Презентация "Бағалау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қоса беріліп отырған Білім алушылардың білімін
бағалау өлшемшарттары бекітілсін.
Осы бұйрық
2016 жылғы 1 қыркүйектен 1 сыныптар үшін,
2017 жылғы 1 қыркүйектен 2,5,7 сыныптар үшін,
2018 жылғы 1 қыркүйектен 3, 6, 8,10 сыныптар үшін,
2019 жылғы 1 қыркүйектен 4, 9, 11,12 сыныптар үшін
қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52
бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет
министрлігінде 2016 жылы 19 ақпанда № 13137
болып тіркелді
1 слайд
Қоса беріліп отырған Білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттары бекітілсін. Осы бұйрық 2016 жылғы 1 қыркүйектен 1 сыныптар үшін, 2017 жылғы 1 қыркүйектен 2,5,7 сыныптар үшін, 2018 жылғы 1 қыркүйектен 3, 6, 8,10 сыныптар үшін, 2019 жылғы 1 қыркүйектен 4, 9, 11,12 сыныптар үшін қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 19 ақпанда № 13137 болып тіркелді
2 слайд
Бағалауға арналған негізгі құжаттар тізімі:
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім)
2. Оқу бағдарламасы (пән бойынша)
3. Оқу жоспары (пән бойынша)
4. Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру
ұйымдарындағы білім алушылардың оқу жетістігін критериалды
бағалау ережесі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру);
5. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық
6. Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне
арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
7. Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық
8. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
9. Жиынтық бағалауға арналған ұсыныстар
•
Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері, дескрипторлар, балл,
бөлім бойынша рубрикалар
•
Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері және тоқсандық
жиынтық бағалаудың спецификациясы
2 слайд
Бағалауға арналған негізгі құжаттар тізімі: 1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім) 2. Оқу бағдарламасы (пән бойынша) 3. Оқу жоспары (пән бойынша) 4. Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ережесі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру); 5. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық 6. Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық 7. Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық 8. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы 9. Жиынтық бағалауға арналған ұсыныстар • Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері, дескрипторлар, балл, бөлім бойынша рубрикалар • Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері және тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
3 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының
ерекшеліктері
- Пән мазмұнының
спиралді қағидатпен
берілуі - оқытудың тәрбиелік
әлеуетін арттыру, оқушының
адамгершілік-рухани
қасиеттерін қалыптастыру ;
- Блум таксономиясы
бойынша оқу
мақсаттарының
иерархиясы; - білім беру деңгейлері
аралығында пән бойынша
сабақтастықты ескеруге
мүмкіндік беретін толық оқу
курсы бойынша
педагогикалық мақсат қою;
- бір білім беру аясындағы
және пәнаралық
байланыстард ы жүзеге асыру
мақсатында «ортақ
тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен
ұсынылған тақырыптардың
уақыт талабына сәйкес келуі,
әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға назар
аударылуы;
- оқу үдерісін ұзақ мерзімді ,
орта мерзімді және қысқа
мерзімді жоспарлар арқылы
ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі -
әрекеттік ұстаным
(оқушының білім алу
үдерісіне белсенді қатысу)
3
3 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру ; - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстард ы жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді , орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 3
4 слайд
ҚР МЖМБС
Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне
қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына
негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
4Пән бойынша оқу бағдарламалары Пән бойынша оқу
мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер
Бағалау критерийлері -
білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі
Түрлі деңгейдегі тапсырмалар
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау
критерийлерге негізделген
Кері байланыс
Күнделікті
тәжірибеБағалау
стандарты
Бағалау
құралдары
Бағалау
үдерісі
Нәтиже Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау,
синтез, бағалау.
Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым,айтылым,оқылым, жазылым
Балдар
Әр бөлім
және тоқсан
бойынша Ойлау
да дыларыны
ғ ң
де гейлері
ң
Әр бөлім және
тоқсанды аяқтау
бойынша Ба а
ғ
О у жылын ая тау
қ қ
бойынша
4 слайд
ҚР МЖМБС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны 4Пән бойынша оқу бағдарламалары Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер Бағалау критерийлері - білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Қалыптастырушы және жиынтық бағалау критерийлерге негізделген Кері байланыс Күнделікті тәжірибеБағалау стандарты Бағалау құралдары Бағалау үдерісі Нәтиже Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау. Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым,айтылым,оқылым, жазылым Балдар Әр бөлім және тоқсан бойынша Ойлау да дыларыны ғ ң де гейлері ң Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша Ба а ғ О у жылын ая тау қ қ бойынша
5 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды ба алауғ
Қалыптастырушы
бағалау
Бөлім/ортақ
тақырып бойынша
жиынтық бағалау Тоқсандық
жиынтық бағалау Жиынтық бағалау
Білім беру деңгейі
бойынша жиынтық
бағалау
5 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау
6 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау - оқушы мен
мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз
етеді, оқу үдерісін балл
және баға қоймай-ақ дер
кезінде түзетуге
мүмкіндік береді және
мұғалім үздіксіз өткізіп
отырады Жиынтық бағалау -
белгілі бір оқу кезеңі
(тоқсан, триместр, оқу
жылы, орта білім беру
деңгейі) аяқталғанда оқу
бағдарламасындағы
бөлімдер/ортақ тақырыптар
бойынша балл және баға
қою арқылы өткізіледі
6 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, оқу үдерісін балл және баға қоймай-ақ дер кезінде түзетуге мүмкіндік береді және мұғалім үздіксіз өткізіп отырады Жиынтық бағалау - белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша балл және баға қою арқылы өткізіледі
7 слайд
Қалыптастырушы
Сабақ барысында
қолданылады
Тәжірибелік білімін
өлшейді
Оқуды түзету үшін кері
байланыстың қажеттілігі
Бағаға әсер етпейді Жиынтық
Оқуды аяқтаған кезде
қолданылады
Оқуды аяқтаған кезде
материалды меңгеруін
өлшейді
Кері байланыс беру
маңызды емес
Қорытынды баға қою үшін
қолданылады
Пол Каселиери , 2013
7 слайд
Қалыптастырушы Сабақ барысында қолданылады Тәжірибелік білімін өлшейді Оқуды түзету үшін кері байланыстың қажеттілігі Бағаға әсер етпейді Жиынтық Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Пол Каселиери , 2013
8 слайд
Бағалау жүйелеріндегі айырмашылықтар
Сипаттамалар Нормативті бағытталған
бағалау
(қазіргі таңда орын
алатын жүйе) Критериалды бағалау
(мазмұнды жаңарту
шеңберіндегі жүйе )
Оқушылардың
нәтижелерін салыстыру
аймағы Оқушылардың оқу жетістіктерін
басқа оқушылардың оқу
жетістіктерімен салыстыру Оқушылардың оқу жетістіктерін
критерийлерге негізделген күтілетін
нәтижелермен салыстыру
Бағалаудың түрлері Ағымдағы бағалау – мұғалімнің
жүйелі түрде бағаны тіркеу арқылы
үнемі жүргізіп отыратын бағалауы Қалыптастырушы бағалау –
мұғалімдерді, оқушыларды және
педагогикалық үдерістің басқа
да қатысушыларын оқуды жетілдіру
үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз
ететін оқудың ағымдағы бағалануы
(нәтижесі баға ретінде тіркелмейді)
Жиынтық бағалау - оқушылардың
белгілі бір оқу кезеңін аяқтағандағы оқу
жетістіктерінің деңгейі (бөлім бойынша
және тоқсандық жиынтық бағалау)
Қорытынды бағалау
нәтижесі Оқушының барлық бағалары орта
арифметикалық негізде қойылады Бөлім бойынша және тоқсандық
жиынтық бағаның пайыздық ара
қатынасы ретінде қойылады.
8 слайд
Бағалау жүйелеріндегі айырмашылықтар Сипаттамалар Нормативті бағытталған бағалау (қазіргі таңда орын алатын жүйе) Критериалды бағалау (мазмұнды жаңарту шеңберіндегі жүйе ) Оқушылардың нәтижелерін салыстыру аймағы Оқушылардың оқу жетістіктерін басқа оқушылардың оқу жетістіктерімен салыстыру Оқушылардың оқу жетістіктерін критерийлерге негізделген күтілетін нәтижелермен салыстыру Бағалаудың түрлері Ағымдағы бағалау – мұғалімнің жүйелі түрде бағаны тіркеу арқылы үнемі жүргізіп отыратын бағалауы Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді) Жиынтық бағалау - оқушылардың белгілі бір оқу кезеңін аяқтағандағы оқу жетістіктерінің деңгейі (бөлім бойынша және тоқсандық жиынтық бағалау) Қорытынды бағалау нәтижесі Оқушының барлық бағалары орта арифметикалық негізде қойылады Бөлім бойынша және тоқсандық жиынтық бағаның пайыздық ара қатынасы ретінде қойылады.
9 слайд
•
Мұғалімнің қызметі :
-
оқу мақсаттарына сәйкес бағалау
критерийлерін анық жазады;
-
бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар
құрастырады,
-
тапсырмаға дескриптор құрастырады;
-
оқушыларға тиімді кері байланыс береді;
-
оқыту мен оқу үдерісіне түзету енгізеді Қалыптастырушы бағалауда
9 слайд
• Мұғалімнің қызметі : - оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады; - бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады, - тапсырмаға дескриптор құрастырады; - оқушыларға тиімді кері байланыс береді; - оқыту мен оқу үдерісіне түзету енгізеді Қалыптастырушы бағалауда
10 слайд
•
Оқушы:
-
Оқу үдерісіне белсене қатысады;
-
Бағалау критерийлері мен
дескрипторларды түсінеді;
-
Өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі
бағалайды Қалыптастырушы бағалауда
10 слайд
• Оқушы: - Оқу үдерісіне белсене қатысады; - Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; - Өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды Қалыптастырушы бағалауда
11 слайд
Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру,
үн қату, пікір білдіру.
Кері байланыс – оқу үдерісінің барысы туралы түсінік
қалыптастырудың бірден бір құралы.
Кері байланыстың түрлері: ауызша, жазбаша, визуалды
(символ, смайл, мимика, жест)
Кері байланыстың маңызы :
•
Оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
•
Мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы
хабардар етеді.
11 слайд
Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру. Кері байланыс – оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы. Кері байланыстың түрлері: ауызша, жазбаша, визуалды (символ, смайл, мимика, жест) Кері байланыстың маңызы : • Оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. • Мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.
12 слайд
Бөлім/Ортақ тақырып бойынша
•
Бөлім бойынша оқу мақсаттарын
қамтиды;
•
Жаратылыстану және тілдік пәндерден
бөлімдер бойынша, әлеуметтік-
гуманитарлық пәндерден ортақ тақырып
бойынша ұйымдастырылады ;
•
15-20 минут уақыт беріледі;
•
Ойлау деңгейлері мен бағалау
критерийлеріне сәйкес жүргізіледі;
•
Балл дескрипторларға сәйкес қойылады;
•
Оқу жетістіктерінің деңгейлері бойынша
(төмен, орта, жоғары) кері байланыс
беріледі;
•
Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%); Тоқсан бойынша
•
Тоқсандағы барлық бөлімдердегі
оқу мақсаттарын қамтиды;
»
Жаратылыстану және тілдік пәндерден
бөлімдер бойынша, әлеуметтік-
гуманитарлық пәндерден ортақ
тақырып бойынша
ұйымдастырылады ;
•
Сабаққа берілген уақытта
орындалады;
•
Жиынтық бағалау
спецификациясына сәйкес өтеді
•
Нәтижесі балл қою ережесіне сәйкес
қойылады ;
»
Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%)Жиынты қ бағалау үдерісі
12 слайд
Бөлім/Ортақ тақырып бойынша • Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; • Жаратылыстану және тілдік пәндерден бөлімдер бойынша, әлеуметтік- гуманитарлық пәндерден ортақ тақырып бойынша ұйымдастырылады ; • 15-20 минут уақыт беріледі; • Ойлау деңгейлері мен бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі; • Балл дескрипторларға сәйкес қойылады; • Оқу жетістіктерінің деңгейлері бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; • Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%); Тоқсан бойынша • Тоқсандағы барлық бөлімдердегі оқу мақсаттарын қамтиды; » Жаратылыстану және тілдік пәндерден бөлімдер бойынша, әлеуметтік- гуманитарлық пәндерден ортақ тақырып бойынша ұйымдастырылады ; • Сабаққа берілген уақытта орындалады; • Жиынтық бағалау спецификациясына сәйкес өтеді • Нәтижесі балл қою ережесіне сәйкес қойылады ; » Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%)Жиынты қ бағалау үдерісі
13 слайд
Тақы
рып Сөйлеу
әрекетінің
түрлері Оқу мақсаттарыМ
енің отбасым және
достарым
Жазылым 2.3.7.1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес
тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі).
Оқылым 2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін
(әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі
бөлім, соңы) анықтау .
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Бағалау критерийі Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін ( әңгімелеу, сипаттау, пайымдау)
анықтайды.
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы)
белгілейді.
Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратады және сөйлемнің
соңына тиісті тыныс белгісін қояды.
Тапсырма. Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ, Қазақ тілі, 2- сынып.
Дескриптор Балдар
мәтінге сұрақ қояды;
мәтіннің түрін анықтайды; 1
1
хабарлы сөйлемді анықтайды және тиісті тыныс белгісін қояды. 1Қазақ тілі пәнінен бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау үлгісі
Төмен Орта Жоғары
Мәтінге сұрақ қоюда және
мәтіннің түрін анықтауда
қиналады. Мәтінге сұрақ қоюда / мәтіннің
түрін анықтауда қателеседі. Сұрақ қою арқылы мәтіннің
түрін дұрыс анықтайды.1. Оқу мақсаттарына
шолу және оқу
мақсаттарын іріктеу.
2. Бағалау
критерийлерімен және
ойлау дағдыларының
деңгейлерімен
таныстыру.
4. Тапсырмаға
балдарымен дескриптор
құрастыру.
5. Оқу жетістіктерінің
деңгейі 3. Тапсырмалар
құрастыру.
13 слайд
Тақы рып Сөйлеу әрекетінің түрлері Оқу мақсаттарыМ енің отбасым және достарым Жазылым 2.3.7.1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі). Оқылым 2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау . Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Бағалау критерийі Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін ( әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) анықтайды. Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) белгілейді. Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратады және сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды. Тапсырма. Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ, Қазақ тілі, 2- сынып. Дескриптор Балдар мәтінге сұрақ қояды; мәтіннің түрін анықтайды; 1 1 хабарлы сөйлемді анықтайды және тиісті тыныс белгісін қояды. 1Қазақ тілі пәнінен бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау үлгісі Төмен Орта Жоғары Мәтінге сұрақ қоюда және мәтіннің түрін анықтауда қиналады. Мәтінге сұрақ қоюда / мәтіннің түрін анықтауда қателеседі. Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін дұрыс анықтайды.1. Оқу мақсаттарына шолу және оқу мақсаттарын іріктеу. 2. Бағалау критерийлерімен және ойлау дағдыларының деңгейлерімен таныстыру. 4. Тапсырмаға балдарымен дескриптор құрастыру. 5. Оқу жетістіктерінің деңгейі 3. Тапсырмалар құрастыру.
14 слайд
14Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық
бағалауда оқушылардың нәтижелерін тіркеу
үлгісі
Бастауыш сыныптардың оқу жетістіктері деңгейін анықтау шәкілі
Деңгей %
Жоғары 81%-100%
Орта 41%-80%
Төмен 0%-40%
Бөлім
бойынша
ЖБ Оқушы балы Максималды
балл % Деңгейі
№ 1 7 10 70 % Орта
№ 2 8 10 80% Орта
№ 3 4 12 33,3% Төмен
*Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электрондық журналда жүзеге
асырылады
14 слайд
14Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауда оқушылардың нәтижелерін тіркеу үлгісі Бастауыш сыныптардың оқу жетістіктері деңгейін анықтау шәкілі Деңгей % Жоғары 81%-100% Орта 41%-80% Төмен 0%-40% Бөлім бойынша ЖБ Оқушы балы Максималды балл % Деңгейі № 1 7 10 70 % Орта № 2 8 10 80% Орта № 3 4 12 33,3% Төмен *Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электрондық журналда жүзеге асырылады
15 слайд
15Оқушылардың тоқсандық бағасын
есептеу үлгісі
Балды бағаға айналдыру
шәкілі (бастауыш сыныптар
үшін)
"1" 0-20%
"2" 21%-40%
"3" 41%-60%
"4" 61%-80%
"5" 81%-100%1-бөлім /о.т.
бойынша
ЖБ 2-бөлім /о.т.
бойынша ЖБ 3-бөлім /о.т.
бойынша ЖБ Тоқсандық ЖБ
Б
а
л
л Макс.
балл Балл Макс.
балл Балл Макс. балл Балл Макс.
балл
7 10 8 10 4 12 15 20
15% 15% 20% 50%
2,
1 3 2,4 3 1,3 4 7,5 10
2,1+2,4+1,3+7,5 = 13,3 из 20
13,3 ~ 66,5 % О ушыны қ ң
то санды ба асы
қ қ ғ
«4» Бөлім/ортақ
тақырып
бойынша ЖБ Бөлім/ортақ
тақырып
бойынша ЖБ Бөлім/ортақ
тақырып
бойынша ЖБ
15% 15% 20%
50% То санды
қ қ
ЖБ
50% То санды қ
ба а
қ ғ
100 %
15 слайд
15Оқушылардың тоқсандық бағасын есептеу үлгісі Балды бағаға айналдыру шәкілі (бастауыш сыныптар үшін) "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100%1-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 2-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 3-бөлім /о.т. бойынша ЖБ Тоқсандық ЖБ Б а л л Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл 7 10 8 10 4 12 15 20 15% 15% 20% 50% 2, 1 3 2,4 3 1,3 4 7,5 10 2,1+2,4+1,3+7,5 = 13,3 из 20 13,3 ~ 66,5 % О ушыны қ ң то санды ба асы қ қ ғ «4» Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ 15% 15% 20% 50% То санды қ қ ЖБ 50% То санды қ ба а қ ғ 100 %
16 слайд
16О ушыларды 1-4 то сандарда ы н тижесіқ ң қ ғ ә
Оқушының жылдық бағасы
Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы
13,3 + 16 + 24 + 15 = 68,3 (90) 4-тоқсан
Оқушы балы Макс. балл
15 201-тоқсан
Оқушы
балы Макс. балл
13,3 20 2-тоқсан
Оқушы
балы Макс. балл
16 20 3-тоқсан
Оқушы
балы Макс. балл
24 30
68,3 ~ 75,9 % Барлық балдар
Оқушы балы Макс. балл
68,3 90 Балды бағаға айналдыру шәкілі
"1" 0-20%
"2" 21%-40%
"3" 41%-60%
"4" 61%-80%
"5" 81%-100%
Оқушының жылдық
бағасы «4» Оқушылардың жылдық бағасын
есептеу үлгісі
16 слайд
16О ушыларды 1-4 то сандарда ы н тижесіқ ң қ ғ ә Оқушының жылдық бағасы Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы 13,3 + 16 + 24 + 15 = 68,3 (90) 4-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 15 201-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 13,3 20 2-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 16 20 3-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 24 30 68,3 ~ 75,9 % Барлық балдар Оқушы балы Макс. балл 68,3 90 Балды бағаға айналдыру шәкілі "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100% Оқушының жылдық бағасы «4» Оқушылардың жылдық бағасын есептеу үлгісі
17 слайд
Тоқсандық және жылдық бағаны есептеу
Жиынтық бағалау Пайыздық
мөлшері
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық
бағалау 50%
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50%
Тоқсан бойынша қорытынды баға 100%
17 слайд
Тоқсандық және жылдық бағаны есептеу Жиынтық бағалау Пайыздық мөлшері Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау 50% Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50% Тоқсан бойынша қорытынды баға 100%
18 слайд
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесі бойынша кері байланыс
құралы - РУБРИКА
•
Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес оқу
жетістігінің деңгейлерін көрсету құралы
Білім/ортақ тақырыптар бойынша ЖБ орындалған
жұмыстардың нәтижелері білім алушыға түсінікті
болып, одан әрі оқуға ынталандыру қажет.
Білімалушылардың оқу жетістігінің жеткен деңгейі
туралы ақпарат рубрика түрінде беріледі.
•
Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір
критерий бойынша оның қол жеткізген оқу
жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді
18 слайд
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша кері байланыс құралы - РУБРИКА • Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсету құралы Білім/ортақ тақырыптар бойынша ЖБ орындалған жұмыстардың нәтижелері білім алушыға түсінікті болып, одан әрі оқуға ынталандыру қажет. Білімалушылардың оқу жетістігінің жеткен деңгейі туралы ақпарат рубрика түрінде беріледі. • Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір критерий бойынша оның қол жеткізген оқу жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді
19 слайд
19Рубрика үлгісі
19 слайд
19Рубрика үлгісі
20 слайд
•
оқушылардың сабаққа қатысуы
•
бөлімшелердің тақырыптары
•
тоқсандық және жылдық бағаларСынып журналы
•
жиынтық бағалаудың балдары (бөлім/ортақ
тақырып, тоқсандық)
•
тоқсандық және жылдық бағаларЭлектрондық журнал
•
тоқсандық және жылдық бағалар
Оқушы табелі
•
жиынтық бағалау жұмыстары (бөлім/ортақ
тақырып)
•
жиынтық бағалау жұмыстары (тоқсандық)
Оқушы портфолиосы
20Оқушылардың оқу жетістіктері
нәтижелерін тіркеу
20 слайд
• оқушылардың сабаққа қатысуы • бөлімшелердің тақырыптары • тоқсандық және жылдық бағаларСынып журналы • жиынтық бағалаудың балдары (бөлім/ортақ тақырып, тоқсандық) • тоқсандық және жылдық бағаларЭлектрондық журнал • тоқсандық және жылдық бағалар Оқушы табелі • жиынтық бағалау жұмыстары (бөлім/ортақ тақырып) • жиынтық бағалау жұмыстары (тоқсандық) Оқушы портфолиосы 20Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
21 слайд
21•
Сынып журналы - мектептің әрбір мұғалімі және
сынып жетекшісі жүргізуге міндетті мемлекеттік
құжат болып табылады.
•
Электронды журнал – оқушылардың оқу
жетістіктерін тіркейтін жүйе; жиынтық бағалау
(бөлім/ортақ тақырып,тоқсан) нәтижелерін тіркейтін
және тоқсандық, жылдық қорытынды бағаларды
автоматты түрде есептеуді жүзеге асыратын
элетрондық құжат.
•
Үлгерім табелі – оқушылардың сыныптағы жалпыға
міндетті стандартқа сай пәндер бойынша тоқсандық
және жылдық (қорытынды) бағалары мен
педагогикалық кеңесінің қаулысы жазылатын құжат.
21 слайд
21• Сынып журналы - мектептің әрбір мұғалімі және сынып жетекшісі жүргізуге міндетті мемлекеттік құжат болып табылады. • Электронды журнал – оқушылардың оқу жетістіктерін тіркейтін жүйе; жиынтық бағалау (бөлім/ортақ тақырып,тоқсан) нәтижелерін тіркейтін және тоқсандық, жылдық қорытынды бағаларды автоматты түрде есептеуді жүзеге асыратын элетрондық құжат. • Үлгерім табелі – оқушылардың сыныптағы жалпыға міндетті стандартқа сай пәндер бойынша тоқсандық және жылдық (қорытынды) бағалары мен педагогикалық кеңесінің қаулысы жазылатын құжат.
22 слайд
ПОРТФОЛИО
Оқушының портфолиосы –
оқушылардың нақты бір кезеңдегі жеке оқу
жетістіктерін белгілеу мен бағалау бойынша
жинақтау, тіркеу тәсілі.
Мұғалімнің портфолиосы - пән бойынша
оқыту мен бағалаудың практикасын
көрсететін материалдарды жинақтау, тіркеу
тәсілі.
22
22 слайд
ПОРТФОЛИО Оқушының портфолиосы – оқушылардың нақты бір кезеңдегі жеке оқу жетістіктерін белгілеу мен бағалау бойынша жинақтау, тіркеу тәсілі. Мұғалімнің портфолиосы - пән бойынша оқыту мен бағалаудың практикасын көрсететін материалдарды жинақтау, тіркеу тәсілі. 22
23 слайд
Оқушы портфолиосы. Ұсынылатын
құрылым
23•
Негізгі беті;
•
Пән бойынша бөлгіштер;
•
Бөлім, тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары,
мысалы: бағалау критерийлері бар жазба жұмыстары,
презентациялар, эссе және т.б.;
•
Мұғалімнің ұсыныстары, пікірлері, кері байланысы;
•
Оқушының рефлексиясы.
23 слайд
Оқушы портфолиосы. Ұсынылатын құрылым 23• Негізгі беті; • Пән бойынша бөлгіштер; • Бөлім, тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары, мысалы: бағалау критерийлері бар жазба жұмыстары, презентациялар, эссе және т.б.; • Мұғалімнің ұсыныстары, пікірлері, кері байланысы; • Оқушының рефлексиясы.
24 слайд
Қазіргі таңдағы журнал
•
Образец действующего журнала
24 слайд
Қазіргі таңдағы журнал • Образец действующего журнала
25 слайд
Мазмұнды жаңарту шеңберіндегі
журнал
25 слайд
Мазмұнды жаңарту шеңберіндегі журнал
26 слайд
Қазіргі таңдағы күнделік
26 слайд
Қазіргі таңдағы күнделік
27 слайд
Мазмұнды жаңарту шеңберіндегі күнделік
•
Образец дневника обучающегося в рамках
обновления содержания
27 слайд
Мазмұнды жаңарту шеңберіндегі күнделік • Образец дневника обучающегося в рамках обновления содержания