презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды
қару – кері байланыс”
•
Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды.
•
Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар
бағаламайды және назарына алмайды.
•
Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты
құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін
жақсарту үшін қолданады.
•
Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс
анағұрлым тиімдірек.
•
Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге
беріледі.
1 слайд
“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс” • Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды. • Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар бағаламайды және назарына алмайды. • Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін жақсарту үшін қолданады. • Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс анағұрлым тиімдірек. • Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге беріледі.
2 слайд
Кері байланыс :
•
Оқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне,
оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін
нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу.
•
Мұғалім үшін –оқытудағы жіберген олқылықтарын
сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа
әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және
сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін
ақпараттарды жинау
2 слайд
Кері байланыс : • Оқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу. • Мұғалім үшін –оқытудағы жіберген олқылықтарын сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін ақпараттарды жинау
3 слайд
Кері байланыс құралдары
•
Жазбаша пікір
•
Қадағалау, бақылау
•
Лездік сұрақтар
•
Жалпылама сұрақтар
•
Сұрақтар
•
Кері байланыс күнделігі
•
Өзін - өзі бақылау дәптері
3 слайд
Кері байланыс құралдары • Жазбаша пікір • Қадағалау, бақылау • Лездік сұрақтар • Жалпылама сұрақтар • Сұрақтар • Кері байланыс күнделігі • Өзін - өзі бақылау дәптері
4 слайд
Жазбаша кері байланыс
түрлері
•
Эссе
•
Екі жұлдыз, бір тілек
•
Синквейн жазу
•
Аяқталмаған сөйлемдер:
Мен бүгін білдім....
Мен бүгін сезіндім..
Мен келесі сабақта білгім келеді...
Мен қиналдым......
4 слайд
Жазбаша кері байланыс түрлері • Эссе • Екі жұлдыз, бір тілек • Синквейн жазу • Аяқталмаған сөйлемдер: Мен бүгін білдім.... Мен бүгін сезіндім.. Мен келесі сабақта білгім келеді... Мен қиналдым......
5 слайд
Құралдармен кері байланыс
Алты қалпақ Эмоция мишеніБілім ағашы
Бағдаршам
5 слайд
Құралдармен кері байланыс Алты қалпақ Эмоция мишеніБілім ағашы Бағдаршам
6 слайд
Көмектесіңізші маған...
•
Көмектесіңізші маған !- бұл мұғалім үстелінде
түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл
дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын
қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген
түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-
кеңес пен көмек алады. Мысалы: “ Өтінемін,бүгін
менің ереже жаттамағанымды ата-анама
айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан ” .
“ Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін
көмектесіңізші.Алтынай . ”
6 слайд
Көмектесіңізші маған... • Көмектесіңізші маған !- бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл- кеңес пен көмек алады. Мысалы: “ Өтінемін,бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан ” . “ Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші.Алтынай . ”
7 слайд
Talk Partners
«сұхбаттасатын жұп»
Жұбыңызбен:
•
3 үйренген нәрсе;
•
Не оңай болды?
•
Не қиын болды?
•
Тағы да не нәрсе
туралы білгіңіз
келетіні жайлы
әңгімелесіңіз Back to AFL Tools
7 слайд
Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: • 3 үйренген нәрсе; • Не оңай болды? • Не қиын болды? • Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools
8 слайд
2 stars and a wish
«2 жұлдыз, бір тілек»
Екі жұлдыз= екі
ұнаған нәрсе
(жұмыс туралы);
Тілек – жақсартуды
қажет ететін нәрсе . Back to AFL Tools
8 слайд
2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе . Back to AFL Tools
9 слайд
Traffic Lights «Бағдаршам»
Түсінгенін білу үшін
қолданыңыз.
Мысалы:
•
Қызыл түс – түсінген
жоқпын;
•
Сары түс – әлі де практика
қажет/сұрақтар бар;
•
Жасыл түс – барлығы
түсінікті. Back to AFL Tools
9 слайд
Traffic Lights «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: • Қызыл түс – түсінген жоқпын; • Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; • Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools
10 слайд
Smiley Faces -Жымиыс
Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті
Түсінген жоқпын Back to AFL Tools
10 слайд
Smiley Faces -Жымиыс Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсінген жоқпын Back to AFL Tools
11 слайд
НЕГЕ?
Қорытынды
жасауға
Сұрақ
қоюда Дәлелдеу
де Педагог қиналады....
РЕФЛЕКСИЯ
11 слайд
НЕГЕ? Қорытынды жасауға Сұрақ қоюда Дәлелдеу де Педагог қиналады.... РЕФЛЕКСИЯ
12 слайд
Рефлексия
•
Бұл адамның өзіне басқа көзбен
қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған
жұмыстарын саралау, талдау,
қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге
бет бұру және өзінің дамуын талдап,
саралап, болашақ жұмысын болжай
алатын қабілеті.
12 слайд
Рефлексия • Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге бет бұру және өзінің дамуын талдап, саралап, болашақ жұмысын болжай алатын қабілеті.
13 слайд
•
Рефлексия адамның іс –
әрекеттеріндегі кері байланыстың
механизмі ретінде әлдебір нәтиже
емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл
ішкі өзгерістермен, ойлаудың
таптаурынын сезінуімен және қайта
түсінуімен байланысты үдеріс.
13 слайд
• Рефлексия адамның іс – әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл ішкі өзгерістермен, ойлаудың таптаурынын сезінуімен және қайта түсінуімен байланысты үдеріс.
14 слайд
Қысқаша теория..
Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда
берген.
«Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін
түсіну, олар туралы ойлану барысында
өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы
толық және анық есеп беруі немесе өзі
әрекет барысында басшылыққа алған
ережелер мен кестелерді мойындауы не
жоққа шығаруы»
14 слайд
Қысқаша теория.. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»
15 слайд
Рефлексия не береді?
Өзінің
жұмысын
бағалау Қорытынды
жасауға
Болжам
жасауға Сезімдерін
нақтылауға Жетістігін
белгілеуге
Педагог
кеПедагог
ке Оқушы
ларғаОқушы
ларғаЖұмысты
жетілдіруге
Жалпылау,
шолу
15 слайд
Рефлексия не береді? Өзінің жұмысын бағалау Қорытынды жасауға Болжам жасауға Сезімдерін нақтылауға Жетістігін белгілеуге Педагог кеПедагог ке Оқушы ларғаОқушы ларғаЖұмысты жетілдіруге Жалпылау, шолу
16 слайд
Рефлексияның қызметі
Білім
деңгейін
аңықтай
ды Сезімдерді
аңықтайды Түзетеді,
нақтылай
ды Ынталан
дырадыОйланды
радыҚорытын
дылайды Болжам
жасауға
бағыттай
ды
16 слайд
Рефлексияның қызметі Білім деңгейін аңықтай ды Сезімдерді аңықтайды Түзетеді, нақтылай ды Ынталан дырадыОйланды радыҚорытын дылайды Болжам жасауға бағыттай ды
17 слайд
17 «Инсерт»
Стратегиясы
Белгіл
ер Негізгі сөздер
+
–
? Б
Не
білеміз? НБК
Не
білгіміз
келеді? БК
не
білдік ?Білемін-білгім келеді- білдім
17 слайд
17 «Инсерт» Стратегиясы Белгіл ер Негізгі сөздер + – ? Б Не білеміз? НБК Не білгіміз келеді? БК не білдік ?Білемін-білгім келеді- білдім
18 слайд
Сауалнама
Мен сабақта …..
жұмыс
жасадым белсенді /
белсенділігім төмен
Мен сабақ
барысындағы
жұмысыммен.. қанағттанамын /
қанағатсыздықтамын
Сабақ менің
ойымша…. қызықты /қызықсыз
Сабақ бойы
мен….. шаршадым /
шаршамадым
Менің көңіл
күйім жоғары /төмен
Ұй тапсырмасы түсінікті / түсініксіз
қажет / қажетсіз
жеңіл / ауыр өйткені
сондықтан
бірақ
сонда
сондықтан
Онымен қоса
18 слайд
Сауалнама Мен сабақта ….. жұмыс жасадым белсенді / белсенділігім төмен Мен сабақ барысындағы жұмысыммен.. қанағттанамын / қанағатсыздықтамын Сабақ менің ойымша…. қызықты /қызықсыз Сабақ бойы мен….. шаршадым / шаршамадым Менің көңіл күйім жоғары /төмен Ұй тапсырмасы түсінікті / түсініксіз қажет / қажетсіз жеңіл / ауыр өйткені сондықтан бірақ сонда сондықтан Онымен қоса
19 слайд
Блоб ағашы
19 слайд
Блоб ағашы
20 слайд
Бас
бармақ-«Бұл
тақырып
бойынша әлі
ізденіс керек»Сұқ саусақ – «Бұл
тақырып бойынша
нақты ақпарат
берілді»Ортан терек-
«Маған бұл
ұнамады»
Шылдыр
шүмек
–«психологиял
ық ахуал»
Кішкентай
бөбек – «менің
ұсынысым». Бәрі менің қолымда
Алақан–
«Менің тілегім»
20 слайд
Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек»Сұқ саусақ – «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді»Ортан терек- «Маған бұл ұнамады» Шылдыр шүмек –«психологиял ық ахуал» Кішкентай бөбек – «менің ұсынысым». Бәрі менің қолымда Алақан– «Менің тілегім»