1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы
Мұғалім: Жамалиева Айгуль Серикбаевна
Мектеп: Есіл ауданы
«Заградовка орта мектебі» КММ
Сынып: 7 (8 оқушы)
Пән: Қазақ тілі
SMART
Нақты: Факті мен көзқарасты ажыратады. Дискуссивті эссе жазады.
Өлшенетін: 40 минут ішінде мәтін тыңдайды, факті мен көзқарасты ажыратады, дискуссивті эссе жазады.
Қолжетімді: Бөлім: «Денсаулық – зор байлық»
Сабақтың тақырыбы : «Денсаулық және қоршаған орта»
Оқу мақсаттары:
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен
көзқарасты ажырата білу.
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген
мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу
(дискуссивті эссе).
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:
Тыңдалған мәтін бойынша факті мен көзқарасты ажырата алады; эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, дискуссивті эссе жаза алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Дискуссивті эссе не екенін айта алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Дискуссивті эссе жазу барысында өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Ширату жаттығуы
«Иә» немесе «Жоқ»
Жаттығу өткізу алдында
сұрақтарға «иә» немесе
«жоқ» жауап беру
керектігін ескерту.
Сыныптағы барлық
оқушылар қатысып, оқуға
және сабақ мақсатына
қолжеткізуге
ынталандырылады.
Жылдам және дұрыс
жауап бере отырып,
оқушылардың сабаққа
деген қызығушылықтары
артады. «Сұрақ – жауап»
Оқушылар талқылауға
арналған сұрақтарға
жауап береді. «Жұптас – ойлан –
пікірлес»
Топ ішінде оқушылар
жұпқа бөлініп,
ажыратқан факті мен
көзқарасты өзара
талқылайды. «Ажырату кестесі»
«Мен білемін»
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады.
Осы тапсырманы
орындау барсында
оқушылардың айтылым
дағдылары
қалыптасады. Сөйлеу
әрекеттері дамиды. Оқушылар өз
білімдерін көрсетеді.
Осы тапсырма арқылы
оқушылардың
танымдық қабілеттері
дамиды. Бұл тапсырманы
орындау кезінде
оқушылардың
тыңдалым және ойлау
дағдылары
қалыптасады.Факт Көзқарас
Оқушылар жұпта бір –
бірімен әңгімелесіп
және бір – бірінен
ақпарат алып, өз
ойларымен бөліседі.
Таңдалған әдістер оқушыларды сабақ үдерісіне тартуға бағытталған
3 слайд
Саралау әдістері
Сыныпта 8 оқушы: зерек – 2, орташа – 3, баяу – 3.
С
А
Б
А
Қ
М
А
Қ
С
А
Т
Т
А
Р
Ы Барлық оқушылар орындай
алады : Тыңдалған мәтін
бойынша факті мен көзқарасты
ажырата алады; эссе
құрылымы мен даму желісін
сақтап, дискуссивті эссе жаза
алады.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Дискуссивті эссе жазу
барысында өмірмен
байланыстырып, мысалдар
келтіре алады.Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Дискуссивті эссе
не екенін айта алады. Т
А
П
С
Ы
Р
М
А
Л
А
Р Берілген тақырып бойынша
дискуссивті эссе жазады. Мұғалімнің сұрағы:
- Дискуссивті эссе
дегеніміз не?Мұғалім мәтінді 3 рет оқиды,
оқушылар мұқият тыңдайды.
Тыңдау барысында «Ажырату
кестесі» әдісі арқылы
оқушылар факті мен
көзқарасты ажыратып, кестені
толтырып отырады. С
А
Р
А
Л
А
У
Ә
Д
І
С
Т
Е
Р
І Оқушылардың деңгейлері
мен қажеттіліктеріне
сәйкес мәтін өңделеді. К
Е
Р
І
Б
А
Й
Л
А
Н
Ы
СОқушыларға дискуссивті
эссе анықтамасы
Презентация Microsoft
PowerPoint арқылы тақтаға
шығарылады.
Сыныпта жоғары деңгейдегі
оқушылар болғандықтан,
эссе жұмысына өмірден
мысалдар келтіре отырып
жазуға бағыт – бағдар
беріледі.
4 слайд
Критериалды бағалау
оқу мақсаттарына сәйкес келеді
Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Қалыптастырушы
бағалау«Ойлан да айт» оқушылар
жұпта бір – бірін тексереді
және ауызша бағалайды.
Кездесетін қателіктерін
қалпына келтіруге
мүмкіндік береді. Бағалау критерийлер
мен дескрипторлар
оқушыларға
тапсырмаларды дұрыс
орындауға мүкіндік
береді.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар
Сабақты жоспарлау кезінде:
•
Оқу мақсатын дұрыс таңдау жіне
сәйкестіру.
•
Сабақ мақсатын оқу мақсатынан шығару.
•
Сабақ мақсаттарын SMART форматында
құруастыру.
•
Бағалау критерийлерін жазу.
•
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын
дайындау.
•
Және т.б. теория материалдарын білдім. Сабақты жоспарлауда
ықшамсабақтың ықпалы:
•
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша
сабақты құру барысында, бағалау
критерийден дескриптор құруды
үйрендім.
•
Тапсырмаларды дайындау барысында,
оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере
отырып, нақты саралауды үйрендім.
Сабақты жоспарлауда әріптестердің және
тренердің кері байланысы :
•
Әріптестер тарапынан: тапсырмаларға сай
белсенді оқыту әдіс – тәсілдерін қолдану.
•
Тренер тарапынан: қалыптастырушы
бағалау тапсырмасын оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай беру.Қорытындылар негізінде
болашаққа жоспар:
•
Осы курста Жаңартылған оқу
бағдарламасы бойынша алған теорияны
практикамен ұштастыру.
•
Белсенді оқу әдіс – тәсілдерін қолдану.
•
Кері байланыс беру.
•
Бәсекеге қабілетті және білімді
оқушылар тәрбиелеу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз