке санасында сақталынуы және пайдалануы;сақталынуы және пайдалануы;  оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі мен оқушының интеллектуалдық және тұлғалық даму деңгейі мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың формалары мен оқытушылық және тәрбие берушілік ықпалдың формалары мен әдістер арасындағы байланысты анықтау;әдістер арасындағы байланысты анықтау;  оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру мен басқару ерекшеліктерін анықтау;ерекшеліктерін анықтау;  педагог қызметініңпедагог қызметінің психологиялық негіздерін, оның жеке психологиялық негіздерін, оның жеке психологиялық және кәсіби сапасын зерттеу;психологиялық және кәсіби сапасын зерттеу;  ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен заңдылықтарын ғылыми, теориялық ойлаудың механизмдері мен заңдылықтарын анықтау;анықтау;  білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру процесін білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім беру процесін әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін жасау.әрі қарай жетілдірудің психологиялық негіздерін жасау.Педагогикалық психологияның міндеттері:Педагогикалық психологияның міндеттері:

I I кезеңкезең – – XVII XVII ғ. ортасы –ғ. ортасы – XIX XIX ғ. аяғы ғ. аяғы IIII кезең кезең - - XIXXIX ғ. аяғы - ғ

7 слайд
I I кезеңкезең – – XVII XVII ғ. ортасы –ғ. ортасы – XIX XIX ғ. аяғы ғ. аяғы IIII кезең кезең - - XIXXIX ғ. аяғы - ғ. аяғы - XX XX ғ. ортасығ. ортасы IIIIII кезең кезең - - XX XX ғ. ортасынан бастапғ. ортасынан бастап Педагогикалық психологияның даму Педагогикалық психологияның даму кезеңдері:кезеңдері:

7 слайд

I I кезеңкезең – – XVII XVII ғ. ортасы –ғ. ортасы – XIX XIX ғ. аяғы ғ. аяғы IIII кезең кезең - - XIXXIX ғ. аяғы - ғ. аяғы - XX XX ғ. ортасығ. ортасы IIIIII кезең кезең - - XX XX ғ. ортасынан бастапғ. ортасынан бастап Педагогикалық психологияның даму Педагогикалық психологияның даму кезеңдері:кезеңдері:

Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл- педагогтар: педагог

8 слайд
Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл- педагогтар: педагогтар: Ян Амос Коменский (1592-1670); Ян Амос Коменский (1592-1670); Жан Жак Руссо (1712-1778); Жан Жак Руссо (1712-1778); Иоганн Песталоции (1746-1866); К.Д.Ушинский (1824-1870) Иоганн Песталоции (1746-1866); К.Д.Ушинский (1824-1870) “Адам тәрбие пәні ретінде”; “Адам тәрбие пәні ретінде”; П.Ф.Каптерев (1849-1922) “Дидактикалық очерктер. Білім П.Ф.Каптерев (1849-1922) “Дидактикалық очерктер. Білім беру теориясы”.беру теориясы”.I I кезеңкезең

8 слайд

Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл-Педагогикалық психологияның дамуына үлес қосқан ойшыл- педагогтар: педагогтар: Ян Амос Коменский (1592-1670); Ян Амос Коменский (1592-1670); Жан Жак Руссо (1712-1778); Жан Жак Руссо (1712-1778); Иоганн Песталоции (1746-1866); К.Д.Ушинский (1824-1870) Иоганн Песталоции (1746-1866); К.Д.Ушинский (1824-1870) “Адам тәрбие пәні ретінде”; “Адам тәрбие пәні ретінде”; П.Ф.Каптерев (1849-1922) “Дидактикалық очерктер. Білім П.Ф.Каптерев (1849-1922) “Дидактикалық очерктер. Білім беру теориясы”.беру теориясы”.I I кезеңкезең

П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; Л.С.Выготскийдің; А.П. Нечаевтың; А.Бине Л.С.Выготскийдің; А.П.

9 слайд
П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; Л.С.Выготскийдің; А.П. Нечаевтың; А.Бине Л.С.Выготскийдің; А.П. Нечаевтың; А.Бине мен Б.Анридің; М.Оффнердің; мен Б.Анридің; М.Оффнердің; Э.Мейманның; В.А.Лайдың; Г.Эббингауз; Э.Мейманның; В.А.Лайдың; Г.Эббингауз; Ж.Пиаже; А.Валлон; Дж.Дьюи; С.Фрэне; Ж.Пиаже; А.Валлон; Дж.Дьюи; С.Фрэне; Э.Клапередтің зерттеулері ұсынылды.Э.Клапередтің зерттеулері ұсынылды. Мейманның “Эксперименталдық Мейманның “Эксперименталдық психология бойынша лекциялар” кітабы;психология бойынша лекциялар” кітабы; Дж.Селлидің “Балалар психологиясы Дж.Селлидің “Балалар психологиясы бойынша очерктер” атты еңбектерін бойынша очерктер” атты еңбектерін жариялады.жариялады. II II кезеңкезең

9 слайд

П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; П.Ф.Каптеревтың; Э.Торндайктың; Л.С.Выготскийдің; А.П. Нечаевтың; А.Бине Л.С.Выготскийдің; А.П. Нечаевтың; А.Бине мен Б.Анридің; М.Оффнердің; мен Б.Анридің; М.Оффнердің; Э.Мейманның; В.А.Лайдың; Г.Эббингауз; Э.Мейманның; В.А.Лайдың; Г.Эббингауз; Ж.Пиаже; А.Валлон; Дж.Дьюи; С.Фрэне; Ж.Пиаже; А.Валлон; Дж.Дьюи; С.Фрэне; Э.Клапередтің зерттеулері ұсынылды.Э.Клапередтің зерттеулері ұсынылды. Мейманның “Эксперименталдық Мейманның “Эксперименталдық психология бойынша лекциялар” кітабы;психология бойынша лекциялар” кітабы; Дж.Селлидің “Балалар психологиясы Дж.Селлидің “Балалар психологиясы бойынша очерктер” атты еңбектерін бойынша очерктер” атты еңбектерін жариялады.жариялады. II II кезеңкезең

Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Дж.Дьюи; О.Зельц; К.Дункер; Дж.Дьюи; О.Зель

10 слайд
Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Дж.Дьюи; О.Зельц; К.Дункер; Дж.Дьюи; О.Зельц; К.Дункер; С.Л.Рубинштейн; А.М.Матюшкин; С.Л.Рубинштейн; А.М.Матюшкин; П.Я.Гальперин; Н.Ф.Талызина; А.К.Маркова; П.Я.Гальперин; Н.Ф.Талызина; А.К.Маркова; И.И.Ильясов; Л.И.Айдарова; В.В.Рубцов И.И.Ильясов; Л.И.Айдарова; В.В.Рубцов сияқты ғалымдар зерттеген.сияқты ғалымдар зерттеген. III III кезеңкезең

10 слайд

Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Б.Скин; Л.Н.Ланда; В.Оконь; М.И.Махмутов; Дж.Дьюи; О.Зельц; К.Дункер; Дж.Дьюи; О.Зельц; К.Дункер; С.Л.Рубинштейн; А.М.Матюшкин; С.Л.Рубинштейн; А.М.Матюшкин; П.Я.Гальперин; Н.Ф.Талызина; А.К.Маркова; П.Я.Гальперин; Н.Ф.Талызина; А.К.Маркова; И.И.Ильясов; Л.И.Айдарова; В.В.Рубцов И.И.Ильясов; Л.И.Айдарова; В.В.Рубцов сияқты ғалымдар зерттеген.сияқты ғалымдар зерттеген. III III кезеңкезең

 БақылауБақылау  ӘңгімелесуӘңгімелесу  Сұхбат жүргізуСұхбат жүргізу  СауалнамаСауалнама  ЭкспериментЭксперимент  Іс-әрекет

11 слайд
 БақылауБақылау  ӘңгімелесуӘңгімелесу  Сұхбат жүргізуСұхбат жүргізу  СауалнамаСауалнама  ЭкспериментЭксперимент  Іс-әрекет (шығармашылықтың) өнімнің Іс-әрекет (шығармашылықтың) өнімнің талдауыталдауы  ТестілеуТестілеу Педагогикалық психологияның Педагогикалық психологияның зерттеу әдістерізерттеу әдістері

11 слайд

 БақылауБақылау  ӘңгімелесуӘңгімелесу  Сұхбат жүргізуСұхбат жүргізу  СауалнамаСауалнама  ЭкспериментЭксперимент  Іс-әрекет (шығармашылықтың) өнімнің Іс-әрекет (шығармашылықтың) өнімнің талдауыталдауы  ТестілеуТестілеу Педагогикалық психологияның Педагогикалық психологияның зерттеу әдістерізерттеу әдістері

БақылауБақылау – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің эмпирикалық әдісі.эмпирикалық әдісі

12 слайд
БақылауБақылау – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің эмпирикалық әдісі.эмпирикалық әдісі. ӘңгімелесуӘңгімелесу - педагогикалық психологияда адам туралы, - педагогикалық психологияда адам туралы, онымен қарым-қатынас жасау, оның мақсаты бағытталған сұрақтарға онымен қарым-қатынас жасау, оның мақсаты бағытталған сұрақтарға жауаптарының нәтижесінде алудың эмпирикалық әдіс.жауаптарының нәтижесінде алудың эмпирикалық әдіс. СС ұхбат жүргізуұхбат жүргізу - әңгімелесудің ерекше түрі ретінде, ол - әңгімелесудің ерекше түрі ретінде, ол туралы хабарлар, сұхбат алынып отырған адам туралы ақпарат алу туралы хабарлар, сұхбат алынып отырған адам туралы ақпарат алу үшін ғана емес, басқа адамдар, оқиғалар т.б. мәліметтер алу үшін үшін ғана емес, басқа адамдар, оқиғалар т.б. мәліметтер алу үшін қолданылады.қолданылады. СауалнамаСауалнама – арнайы дайындалған жауаптар және – арнайы дайындалған жауаптар және зерттеудің негізгі міндетіне сәйкес сұрақтар негізінде ақпарат алудың зерттеудің негізгі міндетіне сәйкес сұрақтар негізінде ақпарат алудың эмпирикалық әлеуметтік-психологиялық әдісі.эмпирикалық әлеуметтік-психологиялық әдісі. ЭкспериментЭксперимент – – ғылыми зерттеудің педагогикалық ғылыми зерттеудің педагогикалық психологияда кеңінен таралған эмпирикалық әдісі.психологияда кеңінен таралған эмпирикалық әдісі. Іс-әрекет нәтижелерін талдауІс-әрекет нәтижелерін талдау – – адамды оның іс-адамды оның іс- әрекетінің материалдық және идеалдық өнімдер интерпретациялау, әрекетінің материалдық және идеалдық өнімдер интерпретациялау, талдау, заттансыздыру арқылы эмпирикалық зерттеу әдісі.талдау, заттансыздыру арқылы эмпирикалық зерттеу әдісі. ТестілеуТестілеу – психодиагностикалық процедура, тестілер жүргізу. – психодиагностикалық процедура, тестілер жүргізу.

12 слайд

БақылауБақылау – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің эмпирикалық әдісі.эмпирикалық әдісі. ӘңгімелесуӘңгімелесу - педагогикалық психологияда адам туралы, - педагогикалық психологияда адам туралы, онымен қарым-қатынас жасау, оның мақсаты бағытталған сұрақтарға онымен қарым-қатынас жасау, оның мақсаты бағытталған сұрақтарға жауаптарының нәтижесінде алудың эмпирикалық әдіс.жауаптарының нәтижесінде алудың эмпирикалық әдіс. СС ұхбат жүргізуұхбат жүргізу - әңгімелесудің ерекше түрі ретінде, ол - әңгімелесудің ерекше түрі ретінде, ол туралы хабарлар, сұхбат алынып отырған адам туралы ақпарат алу туралы хабарлар, сұхбат алынып отырған адам туралы ақпарат алу үшін ғана емес, басқа адамдар, оқиғалар т.б. мәліметтер алу үшін үшін ғана емес, басқа адамдар, оқиғалар т.б. мәліметтер алу үшін қолданылады.қолданылады. СауалнамаСауалнама – арнайы дайындалған жауаптар және – арнайы дайындалған жауаптар және зерттеудің негізгі міндетіне сәйкес сұрақтар негізінде ақпарат алудың зерттеудің негізгі міндетіне сәйкес сұрақтар негізінде ақпарат алудың эмпирикалық әлеуметтік-психологиялық әдісі.эмпирикалық әлеуметтік-психологиялық әдісі. ЭкспериментЭксперимент – – ғылыми зерттеудің педагогикалық ғылыми зерттеудің педагогикалық психологияда кеңінен таралған эмпирикалық әдісі.психологияда кеңінен таралған эмпирикалық әдісі. Іс-әрекет нәтижелерін талдауІс-әрекет нәтижелерін талдау – – адамды оның іс-адамды оның іс- әрекетінің материалдық және идеалдық өнімдер интерпретациялау, әрекетінің материалдық және идеалдық өнімдер интерпретациялау, талдау, заттансыздыру арқылы эмпирикалық зерттеу әдісі.талдау, заттансыздыру арқылы эмпирикалық зерттеу әдісі. ТестілеуТестілеу – психодиагностикалық процедура, тестілер жүргізу. – психодиагностикалық процедура, тестілер жүргізу.

Қорыта келе, педагогикалық Қорыта келе, педагогикалық психология өзінің жеке пайда психология өзінің жеке пайда болу және даму

13 слайд
Қорыта келе, педагогикалық Қорыта келе, педагогикалық психология өзінің жеке пайда психология өзінің жеке пайда болу және даму тарихы бар, болу және даму тарихы бар, оны талдау-зерттеу пәнінің оны талдау-зерттеу пәнінің мәні мен ерекшелігін түсінуге мәні мен ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді. мүмкіндік береді.

13 слайд

Қорыта келе, педагогикалық Қорыта келе, педагогикалық психология өзінің жеке пайда психология өзінің жеке пайда болу және даму тарихы бар, болу және даму тарихы бар, оны талдау-зерттеу пәнінің оны талдау-зерттеу пәнінің мәні мен ерекшелігін түсінуге мәні мен ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді. мүмкіндік береді.

1. 1. Жарықбаев Қ. Жалпы психология Жарықбаев Қ. Жалпы психология Алматы: 2004 ж.Алматы: 2004 ж. 2. Педагогикалық және жас ере

14 слайд
1. 1. Жарықбаев Қ. Жалпы психология Жарықбаев Қ. Жалпы психология Алматы: 2004 ж.Алматы: 2004 ж. 2. Педагогикалық және жас ерекшелік 2. Педагогикалық және жас ерекшелік психологиясы Алматы: Мектеп 1987 ж.психологиясы Алматы: Мектеп 1987 ж. 3. АйтышеваА.М. “Психологиялық кеңес беру 3. АйтышеваА.М. “Психологиялық кеңес беру тәсілдерін оқыту үрдісінде ”тәсілдерін оқыту үрдісінде ” Қолданылған әдебиеттер тізімі:Қолданылған әдебиеттер тізімі:

14 слайд

1. 1. Жарықбаев Қ. Жалпы психология Жарықбаев Қ. Жалпы психология Алматы: 2004 ж.Алматы: 2004 ж. 2. Педагогикалық және жас ерекшелік 2. Педагогикалық және жас ерекшелік психологиясы Алматы: Мектеп 1987 ж.психологиясы Алматы: Мектеп 1987 ж. 3. АйтышеваА.М. “Психологиялық кеңес беру 3. АйтышеваА.М. “Психологиялық кеңес беру тәсілдерін оқыту үрдісінде ”тәсілдерін оқыту үрдісінде ” Қолданылған әдебиеттер тізімі:Қолданылған әдебиеттер тізімі:

Назар аударғандарыңыз Назар аударғандарыңыз үшін рахметүшін рахмет

15 слайд
Назар аударғандарыңыз Назар аударғандарыңыз үшін рахметүшін рахмет

15 слайд

Назар аударғандарыңыз Назар аударғандарыңыз үшін рахметүшін рахмет