Педагогикалық ұжым
Педагогикалық ұжым

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Педагогикалық үрдісті басқару – қойылған
мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру,
бақылау, басқару, обьектісін зерттеу, алынған
ақпараттарды талдау және қорытындылау іс-
әрекеті болып табылады.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕНІ БАСҚАРУДЫҢ НЕГІЗГІ
ҚЫЗМЕТТЕРІ
жоспарлау;
ұйымдастыру;
реттеу;
бақылау.
жоспарлау;
ұйымдастыру;
реттеу;
бақылау.
2 слайд
Педагогикалық үрдісті басқару – қойылған мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, басқару, обьектісін зерттеу, алынған ақпараттарды талдау және қорытындылау іс- әрекеті болып табылады. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕНІ БАСҚАРУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚЫЗМЕТТЕРІ жоспарлау; ұйымдастыру; реттеу; бақылау. жоспарлау; ұйымдастыру; реттеу; бақылау.
#3 слайд
Басқару субъектісі мен объектісі
•
Инновациялық менеджмент – ұйымды басқару жүйесі
•
Жүйені басқарушы (басқару субъектісі) және
басқарылатын жүйе (басқару объектісі).
•
Басқару субъектісі – басқару объектісі қызметін
мақсаттылы басқаруды жүзеге асыратын жұмысшылар
тобы.
•
Басқару объектісі - инновациялық нарық
қатысушыларының арасындағы инновациялар,
инновациялық үрдістер және экономикалық қатынастар
3 слайд
Басқару субъектісі мен объектісі • Инновациялық менеджмент – ұйымды басқару жүйесі • Жүйені басқарушы (басқару субъектісі) және басқарылатын жүйе (басқару объектісі). • Басқару субъектісі – басқару объектісі қызметін мақсаттылы басқаруды жүзеге асыратын жұмысшылар тобы. • Басқару объектісі - инновациялық нарық қатысушыларының арасындағы инновациялар, инновациялық үрдістер және экономикалық қатынастар
#4 слайд
Басқару обьектісі биологиялық, техникалық,
әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру
әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің,
облыстың, қаланың және ауданның аумағында
қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері
министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім беру
басқармалары болып бөлінеді.
4 слайд
Басқару обьектісі биологиялық, техникалық, әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің, облыстың, қаланың және ауданның аумағында қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім беру басқармалары болып бөлінеді.
#5 слайд
Басқару объектісінің қызметі
•
Инновациялық жобаға капиталды тәуекелділікке барып
салу;
•
Инновациялық жобаны енгізуде инновациялық үрдісті
ұйымдастыру;
•
Нарықтағы инновациялардың қозғалысын ұйымдастыру
және оның кірігуі
5 слайд
Басқару объектісінің қызметі • Инновациялық жобаға капиталды тәуекелділікке барып салу; • Инновациялық жобаны енгізуде инновациялық үрдісті ұйымдастыру; • Нарықтағы инновациялардың қозғалысын ұйымдастыру және оның кірігуі
#6 слайд
Басқару субьектісі объектіге берілген
мақсатқа сәйкес ықпалын жүргізеді. Бұл үшін
басқарылатын жүйе бөлігі басқару объектісіне
көрсетілген ықпалынан кейін оның жағдайы
қандай екенің айқын білуі керек.
6 слайд
Басқару субьектісі объектіге берілген мақсатқа сәйкес ықпалын жүргізеді. Бұл үшін басқарылатын жүйе бөлігі басқару объектісіне көрсетілген ықпалынан кейін оның жағдайы қандай екенің айқын білуі керек.
#7 слайд
Басқару субъектісінің қызметтері
•
болжау (басқару объектісінің технологиялық, экономикалық
жағдайының ұзақ мерзімді, түпкілікті өзгерісін жасақтау);
•
жоспарлау (инновациялық жобаны өмірге әкелуде жоспарланған
тапсырмаларды өңдеу бойынша барлық кешенді жұмыстардың
бірігуі);
•
ұйымдастыру (белгілі бір ережелер мен іс- әрекеттер базасында
инновациялық және инвестициялық бағдарламаны енгізу үшін
біріктірілген адамдар );
•
реттеу;
•
түзету;
•
ынталандыру
•
бақылау
7 слайд
Басқару субъектісінің қызметтері • болжау (басқару объектісінің технологиялық, экономикалық жағдайының ұзақ мерзімді, түпкілікті өзгерісін жасақтау); • жоспарлау (инновациялық жобаны өмірге әкелуде жоспарланған тапсырмаларды өңдеу бойынша барлық кешенді жұмыстардың бірігуі); • ұйымдастыру (белгілі бір ережелер мен іс- әрекеттер базасында инновациялық және инвестициялық бағдарламаны енгізу үшін біріктірілген адамдар ); • реттеу; • түзету; • ынталандыру • бақылау
#8 слайд
Міндеттер қою
•
Міндеттер – жоспарланған мақсатқа жету жолында
шешілетін нақты проблемалар.
•
Кез – келген жоспарланған міндет келесі талаптарға
жауап беруі тиіс:
-
нақтылық;
-
өлшемділік;
-
тиімділік;
-
ақиқаттылығы ( SWOT - талдау);
-
Іске асыру мерзімін анықтау.
8 слайд
Міндеттер қою • Міндеттер – жоспарланған мақсатқа жету жолында шешілетін нақты проблемалар. • Кез – келген жоспарланған міндет келесі талаптарға жауап беруі тиіс: - нақтылық; - өлшемділік; - тиімділік; - ақиқаттылығы ( SWOT - талдау); - Іске асыру мерзімін анықтау.
#9 слайд
Дамудың басты бағыттарын анықтау
үрдісінің сызбасы
Талаптары:
- нақтылық;
- өлшемділік
- приемлемость;
- реалистичность
SWOT - анализ);
-
іске асыру мерзімдерін
анықтау Нәтижелік
көрсеткіштер
-
сандық
- сапалықМақсаттарды
анықтау
Міндеттерді қоюБасымдылықтарды
анықтау үрдісі
(анықталу нысандары)
Шараларды
жоспарлау
9 слайд
Дамудың басты бағыттарын анықтау үрдісінің сызбасы Талаптары: - нақтылық; - өлшемділік - приемлемость; - реалистичность SWOT - анализ); - іске асыру мерзімдерін анықтау Нәтижелік көрсеткіштер - сандық - сапалықМақсаттарды анықтау Міндеттерді қоюБасымдылықтарды анықтау үрдісі (анықталу нысандары) Шараларды жоспарлау
#10 слайд
10 слайд
шағым қалдыра аласыз













