Презентация Ақтамберді Сарыұлы "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауы 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Ақтамберді Сарыұлы "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сабақ беретін ұстаздарға қажет.материалда түрлі әдіс-тәсілдер қолданылды.Әріптестеріме түрлі методтарды үйренуде көмегі болар деген үміттемін.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

Психологиялық ақуал орнату: «Өмір ұраны» Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздарды араластырылады. Содан соң

#3 слайд
Психологиялық ақуал орнату: «Өмір ұраны» Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздарды араластырылады. Содан соң бір оқушы шығып, үш-төртеуін таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табуы тиіс.

3 слайд

Психологиялық ақуал орнату: «Өмір ұраны» Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздарды араластырылады. Содан соң бір оқушы шығып, үш-төртеуін таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табуы тиіс.

Топқа бөлу. Топ басшылары өздері топ құрамын таңдайды. * I топ- «Толғау» * II топ-«Жырау» * III топ-« Жыршы»

#4 слайд
Топқа бөлу. Топ басшылары өздері топ құрамын таңдайды. * I топ- «Толғау» * II топ-«Жырау» * III топ-« Жыршы»

4 слайд

Топқа бөлу. Топ басшылары өздері топ құрамын таңдайды. * I топ- «Толғау» * II топ-«Жырау» * III топ-« Жыршы»

Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық жұмыс. * «Сен айтшы» әдісі. * Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жа

#5 слайд
Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық жұмыс. * «Сен айтшы» әдісі. * Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жауап береді.Жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қояды. * 1-тапсырма. Өткен білімдерін тексеру. * Ақтамберді жыраудың армандаған асыл мұраты қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор:   Сұрақты дұрыс қойған және жауап береген 1 ұпай беріледі. Сұрақтарға тез әрі тұжырымды жауап береді

5 слайд

Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық жұмыс. * «Сен айтшы» әдісі. * Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жауап береді.Жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қояды. * 1-тапсырма. Өткен білімдерін тексеру. * Ақтамберді жыраудың армандаған асыл мұраты қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор:   Сұрақты дұрыс қойған және жауап береген 1 ұпай беріледі. Сұрақтарға тез әрі тұжырымды жауап береді

#6 слайд

6 слайд

* Қызығушылық ояту: «Стоп кадр» әдісі * Толғау дегеніміз не? * Бұл толғау кімнің шығармасы? Тақырыбын атаңыз.

#7 слайд
* Қызығушылық ояту: «Стоп кадр» әдісі * Толғау дегеніміз не? * Бұл толғау кімнің шығармасы? Тақырыбын атаңыз.

7 слайд

* Қызығушылық ояту: «Стоп кадр» әдісі * Толғау дегеніміз не? * Бұл толғау кімнің шығармасы? Тақырыбын атаңыз.

«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

#8 слайд
«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

8 слайд

«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

Оқу мақсаты 8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау.

#9 слайд
Оқу мақсаты 8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау.

9 слайд

Оқу мақсаты 8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау.

Сөздікпен жұмыс: * Күдері - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын е

#10 слайд
Сөздікпен жұмыс: * Күдері  - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын ерекшелігіне байланысты оны көбінесе, кіреуке сауыттардың ішкі бауын жасауға пайдаланған қайыс түрі. * Кіреуке  – батырлардың сауыты. * Тобыршықты әндіген  – саптаяқ, бай манаптардың сусын ішетін ыдысы. * Жонсау  – кең, жазық жон, дала. * Қидасын  – мықты, күшті. * Қамқапты  – алтындатқан, күмістеткен жіптен тығыз етіп тоқылған жібек матадан тігілген киім. * Құлаты  – таудың аты, ауыз әдебиетінде кездеседі. * Дабыл  –барабан тектес ұрып ойналатын ұлттық аспаптың ішіндегі ең көне түрі. Дабыл шабуылға, бейбіт күндері мейрамға шақырғанда, аң аулауға шыққанда ойналған. * Атымтай жомарт  – жомарттық қасиеттің символы. * Шүлеңгір мырза  – жомарт адам.

10 слайд

Сөздікпен жұмыс: * Күдері  - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын ерекшелігіне байланысты оны көбінесе, кіреуке сауыттардың ішкі бауын жасауға пайдаланған қайыс түрі. * Кіреуке  – батырлардың сауыты. * Тобыршықты әндіген  – саптаяқ, бай манаптардың сусын ішетін ыдысы. * Жонсау  – кең, жазық жон, дала. * Қидасын  – мықты, күшті. * Қамқапты  – алтындатқан, күмістеткен жіптен тығыз етіп тоқылған жібек матадан тігілген киім. * Құлаты  – таудың аты, ауыз әдебиетінде кездеседі. * Дабыл  –барабан тектес ұрып ойналатын ұлттық аспаптың ішіндегі ең көне түрі. Дабыл шабуылға, бейбіт күндері мейрамға шақырғанда, аң аулауға шыққанда ойналған. * Атымтай жомарт  – жомарттық қасиеттің символы. * Шүлеңгір мырза  – жомарт адам.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды Жырау насихатын ан

#11 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды Жырау насихатын анықтайды Заман көрінісі танытады2-тапсырма.Топтық тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі . Толғау тобы. Толғаудың тақырыбы мен идеясы қандай? Жырау тобы. Жырау нені насихаттайды? Жыршы тобы. Толғаудағы жырланған заман көрінісі қай кезеңге тән?

11 слайд

Бағалау критерийі: Дескриптор:   Дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды Жырау насихатын анықтайды Заман көрінісі танытады2-тапсырма.Топтық тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі . Толғау тобы. Толғаудың тақырыбы мен идеясы қандай? Жырау тобы. Жырау нені насихаттайды? Жыршы тобы. Толғаудағы жырланған заман көрінісі қай кезеңге тән?

* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі . * «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын атаңдар.Ола

#12 слайд
* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі . * «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын атаңдар.Олардың ел қорғауға атсалысқан шапқыншылықтары мен көтерілістері туралы мәліметтермен толықтырыңдар. * «Жырау» тобы. «Шағын эссе» әдісі. Сендердің ойларыңша батырлық табиғаттың сыйы ма?Адам батыр болып туа ма, әлде батыр болып қалыптаса ма?Екі пікірдің бірін таңдап,оны дәлелдеңдер. * «Жыршы» тобы . Кесте толтыру. Толғаудан көркемдегіш құралдарды тауып,үлгі кестені толтырыңдар. Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады 1.Мәліметтер келтіреді 2.

12 слайд

* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі . * «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын атаңдар.Олардың ел қорғауға атсалысқан шапқыншылықтары мен көтерілістері туралы мәліметтермен толықтырыңдар. * «Жырау» тобы. «Шағын эссе» әдісі. Сендердің ойларыңша батырлық табиғаттың сыйы ма?Адам батыр болып туа ма, әлде батыр болып қалыптаса ма?Екі пікірдің бірін таңдап,оны дәлелдеңдер. * «Жыршы» тобы . Кесте толтыру. Толғаудан көркемдегіш құралдарды тауып,үлгі кестені толтырыңдар. Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады 1.Мәліметтер келтіреді 2.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Ж

#13 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Ізденуші» әдісі. Автор бейнесін ашатын нақты мысалдарды толғаудан іздеп тауып кестеге түсіріңіз.

13 слайд

Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Ізденуші» әдісі. Автор бейнесін ашатын нақты мысалдарды толғаудан іздеп тауып кестеге түсіріңіз.

Бағалау критерийі: Дескриптор: Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жаз

#14 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жазайық» әдісі. «Тәуелсіз,еркін елдің ұланымын.......» Ұйқасты жалғастырып,өлең құрастырып көріңдер.

14 слайд

Бағалау критерийі: Дескриптор:   Тұжырымды жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жазайық» әдісі. «Тәуелсіз,еркін елдің ұланымын.......» Ұйқасты жалғастырып,өлең құрастырып көріңдер.

Рефлексия 1.Жыраудың арман-тілегі,асыл мұраты қандай еді? 2.Сендердің ойларыңызша жырау арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі кү

#15 слайд
Рефлексия 1.Жыраудың арман-тілегі,асыл мұраты қандай еді? 2.Сендердің ойларыңызша жырау арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі күнде орындалды ма?

15 слайд

Рефлексия 1.Жыраудың арман-тілегі,асыл мұраты қандай еді? 2.Сендердің ойларыңызша жырау арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі күнде орындалды ма?

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Үй жұмысы: Ақтамберді туралы кімдер жазды? Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлді

#16 слайд
Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Үй жұмысы: Ақтамберді туралы кімдер жазды? Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан үзінді жаттау

16 слайд

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Үй жұмысы: Ақтамберді туралы кімдер жазды? Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан үзінді жаттау

Файл форматы:
pptx
01.11.2019
2354
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі