Презентация.
Презентация.

#1 слайд
География
пәнінің мұғалімі
Тойлыбаева
Эльмира
ОҚО,
Ордабасы
ауданы
Амангелді
атындағы
жалпы орта
мектеп
Оқу мақсаты
8.1.1.3.Далалық,
картографиялық,
теориялық,
географиялық зерттеу
әдістерінің мәнін
түсіндіріп, қолданады
Сабақ мақсаты
Барлығы:
далалық, картографиялық,
теориялық, географиялық
зерттеу әдістерінің мәнін
түсінеді
Басым бөлігі:
аймақ сипаттамасын жасауда
бірнеше зерттеу әдістерін
анықтайды
Кейбірі:
географ- зерттеуші ғалымдардың
зерттеу әдістерін саралап,
талдайды
Географиялық зерттеу
әдістерінің түрлері.
Бағалау критерийі:
Қолдану: Географиялық зерттеу
әдістерін қолданады.
Талдау: Жер бедерін сипаттауда
бірнеше зерттеу әдістерін талдайды.
Жинақтау: далалық, картографиялық,
теориялық, географиялық зерттеу
әдістерінің өзіндік ерекшеліктерін
ажыратады.
1 слайд
География пәнінің мұғалімі Тойлыбаева Эльмира ОҚО, Ордабасы ауданы Амангелді атындағы жалпы орта мектеп Оқу мақсаты 8.1.1.3.Далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады Сабақ мақсаты Барлығы: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсінеді Басым бөлігі: аймақ сипаттамасын жасауда бірнеше зерттеу әдістерін анықтайды Кейбірі: географ- зерттеуші ғалымдардың зерттеу әдістерін саралап, талдайды Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері. Бағалау критерийі: Қолдану: Географиялық зерттеу әдістерін қолданады. Талдау: Жер бедерін сипаттауда бірнеше зерттеу әдістерін талдайды. Жинақтау: далалық, картографиялық, теориялық, географиялық зерттеу әдістерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады.
#2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер
3.Тапсырма.
“Галереяда ой бөлісу”
әдісі
2. Тапсырма
“Ойлан-жұптас-
бөліс”
әдісі
1.Тапсырма
“Миға шабуыл”
әдісі
Сергіту сәті
“Ауада сыйлық
сыйлау”
Алдыңғы білім
“Серпілген сауал”
Топқа бөлу
1.Зерттеушілер 2.Географтар
3.Бақылаушылыр
Тиімді кері байланыс
«Плюс», «Минус», «Қызықты» әдісі
«Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады;
«Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын
жазады.
«Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.
2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер 3.Тапсырма. “Галереяда ой бөлісу” әдісі 2. Тапсырма “Ойлан-жұптас- бөліс” әдісі 1.Тапсырма “Миға шабуыл” әдісі Сергіту сәті “Ауада сыйлық сыйлау” Алдыңғы білім “Серпілген сауал” Топқа бөлу 1.Зерттеушілер 2.Географтар 3.Бақылаушылыр Тиімді кері байланыс «Плюс», «Минус», «Қызықты» әдісі «Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады; «Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.
#3 слайд
Саралап оқыту әдісі
•Топта белсене
араласып, өз қабілетіне
қарай берілген
жұмыстарды орындай
алатын қабілетті орта
оқушыларға
•" Ойлан-жұптас-
бөліс " әдісі кезінде
оқушылар топта
талқылап,өз ойын
жеткізеді.
Интелектуалдық
қабілеттілігі, кретивтілігі,
әлеуметтік
компоненттілігі,
психомоторлық
қабілеттілігі жоғары
оқушыларға «ГАЛЕРЕЯДА
ОЙ БӨЛІСУ» әдісі кезінде
тапсырмалар беріледі,
Тапсырмалар жеңілден
қиынға қарай күрделеніп
отырады.Дарынды
оқушылар өз ойымен
қорытындылайды
Есте сақтауы өте
қиын, тез
ұмытатын,зейіні
шоғырланбаған
оқушыларға
" Миға шабуыл "
әдісінде негізгі
термин сөздерді
біліп, жатқа айта
алады
Критериалды
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау
3 слайд
Саралап оқыту әдісі •Топта белсене араласып, өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды орындай алатын қабілетті орта оқушыларға •" Ойлан-жұптас- бөліс " әдісі кезінде оқушылар топта талқылап,өз ойын жеткізеді. Интелектуалдық қабілеттілігі, кретивтілігі, әлеуметтік компоненттілігі, психомоторлық қабілеттілігі жоғары оқушыларға «ГАЛЕРЕЯДА ОЙ БӨЛІСУ» әдісі кезінде тапсырмалар беріледі, Тапсырмалар жеңілден қиынға қарай күрделеніп отырады.Дарынды оқушылар өз ойымен қорытындылайды Есте сақтауы өте қиын, тез ұмытатын,зейіні шоғырланбаған оқушыларға " Миға шабуыл " әдісінде негізгі термин сөздерді біліп, жатқа айта алады Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау
шағым қалдыра аласыз













