Материалдар / презентация 5 сынып 3 тарау.Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация 5 сынып 3 тарау.Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып мұғаліміне дайын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
1168
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ССАлматы қаласы Бостандық ауданы мик. Нұрлытау Ш.Құдайбердіұлы атындағы 190 ЖББМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Оспа

1 слайд
ССАлматы қаласы Бостандық ауданы мик. Нұрлытау Ш.Құдайбердіұлы атындағы 190 ЖББМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Оспанова Фарида Абдиллаевна 3 тарау.Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі 2-сабақ. Қызыл кітап 5-сынып Сабақтың тақырыбы Қызыл кітап Оқыту мақсаттары Т.3.Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу ТБ.2. Жазба жұмыстарында хабарлы,сұраулы, лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. Сабақтың мақсаты Барлығы: Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын айтады Көпшілігі: Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсініп, диалог құрайды. Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдерді біледі. Кейбіреуі: сұрақтарды дұрыс түсінеді, лайықты жауап береді, хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, көзқарастарын білдіреді.

1 слайд

ССАлматы қаласы Бостандық ауданы мик. Нұрлытау Ш.Құдайбердіұлы атындағы 190 ЖББМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Оспанова Фарида Абдиллаевна 3 тарау.Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі 2-сабақ. Қызыл кітап 5-сынып Сабақтың тақырыбы Қызыл кітап Оқыту мақсаттары Т.3.Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу ТБ.2. Жазба жұмыстарында хабарлы,сұраулы, лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. Сабақтың мақсаты Барлығы: Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын айтады Көпшілігі: Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсініп, диалог құрайды. Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдерді біледі. Кейбіреуі: сұрақтарды дұрыс түсінеді, лайықты жауап береді, хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, көзқарастарын білдіреді.

Белсенді әдіс- тәсілдер «Тындау, көру, орындау» әдісі «Қол белгісі»ә дісі «Кім көп біледі?»ә дісі «Қол белгісі» әдісі арқыл

2 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер «Тындау, көру, орындау» әдісі «Қол белгісі»ә дісі «Кім көп біледі?»ә дісі «Қол белгісі» әдісі арқылы 1.«Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын» дегендер қолдың бас бармағын жоғары бағыттайды 2.«Мен әлі түсінбей отырмын» қолдың бас бармағын жанына бағыттайды 3.«Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолды бұлғайды «Оқы, қара, құра, жаз, тексер»ә дісі

2 слайд

Белсенді әдіс- тәсілдер «Тындау, көру, орындау» әдісі «Қол белгісі»ә дісі «Кім көп біледі?»ә дісі «Қол белгісі» әдісі арқылы 1.«Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын» дегендер қолдың бас бармағын жоғары бағыттайды 2.«Мен әлі түсінбей отырмын» қолдың бас бармағын жанына бағыттайды 3.«Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолды бұлғайды «Оқы, қара, құра, жаз, тексер»ә дісі

Оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін тиімді оқыту және оқу мақсаты Тапсырма «Қызыл кітапқа » енген өсімдіктерді қолдана

3 слайд
Оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін тиімді оқыту және оқу мақсаты Тапсырма «Қызыл кітапқа » енген өсімдіктерді қолдана отырып, мәтін құраңдар,4 сөзден тұратын сөйлемдер құраңдарБағалау критерйиі : Тірек сөздерді қолданып, мәтін құрап, мазмұндайды. Дескриптор Тақырып бойынша ауызша мәтін құрасытырып айтады, кем дегенде 3 лепті, сұраулы, хабарлы сөйлемдер жасайды Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалайды

3 слайд

Оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін тиімді оқыту және оқу мақсаты Тапсырма «Қызыл кітапқа » енген өсімдіктерді қолдана отырып, мәтін құраңдар,4 сөзден тұратын сөйлемдер құраңдарБағалау критерйиі : Тірек сөздерді қолданып, мәтін құрап, мазмұндайды. Дескриптор Тақырып бойынша ауызша мәтін құрасытырып айтады, кем дегенде 3 лепті, сұраулы, хабарлы сөйлемдер жасайды Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалайды

Мұғалім білімін жоғарылату мақсатында өзім әрекет ету керек екенін үйрендімБіліктілікті арттыру курсында мен жаттығулард

4 слайд
Мұғалім білімін жоғарылату мақсатында өзім әрекет ету керек екенін үйрендімБіліктілікті арттыру курсында мен жаттығулардың мазмұнды болып,белгілі бір тақырыпта бағытталуын,жа қсы ұйымдастырылу ына жағдай жасалғанын түсіндім Рефлекс ия Заман талабына сай оқушыларға берерім, үйретерім көп болу үшін педогогикалық тәжірбиемді дамтуда көп көмек алдым Кері байланыстың көмегімен және ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың іргерілеуіне үнемі қолдау көрсету кекрек екенін түсіндім Оқушылардың дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар мен белсенді әдістерді тиімді пайдалануды үйрендім

4 слайд

Мұғалім білімін жоғарылату мақсатында өзім әрекет ету керек екенін үйрендімБіліктілікті арттыру курсында мен жаттығулардың мазмұнды болып,белгілі бір тақырыпта бағытталуын,жа қсы ұйымдастырылу ына жағдай жасалғанын түсіндім Рефлекс ия Заман талабына сай оқушыларға берерім, үйретерім көп болу үшін педогогикалық тәжірбиемді дамтуда көп көмек алдым Кері байланыстың көмегімен және ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың іргерілеуіне үнемі қолдау көрсету кекрек екенін түсіндім Оқушылардың дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар мен белсенді әдістерді тиімді пайдалануды үйрендім