Материалдар / Презентация

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне үлгі ретінде керек болады. Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша сабақты құру барысында белсенді оқу әдіс – тәсілдерін қолдану, тапсырмаларды дайындау барысында, оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере отырып, саралауды көрсету үшін әріптестеріме сабақ жоспарын ұсынамын. Сабақта қолданған тиімді жолдарын көрсету, тәжірибемен алмасу және тарату мақсатында.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
11 Қырқүйек 2019
566
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М е й ір ім д і ж ү р е к п е н , А қ п е й іл д і т іл е к п е н , А м а н д а с ы п а л а й ы қ , Б ір ж а д ы р а п қ

1 слайд
М е й ір ім д і ж ү р е к п е н , А қ п е й іл д і т іл е к п е н , А м а н д а с ы п а л а й ы қ , Б ір ж а д ы р а п қ а л а й ы қ !

1 слайд

М е й ір ім д і ж ү р е к п е н , А қ п е й іл д і т іл е к п е н , А м а н д а с ы п а л а й ы қ , Б ір ж а д ы р а п қ а л а й ы қ !

2 слайд

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Өткенді қайталау Үстеу – қимыл мен іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сынын, себебін, амалын білдіретін сөз табы. Мағынасы

4 слайд
Өткенді қайталау Үстеу – қимыл мен іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сынын, себебін, амалын білдіретін сөз табы. Мағынасына қарай үстеу 7 түрге бөлінеді.

4 слайд

Өткенді қайталау Үстеу – қимыл мен іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сынын, себебін, амалын білдіретін сөз табы. Мағынасына қарай үстеу 7 түрге бөлінеді.

МЕЗГІЛ МЕКЕН ҮСТЕУ МӨЛШЕР СЫН – ҚИМЫЛ СЕБЕП – САЛДАР МАҚСАТ КҮШЕЙТКІШ

5 слайд
МЕЗГІЛ МЕКЕН ҮСТЕУ МӨЛШЕР СЫН – ҚИМЫЛ СЕБЕП – САЛДАР МАҚСАТ КҮШЕЙТКІШ

5 слайд

МЕЗГІЛ МЕКЕН ҮСТЕУ МӨЛШЕР СЫН – ҚИМЫЛ СЕБЕП – САЛДАР МАҚСАТ КҮШЕЙТКІШ

«Сандарды ретімен орналыстыр» 2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 Ө Л К Е І Л Е Ш Р П2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 11 Ө І К Е Д Н Л Ш Е П Р 16 14 11 13

6 слайд
«Сандарды ретімен орналыстыр»  2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 Ө Л К Е І Л Е Ш Р П2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 11 Ө І К Е Д Н Л Ш Е П Р 16 14 11 13 15 12 Ы А Т Р Л У 22 17 19 20 18 21 23 І Т С І Ү Н К

6 слайд

«Сандарды ретімен орналыстыр»  2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 Ө Л К Е І Л Е Ш Р П2 8 1 5 7 6 9 3 10 4 11 Ө І К Е Д Н Л Ш Е П Р 16 14 11 13 15 12 Ы А Т Р Л У 22 17 19 20 18 21 23 І Т С І Ү Н К

Қаңтардың жиырма екісі Сынып жұмысы «Көшпенділер туралы түсінік» Үстеу

7 слайд
Қаңтардың жиырма екісі Сынып жұмысы «Көшпенділер туралы түсінік» Үстеу

7 слайд

Қаңтардың жиырма екісі Сынып жұмысы «Көшпенділер туралы түсінік» Үстеу

Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік алад

8 слайд
Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік алады; - Жаңа сөздермен танысады, қолдана алады; - Үстеу түрлері туралы білімдерін кеңейтеді; - Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді; - Жаттығулар арқылы білімдерін жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады.

8 слайд

Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік алады; - Жаңа сөздермен танысады, қолдана алады; - Үстеу түрлері туралы білімдерін кеңейтеді; - Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді; - Жаттығулар арқылы білімдерін жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады.

Сөздік Бабаларымыз – предки Көшпенділер – кочевники Қолға үйретілген – одомашнены Ер-тұрман – седло Садақ – лук Қылыш – сабля С

9 слайд
Сөздік Бабаларымыз – предки Көшпенділер – кочевники Қолға үйретілген – одомашнены Ер-тұрман – седло Садақ – лук Қылыш – сабля Сарбаз – всадник

9 слайд

Сөздік Бабаларымыз – предки Көшпенділер – кочевники Қолға үйретілген – одомашнены Ер-тұрман – седло Садақ – лук Қылыш – сабля Сарбаз – всадник

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар . Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (о

12 слайд
Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар . Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены) ___________________________ . Ат үстінде жүргенде (кочевники) ________________ биік (седло) ___________ мен үзіңгіні ойлап тапты. (Предки) ___________________ шапқан аттың үстінен (лук) ____________ тартуды барынша жетілдірді.

12 слайд

Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар . Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены) ___________________________ . Ат үстінде жүргенде (кочевники) ________________ биік (седло) ___________ мен үзіңгіні ойлап тапты. (Предки) ___________________ шапқан аттың үстінен (лук) ____________ тартуды барынша жетілдірді.

Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар. Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (од

13 слайд
Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар. Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены) қолға үйретілген . Ат үстінде жүргенде (кочевники) көшпенділер биік (седло) ер – тұрман мен үзіңгіні ойлап тапты. (Предки) бабаларымыз шапқан аттың үстінен (лук) садақ тартуды барынша жетілдірді.

13 слайд

Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аудар. Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены) қолға үйретілген . Ат үстінде жүргенде (кочевники) көшпенділер биік (седло) ер – тұрман мен үзіңгіні ойлап тапты. (Предки) бабаларымыз шапқан аттың үстінен (лук) садақ тартуды барынша жетілдірді.

Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С

14 слайд
Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б О І Ш И М А Н З Е А Б Л В П К А Ғ А Л Л В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А Р Р Л Б Р И Н Н Н Р А К Қ А У И Н Н Н Ы К С И Р Ы Ы Е Ш К М Ф И В О П К И Н Н Ы Т Ұ Р М А Н К И Н З

14 слайд

Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б О І Ш И М А Н З Е А Б Л В П К А Ғ А Л Л В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А Р Р Л Б Р И Н Н Н Р А К Қ А У И Н Н Н Ы К С И Р Ы Ы Е Ш К М Ф И В О П К И Н Н Ы Т Ұ Р М А Н К И Н З

Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С

15 слайд
Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б О І Ш И М А Н З Е А Б Л В П К А Ғ А Л Л В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А Р Р Л Б Р И Н Н Н Р А К Қ А У И Н Н Н Ы К С И Р Ы Ы Е Ш К М Ф И В О П К И Н Н Ы Т Ұ Р М А Н К И Н З

15 слайд

Ж К О Р Н С А Д А Қ Р Ө Ы С Ы А Ғ А Ғ А А Ш Ғ С А Р Б А З Е Р П Ы С Ы Ү Р Ы А Ю Р Е Ы С Ы Ү Р Ы К Б А Н Ғ П Р Е К У О А Р Д Ы С Ы Ү Р Ы С Б О І Ш И М А Н З Е А Б Л В П К А Ғ А Л Л В Е О Қ Ы Л Ы Ш Қ А Р Р Л Б Р И Н Н Н Р А К Қ А У И Н Н Н Ы К С И Р Ы Ы Е Ш К М Ф И В О П К И Н Н Ы Т Ұ Р М А Н К И Н З

Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Се

16 слайд
Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Себеп- салдар үстеуі Өте               Босқа               Артқа               Жылдам               Әдейі               Бүгін               Сонша              

16 слайд

Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Себеп- салдар үстеуі Өте               Босқа               Артқа               Жылдам               Әдейі               Бүгін               Сонша              

Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Се

17 слайд
Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Себеп- салдар үстеуі Өте               Босқа               Артқа               Жылдам               Әдейі               Бүгін               Сонша              

17 слайд

Семантикалық карта СӨЗДЕР Мезгіл үстеуі Мекен үстеуі Сын – қимыл үстеуі Мөлшер үстеуі Күшейткіш үстеуі Мақсат үстеуі Себеп- салдар үстеуі Өте               Босқа               Артқа               Жылдам               Әдейі               Бүгін               Сонша              

Кері байланыс «Сұрақ – жауап» 1. Жылқының қолға үйретілген мекені. 2. Ат үстінде жүргенде көшпенділер ыңғайлы болу үшін бабалар

18 слайд
Кері байланыс «Сұрақ – жауап» 1. Жылқының қолға үйретілген мекені. 2. Ат үстінде жүргенде көшпенділер ыңғайлы болу үшін бабаларымыз не ойлап тапты? 3. Ат үстінде жүргенде көшпенділер тағы нені ойлап тапты? 4. Сарбаз бен оның мінген атын қорғауға арналған сауытты кімдер жасаған?

18 слайд

Кері байланыс «Сұрақ – жауап» 1. Жылқының қолға үйретілген мекені. 2. Ат үстінде жүргенде көшпенділер ыңғайлы болу үшін бабаларымыз не ойлап тапты? 3. Ат үстінде жүргенде көшпенділер тағы нені ойлап тапты? 4. Сарбаз бен оның мінген атын қорғауға арналған сауытты кімдер жасаған?

Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік

19 слайд
Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік алды; - Жаңа сөздермен танысты, қолдана алды; - Үстеу түрлері туралы білімдерін кеңейтті; - Топтық жұмысты бірлесе орындады. Өз бетінше жұмыс жасады. Сұраққа жауап берді; - Жаттығулар арқылы білімдерін жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алды.

19 слайд

Сабақтың мақсаты - Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпенділер туралы түсінік алды; - Жаңа сөздермен танысты, қолдана алды; - Үстеу түрлері туралы білімдерін кеңейтті; - Топтық жұмысты бірлесе орындады. Өз бетінше жұмыс жасады. Сұраққа жауап берді; - Жаттығулар арқылы білімдерін жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алды.

РЕФЛЕКСИЯ Не білдім? Не қызықты болды? Қандай қиындықтар кездесті?

20 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Не білдім? Не қызықты болды? Қандай қиындықтар кездесті?      

20 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Не білдім? Не қызықты болды? Қандай қиындықтар кездесті?      

ҮЙ ЖҰМЫСЫ «Жылқы» сөзіне синквейн құрастыру

21 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ «Жылқы» сөзіне синквейн құрастыру

21 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫ «Жылқы» сөзіне синквейн құрастыру

22 слайд

22 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі