Материалдар / «PISA зерттеулерінің әдістерін математикада тиімді қолдану»

«PISA зерттеулерінің әдістерін математикада тиімді қолдану»

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне қажетті материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2021
624
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

1 слайд
Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

1 слайд

Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

2 слайд
Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

2 слайд

Баяндама Тақырыбы: « PISA зерттеулерінің әдістер ін математикада тиімді қолдану»

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Тапсырмалар Мен математика пәні мұғалімі болғандықтан, оқушыларға PISA тапсырмаларына қарай отырып, есептерді

9 слайд
Тапсырмалар Мен математика пәні мұғалімі болғандықтан, оқушыларға PISA тапсырмаларына қарай отырып, есептерді өмірмен байланыстыруға тырысамын. Оқулықтарда берілген есептердің негізгі мағынасын қалдырып, есептің құрылымын өзгертіп оқушыларға ұсынамын. Мұндай есептер оқушыға әрі түсінікті , әрі қызық,әрі мағыналы. Мысалдар келтіріп өтсем:

9 слайд

Тапсырмалар Мен математика пәні мұғалімі болғандықтан, оқушыларға PISA тапсырмаларына қарай отырып, есептерді өмірмен байланыстыруға тырысамын. Оқулықтарда берілген есептердің негізгі мағынасын қалдырып, есептің құрылымын өзгертіп оқушыларға ұсынамын. Мұндай есептер оқушыға әрі түсінікті , әрі қызық,әрі мағыналы. Мысалдар келтіріп өтсем:

1-есеп: Аквариум. 1с

10 слайд
1-есеп: Аквариум.   1сұрақ: Аквариумның биіктігі 2дм,ұзындығы 5дм, ені 3дм болса, оған қанша су құюға болады?(1дм 3 =1л) Жауабы: ______________дм 3 Түсіндір:______________________________ ______________________________________________ 2cұрақ: Аквариумға 35л су құюға бола ма? Жауабы:_________________Неге?_________________ Шешімі:1. Аквариум көлемі V=abc формуласынан V= 2*5*3=30(дм 3 ) 2 . Аквариумға 35 л су құюға болмайды, себебі оның көлемі 30л тең.

10 слайд

1-есеп: Аквариум.   1сұрақ: Аквариумның биіктігі 2дм,ұзындығы 5дм, ені 3дм болса, оған қанша су құюға болады?(1дм 3 =1л) Жауабы: ______________дм 3 Түсіндір:______________________________ ______________________________________________ 2cұрақ: Аквариумға 35л су құюға бола ма? Жауабы:_________________Неге?_________________ Шешімі:1. Аквариум көлемі V=abc формуласынан V= 2*5*3=30(дм 3 ) 2 . Аквариумға 35 л су құюға болмайды, себебі оның көлемі 30л тең.

2-есеп: Үй шатыры. Саматтың үйінің шатырының табанының ұзындығы 6м,биіктігі 4м болатын тең бүйірлі

11 слайд
2-есеп: Үй шатыры. Саматтың үйінің шатырының табанының ұзындығы 6м,биіктігі 4м болатын тең бүйірлі үшбұрыш. 1cұрақ: Самат үйінің шатырын жаңалау үшін қанша шифер сатып алуы қажет? Жауабы: _______________м 2 Түсіндір:_____________________________________________ 2cұрақ: Самат 50м 2 шифер сатып алса , үйінің шатырын жаңалай алады ма? Жауабы:_________________ Шешімі: 1. 48м 2 шифер сатып алуы қажет. Себебі үй шатырының толық бетінің ауданы Sт.б=4*(1/2а*h); Sт.б=4*12=48(м 2 ). 2. Жаңалай алады, себебі оған 48м 2 шифер керек.

11 слайд

2-есеп: Үй шатыры. Саматтың үйінің шатырының табанының ұзындығы 6м,биіктігі 4м болатын тең бүйірлі үшбұрыш. 1cұрақ: Самат үйінің шатырын жаңалау үшін қанша шифер сатып алуы қажет? Жауабы: _______________м 2 Түсіндір:_____________________________________________ 2cұрақ: Самат 50м 2 шифер сатып алса , үйінің шатырын жаңалай алады ма? Жауабы:_________________ Шешімі: 1. 48м 2 шифер сатып алуы қажет. Себебі үй шатырының толық бетінің ауданы Sт.б=4*(1/2а*h); Sт.б=4*12=48(м 2 ). 2. Жаңалай алады, себебі оған 48м 2 шифер керек.

3-есеп : Шөп жинау. Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 2,5м, ені 2м, биіктігі 1,5м тік бұ

12 слайд
3-есеп : Шөп жинау. Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 2,5м, ені 2м, биіктігі 1,5м тік бұрышты параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1,5м 3 =1ц) 1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды? Жауабы: _______________ц. Түсіндір:_____________________________________________ 2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг) Жауабы:_________________ көде. Шешімі: 1. 7,5 ц, себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан V=2,5*2*1,5=7,5(м 3 ) =7,5ц. 2. 30көде.(1ц=100кг;7,5ц=750кг; 750/25=30(көде))

12 слайд

3-есеп : Шөп жинау. Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 2,5м, ені 2м, биіктігі 1,5м тік бұрышты параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1,5м 3 =1ц) 1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды? Жауабы: _______________ц. Түсіндір:_____________________________________________ 2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг) Жауабы:_________________ көде. Шешімі: 1. 7,5 ц, себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан V=2,5*2*1,5=7,5(м 3 ) =7,5ц. 2. 30көде.(1ц=100кг;7,5ц=750кг; 750/25=30(көде))

4 есеп: Туған күн. Туған күнге 15 оқушы келді.Туған күнге арнайы торт алынды

13 слайд
4 есеп: Туған күн.   Туған күнге 15 оқушы келді.Туған күнге арнайы торт алынды. Торттың биіктігі 10см, радиусы 15см. (100г=408,5см 3) 1сұрақ : Әр оқушы қанша торт жеді? Жауабы: _______________грамм. Түсіндір:__________________________________________________________________________________ 2сұрақ: Торттың массасы қанша ? Жауабы:_________________________кг. Шешімі: 1. 116г, себебі торт көлемі V=πr 2 *h=3,14*15 2 *10=7068,6(см 3 ) Хг - 7068,6 см 3 100г - 408,5см 3 Х≈706860/408,5≈1732(г) 1732/1567≈116(г) Жауап нақты түрде беріледі. 2. торттың массасы: 1,732кг.  

13 слайд

4 есеп: Туған күн.   Туған күнге 15 оқушы келді.Туған күнге арнайы торт алынды. Торттың биіктігі 10см, радиусы 15см. (100г=408,5см 3) 1сұрақ : Әр оқушы қанша торт жеді? Жауабы: _______________грамм. Түсіндір:__________________________________________________________________________________ 2сұрақ: Торттың массасы қанша ? Жауабы:_________________________кг. Шешімі: 1. 116г, себебі торт көлемі V=πr 2 *h=3,14*15 2 *10=7068,6(см 3 ) Хг - 7068,6 см 3 100г - 408,5см 3 Х≈706860/408,5≈1732(г) 1732/1567≈116(г) Жауап нақты түрде беріледі. 2. торттың массасы: 1,732кг.  

Қорыта айтқанда, жаңа технологияның тиімділігі сол: Оқушы: • мақсат қоюға үйренеді; • есте сақтау қабілеттері дамиды;

14 слайд
Қорыта айтқанда, жаңа технологияның тиімділігі сол:  Оқушы:  • мақсат қоюға үйренеді; • есте сақтау қабілеттері дамиды; • басқалармен бірігіп жұмыс жасайды; • кітаппен жұмыс жасауға үйренеді; • қатарынан қалмауға тырысады; • дарынды оқушылар өз қабілеттерін одан әрі бекіте түседі; • әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады. • күшті сыныптарда оқуға деген ынта артады. • білім дәрежесі бірдей сыныптарда оқу жеңілдейді • өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады  

14 слайд

Қорыта айтқанда, жаңа технологияның тиімділігі сол:  Оқушы:  • мақсат қоюға үйренеді; • есте сақтау қабілеттері дамиды; • басқалармен бірігіп жұмыс жасайды; • кітаппен жұмыс жасауға үйренеді; • қатарынан қалмауға тырысады; • дарынды оқушылар өз қабілеттерін одан әрі бекіте түседі; • әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады. • күшті сыныптарда оқуға деген ынта артады. • білім дәрежесі бірдей сыныптарда оқу жеңілдейді • өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады  

Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара

15 слайд
Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара әрекеттесуіне жол ашады;  оларға шығармашылық еркіндік беріледі. Мектептегі ізденіс жұмысының және оқушының ойлау қабілеттінің даму жолдарының алғы шарттарының бірі – баланың пәнге деген қызығушылығын анықтау, тәрбиелеу, жетілдіру, бойындағы ерекше қасиеттерін көрсетуге, дамытуға мүмкіндік көрсету. Осы қағиданың негізінде ерекше қабілеті бар балалар ізденіс жұмыстарына белсенді қатысып тартылады.  Іздену жұмыстары арқылы оқушының ойлау қабілетін анықтап және олардың жетілуіне тиімді жағдай жасау. Балалардың ізденіс жұмысқа бейімделуі – терең білімнің негізі болып ғана емес, оқушының ойлау қабілетінің даму кепілі болып табылады. Жаңа технологияның тиімді әдіс- тәсілдерін ұрпақтың бойына сіңірте білу ұстаздардың басты міндеті.  

15 слайд

Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара әрекеттесуіне жол ашады;  оларға шығармашылық еркіндік беріледі. Мектептегі ізденіс жұмысының және оқушының ойлау қабілеттінің даму жолдарының алғы шарттарының бірі – баланың пәнге деген қызығушылығын анықтау, тәрбиелеу, жетілдіру, бойындағы ерекше қасиеттерін көрсетуге, дамытуға мүмкіндік көрсету. Осы қағиданың негізінде ерекше қабілеті бар балалар ізденіс жұмыстарына белсенді қатысып тартылады.  Іздену жұмыстары арқылы оқушының ойлау қабілетін анықтап және олардың жетілуіне тиімді жағдай жасау. Балалардың ізденіс жұмысқа бейімделуі – терең білімнің негізі болып ғана емес, оқушының ойлау қабілетінің даму кепілі болып табылады. Жаңа технологияның тиімді әдіс- тәсілдерін ұрпақтың бойына сіңірте білу ұстаздардың басты міндеті.  

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ