портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Портфолио
«» сынып
Сыныппен түскен фото
(обязательно!)
1 слайд
Портфолио «» сынып Сыныппен түскен фото (обязательно!)
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Ф.И.О.
Ұстаз – бала жанының бағбаны
3 слайд
Ф.И.О. Ұстаз – бала жанының бағбаны
4 слайд
4 слайд
5 слайд
4
1
2
3
5
Лауазымдық міндеттер
Оқушылардың білім сапасын, олардың
үй тапсырмаларын орындауын,
қоғамдық еңбек жұмыстарына
қатысуын ұйымдастырады.
Оларға оқуда, бос уақыттарын
ұйымдастыруда және қосымша
білім алуға даярлауда көмек
көрсетеді.
Әлеуметтік-психологиялық оңалту,
әлеуметтік және еңбекке бейімдеу
үшін жағдай жасауды қамтамасыз
ететін күнделікті жұмысты жүргізеді.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін
ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету,
жеке гигиена ережелерін сақтау
жұмыстарын ұйымдастырады.
Оқушымен жұмыс жүргізу
жоспарын жасайды және
атқарылған жұмысы туралы
қорытынды есеп,ақпарат беріп
отырады.
5 слайд
4 1 2 3 5 Лауазымдық міндеттер Оқушылардың білім сапасын, олардың үй тапсырмаларын орындауын, қоғамдық еңбек жұмыстарына қатысуын ұйымдастырады. Оларға оқуда, бос уақыттарын ұйымдастыруда және қосымша білім алуға даярлауда көмек көрсетеді. Әлеуметтік-психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімдеу үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететін күнделікті жұмысты жүргізеді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жұмыстарын ұйымдастырады. Оқушымен жұмыс жүргізу жоспарын жасайды және атқарылған жұмысы туралы қорытынды есеп,ақпарат беріп отырады.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Мен – сынып жетекшімін, болашақ ұлтты
тәрбиелеушімін. Осы тіркес көкірегіме
мейірімділік пен өзіме деген сенімділікті
ұялатады.
Менің миссиям ең керемет – өз махаббатыңды
балаларға сыйлау. Мен осы сезімімді өмірге
рахаттана қосамын және балаларды осы
сезімде болуға үйретемін. Көңілі көктем, сезімі
сел боп аққан адамның мейірімділік әлеміне
қатысты сезіп-білгендерін, рухани дүниесіне
жиған-терген жауһарларын жер-жаһандағы
барша жанмен бөлісу үшін алып-ұшып
тұратыны белгілі.
Егер де тәрбиеші балаға ата-анасы сияқты
махаббат сыйлай алса, ол көп кітап оқыған,
бірақ балаға деген махабаты жоқ тәрбиешіден
әлдеқайда жоғары болмақ.
Жұмыс үрдісі аса маңызды емес, ең бастысы
әр мезетте балалармен өткізген шағың қымбат.
Бірақ өмірде бәрі де бір-бірімен байланыста.
Баланың махаббаты ол кез келген
марапаттаулардан да артық болады.
Ең жоғары марапат – бұл балалар махаббаты!
Мен – cынып жетекшімін!
8 слайд
Мен – сынып жетекшімін, болашақ ұлтты тәрбиелеушімін. Осы тіркес көкірегіме мейірімділік пен өзіме деген сенімділікті ұялатады. Менің миссиям ең керемет – өз махаббатыңды балаларға сыйлау. Мен осы сезімімді өмірге рахаттана қосамын және балаларды осы сезімде болуға үйретемін. Көңілі көктем, сезімі сел боп аққан адамның мейірімділік әлеміне қатысты сезіп-білгендерін, рухани дүниесіне жиған-терген жауһарларын жер-жаһандағы барша жанмен бөлісу үшін алып-ұшып тұратыны белгілі. Егер де тәрбиеші балаға ата-анасы сияқты махаббат сыйлай алса, ол көп кітап оқыған, бірақ балаға деген махабаты жоқ тәрбиешіден әлдеқайда жоғары болмақ. Жұмыс үрдісі аса маңызды емес, ең бастысы әр мезетте балалармен өткізген шағың қымбат. Бірақ өмірде бәрі де бір-бірімен байланыста. Баланың махаббаты ол кез келген марапаттаулардан да артық болады. Ең жоғары марапат – бұл балалар махаббаты! Мен – cынып жетекшімін!
9 слайд
№Ата-ана Атқаратын
қызметі
Комитет
төрайымы
Комитет
мүшесі
9 слайд
№Ата-ана Атқаратын қызметі Комитет төрайымы Комитет мүшесі
10 слайд
10 слайд
11 слайд
№ 1
Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің
мазмұны мен әдістемесімен
таныстырады. Алғашқы ата-аналар
жиналысында сынып жетекшісі өзі
ата-аналарымен танысады және өзінің
педагогикалық ұстанымдарымен
таныстырады, өзінің болашақта
жүргізетін жұмыстарының
бағдарламасымен, мақсат,
міндеттерімен және тәрбие
жумысының жоспарымен
таныстырады, өзекті мәселелерді
бipiгіп талқылайды.
11 слайд
№ 1 Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата-аналарымен танысады және өзінің педагогикалық ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен, мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді бipiгіп талқылайды.
12 слайд
№2
Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата -
аналарға арналған мектептік, сыныптық
конференциялар ұйымдастыру;
қызығушылықтары негізінде ата-аналар
лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар,
педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі
үйірмелерге қатысатын балалардың ата – аналары
үшін деп бөліп өткізуге болады;
Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие міндеттеріне
байланысты, оқушылар мен сынып ұжымын
жүйелі зерттеу бойынша;
оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру түрінде
өткізуге болады.
Психологиялық, педагогикалық, медициналық, заң
туралы кеңестер;
Тренингтер;
Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу, көрмесін
ұйымдастыру және оқырмандар конференциясын
өткізу.
12 слайд
№2 Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата - аналарға арналған мектептік, сыныптық конференциялар ұйымдастыру; қызығушылықтары негізінде ата-аналар лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар, педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалардың ата – аналары үшін деп бөліп өткізуге болады; Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып ұжымын жүйелі зерттеу бойынша; оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру түрінде өткізуге болады. Психологиялық, педагогикалық, медициналық, заң туралы кеңестер; Тренингтер; Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу, көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар конференциясын өткізу.
13 слайд
№3
сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс
барлық әрекетке қатысу (жорық серуен,
сенбіліктер, турнирлер.)
жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды
ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру
(түлектер кештері, туристердің мектептік слеті,
мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу, т.б.)
республика және оның шегінен тыс алыс
жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата –
аналармен бірге жүргізу;
оқырмандар конференциясы;
- отбасылық ойын байқаулары.
13 слайд
№3 сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс барлық әрекетке қатысу (жорық серуен, сенбіліктер, турнирлер.) жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру (түлектер кештері, туристердің мектептік слеті, мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу, т.б.) республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата – аналармен бірге жүргізу; оқырмандар конференциясы; - отбасылық ойын байқаулары.
14 слайд
№4
Жекелеген оқушылардың отбасындағы
тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу.
Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу
бойынша психологиялық –
педагогикалық кеңестер мен көмектер
беру. Көп көңілді отбасындағы жиі
кикілжің нәтижесінде психологиялық
ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе
жатқан отбасына бөлу керек.
14 слайд
№4 Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық – педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.
15 слайд
№5
Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты
не табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым –
қатынас стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби
құзырлығына байланысты болатынын ұмытпау керек.
Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды
сақтаған жөн:
отбасына ескертпей келмеу;
отбасында 5-10 минуттан артық болмау;
отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе
сырт киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып
өздері айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз.
әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге
болмайды;
ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз;
негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да
өзіңізге де қолайсыз
• болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс
болмақ.
сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін
талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты
жадынама жазып жіберу тиімді болмақ.
Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің
тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты
мен мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс.
Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен
формаларды саралап қолдану керек.
15 слайд
№5 Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына байланысты болатынын ұмытпау керек. Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды сақтаған жөн: отбасына ескертпей келмеу; отбасында 5-10 минуттан артық болмау; отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз. әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды; ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз; негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да өзіңізге де қолайсыз • болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ. сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты жадынама жазып жіберу тиімді болмақ. Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс. Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен формаларды саралап қолдану керек.
16 слайд
Ашық сабақтар
16 слайд
Ашық сабақтар
17 слайд
Дайындалған әдістемелік
нұсұау жинақтар
17 слайд
Дайындалған әдістемелік нұсұау жинақтар
18 слайд
Авторлық
бағдарламалар
18 слайд
Авторлық бағдарламалар
19 слайд
Сынып сағаттар
19 слайд
Сынып сағаттар
20 слайд
Өткізілген семинар
конференция
материалдары
20 слайд
Өткізілген семинар конференция материалдары
21 слайд
Сабақта
пайдаланыталыт үлестірме
парақтар
21 слайд
Сабақта пайдаланыталыт үлестірме парақтар
22 слайд
Ата- аналармен
жұмыс
22 слайд
Ата- аналармен жұмыс
23 слайд
Қауіпсіздік
ережелері
23 слайд
Қауіпсіздік ережелері