Материалдар / презентация әлеуметтік педагогтың атқаратын жұмыс түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация әлеуметтік педагогтың атқаратын жұмыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2322
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі. Бір

1 слайд
Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі. Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі.

1 слайд

Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі. Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі.

Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қәзір қоғамымыз әлеуметтік-рухани дағ

2 слайд
Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қәзір қоғамымыз әлеуметтік-рухани дағдарысты басынан кешіруде. Қазақстан 1989 жылы БҰҰ қабылдаған «Бала құқығы туралы конвенцияны» мақұлдады. Конвенция мазмұны негізгі 4 талап қояды, баланың өмір сүру құқығы, баланы қорғау, дамуына жағдай жасау, қоғамдық өмірге белсене араласу құқын құрметтеу. Негізгі басымдық баланы қайсыбір себептері болмасын кемсітпеу. Конвенция әлеуметтік қорғалмаған балалар тобына, жетімдерге, мүгедектерге, құқық бұзушыларға ерекше көңіл бөледі. Әлеуметтік педагогика – ортаның, қоғамның, тәрбиеге, әлеуметтенуге әсер ету факторын зерттейтін педагогиканың бір саласы.

2 слайд

Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қәзір қоғамымыз әлеуметтік-рухани дағдарысты басынан кешіруде. Қазақстан 1989 жылы БҰҰ қабылдаған «Бала құқығы туралы конвенцияны» мақұлдады. Конвенция мазмұны негізгі 4 талап қояды, баланың өмір сүру құқығы, баланы қорғау, дамуына жағдай жасау, қоғамдық өмірге белсене араласу құқын құрметтеу. Негізгі басымдық баланы қайсыбір себептері болмасын кемсітпеу. Конвенция әлеуметтік қорғалмаған балалар тобына, жетімдерге, мүгедектерге, құқық бұзушыларға ерекше көңіл бөледі. Әлеуметтік педагогика – ортаның, қоғамның, тәрбиеге, әлеуметтенуге әсер ету факторын зерттейтін педагогиканың бір саласы.

Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты Оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес проблеманы шешу үшін

3 слайд
Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты Оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру. Отбасы. Бала. Мектеп. Бір-бірінен ажырағысыз үш ұғым. Отбасы бар жерде бала бар, бала бар жерде мектеп бар.

3 слайд

Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты Оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру. Отбасы. Бала. Мектеп. Бір-бірінен ажырағысыз үш ұғым. Отбасы бар жерде бала бар, бала бар жерде мектеп бар.

Әлеуметтік-педагог Міндеті: Әлеуметтік ортаны жүйелі мақсатқа әлеуметтік мінез құлықты қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер

4 слайд
Әлеуметтік-педагог Міндеті: Әлеуметтік ортаны жүйелі мақсатқа әлеуметтік мінез құлықты қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер арқылы ізгілендіру.Қызметі: •. Диагностикалық •Ұйымдастырушылық •Болжамдаушылық •Алдын-алу және сауықтырушылық •Қорғаушылық Қызметі: •. Диагностикалық •Ұйымдастырушылық •Болжамдаушылық •Алдын-алу және сауықтырушылық •Қорғаушылық Ашық социумдағы мамандық типтологиясы •Отбасылық әлеуметтік педагогы •Оқушының бос уақытын ұйымдастыру •Әлеуметтік қызметтер Әлеуметтік рөлдері: •Қарым-қатынасты байланыстырушы •Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы •Рухани жетекші •Әлеуметтік оңалдырушы •Қоғамдық қайраткер Әлеуметтік рөлдері: •Қарым-қатынасты байланыстырушы •Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы •Рухани жетекші •Әлеуметтік оңалдырушы •Қоғамдық қайраткер

4 слайд

Әлеуметтік-педагог Міндеті: Әлеуметтік ортаны жүйелі мақсатқа әлеуметтік мінез құлықты қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер арқылы ізгілендіру.Қызметі: •. Диагностикалық •Ұйымдастырушылық •Болжамдаушылық •Алдын-алу және сауықтырушылық •Қорғаушылық Қызметі: •. Диагностикалық •Ұйымдастырушылық •Болжамдаушылық •Алдын-алу және сауықтырушылық •Қорғаушылық Ашық социумдағы мамандық типтологиясы •Отбасылық әлеуметтік педагогы •Оқушының бос уақытын ұйымдастыру •Әлеуметтік қызметтер Әлеуметтік рөлдері: •Қарым-қатынасты байланыстырушы •Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы •Рухани жетекші •Әлеуметтік оңалдырушы •Қоғамдық қайраткер Әлеуметтік рөлдері: •Қарым-қатынасты байланыстырушы •Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы •Рухани жетекші •Әлеуметтік оңалдырушы •Қоғамдық қайраткер

Аз қамтылған Аз қамтылған жағдайы төмен жағдайы төмен отбасылар отбасылар Толық емес Толық емес оқушылар оқушылар Толық ж

5 слайд
Аз қамтылған Аз қамтылған жағдайы төмен жағдайы төмен отбасылар отбасылар Толық емес Толық емес оқушылар оқушылар Толық жетім Толық жетім оқушылароқушылар Көп балалы Көп балалы оқушылароқушылар 0-18 жас 0-18 жас аралығындағыаралығындағы тізімітізімі Үйден оқылатын Үйден оқылатын оқушылароқушылар Әлеуметтік- педагогтың жұмысының функциялары

5 слайд

Аз қамтылған Аз қамтылған жағдайы төмен жағдайы төмен отбасылар отбасылар Толық емес Толық емес оқушылар оқушылар Толық жетім Толық жетім оқушылароқушылар Көп балалы Көп балалы оқушылароқушылар 0-18 жас 0-18 жас аралығындағыаралығындағы тізімітізімі Үйден оқылатын Үйден оқылатын оқушылароқушылар Әлеуметтік- педагогтың жұмысының функциялары

Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары «Қамқорлық акциясын» жүргізу Оқушының әлеуметтік жағдайын анықтау, үйлерді аралау Мект

6 слайд
Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары «Қамқорлық акциясын» жүргізу Оқушының әлеуметтік жағдайын  анықтау, үйлерді аралау Мектепке себепсіз 2-3 күннен артық келмей жүрген оқушыларды анықтау, акт жасау

6 слайд

Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары «Қамқорлық акциясын» жүргізу Оқушының әлеуметтік жағдайын  анықтау, үйлерді аралау Мектепке себепсіз 2-3 күннен артық келмей жүрген оқушыларды анықтау, акт жасау

Бірлік –Сүмбе орта мектебінің оқушылардың құрамы р/сМектептің атауы Барлығы оқушы Аз қамтылған оқушылар саны Толық ем

7 слайд
Бірлік –Сүмбе орта мектебінің оқушылардың құрамы р/сМектептің атауы Барлығы оқушы Аз қамтылған оқушылар саны Толық емес оқушыла р саны Толық жетім оқушылар саны (опекун) Көп балалы отбасы оқушылар саны Үйде оқылатын оқушылар саны 1Бірлік Сүмбе орта мектебі 2013-2014 оқу жылы Жыл басында 185 16оқушы0-оқушы 2 46 оқушы 1 оқушы 2Бірлік Сүмбе мектебі 2015-2016 оқу жылы Жыл басында 159 16 оқушы0-оқушы 2 52 оқушы 0 оқушы

7 слайд

Бірлік –Сүмбе орта мектебінің оқушылардың құрамы р/сМектептің атауы Барлығы оқушы Аз қамтылған оқушылар саны Толық емес оқушыла р саны Толық жетім оқушылар саны (опекун) Көп балалы отбасы оқушылар саны Үйде оқылатын оқушылар саны 1Бірлік Сүмбе орта мектебі 2013-2014 оқу жылы Жыл басында 185 16оқушы0-оқушы 2 46 оқушы 1 оқушы 2Бірлік Сүмбе мектебі 2015-2016 оқу жылы Жыл басында 159 16 оқушы0-оқушы 2 52 оқушы 0 оқушы

Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер жанындағы жалпыға бірдей міндетті білім беру қоры күнкөрісі төмен отбасыларына

8 слайд
       Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер жанындағы жалпыға бірдей міндетті білім беру қоры күнкөрісі төмен отбасыларынан шыққан аса мұқтаж 1-11 сынып оқушыларын әлеуметтік қорғау көрсету мақсатында құрылған. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» заңының 4-бабы 21-тармақшасын жүзеге асыру мақсатымен Қазақстан Республикасының Үкіметі 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 қаулысымен «Әлеуметтік қорғалмаған білім алушылар мен күн көрісі төмен отбасылардан шыққан білім алушыларға қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты жұмсау ережесін » бекітті. Осы мақсаттарға бөлінетін қаржыны мақсатты жұмсау білім мекемесінің бірінші басшысы арқылы қамтамасыз етіледі

8 слайд

       Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер жанындағы жалпыға бірдей міндетті білім беру қоры күнкөрісі төмен отбасыларынан шыққан аса мұқтаж 1-11 сынып оқушыларын әлеуметтік қорғау көрсету мақсатында құрылған. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» заңының 4-бабы 21-тармақшасын жүзеге асыру мақсатымен Қазақстан Республикасының Үкіметі 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 қаулысымен «Әлеуметтік қорғалмаған білім алушылар мен күн көрісі төмен отбасылардан шыққан білім алушыларға қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты жұмсау ережесін » бекітті. Осы мақсаттарға бөлінетін қаржыны мақсатты жұмсау білім мекемесінің бірінші басшысы арқылы қамтамасыз етіледі

Жалпы білім қорымен қамту2015-2016 оқу жылы 2015-2016 оқу жылы31 оқушыға 31 оқушыға780 000 теңге 780 000 теңге

9 слайд
Жалпы білім қорымен қамту2015-2016 оқу жылы 2015-2016 оқу жылы31 оқушыға 31 оқушыға780 000 теңге 780 000 теңге

9 слайд

Жалпы білім қорымен қамту2015-2016 оқу жылы 2015-2016 оқу жылы31 оқушыға 31 оқушыға780 000 теңге 780 000 теңге

Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сонд

10 слайд
Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата- аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің алдын алу мақсатында Республикалық «Мектепке барар жол» атты 2014жылдың 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында акция жүргізілді. Акцияға біздің мектебімізде өз үлестерін қосты. Акциясының іс- шаралар ж о с п а р ы жасалды. «Мейірімділік» қоры деректер банкі құрылды."Мейімділік” қорынан түскен қаржы,  материалдық көмек ретінде жағдайы жоқ оқушыға берілді.

10 слайд

Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата- аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің алдын алу мақсатында Республикалық «Мектепке барар жол» атты 2014жылдың 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында акция жүргізілді. Акцияға біздің мектебімізде өз үлестерін қосты. Акциясының іс- шаралар ж о с п а р ы жасалды. «Мейірімділік» қоры деректер банкі құрылды."Мейімділік” қорынан түскен қаржы,  материалдық көмек ретінде жағдайы жоқ оқушыға берілді.

2019-2016 қу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды. 2013-2014 оқу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жаса

11 слайд
2019-2016 қу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды. 2013-2014 оқу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды.

11 слайд

2019-2016 қу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды. 2013-2014 оқу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды.