Материалдар / презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
326
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс” •Кері байланыстың саны е

1 слайд
“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс” •Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды. •Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар бағаламайды және назарына алмайды. •Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін жақсарту үшін қолданады. •Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс анағұрлым тиімдірек. •Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге беріледі.

1 слайд

“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс” •Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды. •Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар бағаламайды және назарына алмайды. •Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін жақсарту үшін қолданады. •Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс анағұрлым тиімдірек. •Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге беріледі.

Кері байланыс: •ƒОқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін на

2 слайд
Кері байланыс: •ƒОқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу. •Мұғалім үшін –оқытудағы жіберген олқылықтарын сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін ақпараттарды жинау

2 слайд

Кері байланыс: •ƒОқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу. •Мұғалім үшін –оқытудағы жіберген олқылықтарын сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін ақпараттарды жинау

Кері байланыс құралдары •Жазбаша пікір •Қадағалау, бақылау •Лездік сұрақтар •Жалпылама сұрақтар •Сұрақтар •Кері байланыс күн

3 слайд
Кері байланыс құралдары •Жазбаша пікір •Қадағалау, бақылау •Лездік сұрақтар •Жалпылама сұрақтар •Сұрақтар •Кері байланыс күнделігі •Өзін - өзі бақылау дәптері

3 слайд

Кері байланыс құралдары •Жазбаша пікір •Қадағалау, бақылау •Лездік сұрақтар •Жалпылама сұрақтар •Сұрақтар •Кері байланыс күнделігі •Өзін - өзі бақылау дәптері

Жазбаша кері байланыс түрлері •Эссе •Екі жұлдыз, бір тілек •Синквейн жазу •Аяқталмаған сөйлемдер: Мен бүгін білдім.... Мен

4 слайд
Жазбаша кері байланыс түрлері •Эссе •Екі жұлдыз, бір тілек •Синквейн жазу •Аяқталмаған сөйлемдер: Мен бүгін білдім.... Мен бүгін сезіндім.. Мен келесі сабақта білгім келеді... Мен қиналдым......

4 слайд

Жазбаша кері байланыс түрлері •Эссе •Екі жұлдыз, бір тілек •Синквейн жазу •Аяқталмаған сөйлемдер: Мен бүгін білдім.... Мен бүгін сезіндім.. Мен келесі сабақта білгім келеді... Мен қиналдым......

Құралдармен кері байланыс Алты қалпақ Эмоция мишені Білім ағашы Бағдаршам

5 слайд
Құралдармен кері байланыс Алты қалпақ Эмоция мишені Білім ағашы Бағдаршам

5 слайд

Құралдармен кері байланыс Алты қалпақ Эмоция мишені Білім ағашы Бағдаршам

Көмектесіңізші маған... •Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді

6 слайд
Көмектесіңізші маған... •Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл- кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін,бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші.Алтынай.”

6 слайд

Көмектесіңізші маған... •Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл- кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін,бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші.Алтынай.”

Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай

7 слайд
Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай болды? •Не қиын болды? •Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools

7 слайд

Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай болды? •Не қиын болды? •Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools

2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе

8 слайд
2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

8 слайд

2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

Traffic Lights «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: •Қызыл түс – түсінген жоқпын; •Сары түс – әлі де практ

9 слайд
Traffic Lights «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: •Қызыл түс – түсінген жоқпын; •Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; •Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

9 слайд

Traffic Lights «Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: •Қызыл түс – түсінген жоқпын; •Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; •Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

Smiley Faces -Жымиыс Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсінген жоқпын Back to AFL Tools

10 слайд
Smiley Faces -Жымиыс Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсінген жоқпын Back to AFL Tools

10 слайд

Smiley Faces -Жымиыс Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсінген жоқпын Back to AFL Tools

НЕГЕ? Қорытынды жасауға Сұрақ қоюда Дәлелдеу де Педагог қиналады.... РЕФЛЕКСИЯ

11 слайд
НЕГЕ? Қорытынды жасауға Сұрақ қоюда Дәлелдеу де Педагог қиналады.... РЕФЛЕКСИЯ

11 слайд

НЕГЕ? Қорытынды жасауға Сұрақ қоюда Дәлелдеу де Педагог қиналады.... РЕФЛЕКСИЯ

Рефлексия •Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қаже

12 слайд
Рефлексия •Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге бет бұру және өзінің дамуын талдап, саралап, болашақ жұмысын болжай алатын қабілеті.

12 слайд

Рефлексия •Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге бет бұру және өзінің дамуын талдап, саралап, болашақ жұмысын болжай алатын қабілеті.

•Рефлексия адамның іс – әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), соныме

13 слайд
•Рефлексия адамның іс – әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл ішкі өзгерістермен, ойлаудың таптаурынын сезінуімен және қайта түсінуімен байланысты үдеріс.

13 слайд

•Рефлексия адамның іс – әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл ішкі өзгерістермен, ойлаудың таптаурынын сезінуімен және қайта түсінуімен байланысты үдеріс.

Қысқаша теория.. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойл

14 слайд
Қысқаша теория.. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»

14 слайд

Қысқаша теория.. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»

Рефлексия не береді? Өзінің жұмысын бағалау Қорытынды жасауға Болжам жасауға Сезімдерін нақтылауға Жетістігін белгіле

15 слайд
Рефлексия не береді? Өзінің жұмысын бағалау Қорытынды жасауға Болжам жасауға Сезімдерін нақтылауға Жетістігін белгілеуге Педагог ке Педагог ке Оқушы ларға Оқушы ларға Жұмысты жетілдіруге Жалпылау, шолу

15 слайд

Рефлексия не береді? Өзінің жұмысын бағалау Қорытынды жасауға Болжам жасауға Сезімдерін нақтылауға Жетістігін белгілеуге Педагог ке Педагог ке Оқушы ларға Оқушы ларға Жұмысты жетілдіруге Жалпылау, шолу

Рефлексияның қызметі Білім деңгейін аңықтай ды Сезімдерді аңықтайды Түзетеді, нақтылай ды Ынталан дырады Ойланды

16 слайд
Рефлексияның қызметі Білім деңгейін аңықтай ды Сезімдерді аңықтайды Түзетеді, нақтылай ды Ынталан дырады Ойланды рады Қорытын дылайды Болжам жасауға бағыттай ды

16 слайд

Рефлексияның қызметі Білім деңгейін аңықтай ды Сезімдерді аңықтайды Түзетеді, нақтылай ды Ынталан дырады Ойланды рады Қорытын дылайды Болжам жасауға бағыттай ды

17 «Инсерт» Стратегиясы Белгіл ер Негізгі сөздер  + – ? Б Не білеміз? НБК Не білгіміз келеді? БК не білдік? Білемін-

17 слайд
17 «Инсерт» Стратегиясы Белгіл ер Негізгі сөздер  + – ? Б Не білеміз? НБК Не білгіміз келеді? БК не білдік? Білемін-білгім келеді- білдім

17 слайд

17 «Инсерт» Стратегиясы Белгіл ер Негізгі сөздер  + – ? Б Не білеміз? НБК Не білгіміз келеді? БК не білдік? Білемін-білгім келеді- білдім

Сауалнама Мен сабақта ….. жұмыс жасадым белсенді / белсенділігім төмен Мен сабақ барысындағы жұмысыммен.. қанағтт

18 слайд
Сауалнама Мен сабақта ….. жұмыс жасадым белсенді / белсенділігім төмен Мен сабақ барысындағы жұмысыммен.. қанағттанамын / қанағатсыздықтамын Сабақ менің ойымша…. қызықты /қызықсыз Сабақ бойы мен….. шаршадым / шаршамадым Менің көңіл күйім жоғары /төмен Ұй тапсырмасы түсінікті / түсініксіз қажет / қажетсіз жеңіл / ауыр өйткені сондықтан бірақ сонда сондықтан Онымен қоса

18 слайд

Сауалнама Мен сабақта ….. жұмыс жасадым белсенді / белсенділігім төмен Мен сабақ барысындағы жұмысыммен.. қанағттанамын / қанағатсыздықтамын Сабақ менің ойымша…. қызықты /қызықсыз Сабақ бойы мен….. шаршадым / шаршамадым Менің көңіл күйім жоғары /төмен Ұй тапсырмасы түсінікті / түсініксіз қажет / қажетсіз жеңіл / ауыр өйткені сондықтан бірақ сонда сондықтан Онымен қоса

Блоб ағашы

19 слайд
Блоб ағашы

19 слайд

Блоб ағашы

Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек» Сұқ саусақ – «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді» Ортан тере

20 слайд
Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек» Сұқ саусақ – «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді» Ортан терек- «Маған бұл ұнамады» Шылдыр шүмек –«психологиял ық ахуал» Кішкентай бөбек – «менің ұсынысым». Бәрі менің қолымда Алақан– «Менің тілегім»

20 слайд

Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек» Сұқ саусақ – «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді» Ортан терек- «Маған бұл ұнамады» Шылдыр шүмек –«психологиял ық ахуал» Кішкентай бөбек – «менің ұсынысым». Бәрі менің қолымда Алақан– «Менің тілегім»