презентация "Ақ Орда"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп
КММ
тарих пәнінің мұғалімі Дуйсенова Гулназ
Сабақтың тақырыбы: Ақ Орда
1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп КММ тарих пәнінің мұғалімі Дуйсенова Гулназ Сабақтың тақырыбы: Ақ Орда
2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
Барлық оқушылар
XIII-XVғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда
болуын түсінеді және қамтыған
аумағын картадан көрсете алады.
Оқушылардың көпшілігі
Ақ орданың құрылуы мен
мемлекет болып
қалыптасуын сипаттайды
Кейбір оқушылар
6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғ. мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру .
Бағалау критерийі
-Ақ Орда мемлекетінің қалай пайда болғандығын
біледі, картадан территориясын көрсете алады.
-Ақ Орда мемлекетінің құрылу ерекшелігін
айқындайды.
-Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы мен
саяси тарихының кезеңдерін анықтай алады,
-
Ақ Орда мемлекетінің билік жүйесі мен
саяси тарихын анықтайды, қосымша
дерекетермен жұмыс жасай алады.
Тілдік мақсат Пәндік лексика мен терминология:
ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,б
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Мен келесі өзгерістерді байқадым....
Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді
себебі....
Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылыс мынандай болады.....
Біздің топтың ойынша....
Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел
идеясының 5 құндылығы «тарихтың
мәдениет пен тілдің біртұтастығы
құндылығын дарыта отырып, ұлы дала
тарихына деген құрмет пен мақтаныш
сезімін қатар көшбасшылық пен
төзімділікке қалыптастыру,
Алдыңғы білім
Ұлыс ұғымының мағынасын біледі
Қазақстан жерінде құрылған ұлыстарды
айта алады, тарихи-географиялық
аумағын картадан көрсете алады
2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Барлық оқушылар XIII-XVғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын түсінеді және қамтыған аумағын картадан көрсете алады. Оқушылардың көпшілігі Ақ орданың құрылуы мен мемлекет болып қалыптасуын сипаттайды Кейбір оқушылар 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғ. мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру . Бағалау критерийі -Ақ Орда мемлекетінің қалай пайда болғандығын біледі, картадан территориясын көрсете алады. -Ақ Орда мемлекетінің құрылу ерекшелігін айқындайды. -Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы мен саяси тарихының кезеңдерін анықтай алады, - Ақ Орда мемлекетінің билік жүйесі мен саяси тарихын анықтайды, қосымша дерекетермен жұмыс жасай алады. Тілдік мақсат Пәндік лексика мен терминология: ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі.... Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылыс мынандай болады..... Біздің топтың ойынша.... Құндылықтарға баулу Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру, Алдыңғы білім Ұлыс ұғымының мағынасын біледі Қазақстан жерінде құрылған ұлыстарды айта алады, тарихи-географиялық аумағын картадан көрсете алады
3 слайд
«Миға шабуыл» әдісінде сабағымның басында тақырыптың мағынасын ашу үшін
1.«Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай байланыс бар?
2.«Ақ орда» сөзі қандай мағына береді? деген сұрақтар қоямын. Осы сұрақтар арқылы оқушыларды ширатып,
сабаққа деген зейінін шоғырландырамын.
«Джигсо» әдісі мәтінді толық игеруту мақсатында әр топқа мәтіннен үзінді беріледі. Топтық
талдау жасайды , меңгерген ақпараттарын басқа топпен бөліседі, диалогқа түседі.
«Кім жылдам?» әдісінде оқушыға жеке жұмыс Ақ Орда аумағын картадан белгілеу тапсырмасын
беремін. Осы әдіс арқылы оқушыны жылдамдықа баулып, бесенділік пен бәсекелестік қабілетін дамытамын.
«Жұптық жұмыс » кезінде «Кесте толтыру» тапсырмасын бердім.
Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді нақты дәлелдер келтіре отырып
кестені толтырады. Бұл тапсырма оқушыны шығармашылыққа баулиды.
Құрылуы
Құлдырауы
Нығаю
ы
«Қар кесегі» әдісі арқылы алған білімдерін жинақтап
синтездейді
3 слайд
«Миға шабуыл» әдісінде сабағымның басында тақырыптың мағынасын ашу үшін 1.«Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай байланыс бар? 2.«Ақ орда» сөзі қандай мағына береді? деген сұрақтар қоямын. Осы сұрақтар арқылы оқушыларды ширатып, сабаққа деген зейінін шоғырландырамын. «Джигсо» әдісі мәтінді толық игеруту мақсатында әр топқа мәтіннен үзінді беріледі. Топтық талдау жасайды , меңгерген ақпараттарын басқа топпен бөліседі, диалогқа түседі. «Кім жылдам?» әдісінде оқушыға жеке жұмыс Ақ Орда аумағын картадан белгілеу тапсырмасын беремін. Осы әдіс арқылы оқушыны жылдамдықа баулып, бесенділік пен бәсекелестік қабілетін дамытамын. «Жұптық жұмыс » кезінде «Кесте толтыру» тапсырмасын бердім. Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді нақты дәлелдер келтіре отырып кестені толтырады. Бұл тапсырма оқушыны шығармашылыққа баулиды. Құрылуы Құлдырауы Нығаю ы «Қар кесегі» әдісі арқылы алған білімдерін жинақтап синтездейді
4 слайд
Саралау
«Миға шабуыл» әдісі бойынша
оқушылардың қызығушылығын арттыру;
«Джигсо» әдісі бойынша әр топқа мәтіннен
үзінді беріліп оқушылар өз деңгейлеріне сай
жауап береді.
«Кім жылдам» әдісі бойынша әр оқушы
берілген тапсырманы тез әрі нақты білуге өте
ыңғайлы.
«Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылар алған
білімдерін пысықтап, сұрақтар қою арқылы
білімдерін одан әрі тереңдетуге көп көмегін
береді деп ойлаймын.
4 слайд
Саралау «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардың қызығушылығын арттыру; «Джигсо» әдісі бойынша әр топқа мәтіннен үзінді беріліп оқушылар өз деңгейлеріне сай жауап береді. «Кім жылдам» әдісі бойынша әр оқушы берілген тапсырманы тез әрі нақты білуге өте ыңғайлы. «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін пысықтап, сұрақтар қою арқылы білімдерін одан әрі тереңдетуге көп көмегін береді деп ойлаймын.
5 слайд
5 слайд