1 слайд
М е й ір ім д і ж ү р е к п е н ,
А қ п е й іл д і т іл е к п е н ,
А м а н д а с ы п а л а й ы қ ,
Б ір ж а д ы р а п қ а л а й ы қ !
2 слайд
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
4 слайд
Өткенді қайталау
Үстеу – қимыл мен іс-әрекеттің
мезгілін, мекенін, сынын, себебін,
амалын білдіретін сөз табы.
Мағынасына қарай үстеу 7 түрге
бөлінеді.
5 слайд
МЕЗГІЛ МЕКЕН
ҮСТЕУ
МӨЛШЕР
СЫН – ҚИМЫЛ СЕБЕП – САЛДАР МАҚСАТ КҮШЕЙТКІШ
6 слайд
«Сандарды ретімен орналыстыр»
2 8 1 5 7 6 9 3 10 4
Ө Л К Е І Л Е Ш Р П2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 11
Ө І К Е Д Н Л Ш Е П Р
16 14 11 13 15 12
Ы А Т Р Л У
22 17 19 20 18 21 23
І Т С І Ү Н К
7 слайд
Қаңтардың жиырма екісі
Сынып жұмысы
«Көшпенділер туралы түсінік»
Үстеу
8 слайд
Сабақтың мақсаты
-
Тақырыпқа қатысты нақты айтылған
шағын хабарламаларды қолдану арқылы
көшпенділер туралы түсінік алады;
-
Жаңа сөздермен танысады, қолдана алады;
-
Үстеу түрлері туралы білімдерін кеңейтеді;
-
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз
бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді;
-
Жаттығулар арқылы білімдерін жазба,
ауызша жұмыстарда қолдана алады.
9 слайд
Сөздік
Бабаларымыз – предки
Көшпенділер – кочевники
Қолға үйретілген – одомашнены
Ер-тұрман – седло
Садақ – лук
Қылыш – сабля
Сарбаз – всадник
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар .
Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік
Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены)
___________________________ . Ат үстінде
жүргенде (кочевники) ________________ биік
(седло) ___________ мен үзіңгіні ойлап тапты.
(Предки) ___________________ шапқан аттың
үстінен (лук) ____________ тартуды барынша
жетілдірді.
13 слайд
Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар.
Жылқы тұңғыш рет еліміздің
солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында
(одомашнены) қолға үйретілген . Ат үстінде
жүргенде (кочевники) көшпенділер биік
(седло) ер – тұрман мен үзіңгіні ойлап
тапты. (Предки) бабаларымыз шапқан
аттың үстінен (лук) садақ тартуды барынша
жетілдірді.
14 слайд
Ж К О Р Н С А Д А Қ
Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А
А Ш Ғ С А Р Б А З Е
Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю
Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б
А Н Ғ П Р Е К У О А
Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б
О І Ш И М А Н З Е А
Б Л В П К А Ғ А Л Л
В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А
Р Р Л Б Р И Н Н Н Р
А К Қ А У И Н Н Н Ы
К С И Р Ы Ы Е Ш К М
Ф И В О П К И Н Н Ы
Т Ұ Р М А Н К И Н З
15 слайд
Ж К О Р Н С А Д А Қ
Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А
А Ш Ғ С А Р Б А З Е
Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю
Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б
А Н Ғ П Р Е К У О А
Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б
О І Ш И М А Н З Е А
Б Л В П К А Ғ А Л Л
В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А
Р Р Л Б Р И Н Н Н Р
А К Қ А У И Н Н Н Ы
К С И Р Ы Ы Е Ш К М
Ф И В О П К И Н Н Ы
Т Ұ Р М А Н К И Н З
16 слайд
Семантикалық карта
СӨЗДЕР Мезгіл
үстеуі Мекен
үстеуі Сын –
қимыл
үстеуі Мөлшер
үстеуі Күшейткіш
үстеуі Мақсат
үстеуі Себеп-
салдар
үстеуі
Өте
Босқа
Артқа
Жылдам
Әдейі
Бүгін
Сонша
17 слайд
Семантикалық карта
СӨЗДЕР Мезгіл
үстеуі Мекен
үстеуі Сын –
қимыл
үстеуі Мөлшер
үстеуі Күшейткіш
үстеуі Мақсат
үстеуі Себеп-
салдар
үстеуі
Өте
Босқа
Артқа
Жылдам
Әдейі
Бүгін
Сонша
18 слайд
Кері байланыс
«Сұрақ – жауап»
1. Жылқының қолға үйретілген мекені.
2. Ат үстінде жүргенде көшпенділер ыңғайлы
болу үшін бабаларымыз не ойлап тапты?
3. Ат үстінде жүргенде көшпенділер тағы
нені ойлап тапты?
4. Сарбаз бен оның мінген атын қорғауға
арналған сауытты кімдер жасаған?
19 слайд
Сабақтың мақсаты
-
Тақырыпқа қатысты нақты айтылған
шағын хабарламаларды қолдану
арқылы көшпенділер туралы түсінік
алды;
-
Жаңа сөздермен танысты, қолдана
алды;
-
Үстеу түрлері туралы білімдерін
кеңейтті;
-
Топтық жұмысты бірлесе орындады.
Өз бетінше жұмыс жасады. Сұраққа
жауап берді;
-
Жаттығулар арқылы білімдерін жазба,
ауызша жұмыстарда қолдана алды.
20 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Не білдім? Не қызықты болды? Қандай қиындықтар
кездесті?
21 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ
«Жылқы» сөзіне синквейн құрастыру
22 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз