Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 1 мектеп-
лицейі 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу
түріне ауыстыру Донасова Гульжайна
Унербаевна
ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу,
топтық, жұптық жұмыс орындау арқылы үйрету
Тапсырма тәсілі
С деңгей тапсырмасы: (матем.қаблеті жоғ)
Жай бөлшектерді қысқартып ондық бөлшек
түрінде жаз:
Күтілетін нәтиже: Бөлшектерді ажырату арқылы, ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті
ондық бөлшекке айналдырады 1. «Сен маған, мен саған» әдісі
арқылы бірін-бірі бағалайды .
Жұппен жұмыс.
2. «Айналмалы постер» әдісі
дескриптор арқылы бағалайды .
Топтық жұмыс.
3. «Қарлы кесек» әдісі
дескриптор арқылы өзін-өзі
бағалайды . Жеке жұмыс.
4. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
рефлексия үшін. 1 Тапсырма . Жұппен жұмыс. «Сен
маған, мен саған» әдісі.
2 Тапсырма . Топтық жұмыс.
«Айналмалы постер» әдісі . І-топ.
23,25 және 23,125 ондық бөлшектерiн
жай бөлшектер түрiнде жазыңдар.
3 тапсырма . Жеке жұмыс. «Қарлы
кесек» әдісі . Шамалардың мәндерін
ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
Метрмен: 2м20 см; 2м 6 см; 30см; 6 см
Килогр-н : 5кг 2 50 гр; 2 кг6 5 гр; 650гр;
Теңгемен : 10 тг6 0 тн; 17тг35тн; 67 тн.
Дескриптор: Білім алушы
-
Шамалардың сан мәнін есептейді;
- Ондық бөлшек түрінде жазады; Белсенді оқыту әдістері
0,3
3 0,0
7 0,30
4 0,18
6 0,02
2 0,93
4
Саралау әдістері
Қарқын тәсілі
(жылдам шығаратын) Шамалардың
мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1) 9 мм; 29 мм; 31 мм; 256 мм; 491 мм; 12 см
3 мм; 8 см 5 мм өлшемдi сантиметрмен жаз.
Диалог және қолдау көрсету тәсілі
-
қандай қиындық туындады?
-
анықтаманы қайталап көрші?
-
менен қандай көмек қажет?
Дереккөздер тәсілі
https
://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/o
ndyq-bolshekti-zhaj-bolshekke-ajnaldyru Бағалау критерийі
- Жай бөлшектерді ондық бөлшекке
айналдырады ;
- Ондық бөлшектерді жай бөлшекке
айналдырады .Критериалды бағалауСабақтың мақсаты
1 слайд
№ 1 мектеп- лицейі 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру Донасова Гульжайна Унербаевна ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу, топтық, жұптық жұмыс орындау арқылы үйрету Тапсырма тәсілі С деңгей тапсырмасы: (матем.қаблеті жоғ) Жай бөлшектерді қысқартып ондық бөлшек түрінде жаз: Күтілетін нәтиже: Бөлшектерді ажырату арқылы, ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 1. «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды . Жұппен жұмыс. 2. «Айналмалы постер» әдісі дескриптор арқылы бағалайды . Топтық жұмыс. 3. «Қарлы кесек» әдісі дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды . Жеке жұмыс. 4. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі рефлексия үшін. 1 Тапсырма . Жұппен жұмыс. «Сен маған, мен саған» әдісі. 2 Тапсырма . Топтық жұмыс. «Айналмалы постер» әдісі . І-топ. 23,25 және 23,125 ондық бөлшектерiн жай бөлшектер түрiнде жазыңдар. 3 тапсырма . Жеке жұмыс. «Қарлы кесек» әдісі . Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: Метрмен: 2м20 см; 2м 6 см; 30см; 6 см Килогр-н : 5кг 2 50 гр; 2 кг6 5 гр; 650гр; Теңгемен : 10 тг6 0 тн; 17тг35тн; 67 тн. Дескриптор: Білім алушы - Шамалардың сан мәнін есептейді; - Ондық бөлшек түрінде жазады; Белсенді оқыту әдістері 0,3 3 0,0 7 0,30 4 0,18 6 0,02 2 0,93 4 Саралау әдістері Қарқын тәсілі (жылдам шығаратын) Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 1) 9 мм; 29 мм; 31 мм; 256 мм; 491 мм; 12 см 3 мм; 8 см 5 мм өлшемдi сантиметрмен жаз. Диалог және қолдау көрсету тәсілі - қандай қиындық туындады? - анықтаманы қайталап көрші? - менен қандай көмек қажет? Дереккөздер тәсілі https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/o ndyq-bolshekti-zhaj-bolshekke-ajnaldyru Бағалау критерийі - Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады ; - Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырады .Критериалды бағалауСабақтың мақсаты