Материалдар / Презентация

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектер ондық бөлшек түріне келтіру презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
615
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 мектеп- лицейі 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру Донасова Гульжайна Унербаевна ондық бө

1 слайд
№ 1 мектеп- лицейі 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру Донасова Гульжайна Унербаевна ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу, топтық, жұптық жұмыс орындау арқылы үйрету Тапсырма тәсілі С деңгей тапсырмасы: (матем.қаблеті жоғ) Жай бөлшектерді қысқартып ондық бөлшек түрінде жаз: Күтілетін нәтиже: Бөлшектерді ажырату арқылы, ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 1. «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды . Жұппен жұмыс.   2. «Айналмалы постер» әдісі дескриптор арқылы бағалайды . Топтық жұмыс. 3. «Қарлы кесек» әдісі дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды . Жеке жұмыс.   4. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі рефлексия үшін. 1 Тапсырма . Жұппен жұмыс. «Сен маған, мен саған» әдісі. 2 Тапсырма . Топтық жұмыс. «Айналмалы постер» әдісі . І-топ. 23,25 және 23,125 ондық бөлшектерiн жай бөлшектер түрiнде жазыңдар. 3 тапсырма . Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі . Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: Метрмен: 2м20 см; 2м 6 см; 30см; 6 см Килогр-н : 5кг 2 50 гр; 2 кг6 5 гр; 650гр; Теңгемен : 10 тг6 0 тн; 17тг35тн; 67 тн. Дескриптор: Білім алушы - Шамалардың сан мәнін есептейді; - Ондық бөлшек түрінде жазады; Белсенді оқыту әдістері 0,3 3 0,0 7 0,30 4 0,18 6 0,02 2 0,93 4             Саралау әдістері Қарқын тәсілі (жылдам шығаратын) Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 1) 9 мм; 29 мм; 31 мм; 256 мм; 491 мм; 12 см 3 мм; 8 см 5 мм өлшемдi сантиметрмен жаз. Диалог және қолдау көрсету тәсілі - қандай қиындық туындады? - анықтаманы қайталап көрші? - менен қандай көмек қажет? Дереккөздер тәсілі https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/o ndyq-bolshekti-zhaj-bolshekke-ajnaldyru Бағалау критерийі - Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады ; - Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырады .Критериалды бағалауСабақтың мақсаты

1 слайд

№ 1 мектеп- лицейі 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру Донасова Гульжайна Унербаевна ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу, топтық, жұптық жұмыс орындау арқылы үйрету Тапсырма тәсілі С деңгей тапсырмасы: (матем.қаблеті жоғ) Жай бөлшектерді қысқартып ондық бөлшек түрінде жаз: Күтілетін нәтиже: Бөлшектерді ажырату арқылы, ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 1. «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды . Жұппен жұмыс.   2. «Айналмалы постер» әдісі дескриптор арқылы бағалайды . Топтық жұмыс. 3. «Қарлы кесек» әдісі дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды . Жеке жұмыс.   4. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі рефлексия үшін. 1 Тапсырма . Жұппен жұмыс. «Сен маған, мен саған» әдісі. 2 Тапсырма . Топтық жұмыс. «Айналмалы постер» әдісі . І-топ. 23,25 және 23,125 ондық бөлшектерiн жай бөлшектер түрiнде жазыңдар. 3 тапсырма . Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі . Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: Метрмен: 2м20 см; 2м 6 см; 30см; 6 см Килогр-н : 5кг 2 50 гр; 2 кг6 5 гр; 650гр; Теңгемен : 10 тг6 0 тн; 17тг35тн; 67 тн. Дескриптор: Білім алушы - Шамалардың сан мәнін есептейді; - Ондық бөлшек түрінде жазады; Белсенді оқыту әдістері 0,3 3 0,0 7 0,30 4 0,18 6 0,02 2 0,93 4             Саралау әдістері Қарқын тәсілі (жылдам шығаратын) Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 1) 9 мм; 29 мм; 31 мм; 256 мм; 491 мм; 12 см 3 мм; 8 см 5 мм өлшемдi сантиметрмен жаз. Диалог және қолдау көрсету тәсілі - қандай қиындық туындады? - анықтаманы қайталап көрші? - менен қандай көмек қажет? Дереккөздер тәсілі https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/o ndyq-bolshekti-zhaj-bolshekke-ajnaldyru Бағалау критерийі - Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады ; - Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырады .Критериалды бағалауСабақтың мақсаты

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ