Материалдар / Презентация "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер тақырыбы өте қызық және маңызды болып табылады. Сондықтан осы тақырыпты оқушыларға жете түсіндіру үшін түрлі әдіс-тәсілдерді сабақта пайдалану өте маңызды.Осы тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылық арттыру мақсатында презентация құрастырған болатынмын. Өз тәжірибемде бұл презентация жақсы нәтиже бергендіктен, мұғалімдерге көмегі бола деген мақсатпен жариялап отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
4236
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

1 слайд
БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

1 слайд

БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған біл

2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. •Дамытушылық:Дамытушылық: Логиканың ойлау қабілеті Логиканың ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылық арттыру.пәнге қызығушылық арттыру. •Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен білімін практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу.тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. •Дамытушылық:Дамытушылық: Логиканың ойлау қабілеті Логиканың ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылық арттыру.пәнге қызығушылық арттыру. •Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен білімін практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу.тәрбиелеу.

Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе,

3 слайд
Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

3 слайд

Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10 Х=-2 2) 19-2(3х+8)=2х-37 19-6х-16=2х-37 -6х-2х=-37+16-19 -8х=-40 х=5 3) 8х+3(7-2х)=4х+3 8х+21-6х=4х+3 8х-4х-6х=3-21 -2х=-18 х=9 4) 23-4(3х+8)=1-17х 23-12х-32=1-17х -12х+17х=1+32-2 5х=10 Х=2 №874

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10 Х=-2 2) 19-2(3х+8)=2х-37 19-6х-16=2х-37 -6х-2х=-37+16-19 -8х=-40 х=5 3) 8х+3(7-2х)=4х+3 8х+21-6х=4х+3 8х-4х-6х=3-21 -2х=-18 х=9 4) 23-4(3х+8)=1-17х 23-12х-32=1-17х -12х+17х=1+32-2 5х=10 Х=2 №874

Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(2у-9)+6у=4(3у-2)-21 10у-45+6у=12у-8-21 10у+6у-12у=-8-21+45 4у=16 У=4 3) 5у+7(3-у)=3(5-2у)-6 5у+21-7у=15-6у-6 5у-7у+6у=15-6-21 4у=12 у=3 4) 7у-4(3у+5)=2-3(4у-9) 7у-12у-20=2-12у+27 -12у+12у=2+27+20 0у=49 Түбірі жоқ №876

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(2у-9)+6у=4(3у-2)-21 10у-45+6у=12у-8-21 10у+6у-12у=-8-21+45 4у=16 У=4 3) 5у+7(3-у)=3(5-2у)-6 5у+21-7у=15-6у-6 5у-7у+6у=15-6-21 4у=12 у=3 4) 7у-4(3у+5)=2-3(4у-9) 7у-12у-20=2-12у+27 -12у+12у=2+27+20 0у=49 Түбірі жоқ №876

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санд

6 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санды теңдік Әріпті өрнекОйлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

6 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санды теңдік Әріпті өрнекОйлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының т

7 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні; Айнымалының теңдеуді тура емес теңдікке айналдыратын мәніЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

7 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні; Айнымалының теңдеуді тура емес теңдікке айналдыратын мәніЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген

8 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген сандар Оң сандарЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

8 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген сандар Оң сандарЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

9 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

9 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

10 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

10 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыр

11 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыру Оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екендігін дәлелдеу. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

11 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыру Оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екендігін дәлелдеу. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірле

12 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

12 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан !

13 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

13 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

14 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

14 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

15 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

15 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегенім

16 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: ах=в (а,в-кез келген сан) Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

16 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: ах=в (а,в-кез келген сан) Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерг

17 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: О.А.Жәутіков Карл Гаусс Р.ДекартОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

17 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: О.А.Жәутіков Карл Гаусс Р.ДекартОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жа

18 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

18 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың

19 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

19 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан

20 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

20 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

21 слайд
1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

21 слайд

1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

22 слайд
2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

22 слайд

2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

23 слайд
3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

23 слайд

3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8

24 слайд
1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (z + 60) = 76 156 – (z + 60) = 76454 + y = 200 454 + y = 2004 • x – 9 4 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

24 слайд

1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (z + 60) = 76 156 – (z + 60) = 76454 + y = 200 454 + y = 2004 • x – 9 4 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x

25 слайд
2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (х + 60) = 76 156 – (х + 60) = 7645 + y = 150 45 + y = 1505 • x – 5 5 • x – 524-у +35 24-у +35 Тексер!

25 слайд

2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (х + 60) = 76 156 – (х + 60) = 7645 + y = 150 45 + y = 1505 • x – 5 5 • x – 524-у +35 24-у +35 Тексер!

3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 •

26 слайд
3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 • x – 10 = 5 • x 120 – (х + 60) = 20 120 – (х + 60) = 20454 + y = 200 454 + y = 2005 • x – 9 5 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

26 слайд

3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 • x – 10 = 5 • x 120 – (х + 60) = 20 120 – (х + 60) = 20454 + y = 200 454 + y = 2005 • x – 9 5 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х

27 слайд
Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х+1 3 22y 2 2 1  c 7z+9b-9 3а-1 3 21c

27 слайд

Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х+1 3 22y 2 2 1  c 7z+9b-9 3а-1 3 21c

а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b

28 слайд
а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b-кез келген сан д) 12y+15=4y+4 12y-4y=4-15 8y=-11 y= жауабы : 3 22 2 54    yy е) (c-1)∙3+12=2(1-2c) 3c-3+12=2-4c 7c=-7 c =-1 жауабы: -1 3 21 2 2 1 cc    6 5  8 3 1 6 5  8 3 1

28 слайд

а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b-кез келген сан д) 12y+15=4y+4 12y-4y=4-15 8y=-11 y= жауабы : 3 22 2 54    yy е) (c-1)∙3+12=2(1-2c) 3c-3+12=2-4c 7c=-7 c =-1 жауабы: -1 3 21 2 2 1 cc    6 5  8 3 1 6 5  8 3 1

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

29 слайд
ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

29 слайд

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

30 слайд
ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

30 слайд

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқул

31 слайд
Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

31 слайд

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

32 слайд
жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

32 слайд

жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

Есің де ме...

33 слайд
Есің де ме...

33 слайд

Есің де ме...

Есің де ме...

34 слайд
Есің де ме...

34 слайд

Есің де ме...

Есің де ме...

35 слайд
Есің де ме...

35 слайд

Есің де ме...

1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

36 слайд
1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

36 слайд

1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

37 слайд
Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

37 слайд

Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы? Жауабы: 24

40 слайд
11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы?  Жауабы: 24

40 слайд

11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы?  Жауабы: 24

13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал

41 слайд
13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал жаным Жауабы: 3

41 слайд

13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал жаным Жауабы: 3

Көңіл күйің қандай?

42 слайд
Көңіл күйің қандай?

42 слайд

Көңіл күйің қандай?

25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:

43 слайд
25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:

43 слайд

25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: