Материалдар / Презентация: Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
845
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

1 слайд
Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

1 слайд

Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

Қазақ тілі Әдебиеттік оқу Сауат ашу тыңдалым айтылым оқылым жазылым

2 слайд
Қазақ тілі Әдебиеттік оқу Сауат ашу тыңдалым айтылым оқылым жазылым

2 слайд

Қазақ тілі Әдебиеттік оқу Сауат ашу тыңдалым айтылым оқылым жазылым

Бірінші сыныпта буынға бөліп оқудың қалыптасуы тексеріледі 2-6 сөзден тұратын сөйлемдерді буындық тәсілмен тұтас оқу; 4-8 с

3 слайд
Бірінші сыныпта буынға бөліп оқудың қалыптасуы тексеріледі 2-6 сөзден тұратын сөйлемдерді буындық тәсілмен тұтас оқу; 4-8 сөйлемнен тұратын қысқаша мәтіндерді буындық тәсілмен тұтас оқу; сөйлем, шағын мәтіндер (3-4 сөйлем) құрастырып жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу;

3 слайд

Бірінші сыныпта буынға бөліп оқудың қалыптасуы тексеріледі 2-6 сөзден тұратын сөйлемдерді буындық тәсілмен тұтас оқу; 4-8 сөйлемнен тұратын қысқаша мәтіндерді буындық тәсілмен тұтас оқу; сөйлем, шағын мәтіндер (3-4 сөйлем) құрастырып жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу;

•сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің мазмұны түсінуін,оқу кезін

4 слайд
•сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің мазмұны түсінуін,оқу кезінде кідіріс жасай білуін, тиісті тыныс белгілерін қоюын, интонациясын, кейіпкерлерінің ерекшеліктері тән қасиеттерді білуін тексереді; екінші сыныпта •негізгі құралдардың мәнерлілігін пайдалануда өлеңдер және шығармалар мәтінін оқу мәнерлілігін тексеру, дауыстап және іштей оқуда оқылған мәтіннің мәнін түсінуін, сонымен қатар, оқу техникасын тексерудің негізгі міндеттерін тұтас сөздермен оқи білуінің қалыптасуын тексереді. үшінші сыныпта

4 слайд

•сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің мазмұны түсінуін,оқу кезінде кідіріс жасай білуін, тиісті тыныс белгілерін қоюын, интонациясын, кейіпкерлерінің ерекшеліктері тән қасиеттерді білуін тексереді; екінші сыныпта •негізгі құралдардың мәнерлілігін пайдалануда өлеңдер және шығармалар мәтінін оқу мәнерлілігін тексеру, дауыстап және іштей оқуда оқылған мәтіннің мәнін түсінуін, сонымен қатар, оқу техникасын тексерудің негізгі міндеттерін тұтас сөздермен оқи білуінің қалыптасуын тексереді. үшінші сыныпта

дескрипторлар Алгоритм бойынша әңгіме құрау Оқудың түрлері Кейіпкердің атынан хат -алгоритм бойынша әңгіме құра

5 слайд
дескрипторлар Алгоритм бойынша әңгіме құрау Оқудың түрлері Кейіпкердің атынан хат -алгоритм бойынша әңгіме құрай алады; - әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; - әңгімені аяқтай алады; - құралған әңгімені жазады - сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды; - дәйектілікті сақтайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, - қорытынды жасай алады

5 слайд

дескрипторлар Алгоритм бойынша әңгіме құрау Оқудың түрлері Кейіпкердің атынан хат -алгоритм бойынша әңгіме құрай алады; - әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; - әңгімені аяқтай алады; - құралған әңгімені жазады - сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды; - дәйектілікті сақтайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, - қорытынды жасай алады

Кейіпкерге хат Мұғалім шығарманы өз қалауы бойынша таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды.

6 слайд
Кейіпкерге хат Мұғалім шығарманы өз қалауы бойынша таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды. -өз хатына ат қоя алады; тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша хат жазады өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді; - сөйлемнің ойын дәл жеткізеді; - кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады Диалог Санамақ құрастыру Санамақ – баланың есептеу, ойлау қабілетін дамытуға арналған тілдік құралы. •санамақтарды мақал-мәтелдерден, жұмбақтардан, т.б. ажырата алады; •санамақ құрастырудың принципін түсінеді; өзінің құрастырған санамағына таныстырылым жасайды •диалог түрінде сөйлесе алады; •диалогтің басында, ортасында және соңында айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады; •ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады; сөздік қорын көрсете алады

6 слайд

Кейіпкерге хат Мұғалім шығарманы өз қалауы бойынша таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды. -өз хатына ат қоя алады; тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша хат жазады өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді; - сөйлемнің ойын дәл жеткізеді; - кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады Диалог Санамақ құрастыру Санамақ – баланың есептеу, ойлау қабілетін дамытуға арналған тілдік құралы. •санамақтарды мақал-мәтелдерден, жұмбақтардан, т.б. ажырата алады; •санамақ құрастырудың принципін түсінеді; өзінің құрастырған санамағына таныстырылым жасайды •диалог түрінде сөйлесе алады; •диалогтің басында, ортасында және соңында айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады; •ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады; сөздік қорын көрсете алады

Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолд

7 слайд
Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын ойлап табу Кітап жасау Шығармашылық жобаның бұл түрін (жеке немесе топтық) әртүрлі техникада орындауға болады. Бұл өзі суреттерін салып, қолымен жазылған кітап болуы мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен тұрақты сөз тіркестері, иллюстрацияланған (суретті) сөздік. •шығармашылық жобаның тақырыбын анықтайды; •кітаптың мазмұнын ойластырады (ресурстарды таңдайды); •суреттермен әрлейді; суреттер мазмұнына сәйкес келеді •екі немесе бірнеше сөздердің қосымшаларынан, соңғы буындарынан ұйқасын таба алады; •берілген рифмаға сәйкес сөздерді таңдай алады; берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді жалғастыра алады

7 слайд

Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын ойлап табу Кітап жасау Шығармашылық жобаның бұл түрін (жеке немесе топтық) әртүрлі техникада орындауға болады. Бұл өзі суреттерін салып, қолымен жазылған кітап болуы мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен тұрақты сөз тіркестері, иллюстрацияланған (суретті) сөздік. •шығармашылық жобаның тақырыбын анықтайды; •кітаптың мазмұнын ойластырады (ресурстарды таңдайды); •суреттермен әрлейді; суреттер мазмұнына сәйкес келеді •екі немесе бірнеше сөздердің қосымшаларынан, соңғы буындарынан ұйқасын таба алады; •берілген рифмаға сәйкес сөздерді таңдай алады; берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді жалғастыра алады

Аяқталмаған әңгіме Оқылған шығармаға диафильм салу Ертегілер елінде Әртүрлі ертегілерден сюжеттер

8 слайд
Аяқталмаған әңгіме Оқылған шығармаға диафильм салу Ертегілер елінде Әртүрлі ертегілерден сюжеттерді және кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп, ертегі ойластырады. Білім алушылар кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің сүйікті ертегілерін ала алады. •әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін бір сюжетке біріктіре алады; •ойластырған ертегісі түсінікті; оқиғалардың дәйектілігін сақтайды •ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады; •әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; әңгімені аяқтай алады •мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді; •мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады; •әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады; •әр бөлікке ат қояды; •дәйекті жоспар құрады; диафильм салады

8 слайд

Аяқталмаған әңгіме Оқылған шығармаға диафильм салу Ертегілер елінде Әртүрлі ертегілерден сюжеттерді және кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп, ертегі ойластырады. Білім алушылар кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің сүйікті ертегілерін ала алады. •әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін бір сюжетке біріктіре алады; •ойластырған ертегісі түсінікті; оқиғалардың дәйектілігін сақтайды •ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады; •әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; әңгімені аяқтай алады •мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді; •мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады; •әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады; •әр бөлікке ат қояды; •дәйекті жоспар құрады; диафильм салады

Топтық жұмыс 1топ Кейіпкердің атынан хат “Көк кептер” 2 топ Кейіпкерге хат “Көк кептер” 3 топ (Буриме әдісі) өл

9 слайд
Топтық жұмыс 1топ Кейіпкердің атынан хат “Көк кептер” 2 топ Кейіпкерге хат “Көк кептер” 3 топ (Буриме әдісі) өлең құрау “Мысық пен тышқандар” 4топ Аяқталмаған әңгіме “Өкініш”

9 слайд

Топтық жұмыс 1топ Кейіпкердің атынан хат “Көк кептер” 2 топ Кейіпкерге хат “Көк кептер” 3 топ (Буриме әдісі) өлең құрау “Мысық пен тышқандар” 4топ Аяқталмаған әңгіме “Өкініш”

10 слайд

10 слайд