ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: 2 сабақ: “Батыр Баян” поэмасы
1 слайд
Тақырыбы: 2 сабақ: “Батыр Баян” поэмасы
2 слайд
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай
алады: Көркем
шығармадағы кейіпкер
бейнесін ашып, үзінділерді
жатқа айтады. Оқушылардың көбісі
мынаны орындай
алады: Көркем
шығармадағы кейікер
бейнесін аша отырып,
шынайы өмірден
мысалдар
келтіріп,үзінділерді жатқа
айтады. Оқушылардың
кейбіреуі мынаны
орындай алады : Көркем
шығармадағы кейіпкер
бейнесіне нақты дәлел
келтіре отырып, жатқа
айтадыСабақ мақсаты7Т/Ж 4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,
үзінділерді жатқа айту.Сабақ негізделген
оқу мақсаттары
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін табады;
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады;
Көркем шығарма үзіндісін жатқа оқидыБағалау критерийлері
2 слайд
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Көркем шығармадағы кейікер бейнесін аша отырып, шынайы өмірден мысалдар келтіріп,үзінділерді жатқа айтады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесіне нақты дәлел келтіре отырып, жатқа айтадыСабақ мақсаты7Т/Ж 4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.Сабақ негізделген оқу мақсаттары Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін табады; Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; Көркем шығарма үзіндісін жатқа оқидыБағалау критерийлері
3 слайд
Құндылықтарға баулу: Елінің тағдыры үшін жауапкершілік
сезімі бар қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу.
Отансүйгіштікке, елжандылыққа, бауырмалдыққа баулу
Пәнаралық байланыс:Тарих, өзін-өзі тану
Тақырып бойынша алдыңғы оқу: Автордың өмірбаянын,
көркем шығарманың мазмұны мен идеясын біледі.
3 слайд
Құндылықтарға баулу: Елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу. Отансүйгіштікке, елжандылыққа, бауырмалдыққа баулу Пәнаралық байланыс:Тарих, өзін-өзі тану Тақырып бойынша алдыңғы оқу: Автордың өмірбаянын, көркем шығарманың мазмұны мен идеясын біледі.
4 слайд
Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында
«Ыстық алақан» әдісін қолдандым.
С Ой түрткі
Т ЫҢДАЛЫМ. 1-тапсырма.
Мәтінді тыңдап негізгі ақпараттарды
қосымша ақпараттардан ажыратып түсінеді.
4 слайд
Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Ыстық алақан» әдісін қолдандым. С Ой түрткі Т ЫҢДАЛЫМ. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдап негізгі ақпараттарды қосымша ақпараттардан ажыратып түсінеді.
5 слайд
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды
Негізгі ақпарат пен
қосымша
ақпаратты ажыратадыАЙТЫЛЫМ
С2-тапсырма
Топпен жұмыс. «Балық қаңқасы» әдісі
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер?
Көне түркі жазба ескерткіштері қай ғасырды қамтиды?
«Балық қаңқасына» салу
Көне түркі жазуы қандай жазу және бүгінгі жазумен
салыстыр? «Венн диаграммасына» салу
Көне түркі жазба ескерткіштері қай аймақтардан
табылған, біздің елде барма? Топтастыру
ОҚЫЛЫМ. 5-тапсырма.
С «Тізбектей оқыту әдісі» арқылы мәтінді
оқытып негізгі және қосымша ақпаратты ажырату.
(дайындап әкелген мәтінді 3 топқа бөліп беру)
Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Дескриптор:
1. Оқушылар берілген
тапсырманы түсінеді
2. Өз ойларын нақты жеткізеді
3.Ой бөліседі, өз дәлелдерін
келтіре алады.
АЙТЫЛЫМ
Саралау тапсырмасы. (қабілетті оқушылар үшін)
Көне түркі жазуы таңбасымен жазылған
топтамадағы сөзді оқы.
Руна жазуы таңбасын қолданып тақтағы үш сөз жаз.
Араб жазуы таңбасымен өз тегіңмен атыңды жаз. ҚБ “Борт журналы”
Мақтап , мадақтап
отыру Берілген
тақырып
бойынша маған
не белгілі? Мен
не білемін? Мәтіннен
қандай
жаңалық
туралы
білдім?
5 слайд
Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды Негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты ажыратадыАЙТЫЛЫМ С2-тапсырма Топпен жұмыс. «Балық қаңқасы» әдісі Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер? Көне түркі жазба ескерткіштері қай ғасырды қамтиды? «Балық қаңқасына» салу Көне түркі жазуы қандай жазу және бүгінгі жазумен салыстыр? «Венн диаграммасына» салу Көне түркі жазба ескерткіштері қай аймақтардан табылған, біздің елде барма? Топтастыру ОҚЫЛЫМ. 5-тапсырма. С «Тізбектей оқыту әдісі» арқылы мәтінді оқытып негізгі және қосымша ақпаратты ажырату. (дайындап әкелген мәтінді 3 топқа бөліп беру) Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Дескриптор: 1. Оқушылар берілген тапсырманы түсінеді 2. Өз ойларын нақты жеткізеді 3.Ой бөліседі, өз дәлелдерін келтіре алады. АЙТЫЛЫМ Саралау тапсырмасы. (қабілетті оқушылар үшін) Көне түркі жазуы таңбасымен жазылған топтамадағы сөзді оқы. Руна жазуы таңбасын қолданып тақтағы үш сөз жаз. Араб жазуы таңбасымен өз тегіңмен атыңды жаз. ҚБ “Борт журналы” Мақтап , мадақтап отыру Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?
6 слайд
«Көшпелі микрафон» әдіс арқылы
Көне түркі жазуы дегенді қалай түсінесің?
Орхон Енисей әліпбиінде неше әріп бар?
Көне түркі тілі қандай дыбыс жүйесін белгілейді? т.б----*
Екі жұлдыз = екі ұнаған
нәрсе (жұмыс туралы );
Бір т ілек –жақсартуды
қажет ететін нәрсе.
6 слайд
«Көшпелі микрафон» әдіс арқылы Көне түркі жазуы дегенді қалай түсінесің? Орхон Енисей әліпбиінде неше әріп бар? Көне түркі тілі қандай дыбыс жүйесін белгілейді? т.б----* Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы ); Бір т ілек –жақсартуды қажет ететін нәрсе.
7 слайд
Оқушы білімін өзара
ҚБ «Борт журналы»
тәсілі арқылы өзін -өзі
бағалау, «Бас бармақ»
арқылы бағалау мақтап
мадақтап,оқушы
білімін дискриптор
тапсырмалары мен
“Екі жұлдыз,бір тілек”,
сияқты кері
байланыстар арқылы
бағалаймын. Сыныптағы қабілетті
оқушыларға
Көне
жазуыларының
таңбаларын жазбаша
түрде қолдану
дағдыларын
машықтандыру
мақсатында, Көне түркі
жазуы таңбасымен
жазылған топтамадағы
сөздерді оқу.
Руна жазуы таңбасын
қолданып тақтағы үш
сөз жазу.
Араб жазуы таңбасымен
өз тегі мен атын жазу
тапсырмаларын
ұсынамын . Сабақта тарих (тасқа
қашалып жазылған
Орхон, Енисей жазуы
туралы тыңдайды),
әдебиет (Көне түркі
жазуы мәтінімен
танысады, оқиды,
талдайды) пәндерімен
байланыста болып, АКТ
(аудио жазба) тіл туралы
құндылықтарды (көне
жазбалар туралы негізгі
және қосымша
ақпараттарды)
ажыратты.Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларғатапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
7 слайд
Оқушы білімін өзара ҚБ «Борт журналы» тәсілі арқылы өзін -өзі бағалау, «Бас бармақ» арқылы бағалау мақтап мадақтап,оқушы білімін дискриптор тапсырмалары мен “Екі жұлдыз,бір тілек”, сияқты кері байланыстар арқылы бағалаймын. Сыныптағы қабілетті оқушыларға Көне жазуыларының таңбаларын жазбаша түрде қолдану дағдыларын машықтандыру мақсатында, Көне түркі жазуы таңбасымен жазылған топтамадағы сөздерді оқу. Руна жазуы таңбасын қолданып тақтағы үш сөз жазу. Араб жазуы таңбасымен өз тегі мен атын жазу тапсырмаларын ұсынамын . Сабақта тарих (тасқа қашалып жазылған Орхон, Енисей жазуы туралы тыңдайды), әдебиет (Көне түркі жазуы мәтінімен танысады, оқиды, талдайды) пәндерімен байланыста болып, АКТ (аудио жазба) тіл туралы құндылықтарды (көне жазбалар туралы негізгі және қосымша ақпараттарды) ажыратты.Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларғатапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
8 слайд
Өзара топта ықшам
сабағымызды
талдағанда оқушы
мен бақылаушы
пікірлерін тыңдай
отырып, сабақ
мақсатымда
қолданатын белсенді
оқу әдістерін тиімді
пайдалануға,
уақытты
мөлшерлеуде
қайшылықтың бар
екенін түсіндім.Сабаққа негізделген оқу
мақсаттарынан, сабақ
мақсаты шығатынын,
оқу мақсатынан бағалау
критерий шығатынын
түсіндім. Өз пәнім
бойынша оқу
бағдарламасын түсіндім,
сабақты жоспарлауда
қолданатын әдіс-
тәсілдерді білдім, Ықшам сабақ
жоспарлаудағы
тәжірибемде ой
түйгенім – сабақты
жоспарлауда белсенді
оқу әдістерін
қолдануда терең
ойлану . Ықшам сабақта не
үйрендім? Ықшам сабақты
жоспарлауға
ықпалы туралы
қорытындылау Сабақты жоспарлауда
әріптестердің және
тринердің кері байланысы
қолданлған жоспарлау
дәрежесін дамыту
жоспарланады
8 слайд
Өзара топта ықшам сабағымызды талдағанда оқушы мен бақылаушы пікірлерін тыңдай отырып, сабақ мақсатымда қолданатын белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалануға, уақытты мөлшерлеуде қайшылықтың бар екенін түсіндім.Сабаққа негізделген оқу мақсаттарынан, сабақ мақсаты шығатынын, оқу мақсатынан бағалау критерий шығатынын түсіндім. Өз пәнім бойынша оқу бағдарламасын түсіндім, сабақты жоспарлауда қолданатын әдіс- тәсілдерді білдім, Ықшам сабақ жоспарлаудағы тәжірибемде ой түйгенім – сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдістерін қолдануда терең ойлану . Ықшам сабақта не үйрендім? Ықшам сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылау Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тринердің кері байланысы қолданлған жоспарлау дәрежесін дамыту жоспарланады
9 слайд
9 слайд