Материалдар / Презентация: "Балабакшада модульдік оқыту технологиясын колдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: "Балабакшада модульдік оқыту технологиясын колдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабакшада балалардын байланыстырып сойлеуин дамытады дамытады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектепке дейінгі мекемеде модулдік оқыту технологиясын қолдану.

1 слайд
Мектепке дейінгі мекемеде модулдік оқыту технологиясын қолдану.

1 слайд

Мектепке дейінгі мекемеде модулдік оқыту технологиясын қолдану.

Орыс ғалымы С.И.Ожегов « Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің, ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі» деген.

2 слайд
Орыс ғалымы С.И.Ожегов « Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің, ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі» деген.

2 слайд

Орыс ғалымы С.И.Ожегов « Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің, ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі» деген.

Балалардың байланыстыра сөйлеуде интелектуалдық дамуында, оның шығармашылық мүмкіндіктерін байыта түсуде-оқу барысында «Моду

3 слайд
Балалардың байланыстыра сөйлеуде интелектуалдық дамуында, оның шығармашылық мүмкіндіктерін байыта түсуде-оқу барысында «Модулдік оқыту» - технологиясын қолдану үлкен орын алады. Себебі, сәбилер топ балаларының сөздік қоры аз, ата-аналарымен бақшадан тыс жерлерде өзге тілде сөйлеседі, ал, естияр, ересек тобында балалардың тіл байлығы нашар, сөздік қоры аз болғандықтан, өз беттерінше әңгіме құрастыра алмайды.

3 слайд

Балалардың байланыстыра сөйлеуде интелектуалдық дамуында, оның шығармашылық мүмкіндіктерін байыта түсуде-оқу барысында «Модулдік оқыту» - технологиясын қолдану үлкен орын алады. Себебі, сәбилер топ балаларының сөздік қоры аз, ата-аналарымен бақшадан тыс жерлерде өзге тілде сөйлеседі, ал, естияр, ересек тобында балалардың тіл байлығы нашар, сөздік қоры аз болғандықтан, өз беттерінше әңгіме құрастыра алмайды.

Модульдік оқыту технологиясының тиімді әдістері  Тірек сызба;  Мнемотехника;  Графикалық сұлбалар;  Пиктограммалар;  ПРОП

4 слайд
Модульдік оқыту технологиясының тиімді әдістері  Тірек сызба;  Мнемотехника;  Графикалық сұлбалар;  Пиктограммалар;  ПРОПП карталар;

4 слайд

Модульдік оқыту технологиясының тиімді әдістері  Тірек сызба;  Мнемотехника;  Графикалық сұлбалар;  Пиктограммалар;  ПРОПП карталар;

Модульдік оқыту технологиясының бір әдісі ол тірек-сызба әдісі. Тірек-сызбалар дегеніміз - тілді меңгерту барысында тәр

5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының бір әдісі ол тірек-сызба әдісі. Тірек-сызбалар дегеніміз - тілді меңгерту барысында тәрбиеші мен баланың уақытын үнемдеуге, баланың тілдік құзіреттілігін дамытуға аз күш жұмсай отырып, терең де көп білім меңгертуге жағдай жасайтын белгілер. Тілмен қатар зейін де, еске сақтау, сөздік қорды, логикалық ойлау да дамиды. Тірек-сызбаны әр түрлі тақырыпта қолдануға болады, тек ертегіні әңгімелеуде ғана емес, ойыншықтың, ыдыс-аяқтың, құстардың айырмашылығын, пішінің, неден жасалғанын айтып баяндап беру үшін де тірек- сызбаның көмегі өте нәтижелі екенің байқауға болады.

5 слайд

Модульдік оқыту технологиясының бір әдісі ол тірек-сызба әдісі. Тірек-сызбалар дегеніміз - тілді меңгерту барысында тәрбиеші мен баланың уақытын үнемдеуге, баланың тілдік құзіреттілігін дамытуға аз күш жұмсай отырып, терең де көп білім меңгертуге жағдай жасайтын белгілер. Тілмен қатар зейін де, еске сақтау, сөздік қорды, логикалық ойлау да дамиды. Тірек-сызбаны әр түрлі тақырыпта қолдануға болады, тек ертегіні әңгімелеуде ғана емес, ойыншықтың, ыдыс-аяқтың, құстардың айырмашылығын, пішінің, неден жасалғанын айтып баяндап беру үшін де тірек- сызбаның көмегі өте нәтижелі екенің байқауға болады.

Мнемокесте - белгілі бір мәлімет туралы сызба. Мнемокесте - есте сақтау қабілетін жеңілдететін және қосымша ассоциацияларды

6 слайд
Мнемокесте - белгілі бір мәлімет туралы сызба. Мнемокесте - есте сақтау қабілетін жеңілдететін және қосымша ассоциацияларды құраумен есте сақтау көлемін кеңейтетін әр түрлі тәсілдердің жүйесі. Әдістеменің ерекшелігі - заттардың бейнесін емес, ал оларды есте сақтау үшін таңбаларды қолдану. Мнемокестені 4-5 жастағы сөздік қоры молайған балалармен қолданған жөн. Мнемотехнология мектепке дейінгі жастағы балаларға тіл үйретуде алған білімдерін бекіту, сөздік қорларының белсенділігін арттырып, дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырады, байланыстырып сөйлеуге үйретеді. Олардың тілімен бірге ойын да дамытады, мнемокестелерді есте сақтау зейіндік, қабілеттерін,қиялдарын жетілдіреді, сурет салу дағдыларын және өзінің қабілеттілігіне сенімділігін арттырады.

6 слайд

Мнемокесте - белгілі бір мәлімет туралы сызба. Мнемокесте - есте сақтау қабілетін жеңілдететін және қосымша ассоциацияларды құраумен есте сақтау көлемін кеңейтетін әр түрлі тәсілдердің жүйесі. Әдістеменің ерекшелігі - заттардың бейнесін емес, ал оларды есте сақтау үшін таңбаларды қолдану. Мнемокестені 4-5 жастағы сөздік қоры молайған балалармен қолданған жөн. Мнемотехнология мектепке дейінгі жастағы балаларға тіл үйретуде алған білімдерін бекіту, сөздік қорларының белсенділігін арттырып, дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырады, байланыстырып сөйлеуге үйретеді. Олардың тілімен бірге ойын да дамытады, мнемокестелерді есте сақтау зейіндік, қабілеттерін,қиялдарын жетілдіреді, сурет салу дағдыларын және өзінің қабілеттілігіне сенімділігін арттырады.

Бала ерте жасынан әңгіме, ертегімен таныса бастайды. Бірақ, ол өз ертегісін ойдан шығаруға, автордың ойын түсінуге, байланыст

7 слайд
Бала ерте жасынан әңгіме, ертегімен таныса бастайды. Бірақ, ол өз ертегісін ойдан шығаруға, автордың ойын түсінуге, байланыстырып әңгіме құрастыруға, мазмұнына сәйкес сұраққа жауап бере алмайды. Сондықтан да, балалармен ПРОПП карта жұмыстарын жүргізген жөн. Пропп карта модульдік оқыту технологияның бір элементі. ПРОПП картасын американдық ғалым ПРОПП шығарған, оның негізгі схема түрінде, қара түспен берілген.

7 слайд

Бала ерте жасынан әңгіме, ертегімен таныса бастайды. Бірақ, ол өз ертегісін ойдан шығаруға, автордың ойын түсінуге, байланыстырып әңгіме құрастыруға, мазмұнына сәйкес сұраққа жауап бере алмайды. Сондықтан да, балалармен ПРОПП карта жұмыстарын жүргізген жөн. Пропп карта модульдік оқыту технологияның бір элементі. ПРОПП картасын американдық ғалым ПРОПП шығарған, оның негізгі схема түрінде, қара түспен берілген.

5-7 жасар бала ПРОПП карта арқылы мазмұнды анализдеу, сараптама жасау әрекетін дамытуға болады. Бала кем дегенде бір ертегім

8 слайд
5-7 жасар бала ПРОПП карта арқылы мазмұнды анализдеу, сараптама жасау әрекетін дамытуға болады. Бала кем дегенде бір ертегімен таныс болмаса, өз еркімен ертегіні құрастыра алмайды. Жалпы ПРОПП картаның 31 түрі бар. Бірақ олардың барлығы ертегілерде кездесе бермейді. Владимир Яковлевич Пропп пен Джанни Родари осы карталарды балабақша жұмысына арнап іріктеп, 20 түрін қалдырды.

8 слайд

5-7 жасар бала ПРОПП карта арқылы мазмұнды анализдеу, сараптама жасау әрекетін дамытуға болады. Бала кем дегенде бір ертегімен таныс болмаса, өз еркімен ертегіні құрастыра алмайды. Жалпы ПРОПП картаның 31 түрі бар. Бірақ олардың барлығы ертегілерде кездесе бермейді. Владимир Яковлевич Пропп пен Джанни Родари осы карталарды балабақша жұмысына арнап іріктеп, 20 түрін қалдырды.

1. «Кейіпкер» картасы; 2. «Кейіпкердің сапарға шығу» картасы; 3. «Тыйым салу» картасы; 4. «Айып немесе бұзу» картасы; 5. «Ке

9 слайд
1. «Кейіпкер» картасы; 2. «Кейіпкердің сапарға шығу» картасы; 3. «Тыйым салу» картасы; 4. «Айып немесе бұзу» картасы; 5. «Кейіпкерге тапсырма беру» картасы; 6. «Қауіп келтіру» картасы; 7. «Күрес» картасы; 8. «Зұлым күштермен кездесу» картасы; 9. «Сыйлық берушімен кездесу» картасы; 10. «Сиқырлы сыйлықтар» картасы; 11. «Жамандықты жеңу» картасы; 12. «Жеңіс» картасы; 13. «Үйге оралу» картасы; 14. «Алдау» картасы; 15. «Кейіпкерді қуалаушылар» картасы; 16. «Жалған кейіпкер» картасы; 17. «Қиыншылық» картасы; 18. «Жалған кейіпкерді әшкерлеу» картасы; 19. «Кейіпкерді сыңау» картасы; 20. «Той» картасы.

9 слайд

1. «Кейіпкер» картасы; 2. «Кейіпкердің сапарға шығу» картасы; 3. «Тыйым салу» картасы; 4. «Айып немесе бұзу» картасы; 5. «Кейіпкерге тапсырма беру» картасы; 6. «Қауіп келтіру» картасы; 7. «Күрес» картасы; 8. «Зұлым күштермен кездесу» картасы; 9. «Сыйлық берушімен кездесу» картасы; 10. «Сиқырлы сыйлықтар» картасы; 11. «Жамандықты жеңу» картасы; 12. «Жеңіс» картасы; 13. «Үйге оралу» картасы; 14. «Алдау» картасы; 15. «Кейіпкерді қуалаушылар» картасы; 16. «Жалған кейіпкер» картасы; 17. «Қиыншылық» картасы; 18. «Жалған кейіпкерді әшкерлеу» картасы; 19. «Кейіпкерді сыңау» картасы; 20. «Той» картасы.

Тәтті Дөңгелек Қышқыл ЖасылҚАНДАЙ

10 слайд
Тәтті Дөңгелек Қышқыл ЖасылҚАНДАЙ

10 слайд

Тәтті Дөңгелек Қышқыл ЖасылҚАНДАЙ

11 слайд
                                                                       

11 слайд

                                                                       

Модульдік технология тәрбиешінің алдында тұрған көптеген мәселелерді шешуге көмектеседі:

12 слайд
Модульдік технология тәрбиешінің алдында тұрған көптеген мәселелерді шешуге көмектеседі: - жалпы білім сапасын жоғарылату; - оқу қызметінің тиімділігін жоғарылату; - жеке тұлғаның өзін- өзі реттеуі, өзін-өзі тәрбиелеуі, өзін-өзі дамытады. Модульдік технология алға қойған мақсатқа балалармен бірлесе отырып проблемалаларды шешуге мүмкіндік береді. Модульдік технологиялардың ерекшелігі: тек білімді меңгеру емес, балалардың танымдық қабілетін және танымдық процестерді жадының алуан түрлерін есту, көру, қимыл ойлауды,ынтаны қабылдау қабілетін дамытып, оны бекіту, шығармашылық деңгейін арттыру.

12 слайд

Модульдік технология тәрбиешінің алдында тұрған көптеген мәселелерді шешуге көмектеседі: - жалпы білім сапасын жоғарылату; - оқу қызметінің тиімділігін жоғарылату; - жеке тұлғаның өзін- өзі реттеуі, өзін-өзі тәрбиелеуі, өзін-өзі дамытады. Модульдік технология алға қойған мақсатқа балалармен бірлесе отырып проблемалаларды шешуге мүмкіндік береді. Модульдік технологиялардың ерекшелігі: тек білімді меңгеру емес, балалардың танымдық қабілетін және танымдық процестерді жадының алуан түрлерін есту, көру, қимыл ойлауды,ынтаны қабылдау қабілетін дамытып, оны бекіту, шығармашылық деңгейін арттыру.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!