Материалдар / "Практикалық жұмыс №4" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Практикалық жұмыс №4" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Практикалық жұмыс №4. Электр тізбегіне есептер: Электр тізбегіне арналған есептер және практикалық жұмыстар.Бұл материалда оқушылардың ой өрісін дамыту және де қызығушылығын арттыру.,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2018
946
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Практикалық жұмыс №4 «Электр тізбегін есептеу»

1 слайд
Практикалық жұмыс №4 «Электр тізбегін есептеу»

1 слайд

Практикалық жұмыс №4 «Электр тізбегін есептеу»

Сабақтың мақсаты: •Білімділік мақсаты: электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын қорытып шығару;

2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік мақсаты: электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын қорытып шығару; электр тогының жұмысының практикалық өлшем бірлігін енгізу; электр тогының өткізгіштерді қыздыру себебін түсіндіру. •Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отан сүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •Білімділік мақсаты: электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын қорытып шығару; электр тогының жұмысының практикалық өлшем бірлігін енгізу; электр тогының өткізгіштерді қыздыру себебін түсіндіру. •Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отан сүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу

Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту Логикалық сұрақтар 1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? (

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту Логикалық сұрақтар  1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы)  2.Елеуішпен су әкелуге бола ма? ( болады егер қар немесе мұз болса)  3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)  4. неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)  5. дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ)  6 .қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа)  7. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? ( көлеңке)  8. жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық)  9. Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ) 

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту Логикалық сұрақтар  1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы)  2.Елеуішпен су әкелуге бола ма? ( болады егер қар немесе мұз болса)  3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)  4. неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)  5. дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ)  6 .қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа)  7. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? ( көлеңке)  8. жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық)  9. Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ) 

1.Электр тогы дегеніміз не? 2.ЭҚК-ы күш деп нені айтамыз? 3.Ең алғаш «электр тогы» түсінігін физикаға енгізг

4 слайд
1.Электр тогы дегеніміз не? 2.ЭҚК-ы күш деп нені айтамыз? 3.Ең алғаш «электр тогы» түсінігін физикаға енгізген ғалымның атын ата? 4.Тоқ күші деп нені айтады? Өлшем бірлігі не? 5.Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшенеді? 6.Электр кернеуі деп нені айтады? Ол қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? 7.Кернеу қандай құралмен өлшенеді? 8.Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын тұжырымдау. 9.Кедергі деп нені айтады? Оның өлшем бірлігі не? 10.Меншікті кедергісі неге тең? Өлшем бірлігі неге тең? 11.Өткізгішті тізбектей жалғау дегеніміз не? 12.Өткізгішті параллель жалғау дегеніміз не?

4 слайд

1.Электр тогы дегеніміз не? 2.ЭҚК-ы күш деп нені айтамыз? 3.Ең алғаш «электр тогы» түсінігін физикаға енгізген ғалымның атын ата? 4.Тоқ күші деп нені айтады? Өлшем бірлігі не? 5.Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшенеді? 6.Электр кернеуі деп нені айтады? Ол қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? 7.Кернеу қандай құралмен өлшенеді? 8.Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын тұжырымдау. 9.Кедергі деп нені айтады? Оның өлшем бірлігі не? 10.Меншікті кедергісі неге тең? Өлшем бірлігі неге тең? 11.Өткізгішті тізбектей жалғау дегеніміз не? 12.Өткізгішті параллель жалғау дегеніміз не?

1 топ

5 слайд
1 топ

5 слайд

1 топ

2 топ

6 слайд
2 топ

6 слайд

2 топ

3 топ

7 слайд
3 топ

7 слайд

3 топ

4 топ

8 слайд
4 топ

8 слайд

4 топ

5 топ

9 слайд
5 топ

9 слайд

5 топ

6 топ

10 слайд
6 топ

10 слайд

6 топ

Ойлан тап !!! Әрбір топқа физикалық шамалардың белгілену әріптері беріледі, сол арқылы формула құрастыру Q c m t R I W E U P A

11 слайд
Ойлан тап !!! Әрбір топқа физикалық шамалардың белгілену әріптері беріледі, сол арқылы формула құрастыру Q c m t R I W E U P A F N S q g

11 слайд

Ойлан тап !!! Әрбір топқа физикалық шамалардың белгілену әріптері беріледі, сол арқылы формула құрастыру Q c m t R I W E U P A F N S q g

1-топ. 1.Кедергісі 500 Ом тізбек бөлігінде 2 А ток күшін тудыратын тұрақты электр өрісі 30 мин ішінде қандай жұмыс атқарады?

12 слайд
1-топ. 1.Кедергісі 500 Ом тізбек бөлігінде 2 А ток күшін тудыратын тұрақты электр өрісі 30 мин ішінде қандай жұмыс атқарады? 2-топ 1.Ұзындығы 2км, кедергісі 805 Ом мыс сымның массасы қандай? Мыстың меншікті кедергісі 0,017 Ом*мм 2 /м. 3-топ. 1.Пәтерде 6А ток күшіне шыдайтын сақтандырғыштар орнатылған. Егер желідегі кернеу 127В болса, бір уақытта қуаты 60Вт және 100Вт екі шамды, үтікті қосуға болама? 4- топ 1.Ток күші 3А, кернеуі 220 В желіге қосылған электршәйнегінің қуатын анықта. (660 Вт) 5-топ 1.Кернеу 220 В, ток күші 5А желіге жалғанған электрқыздырғыш 30 мин жұмыс істегенде, қанша жылу мөлшері бөлінеді? (1980 кДж) 6- топ 1. Троллейбустың электрқозғалтқышы 200 А ток күшін тұтынады және 600 В кернеумен жұмыс істейді. Оның қуаты қандай? Ол 1 сағ ішінде қанша жұмыс атқарады? Жауапты Дж және кВт*сағ түрінде беріңдер. (2160МДж және 600кВт*сағ)

12 слайд

1-топ. 1.Кедергісі 500 Ом тізбек бөлігінде 2 А ток күшін тудыратын тұрақты электр өрісі 30 мин ішінде қандай жұмыс атқарады? 2-топ 1.Ұзындығы 2км, кедергісі 805 Ом мыс сымның массасы қандай? Мыстың меншікті кедергісі 0,017 Ом*мм 2 /м. 3-топ. 1.Пәтерде 6А ток күшіне шыдайтын сақтандырғыштар орнатылған. Егер желідегі кернеу 127В болса, бір уақытта қуаты 60Вт және 100Вт екі шамды, үтікті қосуға болама? 4- топ 1.Ток күші 3А, кернеуі 220 В желіге қосылған электршәйнегінің қуатын анықта. (660 Вт) 5-топ 1.Кернеу 220 В, ток күші 5А желіге жалғанған электрқыздырғыш 30 мин жұмыс істегенде, қанша жылу мөлшері бөлінеді? (1980 кДж) 6- топ 1. Троллейбустың электрқозғалтқышы 200 А ток күшін тұтынады және 600 В кернеумен жұмыс істейді. Оның қуаты қандай? Ол 1 сағ ішінде қанша жұмыс атқарады? Жауапты Дж және кВт*сағ түрінде беріңдер. (2160МДж және 600кВт*сағ)