Презентация "Ашық, қысаң дауыстылар" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Ашық, қысаң дауыстылар" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған "Ашық, қысаң дауыстылар" тақырыбан арналған презентация үлгісі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Менің көңілім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің жазуым жақсы. Менің тәртібім жақсы.

#2 слайд
Менің көңілім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің жазуым жақсы. Менің тәртібім жақсы.

2 слайд

Менің көңілім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің жазуым жақсы. Менің тәртібім жақсы.

10 20 30 10 20 30 10 20 30

#3 слайд
10 20 30 10 20 30 10 20 30

3 слайд

10 20 30 10 20 30 10 20 30

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

Жақтың ашылу қалпына қарай дауысты дыбыстар ашық және қысаң болып бөлінеді. а, ә, о, ө, е, э ы, і, и, у, ұ,

#6 слайд
Жақтың ашылу қалпына қарай дауысты дыбыстар ашық және қысаң болып бөлінеді. а, ә, о, ө, е, э ы, і, и, у, ұ, ү

6 слайд

Жақтың ашылу қалпына қарай дауысты дыбыстар ашық және қысаң болып бөлінеді. а, ә, о, ө, е, э ы, і, и, у, ұ, ү

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

Мәтінді көшіріп жазып, ашық дыбыстардың астын сызыңдар. Әл-Фараби туралы аңыз Шам шаһарының әмірі өз құзырына ғалым,

#9 слайд
Мәтінді көшіріп жазып, ашық дыбыстардың астын сызыңдар. Әл-Фараби туралы аңыз Шам шаһарының әмірі өз құзырына ғалым, шайырларды жинапты. Ол Әл-Фарабиді сынамақ болып: “Өзіңе лайықты орын тауып отыр”,-депті. Сөйтсе,Әл-Фараби тура әмір тағына барып отырады. Сонда әлгі әмір қасындағы уәзіріне беймәлім тілде: -Мына түрік әдеп сақтамады ғой,-депті. Әл-Фараби оны дереу түсіне қойыпты да: -Тақсыр, мен жетпіс тіл білемін,-депті. Ыңғайсызданып қалған әмір, халпелер: -“Кешіріңіз, сіз екінші ұстаз екенсіз ғой, байқамай қалдық”.-деп, оған жол береді. (Ел аузынан)

9 слайд

Мәтінді көшіріп жазып, ашық дыбыстардың астын сызыңдар. Әл-Фараби туралы аңыз Шам шаһарының әмірі өз құзырына ғалым, шайырларды жинапты. Ол Әл-Фарабиді сынамақ болып: “Өзіңе лайықты орын тауып отыр”,-депті. Сөйтсе,Әл-Фараби тура әмір тағына барып отырады. Сонда әлгі әмір қасындағы уәзіріне беймәлім тілде: -Мына түрік әдеп сақтамады ғой,-депті. Әл-Фараби оны дереу түсіне қойыпты да: -Тақсыр, мен жетпіс тіл білемін,-депті. Ыңғайсызданып қалған әмір, халпелер: -“Кешіріңіз, сіз екінші ұстаз екенсіз ғой, байқамай қалдық”.-деп, оған жол береді. (Ел аузынан)

Менің бір жолдасым бар. Жолдас болғанда бір түрлі! Қайда барсам, қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады,

#10 слайд
Менің бір жолдасым бар. Жолдас болғанда бір түрлі! Қайда барсам, қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады, жүрсем жүреді, жүгірсем жүгіреді, жатсам жатады, жазсам жазады. Бірақ үндемейді. Ертеңгілік, кешкілік үлкейіп, өсіп кетеді. Түсте тырбиып, ергежейлі болады. Жарықта жанымнан қалмайтын жолдасым қараңғы болса, ғайып болады да кетеді. Сендерде ондай жолдас барма? (А.Байтұрсынов) Мына « Жұмбақ тас» өлеңіндегі ашық дауыстылары бар сөздерді бір бөлек, қысаң дауыстылары бар сөздерді бір бөлек, (қайталанғанын алмай) теріп жазу. Ашық дауыстылар Қысаң дауыстылар Жолдас, Бір,

10 слайд

Менің бір жолдасым бар. Жолдас болғанда бір түрлі! Қайда барсам, қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады, жүрсем жүреді, жүгірсем жүгіреді, жатсам жатады, жазсам жазады. Бірақ үндемейді. Ертеңгілік, кешкілік үлкейіп, өсіп кетеді. Түсте тырбиып, ергежейлі болады. Жарықта жанымнан қалмайтын жолдасым қараңғы болса, ғайып болады да кетеді. Сендерде ондай жолдас барма? (А.Байтұрсынов) Мына « Жұмбақ тас» өлеңіндегі ашық дауыстылары бар сөздерді бір бөлек, қысаң дауыстылары бар сөздерді бір бөлек, (қайталанғанын алмай) теріп жазу. Ашық дауыстылар Қысаң дауыстылар Жолдас, Бір,

Шарты: Оқушылар көз дәрігерінің алдына келіп, бір көздерін жұмып, жазулы тұрған әріптерді атайды. Аталған дыбыстарға дыбыст

#11 слайд
Шарты: Оқушылар көз дәрігерінің алдына келіп, бір көздерін жұмып, жазулы тұрған әріптерді атайды. Аталған дыбыстарға дыбыстық талдау жасайды.

11 слайд

Шарты: Оқушылар көз дәрігерінің алдына келіп, бір көздерін жұмып, жазулы тұрған әріптерді атайды. Аталған дыбыстарға дыбыстық талдау жасайды.

Карточкамен жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті ашық және қысаң дауыстыларды қойып жазу.

#12 слайд
Карточкамен жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті ашық және қысаң дауыстыларды қойып жазу. «Әліпби» Б...г...н мұғал...м үлк...н қ...ғ...з әк...ліп, іл...п қойд... . Қағаз бет...нд..г... әр...птер үлкен үлкен ет...п жаз...лған. Астына « ...л...пби» деген сөз жаз...лған. М...ғ...л...м: « Барлық әр...п осы. М...нда тан...майтын әріптер...ң бар ма?» - деді. Біз: « Ж...қ!» - дед...к.» «Ендеше, ...ріпт...рд...ң б...рін біліп б...лдыңд...р. Енд... қандай с...з болс.. ..қуға жарайсыңдар. М...нау – әріпт...рд...ң бастан – аяқ рет...мен тұрғаны. Бұл « әр...п реті» деп аталад... . Әр...пт...рді түг...л айту керек б...лған кезде, ос... рет...мен айтас...ңдар. Әр...пт...ң реттік орн...н табу керек болған кезде де осы рет...мен іздейс...ңдер, - деді. (Ахмет Байтұрсынов)

12 слайд

Карточкамен жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті ашық және қысаң дауыстыларды қойып жазу. «Әліпби» Б...г...н мұғал...м үлк...н қ...ғ...з әк...ліп, іл...п қойд... . Қағаз бет...нд..г... әр...птер үлкен үлкен ет...п жаз...лған. Астына « ...л...пби» деген сөз жаз...лған. М...ғ...л...м: « Барлық әр...п осы. М...нда тан...майтын әріптер...ң бар ма?» - деді. Біз: « Ж...қ!» - дед...к.» «Ендеше, ...ріпт...рд...ң б...рін біліп б...лдыңд...р. Енд... қандай с...з болс.. ..қуға жарайсыңдар. М...нау – әріпт...рд...ң бастан – аяқ рет...мен тұрғаны. Бұл « әр...п реті» деп аталад... . Әр...пт...рді түг...л айту керек б...лған кезде, ос... рет...мен айтас...ңдар. Әр...пт...ң реттік орн...н табу керек болған кезде де осы рет...мен іздейс...ңдер, - деді. (Ахмет Байтұрсынов)

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
ppt
14.01.2018
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі