Материалдар / Презентация Ақтамберді Сарыұлы "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауы 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Ақтамберді Сарыұлы "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сабақ беретін ұстаздарға қажет.материалда түрлі әдіс-тәсілдер қолданылды.Әріптестеріме түрлі методтарды үйренуде көмегі болар деген үміттемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2019
1509
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

2 слайд

Психологиялық ақуал орнату: «Өмір ұраны» Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздарды араластырылады. Содан соң

3 слайд
Психологиялық ақуал орнату: «Өмір ұраны» Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздарды араластырылады. Содан соң бір оқушы шығып, үш-төртеуін таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табуы тиіс.

Топқа бөлу. Топ басшылары өздері топ құрамын таңдайды. * I топ- «Толғау» * II топ-«Жырау» * III топ-« Жыршы»

4 слайд
Топқа бөлу. Топ басшылары өздері топ құрамын таңдайды. * I топ- «Толғау» * II топ-«Жырау» * III топ-« Жыршы»

Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық жұмыс. * «Сен айтшы» әдісі. * Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жа

5 слайд
Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық жұмыс. * «Сен айтшы» әдісі. * Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жауап береді.Жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қояды. * 1-тапсырма. Өткен білімдерін тексеру. * Ақтамберді жыраудың армандаған асыл мұраты қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор:   Сұрақты дұрыс қойған және жауап береген 1 ұпай беріледі. Сұрақтарға тез әрі тұжырымды жауап береді

6 слайд

* Қызығушылық ояту: «Стоп кадр» әдісі * Толғау дегеніміз не? * Бұл толғау кімнің шығармасы? Тақырыбын атаңыз.

7 слайд
* Қызығушылық ояту: «Стоп кадр» әдісі * Толғау дегеніміз не? * Бұл толғау кімнің шығармасы? Тақырыбын атаңыз.

«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

8 слайд
«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

Оқу мақсаты 8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау.

9 слайд
Оқу мақсаты 8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау.

Сөздікпен жұмыс: * Күдері - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын е

10 слайд
Сөздікпен жұмыс: * Күдері  - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын ерекшелігіне байланысты оны көбінесе, кіреуке сауыттардың ішкі бауын жасауға пайдаланған қайыс түрі. * Кіреуке  – батырлардың сауыты. * Тобыршықты әндіген  – саптаяқ, бай манаптардың сусын ішетін ыдысы. * Жонсау  – кең, жазық жон, дала. * Қидасын  – мықты, күшті. * Қамқапты  – алтындатқан, күмістеткен жіптен тығыз етіп тоқылған жібек матадан тігілген киім. * Құлаты  – таудың аты, ауыз әдебиетінде кездеседі. * Дабыл  –барабан тектес ұрып ойналатын ұлттық аспаптың ішіндегі ең көне түрі. Дабыл шабуылға, бейбіт күндері мейрамға шақырғанда, аң аулауға шыққанда ойналған. * Атымтай жомарт  – жомарттық қасиеттің символы. * Шүлеңгір мырза  – жомарт адам.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды Жырау насихатын ан

11 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды Жырау насихатын анықтайды Заман көрінісі танытады2-тапсырма.Топтық тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі . Толғау тобы. Толғаудың тақырыбы мен идеясы қандай? Жырау тобы. Жырау нені насихаттайды? Жыршы тобы. Толғаудағы жырланған заман көрінісі қай кезеңге тән?

* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі . * «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын атаңдар.Ола

12 слайд
* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі . * «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын атаңдар.Олардың ел қорғауға атсалысқан шапқыншылықтары мен көтерілістері туралы мәліметтермен толықтырыңдар. * «Жырау» тобы. «Шағын эссе» әдісі. Сендердің ойларыңша батырлық табиғаттың сыйы ма?Адам батыр болып туа ма, әлде батыр болып қалыптаса ма?Екі пікірдің бірін таңдап,оны дәлелдеңдер. * «Жыршы» тобы . Кесте толтыру. Толғаудан көркемдегіш құралдарды тауып,үлгі кестені толтырыңдар. Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады 1.Мәліметтер келтіреді 2.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Ж

13 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Ізденуші» әдісі. Автор бейнесін ашатын нақты мысалдарды толғаудан іздеп тауып кестеге түсіріңіз.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жаз

14 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жазайық» әдісі. «Тәуелсіз,еркін елдің ұланымын.......» Ұйқасты жалғастырып,өлең құрастырып көріңдер.

Рефлексия 1.Жыраудың арман-тілегі,асыл мұраты қандай еді? 2.Сендердің ойларыңызша жырау арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі кү

15 слайд
Рефлексия 1.Жыраудың арман-тілегі,асыл мұраты қандай еді? 2.Сендердің ойларыңызша жырау арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі күнде орындалды ма?

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Үй жұмысы: Ақтамберді туралы кімдер жазды? Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлді

16 слайд
Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Үй жұмысы: Ақтамберді туралы кімдер жазды? Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан үзінді жаттау