Презентация : Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Биология 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы №28 жалпы орта
білім беретін мектебінің химия және
биология пәні мұғалімі
Бекмурзаева Асемкул Нишамбаевна.
Бөлім: 10.1 Молекулалық биология және биохимия
Сабақтың тақырыбы:
Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер,
полисахаридтер. Химиялық құрылымы. Көмірсулардың қасиеті
және қызметтері
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты:
Бағалау критерийлері:
10.4.1.2 -
көмірсуларды
құрылымы,
құрамы және
қызметтері
бойынша жіктеу 1.Көмірсуларды химиялық
құрылымына қарай
жіктейді, ажыратады
2.Көмірсулардың
атауларын атқаратын
қызметтерін сәйкестендіре
отырып, оларды өзара
салыстырады Көмірсулардың өкілдерін
анықтайды,
ажыратады,жіктейді.
Көмірсулардың
формулаларын,
атауларын,атқаратын
қызметтерін
сәйкестендіреді және адам
өміріндегі маңызын
сипаттайды.Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және түсіну, қолдану
1 слайд
Шымкент қаласы №28 жалпы орта білім беретін мектебінің химия және биология пәні мұғалімі Бекмурзаева Асемкул Нишамбаевна. Бөлім: 10.1 Молекулалық биология және биохимия Сабақтың тақырыбы: Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Химиялық құрылымы. Көмірсулардың қасиеті және қызметтері Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері: 10.4.1.2 - көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу 1.Көмірсуларды химиялық құрылымына қарай жіктейді, ажыратады 2.Көмірсулардың атауларын атқаратын қызметтерін сәйкестендіре отырып, оларды өзара салыстырады Көмірсулардың өкілдерін анықтайды, ажыратады,жіктейді. Көмірсулардың формулаларын, атауларын,атқаратын қызметтерін сәйкестендіреді және адам өміріндегі маңызын сипаттайды.Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері:
Оқу мақсатына қол
жеткізуге мүмкіндік
береді Барлық білім
алушыларды оқу
процесіне тартуға
ықпал етеді Оқушыларды жеке
және/немесе ерекше білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес
оқытуды қарастырады
«Ойлан, Жұптас, Бөліс»
«Сәйкестендіру» кестесі «Кім жылдам?»
«Ой қозғау»
«Суреттер сөйлейді»
«Бірге ойлаймыз» «Ақиқат және Жалған»
«Бос ұяшықтарды толтыр»
«Семантикалық кесте»
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері: Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Оқушыларды жеке және/немесе ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады «Ойлан, Жұптас, Бөліс» «Сәйкестендіру» кестесі «Кім жылдам?» «Ой қозғау» «Суреттер сөйлейді» «Бірге ойлаймыз» «Ақиқат және Жалған» «Бос ұяшықтарды толтыр» «Семантикалық кесте»
3 слайд
Тапсырмалар
«Кім жылдам?» әдісі
Үй тапсырмасын
сұрау. Өткен сабақты
пысықтауға
байланысты сұрақтар
қою.
1.Судың физикалық және
химиялық қасиеттері
қандай?
2. Адам сусыз қанша
уақыт тіршілік ете
алады?
3. Табиғатта су
айналымы қалай жүреді?
4. Адам организмі қанша
процент судан тұрады? «Ой қозғау»
«Суреттер сөйлейді»
әдісі арқылы сабақ
тақырыбын ашу.
Бейне көрсетілім
көрсету. «Ойлан,Жұптас,
Бөліс» әдісі арқылы
оқушыларға
көмірсулардың
химиялық
құрылымына қарай
топтық жұмыс
ұсынылады. «Сәйкестендіру кестесі»
Көмірсулардың атауларын
құрылысы және қызметімен
сәйкестендіреді
Көмірсулардың атаулары Құрылысы мен
қызметтерінің
ерекшеліктері
1. Хитин А.Фотосинтез
нәтижесінде түзіледі
2. Крахмал Б.Жануарлардың қор
заты
3. Целюлоза В.РНҚ құрамдас бөлігі
4. Глюкоза Г. Мономер
5. Рибоза Д. Полимер
6. Гликоген Е. Суда ериді
7. Дезоксирибоза Ж.Суда ерімейді
З.Жануарлардың
қорғаныш қабаты
К.Өсімдік
жасушасының
қабықшасын құрайды
Л.Днқ-ның құрамдас
бөлігі
М.Бауырда, бұлшықетте
жинақталады
Н. Өсімдік қор заты
3 слайд
Тапсырмалар «Кім жылдам?» әдісі Үй тапсырмасын сұрау. Өткен сабақты пысықтауға байланысты сұрақтар қою. 1.Судың физикалық және химиялық қасиеттері қандай? 2. Адам сусыз қанша уақыт тіршілік ете алады? 3. Табиғатта су айналымы қалай жүреді? 4. Адам организмі қанша процент судан тұрады? «Ой қозғау» «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу. Бейне көрсетілім көрсету. «Ойлан,Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы оқушыларға көмірсулардың химиялық құрылымына қарай топтық жұмыс ұсынылады. «Сәйкестендіру кестесі» Көмірсулардың атауларын құрылысы және қызметімен сәйкестендіреді Көмірсулардың атаулары Құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері 1. Хитин А.Фотосинтез нәтижесінде түзіледі 2. Крахмал Б.Жануарлардың қор заты 3. Целюлоза В.РНҚ құрамдас бөлігі 4. Глюкоза Г. Мономер 5. Рибоза Д. Полимер 6. Гликоген Е. Суда ериді 7. Дезоксирибоза Ж.Суда ерімейді З.Жануарлардың қорғаныш қабаты К.Өсімдік жасушасының қабықшасын құрайды Л.Днқ-ның құрамдас бөлігі М.Бауырда, бұлшықетте жинақталады Н. Өсімдік қор заты
4 слайд
Ерекше білім беру қажеттілігі бар
оқушыларға арналған тапсырмалар
«Семантикалық кесте» «Ақиқат және Жалған»
әдісі
Естуі нашар,оқуда
белсенділігі төмен
оқушыға бұл әдістің
тиімділігі сыныптағы
елеусіз оқушыны сабаққа
тарту, ынталандыру
мақсатында қолданылады.
Сурeттeрге қарай отырып,
кестеге көмірсулардың
формулаларын, атауларын
және адам өміріндегі
маңызын жазып
сипаттайды. Ерекше білімді
қажет оқушының
есту қабілеті
нашар
болғандықтан
кестеде берілген
тұжырымдарды
оқи отырып,
ақиқат немесе
жалған екенін
анықтап кестеге
белгі қойып
шығады. Функционалдық сауаттылыққа
арналған тапсырмалар
«Бос ұяшықтарды
толтыр» әдісі «Бірге ойлаймыз» әдісі
Берілген кестедегі
бос ұяшықтарды
қажетті сөздермен,
суреттермен,
көмірсулардың
формулаларымен
толықтырады.Сын
и ойлау қабілетін
дамытады. Мәтінмен жұмыс «Көмірсу
диетасы» Мәтінмен мұқият
оқып танысып, берілген
сұраққа жауап береді.
Сұрақ:
Көмірсу диетасы қауіпті ме?
Қалай ойлайсыңдар?
Көмірсулар қанша класқа
бөлінеді?
Көмірсуларды қандай
мөлшерде қолданған жөн?
Көмірсулардың адам ағзасына
пайдасы мен зияны қандай?
4 слайд
Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға арналған тапсырмалар «Семантикалық кесте» «Ақиқат және Жалған» әдісі Естуі нашар,оқуда белсенділігі төмен оқушыға бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тарту, ынталандыру мақсатында қолданылады. Сурeттeрге қарай отырып, кестеге көмірсулардың формулаларын, атауларын және адам өміріндегі маңызын жазып сипаттайды. Ерекше білімді қажет оқушының есту қабілеті нашар болғандықтан кестеде берілген тұжырымдарды оқи отырып, ақиқат немесе жалған екенін анықтап кестеге белгі қойып шығады. Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар «Бос ұяшықтарды толтыр» әдісі «Бірге ойлаймыз» әдісі Берілген кестедегі бос ұяшықтарды қажетті сөздермен, суреттермен, көмірсулардың формулаларымен толықтырады.Сын и ойлау қабілетін дамытады. Мәтінмен жұмыс «Көмірсу диетасы» Мәтінмен мұқият оқып танысып, берілген сұраққа жауап береді. Сұрақ: Көмірсу диетасы қауіпті ме? Қалай ойлайсыңдар? Көмірсулар қанша класқа бөлінеді? Көмірсуларды қандай мөлшерде қолданған жөн? Көмірсулардың адам ағзасына пайдасы мен зияны қандай?
5 слайд
Назарларыңызға рақмет!
5 слайд
Назарларыңызға рақмет!