Презентация: Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш мектепте оқытудың
өзекті дағдыларын қалыптастыру
үшін жағдай жасау
1 слайд
Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау
2 слайд
Қазақ
тілі
Әдебиеттік оқу
Сауат
ашу
тыңдалым
айтылым
оқылым
жазылым
2 слайд
Қазақ тілі Әдебиеттік оқу Сауат ашу тыңдалым айтылым оқылым жазылым
3 слайд
Бірінші сыныпта буынға бөліп
оқудың қалыптасуы тексеріледі
2-6 сөзден тұратын
сөйлемдерді буындық
тәсілмен тұтас оқу;
4-8 сөйлемнен тұратын
қысқаша мәтіндерді
буындық тәсілмен тұтас
оқу;
сөйлем, шағын мәтіндер
(3-4 сөйлем) құрастырып
жазу;
есту, есте сақтау арқылы
сөздерді (3-7 сөз)
жатқа жазу;
жай сөйлемдерді
(1-2 сөйлем) жатқа жазу;
баспа әріптерімен
берілген мәтінді
(10-15 сөз) көшіріп жазу;
есту, есте сақтау арқылы
сөздерді (3-7 сөз) жатқа
жазу;
жай сөйлемдерді
(1-2 сөйлем) жатқа жазу;
баспа әріптерімен
берілген мәтінді
(10-15 сөз) көшіріп жазу;
3 слайд
Бірінші сыныпта буынға бөліп оқудың қалыптасуы тексеріледі 2-6 сөзден тұратын сөйлемдерді буындық тәсілмен тұтас оқу; 4-8 сөйлемнен тұратын қысқаша мәтіндерді буындық тәсілмен тұтас оқу; сөйлем, шағын мәтіндер (3-4 сөйлем) құрастырып жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу; есту, есте сақтау арқылы сөздерді (3-7 сөз) жатқа жазу; жай сөйлемдерді (1-2 сөйлем) жатқа жазу; баспа әріптерімен берілген мәтінді (10-15 сөз) көшіріп жазу;
4 слайд
•сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің
қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің
мазмұны түсінуін,оқу кезінде кідіріс жасай білуін,
тиісті тыныс белгілерін қоюын, интонациясын,
кейіпкерлерінің ерекшеліктері тән қасиеттерді білуін
тексереді;
екінші
сыныпта
•негізгі құралдардың мәнерлілігін пайдалануда өлеңдер
және шығармалар мәтінін оқу мәнерлілігін тексеру,
дауыстап және іштей оқуда оқылған мәтіннің мәнін
түсінуін, сонымен қатар, оқу техникасын тексерудің
негізгі міндеттерін тұтас сөздермен оқи білуінің
қалыптасуын тексереді.
үшінші
сыныпта
4 слайд
•сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің мазмұны түсінуін,оқу кезінде кідіріс жасай білуін, тиісті тыныс белгілерін қоюын, интонациясын, кейіпкерлерінің ерекшеліктері тән қасиеттерді білуін тексереді; екінші сыныпта •негізгі құралдардың мәнерлілігін пайдалануда өлеңдер және шығармалар мәтінін оқу мәнерлілігін тексеру, дауыстап және іштей оқуда оқылған мәтіннің мәнін түсінуін, сонымен қатар, оқу техникасын тексерудің негізгі міндеттерін тұтас сөздермен оқи білуінің қалыптасуын тексереді. үшінші сыныпта
5 слайд
дескрипторлар
Алгоритм бойынша
әңгіме
құрау
Оқудың
түрлері
Кейіпкердің атынан
хат
-алгоритм бойынша әңгіме құрай алады;
- әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін
анықтайды;
- әңгімені аяқтай алады;
- құралған әңгімені жазады
- сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды;
- дәйектілікті сақтайды;
-кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады,
- қорытынды жасай алады
5 слайд
дескрипторлар Алгоритм бойынша әңгіме құрау Оқудың түрлері Кейіпкердің атынан хат -алгоритм бойынша әңгіме құрай алады; - әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; - әңгімені аяқтай алады; - құралған әңгімені жазады - сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды; - дәйектілікті сақтайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, - қорытынды жасай алады
6 слайд
Кейіпкерге хат
Мұғалім шығарманы өз қалауы бойынша
таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын
кейіпкерін өз бетінше таңдайды.
-өз хатына ат қоя алады;
тірек сөздерді пайдалана отырып,
ұсынылған тақырып бойынша хат жазады
өз ойын қисынды және жүйелі түрде
жеткізеді;
- сөйлемнің ойын дәл жеткізеді;
- кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды;
-кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады,
қорытынды жасай алады
Диалог
Санамақ құрастыру
Санамақ – баланың есептеу, ойлау
қабілетін дамытуға арналған тілдік
құралы.
•санамақтарды мақал-мәтелдерден,
жұмбақтардан, т.б. ажырата алады;
•санамақ құрастырудың принципін түсінеді;
өзінің құрастырған санамағына таныстырылым
жасайды
•диалог түрінде сөйлесе алады;
•диалогтің басында, ортасында және соңында
айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады;
•ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады;
сөздік қорын көрсете алады
6 слайд
Кейіпкерге хат Мұғалім шығарманы өз қалауы бойынша таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды. -өз хатына ат қоя алады; тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша хат жазады өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді; - сөйлемнің ойын дәл жеткізеді; - кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды; -кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады Диалог Санамақ құрастыру Санамақ – баланың есептеу, ойлау қабілетін дамытуға арналған тілдік құралы. •санамақтарды мақал-мәтелдерден, жұмбақтардан, т.б. ажырата алады; •санамақ құрастырудың принципін түсінеді; өзінің құрастырған санамағына таныстырылым жасайды •диалог түрінде сөйлесе алады; •диалогтің басында, ортасында және соңында айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады; •ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады; сөздік қорын көрсете алады
7 слайд
Берілген рифма бойынша өлең (буриме)
шығару және
басқа да өлең түріндегі
шығармаларды ойлап табу;
сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын
ойлап табу
Кітап жасау
Шығармашылық жобаның бұл түрін (жеке
немесе топтық) әртүрлі техникада
орындауға болады. Бұл өзі суреттерін
салып, қолымен жазылған кітап болуы
мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге
болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола
алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен
тұрақты сөз тіркестері,
иллюстрацияланған (суретті) сөздік.
•шығармашылық жобаның тақырыбын
анықтайды;
•кітаптың мазмұнын ойластырады
(ресурстарды таңдайды);
•суреттермен әрлейді;
суреттер мазмұнына сәйкес келеді
•екі немесе бірнеше сөздердің
қосымшаларынан, соңғы
буындарынан ұйқасын таба алады;
•берілген рифмаға сәйкес сөздерді
таңдай алады;
берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді
жалғастыра алады
7 слайд
Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын ойлап табу Кітап жасау Шығармашылық жобаның бұл түрін (жеке немесе топтық) әртүрлі техникада орындауға болады. Бұл өзі суреттерін салып, қолымен жазылған кітап болуы мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен тұрақты сөз тіркестері, иллюстрацияланған (суретті) сөздік. •шығармашылық жобаның тақырыбын анықтайды; •кітаптың мазмұнын ойластырады (ресурстарды таңдайды); •суреттермен әрлейді; суреттер мазмұнына сәйкес келеді •екі немесе бірнеше сөздердің қосымшаларынан, соңғы буындарынан ұйқасын таба алады; •берілген рифмаға сәйкес сөздерді таңдай алады; берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді жалғастыра алады
8 слайд
Аяқталмаған әңгіме
Оқылған шығармаға
диафильм салу
Ертегілер елінде
Әртүрлі ертегілерден сюжеттерді және
кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп,
ертегі ойластырады. Білім алушылар
кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің
сүйікті ертегілерін ала алады.
•әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін
бір сюжетке біріктіре алады;
•ойластырған ертегісі түсінікті;
оқиғалардың дәйектілігін сақтайды
•ұсынылған бастамасы бойынша
әңгімені жалғастырады;
•әңгімедегі оқиғалардың
дәйектілігін анықтайды;
әңгімені аяқтай алады
•мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді;
•мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады;
•әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады;
•әр бөлікке ат қояды;
•дәйекті жоспар құрады;
диафильм салады
8 слайд
Аяқталмаған әңгіме Оқылған шығармаға диафильм салу Ертегілер елінде Әртүрлі ертегілерден сюжеттерді және кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп, ертегі ойластырады. Білім алушылар кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің сүйікті ертегілерін ала алады. •әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін бір сюжетке біріктіре алады; •ойластырған ертегісі түсінікті; оқиғалардың дәйектілігін сақтайды •ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады; •әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды; әңгімені аяқтай алады •мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді; •мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады; •әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады; •әр бөлікке ат қояды; •дәйекті жоспар құрады; диафильм салады
9 слайд
Топтық жұмыс
1топ
Кейіпкердің
атынан
хат
“Көк
кептер”
2 топ
Кейіпкерге
хат
“Көк кептер”
3 топ
(Буриме әдісі)
өлең құрау
“Мысық пен
тышқандар”
4топ
Аяқталмаған
әңгіме
“Өкініш”
9 слайд
Топтық жұмыс 1топ Кейіпкердің атынан хат “Көк кептер” 2 топ Кейіпкерге хат “Көк кептер” 3 топ (Буриме әдісі) өлең құрау “Мысық пен тышқандар” 4топ Аяқталмаған әңгіме “Өкініш”
10 слайд
10 слайд