Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің
іс-әрекетін ұйымдастыру, бағалау тапсырмаларын
құрастыру, сараптама жасау»
семинары
2018 жыл
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ
Педагогикалық өлшеулер орталығы
1 слайд
«Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру, бағалау тапсырмаларын құрастыру, сараптама жасау» семинары 2018 жыл «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық өлшеулер орталығы
2 слайд
Семинардың мақсаты
Бағалау құралдарын құрастыру және
қолдану
Критериалды бағалау жүйесі аясында
мұғалім іс-әрекетінің ерекшеліктері
Бағалау рәсімдерін ұйымдастыру
2
2 слайд
Семинардың мақсаты Бағалау құралдарын құрастыру және қолдану Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалім іс-әрекетінің ерекшеліктері Бағалау рәсімдерін ұйымдастыру 2
3 слайд
•Жыл сайын 10 000-нан астам
тапсырмалар құрастырылуда.
•Құрастыру жұмысына
халықаралық жоғары деңгейдегі
сарапшылардың арнайы
оқытуынан өткен мұғалімдер мен
мамандар тартылған.
•Барлық құралдар бағалау
критерийлеріне сәйкес
құрастырылған, орындау
деңгейлерінің сипаттамалары бар.
•Оқу бағдарламасының бөлімдерін
аяқтағаннан кейін ата-аналарды
ақпараттандыру үшін үлгілер
дайындалған.
Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі
Пәндер бойынша күтілетін
нәтижелер (МЖМББС)
Оқу мақсаттары
(оқу бағдарламалары, ұзақ
мерзімді жоспарлар)
Ойлау дағдыларының
деңгейлері бойынша бағалау
критерийлері
Тапсырма
- Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру: анықтама беру,
атап шығу, тану, қайта тұжырымдау, пікір білдіру және
т.б.
- Білімді қолдану, мәліметтерді пайдалану, көрсету,
есептеу, интерпретациялау және т.б.
- Ашық сұрақтарға жауап беру және мәселені шешу,
білімді кіріктіру және стандартты емес шешімін табу,
сыни тұрғыдағы ойларды, аргументті пікірлерді
тұжырымдау және т.б.
Дескрипторлар
Оқу жетістігі деңгейі көрсетілген
рубрикалар (жоғары, орта,
төмен)
Балл қою кестесі
Балдар Электрондық журнал Бағалар \
Білу және түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары (талдау,
жинақтау, бағалау)
3 слайд
•Жыл сайын 10 000-нан астам тапсырмалар құрастырылуда. •Құрастыру жұмысына халықаралық жоғары деңгейдегі сарапшылардың арнайы оқытуынан өткен мұғалімдер мен мамандар тартылған. •Барлық құралдар бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылған, орындау деңгейлерінің сипаттамалары бар. •Оқу бағдарламасының бөлімдерін аяқтағаннан кейін ата-аналарды ақпараттандыру үшін үлгілер дайындалған. Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі Пәндер бойынша күтілетін нәтижелер (МЖМББС) Оқу мақсаттары (оқу бағдарламалары, ұзақ мерзімді жоспарлар) Ойлау дағдыларының деңгейлері бойынша бағалау критерийлері Тапсырма - Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру: анықтама беру, атап шығу, тану, қайта тұжырымдау, пікір білдіру және т.б. - Білімді қолдану, мәліметтерді пайдалану, көрсету, есептеу, интерпретациялау және т.б. - Ашық сұрақтарға жауап беру және мәселені шешу, білімді кіріктіру және стандартты емес шешімін табу, сыни тұрғыдағы ойларды, аргументті пікірлерді тұжырымдау және т.б. Дескрипторлар Оқу жетістігі деңгейі көрсетілген рубрикалар (жоғары, орта, төмен) Балл қою кестесі Балдар Электрондық журнал Бағалар \ Білу және түсіну Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау)
4 слайд
Бағалау критерийі
•Бағалау критерийі – оқушының
оқу жетістіктерін бағалауға негіз
болатын белгі.
4
4 слайд
Бағалау критерийі •Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі. 4
5 слайд
Математика пәнінен берілген оқу мақсаттары мен
бағалау критерийлерінің арақатынасының мысалы
5
Оқу мақсаты5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен
және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың
орындалу ретін анықтау және мәндерін табу
Бағалау
критерийі
Білім алушы:
Жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтайды.
Санды өрнектердің мәнін есептейді.
5 слайд
Математика пәнінен берілген оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерінің арақатынасының мысалы 5 Оқу мақсаты5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу Бағалау критерийі Білім алушы: Жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. Санды өрнектердің мәнін есептейді.
6 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері
•Ойлау дағдыларының деңгейлері – әрбір деңгейі ойлау дағдыларын
анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу мақсаттарының иерархиялық
өзара байланыстағы жүйесі.
6
Оқу мақсаты: 5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және
жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және
мәндерін табу
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі
Жақшамен және жақшасыз берілген санды
өрнектердегі амалдардың орындалу ретін
анықтайды.
Білу және түсіну
Санды өрнектердің мәнін есептейді. Қолдану
6 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері •Ойлау дағдыларының деңгейлері – әрбір деңгейі ойлау дағдыларын анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу мақсаттарының иерархиялық өзара байланыстағы жүйесі. 6 Оқу мақсаты: 5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. Білу және түсіну Санды өрнектердің мәнін есептейді. Қолдану
7 слайд
Білу: айту, атап шығу, көрсету, қайда
екендігін атау, анықтау, айқындау
Түсіну: айтып беру, сипаттау,
түсіндіру, атап шығу, жинау, болжау,
мысал келтіру
Қолдану: шешу, қолдану, құрастыру,
кескіндеу, топтастыру, безендіру,
өзгерту
Талдау: дәлелдеу, салыстыру,
айырмашылығын анықтау, реттеу,
топтастыру, шешім қабылдау, зерттеу
Жинақтау: құрастыру, жобалау, ұсыну,
жасау, бііріктіру, сәйкестендіру
Бағалау: Бағалау, таңдау,
артықшылығын көрсету, сыни баға
беру, гиптеза ұсыну, талқылау.
7 слайд
Білу: айту, атап шығу, көрсету, қайда екендігін атау, анықтау, айқындау Түсіну: айтып беру, сипаттау, түсіндіру, атап шығу, жинау, болжау, мысал келтіру Қолдану: шешу, қолдану, құрастыру, кескіндеу, топтастыру, безендіру, өзгерту Талдау: дәлелдеу, салыстыру, айырмашылығын анықтау, реттеу, топтастыру, шешім қабылдау, зерттеу Жинақтау: құрастыру, жобалау, ұсыну, жасау, бііріктіру, сәйкестендіру Бағалау: Бағалау, таңдау, артықшылығын көрсету, сыни баға беру, гиптеза ұсыну, талқылау.
8 слайд
Тапсырма түрлері
Жабық түрдегі тапсырмалар
Бір дұрыс жауапты таңдайтын
Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын
Сәйкестікті анықтауға берілген
Дұрыс реттілікті анықтауға берілген
8
8 слайд
Тапсырма түрлері Жабық түрдегі тапсырмалар Бір дұрыс жауапты таңдайтын Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын Сәйкестікті анықтауға берілген Дұрыс реттілікті анықтауға берілген 8
9 слайд
Тапсырмаға сараптама жасау
9
Тапсырма – оқу материалдарымен жұмыс жасауға
арналған ауызша немесе жазбаша нұсқаулық
Тапсырманың сараптамасы – жүйелі қарастыру
негізінде тапсырманың сапасына кешенді талдау
жасау және баға беру арқылы дәлелді қорытынды
ұсыну
9 слайд
Тапсырмаға сараптама жасау 9 Тапсырма – оқу материалдарымен жұмыс жасауға арналған ауызша немесе жазбаша нұсқаулық Тапсырманың сараптамасы – жүйелі қарастыру негізінде тапсырманың сапасына кешенді талдау жасау және баға беру арқылы дәлелді қорытынды ұсыну
10 слайд
Сапалы тапсырма қандай болады?
10
Сұрақтардың құрылымы дұрыс
берілген
Оқу мақсаттары оқу
бағдарламасының бөліміне
сәйкес қамтылған
Белгіленген орындау уақытына
сәйкес
Лексикалық және грамматикалық
қателері жоқ
Суреттері мен сызбалары анық,
түсінікті
Қамтылған материалдары нақты,
сенімді
… ….
10 слайд
Сапалы тапсырма қандай болады? 10 Сұрақтардың құрылымы дұрыс берілген Оқу мақсаттары оқу бағдарламасының бөліміне сәйкес қамтылған Белгіленген орындау уақытына сәйкес Лексикалық және грамматикалық қателері жоқ Суреттері мен сызбалары анық, түсінікті Қамтылған материалдары нақты, сенімді … ….
11 слайд
Мұғалімнің іс-әрекетіндегі қалыптастырушы
бағалау кезеңдері:
• қалыптастырушы бағалауды жоспарлау
• қалыптастырушы бағалау әдістерін таңдау, кері
байланыс формаларын анықтау
• қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
• кері байланыс беру
• қалыптастырушы бағалау нәтижелерін талдау
11 слайд
Мұғалімнің іс-әрекетіндегі қалыптастырушы бағалау кезеңдері: • қалыптастырушы бағалауды жоспарлау • қалыптастырушы бағалау әдістерін таңдау, кері байланыс формаларын анықтау • қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру • кері байланыс беру • қалыптастырушы бағалау нәтижелерін талдау
12 слайд
1
2
Сабақтағы қалыптастырушы бағалау
САБАҚТЫ
ЖОСПАРЛАУ
Қол жеткізілетін және
күтілетін нәтижелердің
арақатынасын есепке ала
отырып, сондай-ақ,
оқушылардың қажеттілігіне
қарай мақсатты анықтау
Оқу мақсатына жетуді бағалауға
мүмкіндік беретін құралдарды
(критерийлер, дескрипторлар,
деңгейлер және т.б.) құрастыру
Сабақта оқу мақсатына жетуді
қамтамасыз ететіндей іс-
әрекеттерді жоспарлау
12 слайд
1 2 Сабақтағы қалыптастырушы бағалау САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ Қол жеткізілетін және күтілетін нәтижелердің арақатынасын есепке ала отырып, сондай-ақ, оқушылардың қажеттілігіне қарай мақсатты анықтау Оқу мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін құралдарды (критерийлер, дескрипторлар, деңгейлер және т.б.) құрастыру Сабақта оқу мақсатына жетуді қамтамасыз ететіндей іс- әрекеттерді жоспарлау
13 слайд
Сапалы кері байланыс
•Нақты және мазмұнды
•Оқушыға түсінікті
•Алдыға қарай жылжытуға бағытталған
•Уақытылы
•Мұғалімнің өз жұмысына сын көзбен қарауға
мүмкіндік береді: жоспарларына өзгерістер
енгізеді
•Оқушыларды ойлауға үйретеді
•Оқушының өз жұмысына баға беруі
2017 Robert Good
13 слайд
Сапалы кері байланыс •Нақты және мазмұнды •Оқушыға түсінікті •Алдыға қарай жылжытуға бағытталған •Уақытылы •Мұғалімнің өз жұмысына сын көзбен қарауға мүмкіндік береді: жоспарларына өзгерістер енгізеді •Оқушыларды ойлауға үйретеді •Оқушының өз жұмысына баға беруі 2017 Robert Good
14 слайд
Қалыптаструшы
бағалау
Оқу барысында
•Мен нені
игерудемін?
•Мақсаты:
білімді арттыру
Жиынтық
бағалау
Оқудың аяғында
•Мен не
игердім?
•Мақсаты:
алған білімді
өлшеу
Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық
бағалаудың айырмашылықтары
Өз мысалыңызды келтіріңіз
Robert Good, 2017
14 слайд
Қалыптаструшы бағалау Оқу барысында •Мен нені игерудемін? •Мақсаты: білімді арттыру Жиынтық бағалау Оқудың аяғында •Мен не игердім? •Мақсаты: алған білімді өлшеу Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылықтары Өз мысалыңызды келтіріңіз Robert Good, 2017
15 слайд
Сіздер білесіздер ме?
БЖБ өткізуге қойылатын талаптар:
•Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады
•Егер бір тоқсанда бөлімдер саны 4 және одан да көп болса, БЖБ өткізу кезінде бөлімдер біріктіріледі, бір
тоқсанда БЖБ саны 3-тен артық болмауы қажет
•БЖБ жоспарлау уақытында 15-20 минуттан аспайтындай етіп жоспарлау қажет. 15-20 минут – бұл
бағалаудың сабақтың тек бір бөлігінде өткізілетінін бейнелейтін шартты көрсеткіш
•Мұғалім БЖБ өткізу формасын (практикалық немесе шығармашылық жұмыс, бақылау, жоба, ауызша, эссе
және т.б.) және қай сабақта өткізілетінін өзі анықтайды
•БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек
•БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта
берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі)
•БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды
•Қорытындысы бойынша модерация өткізілмейді
•Соңғы БЖБ тоқсан аяқталуына 1 апта қалғанға дейін өткізу жоспарланады
•Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру
қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыру қажет
15
15 слайд
Сіздер білесіздер ме? БЖБ өткізуге қойылатын талаптар: •Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады •Егер бір тоқсанда бөлімдер саны 4 және одан да көп болса, БЖБ өткізу кезінде бөлімдер біріктіріледі, бір тоқсанда БЖБ саны 3-тен артық болмауы қажет •БЖБ жоспарлау уақытында 15-20 минуттан аспайтындай етіп жоспарлау қажет. 15-20 минут – бұл бағалаудың сабақтың тек бір бөлігінде өткізілетінін бейнелейтін шартты көрсеткіш •Мұғалім БЖБ өткізу формасын (практикалық немесе шығармашылық жұмыс, бақылау, жоба, ауызша, эссе және т.б.) және қай сабақта өткізілетінін өзі анықтайды •БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек •БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі) •БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды •Қорытындысы бойынша модерация өткізілмейді •Соңғы БЖБ тоқсан аяқталуына 1 апта қалғанға дейін өткізу жоспарланады •Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыру қажет 15
16 слайд
ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар:
•Ұзақтығы – 40 минут
•Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы,
математикадан бал саны – 20 (5-сынып), алгебра – 20 (7-сынып),
геометрия – 20 (7-сынып)
•Мұғалім тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастырады
•Көшіруді болдырмау мақсатында қажетті нұсқалар дайындалады
•Қорытындысы бойынша модерация өткізіледі
•Мұғалім кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық
күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) ТЖБ нәтижелері
туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыруы қажет
16
Сіздер білесіздер ме?
16 слайд
ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар: •Ұзақтығы – 40 минут •Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы, математикадан бал саны – 20 (5-сынып), алгебра – 20 (7-сынып), геометрия – 20 (7-сынып) •Мұғалім тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастырады •Көшіруді болдырмау мақсатында қажетті нұсқалар дайындалады •Қорытындысы бойынша модерация өткізіледі •Мұғалім кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) ТЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыруы қажет 16 Сіздер білесіздер ме?
17 слайд
ТЖБ спецификациясы
•Тоқсанды аяқтау бойынша рәсімдердің мазмұны мен
құрылымының талаптарын анықтайтын құжат
•Бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай
талаптарды белгілейді
•Мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, деңгейлерін, орындау
уақытын, құрылымын, тапсырмалар сипаттамасын
анықтайды
•Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілерін ұсынады
17
17 слайд
ТЖБ спецификациясы •Тоқсанды аяқтау бойынша рәсімдердің мазмұны мен құрылымының талаптарын анықтайтын құжат •Бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай талаптарды белгілейді •Мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, деңгейлерін, орындау уақытын, құрылымын, тапсырмалар сипаттамасын анықтайды •Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілерін ұсынады 17
18 слайд
ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі
Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу
ТЖБ спецификациясына шолу
Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және ТЖБ
тапсырмаларының сипаттамасына шолу және өзгерістер енгізу
Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын (нұсқаларымен)
құрастыру
Тапсырмаларға балл қою кестесін жасау
18
18 слайд
ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу ТЖБ спецификациясына шолу Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және ТЖБ тапсырмаларының сипаттамасына шолу және өзгерістер енгізу Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын (нұсқаларымен) құрастыру Тапсырмаларға балл қою кестесін жасау 18
19 слайд
бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды
стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім
алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс.
Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді. Мүмкіндіктері:
•балл қою кестесінде ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, жауап
синоним сөздерді қолдану арқылы жазылған, балл қою кестесінде қате
жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген, және т.б. жағдайларды анықтау.
•Әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру.
•Бағалаудаға өз тәжірибесімен бөлісу.
•Жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының
есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау
және түсіну.
•Балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім
алушылардың алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау.
19
Модерация
19 слайд
бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс. Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді. Мүмкіндіктері: •балл қою кестесінде ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, жауап синоним сөздерді қолдану арқылы жазылған, балл қою кестесінде қате жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген, және т.б. жағдайларды анықтау. •Әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру. •Бағалаудаға өз тәжірибесімен бөлісу. •Жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау және түсіну. •Балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім алушылардың алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау. 19 Модерация
20 слайд
Жиынтық бағалау
жұмыстарын балл
қою кестесіне сәйкес
бағалайды.
Жиынтық бағалау
жұмыстары
іріктелініп алынады
(максималды,
минималды балдары
бар, бағалауда
қиындық туғызған
жұмыс);
Жеке мәліметтерді
шифрлейді,
жұмыстардың
көшірмелерін
дайындайды.
Жұмыс
қорытындысын
ұжымда
талқылайды және
балл қою кестесіне
сәйкес
қойылғанына көз
жеткізеді;
Қажет болған
жағдайда
нәтижелерге немесе
балл қою кестесіне
өзгерістер енгізеді;
Отырыс
хаттамасына қол
қояды.
Білім
алушылардың
жұмыстарын қайта
қарайды, балдарды
жоғарылатуы
немесе төмендетуі
мүмкін;
Нақты балл
электрондық
журналға
қойылады.
Модерацияға дейін: Модерация кезінде: Модерациядан кейін:
Модерациялау үдерісін ұйымдастыру кезіндегі мұғалімнің
әрекеті
20
20 слайд
Жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды. Жиынтық бағалау жұмыстары іріктелініп алынады (максималды, минималды балдары бар, бағалауда қиындық туғызған жұмыс); Жеке мәліметтерді шифрлейді, жұмыстардың көшірмелерін дайындайды. Жұмыс қорытындысын ұжымда талқылайды және балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді; Қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; Отырыс хаттамасына қол қояды. Білім алушылардың жұмыстарын қайта қарайды, балдарды жоғарылатуы немесе төмендетуі мүмкін; Нақты балл электрондық журналға қойылады. Модерацияға дейін: Модерация кезінде: Модерациядан кейін: Модерациялау үдерісін ұйымдастыру кезіндегі мұғалімнің әрекеті 20
21 слайд
Жүйелік-әдістемелік кешен
http://smk.edu.kz/
Сайтта
•критериалды бағалауға
қатысты материалдар;
•талқылау форумы;
•тапсырмаларға
түсініктеме беру
мүмкіндігі
қарастырылған.
21
21 слайд
Жүйелік-әдістемелік кешен http://smk.edu.kz/ Сайтта •критериалды бағалауға қатысты материалдар; •талқылау форумы; •тапсырмаларға түсініктеме беру мүмкіндігі қарастырылған. 21
22 слайд
Тапсырмаларға комментарий беру мүмкіндігі
22
Әр мұғалім қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағындағы кез
келген тапсырмаға комментарий бере алады.
Бұл үшін ЖӘК-де (smk.edu.kz) «Критериалды бағалау жүйесі» бөлімінде «Мұғалімнің
тапсырмаға комментарийі» бастырмасына басу арқылы сілтемеге өтіңіз және ұсынылған
форманы толтырыңыз:
Материалдарды қайта қарау кезінде мұғалімдердің барлық комментарийлері
ескеріледі.
Қазақ тілінде: http://survey.cpi-nis.kz/index.php/survey/index/sid/173259/newtest/Y/lang/ru
Орыс тілінде: http://survey.cpi-nis.kz/index.php/survey/index/sid/982978/newtest/Y/lang/ru
22 слайд
Тапсырмаларға комментарий беру мүмкіндігі 22 Әр мұғалім қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағындағы кез келген тапсырмаға комментарий бере алады. Бұл үшін ЖӘК-де (smk.edu.kz) «Критериалды бағалау жүйесі» бөлімінде «Мұғалімнің тапсырмаға комментарийі» бастырмасына басу арқылы сілтемеге өтіңіз және ұсынылған форманы толтырыңыз: Материалдарды қайта қарау кезінде мұғалімдердің барлық комментарийлері ескеріледі. Қазақ тілінде: http://survey.cpi-nis.kz/index.php/survey/index/sid/173259/newtest/Y/lang/ru Орыс тілінде: http://survey.cpi-nis.kz/index.php/survey/index/sid/982978/newtest/Y/lang/ru
23 слайд
https://academia.kz/kz/courses
23 слайд
https://academia.kz/kz/courses