Презентация 6 сынып . Сызықтық функция және оның графигі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен
k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.6сызықтық функция графигінің координата
Осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;7.5.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның
анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің
k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;
Сабақтың
тақырыбы:
Сызықтық
функция және
оның графигі Оқу мақсаттарыКөкшетау қаласы, №12 орта
мектептің математика пәні
мұғалімі Оспанова Р.О
1 слайд
7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.6сызықтық функция графигінің координата Осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;7.5.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; Сабақтың тақырыбы: Сызықтық функция және оның графигі Оқу мақсаттарыКөкшетау қаласы, №12 орта мектептің математика пәні мұғалімі Оспанова Р.О
2 слайд
Оқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл
қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды;
Пәнге тән лексика мен терминология:
Тәуелділік, функция, аргумент, тәуелсіз айнымалы, тәуелді айнымалы,
функцияның мәні, функцияның анықталу облысы, функцияның
мәндерінің облысы, функциның берілу әдістері, функция графигі,
сызықтық функция.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған
тек бір ғана у элемент сәйкес қойылады;
Аргументтің көрсетілген мәнінде функцияның мәні ... болады
Оқушыларды отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа,
жауапкершілікке ынтымақтастыққа тәрбиелеу,
алған білімдерін практикада қолдана алуға
үйрету
Бұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика
пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге
керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің
графиктерін салуға көмектеседі.
Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу;
шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және
кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура
пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Алдыңғы
білім Тілдік
мақсаттар
Құндылықтар
ға баулу
Пәнаралық
байланыс Алдыңғы
білім Тілдік
мақсаттар Құндылықтар
ға баулу Пәнаралық
байланыс
2 слайд
Оқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды; Пәнге тән лексика мен терминология: Тәуелділік, функция, аргумент, тәуелсіз айнымалы, тәуелді айнымалы, функцияның мәні, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндерінің облысы, функциның берілу әдістері, функция графигі, сызықтық функция. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элемент сәйкес қойылады; Аргументтің көрсетілген мәнінде функцияның мәні ... болады Оқушыларды отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке ынтымақтастыққа тәрбиелеу, алған білімдерін практикада қолдана алуға үйрету Бұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің графиктерін салуға көмектеседі. Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пәнаралық байланыс
3 слайд
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты
меңгеру негізінде топтық жұмыс жасайды
Сабақтың
соңыСабақтың
басы
Сабақтың
ортасы Белсенді оқуыту әдістері
Үй тапсырмасын тексеру (Ауызша тексеріп шығу)
«Үш қолдың амандасуы» әдісі
Топқа бөлу: « Топтау» әдісі
ББҮ әдісі Сабақтың
соңы Сабақтың
басы Сабақтың
ортасы
3 слайд
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру негізінде топтық жұмыс жасайды Сабақтың соңыСабақтың басы Сабақтың ортасы Белсенді оқуыту әдістері Үй тапсырмасын тексеру (Ауызша тексеріп шығу) «Үш қолдың амандасуы» әдісі Топқа бөлу: « Топтау» әдісі ББҮ әдісі Сабақтың соңы Сабақтың басы Сабақтың ортасы
4 слайд
«Қол шапалақтау»
әдісі
«Алғыс
білдіремін» әдісі
Өзін-өзі бағалау
Дескрипторлар
ДескрипторларКритериалды бағалау
Сызықтық функцияның
графигін салу жолын
біліп, сызықтық
функцияның графиктерін
салады; Қорытынды
бағалау
Бағалау бағаны
және “Бір сөзбен”
4 слайд
«Қол шапалақтау» әдісі «Алғыс білдіремін» әдісі Өзін-өзі бағалау Дескрипторлар ДескрипторларКритериалды бағалау Сызықтық функцияның графигін салу жолын біліп, сызықтық функцияның графиктерін салады; Қорытынды бағалау Бағалау бағаны және “Бір сөзбен”