презентация "Ас мәзірі" 1 сынып қазақ тілі
презентация "Ас мәзірі" 1 сынып қазақ тілі

#1 слайд
Ас мәзірі
Сабақтың тақырыбы
Алматы облысы
Ескелді ауданы
Қарабұлақ орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнң мұғалімі
Махамбетова Р.Қ.
1 слайд
Ас мәзірі Сабақтың тақырыбы Алматы облысы Ескелді ауданы Қарабұлақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнң мұғалімі Махамбетова Р.Қ.
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған
материал не туралы екенін түсіну.
1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі
тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын
сақтап жауап беру.
1.3.1.1 Таныс сөздерді тұтас оқу.
1.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік /септік
жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі
бойынша қолдану.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру. 1.3.1.1 Таныс сөздерді тұтас оқу. 1.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік /септік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдану.
#3 слайд
Ас мәзірі – меню
Ас болсын! – приятного аппетита!
Ас болсын!
3 слайд
Ас мәзірі – меню Ас болсын! – приятного аппетита! Ас болсын!
#4 слайд
Мектеп асханасы
4 слайд
Мектеп асханасы
#5 слайд
сүт
ет
шырын
ботқа
Мен шырын
аламын
сорпа
салатсу
бауырсақ
5 слайд
сүт ет шырын ботқа Мен шырын аламын сорпа салатсу бауырсақ
#6 слайд
«Мектеп асханасында»
Маған беріңізші
-Сен не аласың?
-Маған салат және шырын беріңізші.
-Міне, ал. Ас болсын!
-Рахмет!
1-топ
6 слайд
«Мектеп асханасында» Маған беріңізші -Сен не аласың? -Маған салат және шырын беріңізші. -Міне, ал. Ас болсын! -Рахмет! 1-топ
#7 слайд
алмаймын
аламын
-Сен салат аласың ба?
-Ия, мен .... .
-Сен шай аласың ба?
-Жоқ, мен ... .
-Сен шырын аласың ба?
-Ия, мен ... .
-Сен ботқа алаың ба?
-Жоқ, мен ...
«Асханада» ойыны
2-топ
7 слайд
алмаймын аламын -Сен салат аласың ба? -Ия, мен .... . -Сен шай аласың ба? -Жоқ, мен ... . -Сен шырын аласың ба? -Ия, мен ... . -Сен ботқа алаың ба? -Жоқ, мен ... «Асханада» ойыны 2-топ
#8 слайд
8 слайд
шағым қалдыра аласыз













