портфолило 2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2010 .
ж
Алматинский
Технологический
Университет
. .-
ӘБДІСАНАҰӘ МАДА
ҚТАМАЛАРЫ
2017ж.АМБК
2016ж.Алматы қаласы
Білім басқармасы
1 слайд
2010 . ж Алматинский Технологический Университет . .- ӘБДІСАНАҰӘ МАДА ҚТАМАЛАРЫ 2017ж.АМБК 2016ж.Алматы қаласы Білім басқармасы
2 слайд
2016ж.Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарының педагогтері арасында
«Болашақ бүгіннен басталады»
Республикалық байқауында 1 дәрежелі
дипломмен марапатталды,ал оқушысы
Ешмағамбетова Гүлнүр сертификат алды
. .-
ӘБДІСАНАҰӘ МАДА
ҚТАМАЛАРЫ
2 слайд
2016ж.Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының педагогтері арасында «Болашақ бүгіннен басталады» Республикалық байқауында 1 дәрежелі дипломмен марапатталды,ал оқушысы Ешмағамбетова Гүлнүр сертификат алды . .- ӘБДІСАНАҰӘ МАДА ҚТАМАЛАРЫ
3 слайд
. .-
ӘБДІСАНАҰӘ МАДА
ҚТАМАЛАРЫ
Техникалық және кәсіптік
білім беру ұйымдары
арасында өткен
“АБРОЙЛЫ ҰСТАЗ”
қалалық байқауында
бірінші орын
иелендім
3 слайд
. .- ӘБДІСАНАҰӘ МАДА ҚТАМАЛАРЫ Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары арасында өткен “АБРОЙЛЫ ҰСТАЗ” қалалық байқауында бірінші орын иелендім
4 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚОЗЫҚТӘЖІРИБЕ
ТАРАТУ
2012 .
ж
-
Республикалық ғылыми әдістемелік
(
математика және физика журналы
№5),
«
Тригонометриялық және кері
»
тригонометриялық функциялар туындысы
2014 .
ж
-
Республикалық ғылыми әдістемелік
(
математика және физика журналы
№5),
« »
Үшөлшемді әдістемелік жүйе
педагогикалық технологиясының математика
»
сабағындағы тиімділігі
4 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚОЗЫҚТӘЖІРИБЕ ТАРАТУ 2012 . ж - Республикалық ғылыми әдістемелік ( математика және физика журналы №5), « Тригонометриялық және кері » тригонометриялық функциялар туындысы 2014 . ж - Республикалық ғылыми әдістемелік ( математика және физика журналы №5), « » Үшөлшемді әдістемелік жүйе педагогикалық технологиясының математика » сабағындағы тиімділігі
5 слайд
2013-14 2014-15 2015-16 2016-17
0
10
20
30
40
50
60
70
80
90
100
орташа балл
сапа
үлгерім
Оқушылардың үлгерім көрсеткіші
5 слайд
2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 орташа балл сапа үлгерім Оқушылардың үлгерім көрсеткіші
6 слайд
ТӘЖІРИБЕАЛМАСУ
6 слайд
ТӘЖІРИБЕАЛМАСУ
7 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚОЗЫҚТӘЖІРИБЕТАРАТУ
Өз тәжірибесінде Әбдісана
Ұ.Ә. педагогика ғылымының
докторы, профессор Ж.
Қараевтың «оқытудың үш
өлшемді әдістемелік
технологиясын » қолданады
және «Жұмыс дәптері»
жасалынды
Қосымша электронды
оқулықтарға сүйеніп сабақ
жүргізеді.
7 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚОЗЫҚТӘЖІРИБЕТАРАТУ Өз тәжірибесінде Әбдісана Ұ.Ә. педагогика ғылымының докторы, профессор Ж. Қараевтың «оқытудың үш өлшемді әдістемелік технологиясын » қолданады және «Жұмыс дәптері» жасалынды Қосымша электронды оқулықтарға сүйеніп сабақ жүргізеді.
8 слайд
Баланың жеке қасиеттерін ашу
арқылы тәрбиелей отырып,
танымдық күшін қалыптастыру
және оқушының
шығармашылық қабілетін
дамытуда «Ғажайып алаң»,
«Жұлдызды сәт» ,
«Математика ғылымдар
патшасы»сияқты ойын түрлері,
топтастыру, сәйкестендіру,
толықтыру стратегиялары, он-
лайн басқатырғыш, сергіту
жаттығулары, электронды
оқулықтарды кеңінен
қолданылады.
8 слайд
Баланың жеке қасиеттерін ашу арқылы тәрбиелей отырып, танымдық күшін қалыптастыру және оқушының шығармашылық қабілетін дамытуда «Ғажайып алаң», «Жұлдызды сәт» , «Математика ғылымдар патшасы»сияқты ойын түрлері, топтастыру, сәйкестендіру, толықтыру стратегиялары, он- лайн басқатырғыш, сергіту жаттығулары, электронды оқулықтарды кеңінен қолданылады.
9 слайд
Нағызтәр
б ,
иеережелерденемес жаттығулардан
тұрады
9 слайд
Нағызтәр б , иеережелерденемес жаттығулардан тұрады