презентация әлеуметтік педагогтың атқаратын жұмыс түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі
Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық
есебі.есебі.Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі
Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық
есебі.есебі.
1 слайд
Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі.Бірлік-Сүмбе орта мектебіБірлік-Сүмбе орта мектебі Әлеуметтік педагогының жылдық Әлеуметтік педагогының жылдық есебі.есебі.
2 слайд
Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі
болып отыр. Қәзір қоғамымыз әлеуметтік -рухани дағдарысты басынан
кешіруде. Қазақстан 1989 жылы БҰҰ қабылдаған «Бала құқығы туралы
конвенцияны» мақұлдады. Конвенция мазмұны негізгі 4 талап қояды,
баланың өмір сүру құқығы, баланы қорғау, дамуына жағдай жасау, қоғамдық
өмірге белсене араласу құқын құрметтеу. Негізг і басымдық баланы қайсыбір
себептері болмасын кемсітпеу. Конвенция әлеуметтік қорғалмаған балалар
тобына, жетімдерге, мүгедектерге, құқық бұзушыларға ерекше көңіл бөледі.
Әлеуметтік педагогика – ортаның, қоғамның, тәрбиеге, әлеуметтенуге
әсер ету фак торын зерттейтін педагогиканың бір саласы.
2 слайд
Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қәзір қоғамымыз әлеуметтік -рухани дағдарысты басынан кешіруде. Қазақстан 1989 жылы БҰҰ қабылдаған «Бала құқығы туралы конвенцияны» мақұлдады. Конвенция мазмұны негізгі 4 талап қояды, баланың өмір сүру құқығы, баланы қорғау, дамуына жағдай жасау, қоғамдық өмірге белсене араласу құқын құрметтеу. Негізг і басымдық баланы қайсыбір себептері болмасын кемсітпеу. Конвенция әлеуметтік қорғалмаған балалар тобына, жетімдерге, мүгедектерге, құқық бұзушыларға ерекше көңіл бөледі. Әлеуметтік педагогика – ортаның, қоғамның, тәрбиеге, әлеуметтенуге әсер ету фак торын зерттейтін педагогиканың бір саласы.
3 слайд
Әлеуметтік педагогтың
жұмысының мақсаты
Оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру,
тек көмек күтуші емес проблеманы шешу
үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани
жан дүниесін танып білу, қатарға қосу
жұмыстарын ұйымдастыру.
Отбасы. Бала. Мектеп.
Бір-бірінен ажырағысыз үш ұғым. Отбасы бар
жерде бала бар, бала бар жерде мектеп бар .
3 слайд
Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты Оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру. Отбасы. Бала. Мектеп. Бір-бірінен ажырағысыз үш ұғым. Отбасы бар жерде бала бар, бала бар жерде мектеп бар .
4 слайд
Әлеуметтік-педагог
Міндеті:
Әлеуметтік ортаны жүйелі мақсатқа әлеуметтік мінез құлықты
қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер арқылы ізгілендіру.
Қызметі:
•
. Диагностикалық
•
Ұйымдастырушылық
•
Болжамдаушылық
•
Алдын-алу және
сауықтырушылық
•
Қорғаушылық
Ашық социумдағы мамандық типтологиясы
•
Отбасылық әлеуметтік педагогы
•
Оқушының бос уақытын ұйымдастыру
•
Әлеуметтік қызметтер Әлеуметтік рөлдері:
•
Қарым-қатынасты
байланыстырушы
•
Бірлескен іс-әрекетті
ұйымдастырушы
•
Рухани жетекші
•
Әлеуметтік оңалдырушы
•
Қоғамдық қайраткерҚызметі:
•
. Диагностикалық
•
Ұйымдастырушылық
•
Болжамдаушылық
•
Алдын-алу және
сауықтырушылық
•
Қорғаушылық Әлеуметтік рөлдері:
•
Қарым-қатынасты
байланыстырушы
•
Бірлескен іс-әрекетті
ұйымдастырушы
•
Рухани жетекші
•
Әлеуметтік оңалдырушы
•
Қоғамдық қайраткер
4 слайд
Әлеуметтік-педагог Міндеті: Әлеуметтік ортаны жүйелі мақсатқа әлеуметтік мінез құлықты қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер арқылы ізгілендіру. Қызметі: • . Диагностикалық • Ұйымдастырушылық • Болжамдаушылық • Алдын-алу және сауықтырушылық • Қорғаушылық Ашық социумдағы мамандық типтологиясы • Отбасылық әлеуметтік педагогы • Оқушының бос уақытын ұйымдастыру • Әлеуметтік қызметтер Әлеуметтік рөлдері: • Қарым-қатынасты байланыстырушы • Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы • Рухани жетекші • Әлеуметтік оңалдырушы • Қоғамдық қайраткерҚызметі: • . Диагностикалық • Ұйымдастырушылық • Болжамдаушылық • Алдын-алу және сауықтырушылық • Қорғаушылық Әлеуметтік рөлдері: • Қарым-қатынасты байланыстырушы • Бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырушы • Рухани жетекші • Әлеуметтік оңалдырушы • Қоғамдық қайраткер
5 слайд
Аз қамтылған Аз қамтылған
жағдайы төмен жағдайы төмен
отбасылар отбасылар Толық емес Толық емес
оқушылар оқушылар Толық жетім Толық жетім
оқушылароқушылар
Көп балалы Көп балалы
оқушылароқушылар 0-18 жас 0-18 жас
аралығындағыаралығындағы
тізімітізімі Үйден оқылатын Үйден оқылатын
оқушылароқушыларӘлеуметтік- педагогтың жұмысының
функциялары
5 слайд
Аз қамтылған Аз қамтылған жағдайы төмен жағдайы төмен отбасылар отбасылар Толық емес Толық емес оқушылар оқушылар Толық жетім Толық жетім оқушылароқушылар Көп балалы Көп балалы оқушылароқушылар 0-18 жас 0-18 жас аралығындағыаралығындағы тізімітізімі Үйден оқылатын Үйден оқылатын оқушылароқушыларӘлеуметтік- педагогтың жұмысының функциялары
6 слайд
Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары
« Қамқорлық акциясын»
жүргізу Оқушының әлеуметтік
жағдайын анықтау,
үйлерді аралау
Мектепке себепсіз 2-3
күннен артық келмей
жүрген оқушыларды
анықтау, акт жасау
6 слайд
Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары « Қамқорлық акциясын» жүргізу Оқушының әлеуметтік жағдайын анықтау, үйлерді аралау Мектепке себепсіз 2-3 күннен артық келмей жүрген оқушыларды анықтау, акт жасау
7 слайд
Бірлік –Сүмбе орта мектебінің оқушылардың құрамы
р/с Мектептің
атауы Барлығы
оқушы Аз
қамтылған
оқушылар
саны Толық
емес
оқушыла
р саны Толық
жетім
оқушылар
саны
(опекун) Көп балалы
отбасы
оқушылар
саны Үйде
оқылатын
оқушылар
саны
1 Бірлік Сүмбе
орта
мектебі
2013-2014
оқу жылы Жыл
басында
185 16оқушы 0-оқушы 2 46 оқушы 1 оқушы
2 Бірлік Сүмбе
мектебі
2015-2016
оқу жылы Жыл
басында
159 16 оқушы 0-оқушы 2 52 оқушы 0 оқушы
7 слайд
Бірлік –Сүмбе орта мектебінің оқушылардың құрамы р/с Мектептің атауы Барлығы оқушы Аз қамтылған оқушылар саны Толық емес оқушыла р саны Толық жетім оқушылар саны (опекун) Көп балалы отбасы оқушылар саны Үйде оқылатын оқушылар саны 1 Бірлік Сүмбе орта мектебі 2013-2014 оқу жылы Жыл басында 185 16оқушы 0-оқушы 2 46 оқушы 1 оқушы 2 Бірлік Сүмбе мектебі 2015-2016 оқу жылы Жыл басында 159 16 оқушы 0-оқушы 2 52 оқушы 0 оқушы
8 слайд
Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер жанындағы жалпыға
бірдей міндетті білім беру қоры күнкөрісі төмен отбасыларынан
шыққан аса мұқтаж 1-11 сынып оқушыларын әлеуметтік қорғау
көрсету мақсатында құрылған. Қазақстан Республикасының 2007
жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» заңының 4-бабы 21-тармақшасын
жүзеге асыру мақсатымен Қазақстан Республикасының Үкіметі 2008
жылғы 25 қаңтардағы №64 қаулысымен «Әлеуметтік қорғалмаған
білім алушылар мен күн көрісі төмен отбасылардан шыққан білім
алушыларға қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін
қаражатты жұмсау ережесін » бекітті. Осы мақсаттарға бөлінетін
қаржыны мақсатты жұмсау білім мекемесінің бірінші басшысы
арқылы қамтамасыз етіледі
8 слайд
Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер жанындағы жалпыға бірдей міндетті білім беру қоры күнкөрісі төмен отбасыларынан шыққан аса мұқтаж 1-11 сынып оқушыларын әлеуметтік қорғау көрсету мақсатында құрылған. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» заңының 4-бабы 21-тармақшасын жүзеге асыру мақсатымен Қазақстан Республикасының Үкіметі 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 қаулысымен «Әлеуметтік қорғалмаған білім алушылар мен күн көрісі төмен отбасылардан шыққан білім алушыларға қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты жұмсау ережесін » бекітті. Осы мақсаттарға бөлінетін қаржыны мақсатты жұмсау білім мекемесінің бірінші басшысы арқылы қамтамасыз етіледі
9 слайд
Жалпы білім қорымен қамту
2015-2016 оқу жылы
31 оқушыға
780 000 теңге 2015-2016 оқу жылы 31 оқушыға 780 000 теңге
9 слайд
Жалпы білім қорымен қамту 2015-2016 оқу жылы 31 оқушыға 780 000 теңге 2015-2016 оқу жылы 31 оқушыға 780 000 теңге
10 слайд
Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген
және көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға,
сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата-
аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және
әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің
алдын алу мақсатында Республикалық «Мектепке барар жол» атты
2 014 жылдың 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында акция жүргізілді.
Акцияға біздің мектебімізде өз үлестерін қосты. Акциясының іс-
шаралар ж о с п а р ы жасалды. «Мейірімділік» қоры деректер банкі
құрылды."Мейімділік” қорынан түскен қаржы, материалдық көмек
ретінде жағдайы жоқ оқушыға берілді .
10 слайд
Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата- аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің алдын алу мақсатында Республикалық «Мектепке барар жол» атты 2 014 жылдың 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында акция жүргізілді. Акцияға біздің мектебімізде өз үлестерін қосты. Акциясының іс- шаралар ж о с п а р ы жасалды. «Мейірімділік» қоры деректер банкі құрылды."Мейімділік” қорынан түскен қаржы, материалдық көмек ретінде жағдайы жоқ оқушыға берілді .
11 слайд
2019-2016 қу жылы
0-1 сынып барлығы-
оқушыға сыйлық
жасалынды .2013-2014 оқу жылы
0-1 сынып барлығы-
оқушыға сыйлық
жасалынды .
11 слайд
2019-2016 қу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды .2013-2014 оқу жылы 0-1 сынып барлығы- оқушыға сыйлық жасалынды .