презентация "Ақ Орда"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

презентация "Ақ Орда"

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл "Ақ Орда" тақырыбына жасалған презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп КММ тарих пәнінің мұғалімі Дуйсенова Гулназ Сабақтың та

#1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп КММ тарих пәнінің мұғалімі Дуйсенова Гулназ Сабақтың тақырыбы: Ақ Орда

1 слайд

Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп КММ тарих пәнінің мұғалімі Дуйсенова Гулназ Сабақтың тақырыбы: Ақ Орда

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Барлық оқушылар XIII-XVғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын түсінеді және қамтыға

#2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Барлық оқушылар XIII-XVғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын түсінеді және қамтыған аумағын картадан көрсете алады. Оқушылардың көпшілігі Ақ орданың құрылуы мен мемлекет болып қалыптасуын сипаттайды Кейбір оқушылар 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғ. мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру . Бағалау критерийі -Ақ Орда мемлекетінің қалай пайда болғандығын біледі, картадан территориясын көрсете алады. -Ақ Орда мемлекетінің құрылу ерекшелігін айқындайды. -Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы мен саяси тарихының кезеңдерін анықтай алады, - Ақ Орда мемлекетінің билік жүйесі мен саяси тарихын анықтайды, қосымша дерекетермен жұмыс жасай алады. Тілдік мақсат Пәндік лексика мен терминология: ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі.... Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылыс мынандай болады..... Біздің топтың ойынша.... Құндылықтарға баулу Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру, Алдыңғы білім Ұлыс ұғымының мағынасын біледі Қазақстан жерінде құрылған ұлыстарды айта алады, тарихи-географиялық аумағын картадан көрсете алады

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Барлық оқушылар XIII-XVғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын түсінеді және қамтыған аумағын картадан көрсете алады. Оқушылардың көпшілігі Ақ орданың құрылуы мен мемлекет болып қалыптасуын сипаттайды Кейбір оқушылар 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғ. мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру . Бағалау критерийі -Ақ Орда мемлекетінің қалай пайда болғандығын біледі, картадан территориясын көрсете алады. -Ақ Орда мемлекетінің құрылу ерекшелігін айқындайды. -Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы мен саяси тарихының кезеңдерін анықтай алады, - Ақ Орда мемлекетінің билік жүйесі мен саяси тарихын анықтайды, қосымша дерекетермен жұмыс жасай алады. Тілдік мақсат Пәндік лексика мен терминология: ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі.... Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылыс мынандай болады..... Біздің топтың ойынша.... Құндылықтарға баулу Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру, Алдыңғы білім Ұлыс ұғымының мағынасын біледі Қазақстан жерінде құрылған ұлыстарды айта алады, тарихи-географиялық аумағын картадан көрсете алады

«Миға шабуыл» әдісінде сабағымның басында тақырыптың мағынасын ашу үшін 1.«Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай ба

#3 слайд
«Миға шабуыл» әдісінде сабағымның басында тақырыптың мағынасын ашу үшін 1.«Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай байланыс бар? 2.«Ақ орда» сөзі қандай мағына береді? деген сұрақтар қоямын. Осы сұрақтар арқылы оқушыларды ширатып, сабаққа деген зейінін шоғырландырамын. «Джигсо» әдісі мәтінді толық игеруту мақсатында әр топқа мәтіннен үзінді беріледі. Топтық талдау жасайды , меңгерген ақпараттарын басқа топпен бөліседі, диалогқа түседі. «Кім жылдам?» әдісінде оқушыға жеке жұмыс Ақ Орда аумағын картадан белгілеу тапсырмасын беремін. Осы әдіс арқылы оқушыны жылдамдықа баулып, бесенділік пен бәсекелестік қабілетін дамытамын. «Жұптық жұмыс » кезінде «Кесте толтыру» тапсырмасын бердім. Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді нақты дәлелдер келтіре отырып кестені толтырады. Бұл тапсырма оқушыны шығармашылыққа баулиды. Құрылуы Құлдырауы Нығаю ы «Қар кесегі» әдісі арқылы алған білімдерін жинақтап синтездейді

3 слайд

«Миға шабуыл» әдісінде сабағымның басында тақырыптың мағынасын ашу үшін 1.«Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай байланыс бар? 2.«Ақ орда» сөзі қандай мағына береді? деген сұрақтар қоямын. Осы сұрақтар арқылы оқушыларды ширатып, сабаққа деген зейінін шоғырландырамын. «Джигсо» әдісі мәтінді толық игеруту мақсатында әр топқа мәтіннен үзінді беріледі. Топтық талдау жасайды , меңгерген ақпараттарын басқа топпен бөліседі, диалогқа түседі. «Кім жылдам?» әдісінде оқушыға жеке жұмыс Ақ Орда аумағын картадан белгілеу тапсырмасын беремін. Осы әдіс арқылы оқушыны жылдамдықа баулып, бесенділік пен бәсекелестік қабілетін дамытамын. «Жұптық жұмыс » кезінде «Кесте толтыру» тапсырмасын бердім. Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді нақты дәлелдер келтіре отырып кестені толтырады. Бұл тапсырма оқушыны шығармашылыққа баулиды. Құрылуы Құлдырауы Нығаю ы «Қар кесегі» әдісі арқылы алған білімдерін жинақтап синтездейді

Саралау «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардың қызығушылығын арттыру; «Джигсо» әдісі бойынша

#4 слайд
Саралау «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардың қызығушылығын арттыру; «Джигсо» әдісі бойынша әр топқа мәтіннен үзінді беріліп оқушылар өз деңгейлеріне сай жауап береді. «Кім жылдам» әдісі бойынша әр оқушы берілген тапсырманы тез әрі нақты білуге өте ыңғайлы. «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін пысықтап, сұрақтар қою арқылы білімдерін одан әрі тереңдетуге көп көмегін береді деп ойлаймын.

4 слайд

Саралау «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардың қызығушылығын арттыру; «Джигсо» әдісі бойынша әр топқа мәтіннен үзінді беріліп оқушылар өз деңгейлеріне сай жауап береді. «Кім жылдам» әдісі бойынша әр оқушы берілген тапсырманы тез әрі нақты білуге өте ыңғайлы. «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін пысықтап, сұрақтар қою арқылы білімдерін одан әрі тереңдетуге көп көмегін береді деп ойлаймын.

#5 слайд

5 слайд

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
1459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі