Материалдар / Презентация 6 сынып . Сызықтық функция және оның графигі

Презентация 6 сынып . Сызықтық функция және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэфициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2019
908
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.6сызықтық функция графигінің коорди

1 слайд
7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.6сызықтық функция графигінің координата Осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;7.5.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; Сабақтың тақырыбы: Сызықтық функция және оның графигі Оқу мақсаттарыКөкшетау қаласы, №12 орта мектептің математика пәні мұғалімі Оспанова Р.О

1 слайд

7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.6сызықтық функция графигінің координата Осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;7.5.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; Сабақтың тақырыбы: Сызықтық функция және оның графигі Оқу мақсаттарыКөкшетау қаласы, №12 орта мектептің математика пәні мұғалімі Оспанова Р.О

Оқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды; Пәнге тән лекси

2 слайд
Оқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды; Пәнге тән лексика мен терминология: Тәуелділік, функция, аргумент, тәуелсіз айнымалы, тәуелді айнымалы, функцияның мәні, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндерінің облысы, функциның берілу әдістері, функция графигі, сызықтық функция. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элемент сәйкес қойылады; Аргументтің көрсетілген мәнінде функцияның мәні ... болады Оқушыларды отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке ынтымақтастыққа тәрбиелеу, алған білімдерін практикада қолдана алуға үйрету Бұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің графиктерін салуға көмектеседі. Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс

2 слайд

Оқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды; Пәнге тән лексика мен терминология: Тәуелділік, функция, аргумент, тәуелсіз айнымалы, тәуелді айнымалы, функцияның мәні, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндерінің облысы, функциның берілу әдістері, функция графигі, сызықтық функция. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элемент сәйкес қойылады; Аргументтің көрсетілген мәнінде функцияның мәні ... болады Оқушыларды отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке ынтымақтастыққа тәрбиелеу, алған білімдерін практикада қолдана алуға үйрету Бұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің графиктерін салуға көмектеседі. Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру негізінде топтық жұмыс жасайды Сабақтың соңыСабақтың басы С

3 слайд
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру негізінде топтық жұмыс жасайды Сабақтың соңыСабақтың басы Сабақтың ортасы Белсенді оқуыту әдістері Үй тапсырмасын тексеру (Ауызша тексеріп шығу) «Үш қолдың амандасуы» әдісі Топқа бөлу: « Топтау» әдісі ББҮ әдісі Сабақтың соңы Сабақтың басы Сабақтың ортасы

3 слайд

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру негізінде топтық жұмыс жасайды Сабақтың соңыСабақтың басы Сабақтың ортасы Белсенді оқуыту әдістері Үй тапсырмасын тексеру (Ауызша тексеріп шығу) «Үш қолдың амандасуы» әдісі Топқа бөлу: « Топтау» әдісі ББҮ әдісі Сабақтың соңы Сабақтың басы Сабақтың ортасы

«Қол шапалақтау» әдісі «Алғыс білдіремін» әдісі Өзін-өзі бағалау Дескрипторлар ДескрипторларКритериалды бағалау Сызықтық фун

4 слайд
«Қол шапалақтау» әдісі «Алғыс білдіремін» әдісі Өзін-өзі бағалау Дескрипторлар ДескрипторларКритериалды бағалау Сызықтық функцияның графигін салу жолын біліп, сызықтық функцияның графиктерін салады; Қорытынды бағалау Бағалау бағаны және “Бір сөзбен”

4 слайд

«Қол шапалақтау» әдісі «Алғыс білдіремін» әдісі Өзін-өзі бағалау Дескрипторлар ДескрипторларКритериалды бағалау Сызықтық функцияның графигін салу жолын біліп, сызықтық функцияның графиктерін салады; Қорытынды бағалау Бағалау бағаны және “Бір сөзбен”