педпгогикалық оқу "Бейнелеу өнерінде критериалды бағалауды пайдалану жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бейнелеу өнерінде
критериалды бағалауды
пайдалану жолдары
1 слайд
Бейнелеу өнерінде критериалды бағалауды пайдалану жолдары
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Критериалды бағалау
Жиынтық бағалау
Өзара
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау
Тоқсандық
жиынтық
бағалау
Мұғалімнің бағалауы Балдар
Кері байланыс Тоқсандық баға
Қалыптастырушы бағалау
3 слайд
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау Өзара бағалау Өзін-өзі бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Мұғалімнің бағалауы Балдар Кері байланыс Тоқсандық баға Қалыптастырушы бағалау
4 слайд
Жиынтық бағалау оқу
бағдарламасының мазмұнын меңгеру
деңгейін балл түрінде бағалау үшін
өткізіледі.
Оқу бағдарламасының әр бөлімін оқып болғаннан
кейін (бөлім бойынша жиынтық бағалау);
Тоқсан алдында (тоқсандық жиынтық бағалау).
Жиынтық бағалаудың балдары жиналып, тоқсан
аяғында тоқсандық бағаға ауыстырылып қойылады.
4 слайд
Жиынтық бағалау оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру деңгейін балл түрінде бағалау үшін өткізіледі. Оқу бағдарламасының әр бөлімін оқып болғаннан кейін (бөлім бойынша жиынтық бағалау); Тоқсан алдында (тоқсандық жиынтық бағалау). Жиынтық бағалаудың балдары жиналып, тоқсан аяғында тоқсандық бағаға ауыстырылып қойылады.
5 слайд
Графика тақырыбы
бойынша
№ Табыс критериі Сәйкес ұпай
1Жобалық сызықты қолдану 2 ұпай
2Заттың пішінін қағаз бетіне
орналастыруы
3 ұпай
3Жеке бөлшектерін дәл орналастыруы 3 ұпай
4Заттың жарық көлеңке бетін
анықтауы
2 ұпай
5Түске тән бояуды қолдануы 2 ұпай
6Жылы, суық түстерді үйлесімді
қолдануы.
3 ұпай
Барлығы:15 ұпай
5 слайд
Графика тақырыбы бойынша № Табыс критериі Сәйкес ұпай 1Жобалық сызықты қолдану 2 ұпай 2Заттың пішінін қағаз бетіне орналастыруы 3 ұпай 3Жеке бөлшектерін дәл орналастыруы 3 ұпай 4Заттың жарық көлеңке бетін анықтауы 2 ұпай 5Түске тән бояуды қолдануы 2 ұпай 6Жылы, суық түстерді үйлесімді қолдануы. 3 ұпай Барлығы:15 ұпай
6 слайд
Затқа қарап сурет салу
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Қызығыушылығын ояту
3. Үй тапсырмасын тексеру
4. Жаңа сабақ меңгерту
5. Машықтық кезең
6. Қорытынды
7. Үйге тапсырма
8. Бағалау
6 слайд
Затқа қарап сурет салу Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Қызығыушылығын ояту 3. Үй тапсырмасын тексеру 4. Жаңа сабақ меңгерту 5. Машықтық кезең 6. Қорытынды 7. Үйге тапсырма 8. Бағалау
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
№ Табысты критериннің өлшемдері. Ұпай саны
1.
2.
3.
4.
5.
Суретті парақ бетіне
орналастыру
Өлшемнің дәлдігі
Композициялық құрастырауы
Түс түрлерін
таңдауы,үйлесімділігі
Суреттің сапасы
2 ұпай
2ұпай
2ұпай
2ұпай
2ұпай
9 слайд
№ Табысты критериннің өлшемдері. Ұпай саны 1. 2. 3. 4. 5. Суретті парақ бетіне орналастыру Өлшемнің дәлдігі Композициялық құрастырауы Түс түрлерін таңдауы,үйлесімділігі Суреттің сапасы 2 ұпай 2ұпай 2ұпай 2ұпай 2ұпай
10 слайд
Тақырыптық композиция «Қыс қызығы»
Сабақтың барысы
1. Қайталау сұрақтары
2. Жаңа тақырып түсіндіру
3. Дәптермен жұмыс
4. Сарамандық жұмыс
5. «Жасырын сөз» ой шақыру
6. Оқушылармен өзіндік жұмыс:
Бейнелеу өнеріне байланысты
тест алынады.
7. Қортынды
8. Үйге тапсырма
9. Бағалау
10 слайд
Тақырыптық композиция «Қыс қызығы» Сабақтың барысы 1. Қайталау сұрақтары 2. Жаңа тақырып түсіндіру 3. Дәптермен жұмыс 4. Сарамандық жұмыс 5. «Жасырын сөз» ой шақыру 6. Оқушылармен өзіндік жұмыс: Бейнелеу өнеріне байланысты тест алынады. 7. Қортынды 8. Үйге тапсырма 9. Бағалау
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Оқушының білімін критериалды бағалауды тоқсан
соңындағы қортынды білімді жинақтау мақсатында
жүргізуге болады. Менің тәжірибемде 6 – сынып
бойынша тоқсан соңындағы критериалды бағалауды
төмендегіше жоспарладым.
І – бөлім: Сауалнама жұмысы. Нақты жауабын белгілеу
(10 сұрақ)
ІІ – бөлім: Сурет салудың жолдарын жүйелеп жазу. (5
ұпай)
ІІІ – бөлім: Тапсырмалар бөлімі
1. Өзіне ұнайтын түстің ерекшелігін жазу. (5)
2. Қазақ суретшілерінің аты – (1)
3. Сәндік – қолданбалы өнерді сипаттау. (3)
14 слайд
Оқушының білімін критериалды бағалауды тоқсан соңындағы қортынды білімді жинақтау мақсатында жүргізуге болады. Менің тәжірибемде 6 – сынып бойынша тоқсан соңындағы критериалды бағалауды төмендегіше жоспарладым. І – бөлім: Сауалнама жұмысы. Нақты жауабын белгілеу (10 сұрақ) ІІ – бөлім: Сурет салудың жолдарын жүйелеп жазу. (5 ұпай) ІІІ – бөлім: Тапсырмалар бөлімі 1. Өзіне ұнайтын түстің ерекшелігін жазу. (5) 2. Қазақ суретшілерінің аты – (1) 3. Сәндік – қолданбалы өнерді сипаттау. (3)
15 слайд
І - бөлім бойынша нақты дұрыс жауапқа бір ұпай беріледі.
ІІ - бөлім бойынша әрбір дұрыс белгі үшін бір ұпай беріледі.
ІІІ - бөлімде әр тапсырма үшін үш ұпайдан жинау керек, барлығы
(10 + 5 + 9) =24 ұпай. Осындай жұмыс түрлерін оқу тоқсаны ішіндегі
тарау бойынша өткізіп, тоқсан аяғында бағаға ауыстыру әдісі
қолданылады. Бұл үшін келесі кестеде көрсетілген өлшемдер
ескеріледі.
Жиынтық бағалау
балдардың құрамы
Бағалау көрсеткіші Баға
0% Бағаланбайды «1»
1 - 20% Қанағаттанғысыз «2»
21 - 50% Қанағаттанарлық «3»
51 - 80% Жақсы «4»
81 - 100% Өте жақсы «5»
15 слайд
І - бөлім бойынша нақты дұрыс жауапқа бір ұпай беріледі. ІІ - бөлім бойынша әрбір дұрыс белгі үшін бір ұпай беріледі. ІІІ - бөлімде әр тапсырма үшін үш ұпайдан жинау керек, барлығы (10 + 5 + 9) =24 ұпай. Осындай жұмыс түрлерін оқу тоқсаны ішіндегі тарау бойынша өткізіп, тоқсан аяғында бағаға ауыстыру әдісі қолданылады. Бұл үшін келесі кестеде көрсетілген өлшемдер ескеріледі. Жиынтық бағалау балдардың құрамы Бағалау көрсеткіші Баға 0% Бағаланбайды «1» 1 - 20% Қанағаттанғысыз «2» 21 - 50% Қанағаттанарлық «3» 51 - 80% Жақсы «4» 81 - 100% Өте жақсы «5»
16 слайд
• Заман талабына сай бәсекеге қабілетті, білімді, іскер, ойлау
жүйесі дамыған, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін
ойлай алатын жеке тұлғаны қалыптастырады;
• Жеке жұмыстар жүргізу арқылы білім дәрежесін, ой-өрісін
әрі қарай дамытады;
• Оқушының тұлғалық бағытын белсенді позициясына
бағыттауға мүмкіндік беретін бірден- бір бағалау жолы;
• Тұлғаны өзіндік жауапкершілікке, тұғырлы нәтижеге,
бағытқа жеткізетін, шығармашыл бағалау жүйесі.
Қорытынды
16 слайд
• Заман талабына сай бәсекеге қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын жеке тұлғаны қалыптастырады; • Жеке жұмыстар жүргізу арқылы білім дәрежесін, ой-өрісін әрі қарай дамытады; • Оқушының тұлғалық бағытын белсенді позициясына бағыттауға мүмкіндік беретін бірден- бір бағалау жолы; • Тұлғаны өзіндік жауапкершілікке, тұғырлы нәтижеге, бағытқа жеткізетін, шығармашыл бағалау жүйесі. Қорытынды