"Практикалық жұмыс №4" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Практикалық жұмыс №4
«Электр тізбегін есептеу»
1 слайд
Практикалық жұмыс №4 «Электр тізбегін есептеу»
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Білімділік мақсаты: электр тогының жұмысы мен
қуатын есептеу формуласын қорытып шығару;
электр тогының жұмысының практикалық өлшем
бірлігін енгізу;
электр тогының өткізгіштерді қыздыру себебін түсіндіру.
•Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін
және білім мазмұнының тұрақтылығы мен
оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа,
алғырлыққа, отан сүйгіштікке,
табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу
2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік мақсаты: электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын қорытып шығару; электр тогының жұмысының практикалық өлшем бірлігін енгізу; электр тогының өткізгіштерді қыздыру себебін түсіндіру. •Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отан сүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту
Логикалық сұрақтар
1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы)
2.Елеуішпен су әкелуге бола ма? ( болады егер қар немесе мұз болса)
3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)
4. неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)
5. дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ)
6 .қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа)
7. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? ( көлеңке)
8. жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық)
9. Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ)
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту Логикалық сұрақтар 1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы) 2.Елеуішпен су әкелуге бола ма? ( болады егер қар немесе мұз болса) 3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа) 4. неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды) 5. дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ) 6 .қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа) 7. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? ( көлеңке) 8. жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық) 9. Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ)
4 слайд
1.Электр тогы дегеніміз не?
2.ЭҚК-ы күш деп нені айтамыз?
3.Ең алғаш «электр тогы» түсінігін физикаға енгізген ғалымның атын ата?
4.Тоқ күші деп нені айтады? Өлшем бірлігі не?
5.Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшенеді?
6.Электр кернеуі деп нені айтады? Ол қандай өлшем бірлікпен өлшенеді?
7.Кернеу қандай құралмен өлшенеді?
8.Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын тұжырымдау.
9.Кедергі деп нені айтады? Оның өлшем бірлігі не?
10.Меншікті кедергісі неге тең? Өлшем бірлігі неге тең?
11.Өткізгішті тізбектей жалғау дегеніміз не?
12.Өткізгішті параллель жалғау дегеніміз не?
4 слайд
1.Электр тогы дегеніміз не? 2.ЭҚК-ы күш деп нені айтамыз? 3.Ең алғаш «электр тогы» түсінігін физикаға енгізген ғалымның атын ата? 4.Тоқ күші деп нені айтады? Өлшем бірлігі не? 5.Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшенеді? 6.Электр кернеуі деп нені айтады? Ол қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? 7.Кернеу қандай құралмен өлшенеді? 8.Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын тұжырымдау. 9.Кедергі деп нені айтады? Оның өлшем бірлігі не? 10.Меншікті кедергісі неге тең? Өлшем бірлігі неге тең? 11.Өткізгішті тізбектей жалғау дегеніміз не? 12.Өткізгішті параллель жалғау дегеніміз не?
5 слайд
1 топ
5 слайд
1 топ
6 слайд
2 топ
6 слайд
2 топ
7 слайд
3 топ
7 слайд
3 топ
8 слайд
4 топ
8 слайд
4 топ
9 слайд
5 топ
9 слайд
5 топ
10 слайд
6 топ
10 слайд
6 топ
11 слайд
Ойлан тап !!!
Әрбір топқа физикалық шамалардың белгілену әріптері
беріледі, сол арқылы формула құрастыру
Q
c m
t
R
I W
E
U
P
A
F
N
S
q
g
11 слайд
Ойлан тап !!! Әрбір топқа физикалық шамалардың белгілену әріптері беріледі, сол арқылы формула құрастыру Q c m t R I W E U P A F N S q g
12 слайд
1-топ.
1.Кедергісі 500 Ом тізбек бөлігінде 2 А ток күшін тудыратын тұрақты электр өрісі 30 мин ішінде қандай
жұмыс атқарады?
2-топ
1.Ұзындығы 2км, кедергісі 805 Ом мыс сымның массасы қандай? Мыстың меншікті кедергісі 0,017
Ом*мм
2
/м.
3-топ.
1.Пәтерде 6А ток күшіне шыдайтын сақтандырғыштар орнатылған. Егер желідегі кернеу 127В болса, бір
уақытта қуаты 60Вт және 100Вт екі шамды, үтікті қосуға болама?
4- топ
1.Ток күші 3А, кернеуі 220 В желіге қосылған электршәйнегінің қуатын
анықта. (660 Вт)
5-топ
1.Кернеу 220 В, ток күші 5А желіге жалғанған электрқыздырғыш 30 мин жұмыс
істегенде, қанша жылу мөлшері бөлінеді? (1980 кДж)
6- топ
1. Троллейбустың электрқозғалтқышы 200 А ток күшін тұтынады және 600 В
кернеумен жұмыс істейді. Оның қуаты қандай? Ол 1 сағ ішінде қанша жұмыс
атқарады? Жауапты Дж және кВт*сағ түрінде беріңдер.
(2160МДж және 600кВт*сағ)
12 слайд
1-топ. 1.Кедергісі 500 Ом тізбек бөлігінде 2 А ток күшін тудыратын тұрақты электр өрісі 30 мин ішінде қандай жұмыс атқарады? 2-топ 1.Ұзындығы 2км, кедергісі 805 Ом мыс сымның массасы қандай? Мыстың меншікті кедергісі 0,017 Ом*мм 2 /м. 3-топ. 1.Пәтерде 6А ток күшіне шыдайтын сақтандырғыштар орнатылған. Егер желідегі кернеу 127В болса, бір уақытта қуаты 60Вт және 100Вт екі шамды, үтікті қосуға болама? 4- топ 1.Ток күші 3А, кернеуі 220 В желіге қосылған электршәйнегінің қуатын анықта. (660 Вт) 5-топ 1.Кернеу 220 В, ток күші 5А желіге жалғанған электрқыздырғыш 30 мин жұмыс істегенде, қанша жылу мөлшері бөлінеді? (1980 кДж) 6- топ 1. Троллейбустың электрқозғалтқышы 200 А ток күшін тұтынады және 600 В кернеумен жұмыс істейді. Оның қуаты қандай? Ол 1 сағ ішінде қанша жұмыс атқарады? Жауапты Дж және кВт*сағ түрінде беріңдер. (2160МДж және 600кВт*сағ)