презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет?
2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы
қандай?
3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында
қандай қасиеттерді дамытуға болады?
4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану
кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту
1 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту
2 слайд
Диплогтік оқыту
( Мерсердің зерттеуіне сәйкес)
Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік
әңгіме
2 слайд
Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме
3 слайд
Әңгіме - дебат барысында:
1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және
әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;
2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған
талпыныс жасалады;
3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ,
олай емес» деген бағытта жүзеге асады;
4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке
бағытталған.
3 слайд
Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.
4 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар:
1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы
механикалық түрде келісе беруі;
2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған
қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын
идеяларды төзімділікпен тыңдауы;
3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі
мұқият бағалана бермейді.
4 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.
5 слайд
•
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:
1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;
2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;
3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;
4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;
5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).
5 слайд
• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).
6 слайд
•
Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі
әңгіме түрлерінен құралады.
Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну
мен білім беруге қол жеткізу
аясындағы табысты талқылауларда
әңгімелесудің зерттеушілік түрі
басымдыққа ие болады.
6 слайд
• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.
7 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс
Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу
Регламент 3 минут
7 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут
8 слайд
•
Критериалды бағалау – оқушының оқу
нәтижелерін білім беру мақсаттарымен
мазмұнына сәйкес келетің білім беру
үдерісіне қатысушылардың барлығына
алдын ала таныс, ұжым талқысынан
өткен, нақты анықталған өлшемдер.
8 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.
9 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына
сәйкес критерийге жету деңгейі.
( жұмыстың орындалу сапасы)
9 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)
10 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай
Денесінің
негізі
бөліктері Денесі үш бөліктен
тұрады
төрт қанаты
симметриялы
мұрты
көзі
тұмсығы Толық сай келеді -4
Жартылай сай келеді- 2
Сай келмейді -0 4
Түстер
гаммасы Денесі ,4 қанаты
Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай
1-2 түс қолданса -2 3
Көлемі,
орналасуы Қағазды толық
пайдалануы Толық бетке салса- 3
Жартылай бетке салса -2
Үштен бір бөлік бетке
салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру
10 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру
11 слайд
+ - қызықты ?
Кері байланыс
11 слайд
+ - қызықты ? Кері байланыс