Презентация.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация.

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
География пәнінің мұғалімі Тойлыбаева Эльмира ОҚО, Ордабасы ауданы Амангелді атындағы жалпы орта мектеп Оқу мақсаты 8

#1 слайд
География пәнінің мұғалімі Тойлыбаева Эльмира ОҚО, Ордабасы ауданы Амангелді атындағы жалпы орта мектеп Оқу мақсаты 8.1.1.3.Далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады Сабақ мақсаты Барлығы: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсінеді Басым бөлігі: аймақ сипаттамасын жасауда бірнеше зерттеу әдістерін анықтайды Кейбірі: географ- зерттеуші ғалымдардың зерттеу әдістерін саралап, талдайды Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері. Бағалау критерийі: Қолдану: Географиялық зерттеу әдістерін қолданады. Талдау: Жер бедерін сипаттауда бірнеше зерттеу әдістерін талдайды. Жинақтау: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады.

1 слайд

География пәнінің мұғалімі Тойлыбаева Эльмира ОҚО, Ордабасы ауданы Амангелді атындағы жалпы орта мектеп Оқу мақсаты 8.1.1.3.Далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады Сабақ мақсаты Барлығы: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсінеді Басым бөлігі: аймақ сипаттамасын жасауда бірнеше зерттеу әдістерін анықтайды Кейбірі: географ- зерттеуші ғалымдардың зерттеу әдістерін саралап, талдайды Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері. Бағалау критерийі: Қолдану: Географиялық зерттеу әдістерін қолданады. Талдау: Жер бедерін сипаттауда бірнеше зерттеу әдістерін талдайды. Жинақтау: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады.

Белсенді әдіс-тәсілдер 3.Тапсырма. “Галереяда ой бөлісу” әдісі 2. Тапсырма “Ойлан-жұптас- бөліс” әдісі 1.Тапсырма “Миға шабуы

#2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер 3.Тапсырма. “Галереяда ой бөлісу” әдісі 2. Тапсырма “Ойлан-жұптас- бөліс” әдісі 1.Тапсырма “Миға шабуыл” әдісі Сергіту сәті “Ауада сыйлық сыйлау” Алдыңғы білім “Серпілген сауал” Топқа бөлу 1.Зерттеушілер 2.Географтар 3.Бақылаушылыр Тиімді кері байланыс «Плюс», «Минус», «Қызықты» әдісі «Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады; «Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.

2 слайд

Белсенді әдіс-тәсілдер 3.Тапсырма. “Галереяда ой бөлісу” әдісі 2. Тапсырма “Ойлан-жұптас- бөліс” әдісі 1.Тапсырма “Миға шабуыл” әдісі Сергіту сәті “Ауада сыйлық сыйлау” Алдыңғы білім “Серпілген сауал” Топқа бөлу 1.Зерттеушілер 2.Географтар 3.Бақылаушылыр Тиімді кері байланыс «Плюс», «Минус», «Қызықты» әдісі «Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады; «Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.

Саралап оқыту әдісі •Топта белсене араласып, өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды орындай алатын қабілетті орта оқушылар

#3 слайд
Саралап оқыту әдісі •Топта белсене араласып, өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды орындай алатын қабілетті орта оқушыларға •" Ойлан-жұптас- бөліс " әдісі кезінде оқушылар топта талқылап,өз ойын жеткізеді. Интелектуалдық қабілеттілігі, кретивтілігі, әлеуметтік компоненттілігі, психомоторлық қабілеттілігі жоғары оқушыларға «ГАЛЕРЕЯДА ОЙ БӨЛІСУ» әдісі кезінде тапсырмалар беріледі, Тапсырмалар жеңілден қиынға қарай күрделеніп отырады.Дарынды оқушылар өз ойымен қорытындылайды Есте сақтауы өте қиын, тез ұмытатын,зейіні шоғырланбаған оқушыларға " Миға шабуыл " әдісінде негізгі термин сөздерді біліп, жатқа айта алады Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау

3 слайд

Саралап оқыту әдісі •Топта белсене араласып, өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды орындай алатын қабілетті орта оқушыларға •" Ойлан-жұптас- бөліс " әдісі кезінде оқушылар топта талқылап,өз ойын жеткізеді. Интелектуалдық қабілеттілігі, кретивтілігі, әлеуметтік компоненттілігі, психомоторлық қабілеттілігі жоғары оқушыларға «ГАЛЕРЕЯДА ОЙ БӨЛІСУ» әдісі кезінде тапсырмалар беріледі, Тапсырмалар жеңілден қиынға қарай күрделеніп отырады.Дарынды оқушылар өз ойымен қорытындылайды Есте сақтауы өте қиын, тез ұмытатын,зейіні шоғырланбаған оқушыларға " Миға шабуыл " әдісінде негізгі термин сөздерді біліп, жатқа айта алады Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау

Файл форматы:
pptx
13.00.2018
587
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі