1 слайд
2 слайд
3 слайд
Психологиялық ақуал орнату:
«Өмір ұраны»
Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға
жазып, қағаздарды араластырылады.
Содан соң бір оқушы шығып, үш-төртеуін
таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның
кімнің өмірлік ұстанымы екенін табуы
тиіс.
4 слайд
Топқа бөлу. Топ басшылары
өздері топ құрамын таңдайды.
* I топ- «Толғау»
* II топ-«Жырау»
* III топ-« Жыршы»
5 слайд
Миға шабуыл: (Өткен сабақты пысықтау)Ұжымдық
жұмыс.
* «Сен айтшы» әдісі.
* Мұғалім тарапынан берілген бір сұраққа оқушы жауап
береді.Жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қояды.
* 1-тапсырма. Өткен білімдерін тексеру.
* Ақтамберді жыраудың армандаған асыл мұраты қандай?
Бағалау критерийі: Дескриптор:
Сұрақты дұрыс қойған және жауап
береген 1 ұпай беріледі. Сұрақтарға тез әрі тұжырымды
жауап береді
6 слайд
7 слайд
* Қызығушылық ояту:
«Стоп кадр» әдісі
* Толғау дегеніміз не?
* Бұл толғау кімнің шығармасы?
Тақырыбын атаңыз.
8 слайд
«Күлдір-күлдір
кісінетіп» толғауы
9 слайд
Оқу мақсаты
8.А/И2.Автор бейнесі.Автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-
қатынасының тілдік көрінісін
талдау.
10 слайд
Сөздікпен жұмыс:
* Күдері - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге
өз қасиетін жоғалтпайтын ерекшелігіне байланысты оны көбінесе, кіреуке
сауыттардың ішкі бауын жасауға пайдаланған қайыс түрі.
* Кіреуке – батырлардың сауыты.
* Тобыршықты әндіген – саптаяқ, бай манаптардың сусын ішетін ыдысы.
* Жонсау – кең, жазық жон, дала.
* Қидасын – мықты, күшті.
* Қамқапты – алтындатқан, күмістеткен жіптен тығыз етіп тоқылған жібек матадан
тігілген киім.
* Құлаты – таудың аты, ауыз әдебиетінде кездеседі.
* Дабыл –барабан тектес ұрып ойналатын ұлттық аспаптың ішіндегі ең көне түрі.
Дабыл шабуылға, бейбіт күндері мейрамға шақырғанда, аң аулауға шыққанда
ойналған.
* Атымтай жомарт – жомарттық қасиеттің символы.
* Шүлеңгір мырза – жомарт адам.
11 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:
Дұрыс жауабы 1 ұпаймен
бағаланады Толғаудың тақырыбы мен идеясын анықтайды
Жырау насихатын анықтайды
Заман көрінісі танытады2-тапсырма.Топтық тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі .
Толғау тобы. Толғаудың тақырыбы мен идеясы қандай?
Жырау тобы. Жырау нені насихаттайды?
Жыршы тобы. Толғаудағы жырланған заман көрінісі
қай кезеңге тән?
12 слайд
* 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Білгенге маржан» әдісі .
* «Толғау»тобы. «Топтастыру»әдісі Тарихтағы қазақ батырларын
атаңдар.Олардың ел қорғауға атсалысқан шапқыншылықтары мен
көтерілістері туралы мәліметтермен толықтырыңдар.
* «Жырау» тобы. «Шағын эссе» әдісі. Сендердің ойларыңша
батырлық табиғаттың сыйы ма?Адам батыр болып туа ма, әлде
батыр болып қалыптаса ма?Екі пікірдің бірін таңдап,оны
дәлелдеңдер.
* «Жыршы» тобы . Кесте толтыру. Толғаудан көркемдегіш
құралдарды тауып,үлгі кестені толтырыңдар.
Бағалау критерийі: Дескриптор:
Тұжырымды
жауабы 1 ұпаймен
бағаланады 1.Мәліметтер келтіреді
2.
13 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:
Тұжырымды жауабы
1 ұпаймен
бағаланады Автор бейнесін нақты мысалдармен ашады.4-тапсырма.Жұптық жұмыс.
«Ізденуші» әдісі.
Автор бейнесін ашатын нақты
мысалдарды толғаудан іздеп тауып
кестеге түсіріңіз.
14 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор:
Тұжырымды жауабы 1
ұпаймен бағаланады Өлең құрастырады алады
Мәнерлеп оқи алады«Ақындарша жазайық» әдісі.
«Тәуелсіз,еркін елдің ұланымын.......»
Ұйқасты жалғастырып,өлең
құрастырып көріңдер.
15 слайд
Рефлексия
1.Жыраудың арман-тілегі,асыл
мұраты қандай еді?
2.Сендердің ойларыңызша жырау
арман етіп кеткен дүниелер бүгінгі
күнде орындалды ма?
16 слайд
Кері байланыс:
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі
Үй жұмысы:
Ақтамберді туралы кімдер жазды?
Кімдердің шығармашылығында бар?
«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан үзінді
жаттау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз