Педагогикалық ұжым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Педагогикалық ұжым

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Педагогикалық үрдісті басқару – қойылған мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, басқару, обьектісін зерттеу, а

#2 слайд
Педагогикалық үрдісті басқару – қойылған мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, басқару, обьектісін зерттеу, алынған ақпараттарды талдау және қорытындылау іс- әрекеті болып табылады. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕНІ БАСҚАРУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚЫЗМЕТТЕРІ  жоспарлау;  ұйымдастыру;  реттеу;  бақылау. жоспарлау;  ұйымдастыру;  реттеу;  бақылау.

2 слайд

Педагогикалық үрдісті басқару – қойылған мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, басқару, обьектісін зерттеу, алынған ақпараттарды талдау және қорытындылау іс- әрекеті болып табылады. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕНІ БАСҚАРУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚЫЗМЕТТЕРІ  жоспарлау;  ұйымдастыру;  реттеу;  бақылау. жоспарлау;  ұйымдастыру;  реттеу;  бақылау.

Басқару субъектісі мен объектісі • Инновациялық менеджмент – ұйымды басқару жүйесі • Жүйені басқарушы (басқару субъектісі) ж

#3 слайд
Басқару субъектісі мен объектісі • Инновациялық менеджмент – ұйымды басқару жүйесі • Жүйені басқарушы (басқару субъектісі) және басқарылатын жүйе (басқару объектісі). • Басқару субъектісі – басқару объектісі қызметін мақсаттылы басқаруды жүзеге асыратын жұмысшылар тобы. • Басқару объектісі - инновациялық нарық қатысушыларының арасындағы инновациялар, инновациялық үрдістер және экономикалық қатынастар

3 слайд

Басқару субъектісі мен объектісі • Инновациялық менеджмент – ұйымды басқару жүйесі • Жүйені басқарушы (басқару субъектісі) және басқарылатын жүйе (басқару объектісі). • Басқару субъектісі – басқару объектісі қызметін мақсаттылы басқаруды жүзеге асыратын жұмысшылар тобы. • Басқару объектісі - инновациялық нарық қатысушыларының арасындағы инновациялар, инновациялық үрдістер және экономикалық қатынастар

Басқару обьектісі биологиялық, техникалық, әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлк

#4 слайд
Басқару обьектісі биологиялық, техникалық, әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің, облыстың, қаланың және ауданның аумағында қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім беру басқармалары болып бөлінеді.

4 слайд

Басқару обьектісі биологиялық, техникалық, әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің, облыстың, қаланың және ауданның аумағында қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім беру басқармалары болып бөлінеді.

Басқару объектісінің қызметі • Инновациялық жобаға капиталды тәуекелділікке барып салу; • Инновациялық жобаны енгізуде инноваци

#5 слайд
Басқару объектісінің қызметі • Инновациялық жобаға капиталды тәуекелділікке барып салу; • Инновациялық жобаны енгізуде инновациялық үрдісті ұйымдастыру; • Нарықтағы инновациялардың қозғалысын ұйымдастыру және оның кірігуі

5 слайд

Басқару объектісінің қызметі • Инновациялық жобаға капиталды тәуекелділікке барып салу; • Инновациялық жобаны енгізуде инновациялық үрдісті ұйымдастыру; • Нарықтағы инновациялардың қозғалысын ұйымдастыру және оның кірігуі

Басқару субьектісі объектіге берілген мақсатқа сәйкес ықпалын жүргізеді. Бұл үшін басқарылатын жүйе бөлігі басқару объектісін

#6 слайд
Басқару субьектісі объектіге берілген мақсатқа сәйкес ықпалын жүргізеді. Бұл үшін басқарылатын жүйе бөлігі басқару объектісіне көрсетілген ықпалынан кейін оның жағдайы қандай екенің айқын білуі керек.

6 слайд

Басқару субьектісі объектіге берілген мақсатқа сәйкес ықпалын жүргізеді. Бұл үшін басқарылатын жүйе бөлігі басқару объектісіне көрсетілген ықпалынан кейін оның жағдайы қандай екенің айқын білуі керек.

Басқару субъектісінің қызметтері • болжау (басқару объектісінің технологиялық, экономикалық жағдайының ұзақ мерзімді, түпкіл

#7 слайд
Басқару субъектісінің қызметтері • болжау (басқару объектісінің технологиялық, экономикалық жағдайының ұзақ мерзімді, түпкілікті өзгерісін жасақтау); • жоспарлау (инновациялық жобаны өмірге әкелуде жоспарланған тапсырмаларды өңдеу бойынша барлық кешенді жұмыстардың бірігуі); • ұйымдастыру (белгілі бір ережелер мен іс- әрекеттер базасында инновациялық және инвестициялық бағдарламаны енгізу үшін біріктірілген адамдар ); • реттеу; • түзету; • ынталандыру • бақылау

7 слайд

Басқару субъектісінің қызметтері • болжау (басқару объектісінің технологиялық, экономикалық жағдайының ұзақ мерзімді, түпкілікті өзгерісін жасақтау); • жоспарлау (инновациялық жобаны өмірге әкелуде жоспарланған тапсырмаларды өңдеу бойынша барлық кешенді жұмыстардың бірігуі); • ұйымдастыру (белгілі бір ережелер мен іс- әрекеттер базасында инновациялық және инвестициялық бағдарламаны енгізу үшін біріктірілген адамдар ); • реттеу; • түзету; • ынталандыру • бақылау

Міндеттер қою • Міндеттер – жоспарланған мақсатқа жету жолында шешілетін нақты проблемалар. • Кез – келген жоспарланған міндет

#8 слайд
Міндеттер қою • Міндеттер – жоспарланған мақсатқа жету жолында шешілетін нақты проблемалар. • Кез – келген жоспарланған міндет келесі талаптарға жауап беруі тиіс: - нақтылық; - өлшемділік; - тиімділік; - ақиқаттылығы ( SWOT - талдау); - Іске асыру мерзімін анықтау.

8 слайд

Міндеттер қою • Міндеттер – жоспарланған мақсатқа жету жолында шешілетін нақты проблемалар. • Кез – келген жоспарланған міндет келесі талаптарға жауап беруі тиіс: - нақтылық; - өлшемділік; - тиімділік; - ақиқаттылығы ( SWOT - талдау); - Іске асыру мерзімін анықтау.

Дамудың басты бағыттарын анықтау үрдісінің сызбасы Талаптары: - нақтылық; - өлшемділік - приемлемость; - реал

#9 слайд
Дамудың басты бағыттарын анықтау үрдісінің сызбасы Талаптары: - нақтылық; - өлшемділік - приемлемость; - реалистичность SWOT - анализ); - іске асыру мерзімдерін анықтау Нәтижелік көрсеткіштер - сандық - сапалықМақсаттарды анықтау Міндеттерді қоюБасымдылықтарды анықтау үрдісі (анықталу нысандары) Шараларды жоспарлау

9 слайд

Дамудың басты бағыттарын анықтау үрдісінің сызбасы Талаптары: - нақтылық; - өлшемділік - приемлемость; - реалистичность SWOT - анализ); - іске асыру мерзімдерін анықтау Нәтижелік көрсеткіштер - сандық - сапалықМақсаттарды анықтау Міндеттерді қоюБасымдылықтарды анықтау үрдісі (анықталу нысандары) Шараларды жоспарлау

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
ppt
15.06.2020
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі