Презентация 4 сынып Түскі тамақ -күшті тамақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация 4 сынып Түскі тамақ -күшті тамақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған дайын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“ Әдебиеттік оқу сабағына” қош келдіңіздер!  - Ертеңгілік шеңбері,  - Қол алысып,кәне біз. - Ұстанайық барымыз,

#1 слайд
“ Әдебиеттік оқу сабағына” қош келдіңіздер!  - Ертеңгілік шеңбері,  - Қол алысып,кәне біз. - Ұстанайық барымыз, - Айтары бар сендерге.  - Тез тұрыңдар шеңберге,  - Қандай жақсы бір көру,  - Достарыңмен бір болу.

1 слайд

“ Әдебиеттік оқу сабағына” қош келдіңіздер!  - Ертеңгілік шеңбері,  - Қол алысып,кәне біз. - Ұстанайық барымыз, - Айтары бар сендерге.  - Тез тұрыңдар шеңберге,  - Қандай жақсы бір көру,  - Достарыңмен бір болу.

Көңіл-күй сыйлаймыз!  - Сәлем достым, ( амандасады )  - С әлем , ( иығынан қағады )  - Қайда болдың? ( құлағынан

#2 слайд
Көңіл-күй сыйлаймыз!  - Сәлем достым, ( амандасады )  - С әлем , ( иығынан қағады )  - Қайда болдың? ( құлағынан тартады ) ,  - Мен сені сағындым, ( қолын жүрегіне қояды ) ,  - Сен келдің бе?, ( қолын жаяды ) ,  - Жақсы болды, ( құшақтайды ) ,

2 слайд

Көңіл-күй сыйлаймыз!  - Сәлем достым, ( амандасады )  - С әлем , ( иығынан қағады )  - Қайда болдың? ( құлағынан тартады ) ,  - Мен сені сағындым, ( қолын жүрегіне қояды ) ,  - Сен келдің бе?, ( қолын жаяды ) ,  - Жақсы болды, ( құшақтайды ) ,

 Оны күткен адамдар,ұзақ өмір сүреді,  Қадірін білген жарандар «байлық»осы деседі.  Ол не деп ойлайсыңдар?  Адамдар жақсы,ұ

#3 слайд
 Оны күткен адамдар,ұзақ өмір сүреді,  Қадірін білген жарандар «байлық»осы деседі.  Ол не деп ойлайсыңдар?  Адамдар жақсы,ұзақ өмір сүру үшін не істеу керек?  Денсаулықты қалай күту керек? сендердің ойларыңша  Өте тамаша,балалар, олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?  Түскі тамақ күшті тамақ  Тақтаға назар аударамыз  Үш тілділік құзыреттілік дамыту үшін бүгінгі сабағымызға мен мынадай сөзді алып келдім:  Тамақ - еда –Food  Сусын- напиток- Drink  Food and Food Өзектілік Жұмбақ

3 слайд

 Оны күткен адамдар,ұзақ өмір сүреді,  Қадірін білген жарандар «байлық»осы деседі.  Ол не деп ойлайсыңдар?  Адамдар жақсы,ұзақ өмір сүру үшін не істеу керек?  Денсаулықты қалай күту керек? сендердің ойларыңша  Өте тамаша,балалар, олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?  Түскі тамақ күшті тамақ  Тақтаға назар аударамыз  Үш тілділік құзыреттілік дамыту үшін бүгінгі сабағымызға мен мынадай сөзді алып келдім:  Тамақ - еда –Food  Сусын- напиток- Drink  Food and Food Өзектілік Жұмбақ

Сабақтың тақырыбы:  Түскі тамақ - күшті тамақ

#4 слайд
Сабақтың тақырыбы:  Түскі тамақ - күшті тамақ

4 слайд

Сабақтың тақырыбы:  Түскі тамақ - күшті тамақ

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Топқа бөліну 1- топ Жеміс жидектер 2- топ Ет өнімдері 3- топ Сүт өнімдері 4- топ Ұн өнімдері Топ ережесі Бір

#5 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Топқа бөліну 1- топ Жеміс жидектер 2- топ Ет өнімдері 3- топ Сүт өнімдері 4- топ Ұн өнімдері Топ ережесі Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1- рет шапалақтаймыз,Ұйым шыл боламыз десек 2- рет шапалақтаймыз, Белсенділік танытамыз десек 3- рет шапала қ таймыз

5 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Топқа бөліну 1- топ Жеміс жидектер 2- топ Ет өнімдері 3- топ Сүт өнімдері 4- топ Ұн өнімдері Топ ережесі Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1- рет шапалақтаймыз,Ұйым шыл боламыз десек 2- рет шапалақтаймыз, Белсенділік танытамыз десек 3- рет шапала қ таймыз

Сабақтың мақсаты : 3 . 2 . 3 . 1 . шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігіндегі сөйлемді а

#6 слайд
Сабақтың мақсаты : 3 . 2 . 3 . 1 . шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігіндегі сөйлемді анықтау  

6 слайд

Сабақтың мақсаты : 3 . 2 . 3 . 1 . шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігіндегі сөйлемді анықтау  

 Жетістік критерийі:  Шығарманың тақырыбын анықтай білеміз.  Сұрақтарды қолдана отырып,мәтіннің мазмұнын болжай аламыз. 

#7 слайд
 Жетістік критерийі:  Шығарманың тақырыбын анықтай білеміз.  Сұрақтарды қолдана отырып,мәтіннің мазмұнын болжай аламыз.  Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді анықтай аламыз.

7 слайд

 Жетістік критерийі:  Шығарманың тақырыбын анықтай білеміз.  Сұрақтарды қолдана отырып,мәтіннің мазмұнын болжай аламыз.  Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді анықтай аламыз.

1-тапсырма Қазір сіздер топтық таныстырылым жасайсыздар . Әр топта сөздер кеспе қағаздар бар.Сол сөздерді дұрыс орналастырса

#8 слайд
1-тапсырма Қазір сіздер топтық таныстырылым жасайсыздар . Әр топта сөздер кеспе қағаздар бар.Сол сөздерді дұрыс орналастырсаңыздар тағамға байланысты нақыл сөз шығады.Сіздерге берілген суреттерді мұқият зер салып,осы нақыл сөздерге топтастырасыздар және түсіндіресіздер. Бұл тапсырмаға 6 минут.Бұл жұмысымызды от шашумен бағалаймыз. Дискрипторы Нақыл сөзді дұрыс таба алуымыз Тағам б\ты суреттерді дұрыс орналастырып,түсіндіре алуымыз

8 слайд

1-тапсырма Қазір сіздер топтық таныстырылым жасайсыздар . Әр топта сөздер кеспе қағаздар бар.Сол сөздерді дұрыс орналастырсаңыздар тағамға байланысты нақыл сөз шығады.Сіздерге берілген суреттерді мұқият зер салып,осы нақыл сөздерге топтастырасыздар және түсіндіресіздер. Бұл тапсырмаға 6 минут.Бұл жұмысымызды от шашумен бағалаймыз. Дискрипторы Нақыл сөзді дұрыс таба алуымыз Тағам б\ты суреттерді дұрыс орналастырып,түсіндіре алуымыз

Тыңдалым Түскі тамақ Тапсырма: Өлеңде аталған тағам түрлерін атап айтып беріңдерші Әр тағам түрлеріне үш сөзден қосып ата

#9 слайд
Тыңдалым Түскі тамақ Тапсырма: Өлеңде аталған тағам түрлерін атап айтып беріңдерші Әр тағам түрлеріне үш сөзден қосып атаймыз Дискрипторы: Тағамдардың аттарын атау Әр тағамға үш сөз тіркесін дұрыс қосып айта алуымыз Жұптық жұмыс

9 слайд

Тыңдалым Түскі тамақ Тапсырма: Өлеңде аталған тағам түрлерін атап айтып беріңдерші Әр тағам түрлеріне үш сөзден қосып атаймыз Дискрипторы: Тағамдардың аттарын атау Әр тағамға үш сөз тіркесін дұрыс қосып айта алуымыз Жұптық жұмыс

Ойын “Кафеде қонақта” 1 . Үй кеспесі 2 .Сиыр етінен тұшпара 3 . Лағман суйру ( гуйру ) 4 .Үй лағманы 5 . Борщ 1 .Қазақша е

#10 слайд
Ойын “Кафеде қонақта” 1 . Үй кеспесі 2 .Сиыр етінен тұшпара 3 . Лағман суйру ( гуйру ) 4 .Үй лағманы 5 . Борщ 1 .Қазақша ет ( бешбарма қ ) 2 .Кестелі палау 3 .Манты 4 .Үй котлеті 5 .Қуырдақ 6 .Қуырылған тауық еті ( гарнирі күріш,пюре,қарақұ мық )Ас мәзірі Бірінші тағам Екінші тағам Салаттар : “ Цезарь” “ Венегрет” “ Жұмбақ оливьесі” “ Сәбіз салаты” Сусындар : Кофе Сүтті шай Көк шай Алма шырыны

10 слайд

Ойын “Кафеде қонақта” 1 . Үй кеспесі 2 .Сиыр етінен тұшпара 3 . Лағман суйру ( гуйру ) 4 .Үй лағманы 5 . Борщ 1 .Қазақша ет ( бешбарма қ ) 2 .Кестелі палау 3 .Манты 4 .Үй котлеті 5 .Қуырдақ 6 .Қуырылған тауық еті ( гарнирі күріш,пюре,қарақұ мық )Ас мәзірі Бірінші тағам Екінші тағам Салаттар : “ Цезарь” “ Венегрет” “ Жұмбақ оливьесі” “ Сәбіз салаты” Сусындар : Кофе Сүтті шай Көк шай Алма шырыны

Бұл тапсырманы экспорттар бағалайды Жетістік критерийі: Ас мәзірін дұрыс таңдай білуі (1-5 ) Тапсырыстың дұрыс берілуі,сөйлеу

#11 слайд
Бұл тапсырманы экспорттар бағалайды Жетістік критерийі: Ас мәзірін дұрыс таңдай білуі (1-5 ) Тапсырыстың дұрыс берілуі,сөйлеу мәдениеті (1-5 ) Даяшының сөйлеу мәдениеті (1-5 )

11 слайд

Бұл тапсырманы экспорттар бағалайды Жетістік критерийі: Ас мәзірін дұрыс таңдай білуі (1-5 ) Тапсырыстың дұрыс берілуі,сөйлеу мәдениеті (1-5 ) Даяшының сөйлеу мәдениеті (1-5 )

Дәптермен жұмысӨ л е ң д е г і н е г і з і г о й д ы б і л д і р і п т ұ р ғ а н с ө з д і т а у ы п

#12 слайд
Дәптермен жұмысӨ л е ң д е г і н е г і з і г о й д ы б і л д і р і п т ұ р ғ а н с ө з д і т а у ы п ж а з

12 слайд

Дәптермен жұмысӨ л е ң д е г і н е г і з і г о й д ы б і л д і р і п т ұ р ғ а н с ө з д і т а у ы п ж а з

Сабақты қорытындылау. Рефлексия  Саған не ұнады?  Қай тапсырма қиын болды?  Келесі сабақта не білгің келеді?  Сабақты

#13 слайд
Сабақты қорытындылау. Рефлексия  Саған не ұнады?  Қай тапсырма қиын болды?  Келесі сабақта не білгің келеді?  Сабақтың түйнін жасашы -Өзімізді бағалайық. Бағалау, мадақтау Кері байланыс Рефлексияның нысана техникасы

13 слайд

Сабақты қорытындылау. Рефлексия  Саған не ұнады?  Қай тапсырма қиын болды?  Келесі сабақта не білгің келеді?  Сабақтың түйнін жасашы -Өзімізді бағалайық. Бағалау, мадақтау Кері байланыс Рефлексияның нысана техникасы

Сіздерге көп- көп рахмет!!!

#14 слайд
Сіздерге көп- көп рахмет!!!

14 слайд

Сіздерге көп- көп рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
30.10.2020
1155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі