Презентация "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер" 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер тақырыбы өте қызық және маңызды болып табылады. Сондықтан осы тақырыпты оқушыларға жете түсіндіру үшін түрлі әдіс-тәсілдерді сабақта пайдалану өте маңызды.Осы тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылық арттыру мақсатында презентация құрастырған болатынмын. Өз тәжірибемде бұл презентация жақсы нәтиже бергендіктен, мұғалімдерге көмегі бола деген мақсатпен жариялап отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

#1 слайд
БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

1 слайд

БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған біл

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. •Дамытушылық:Дамытушылық: Логиканың ойлау қабілеті Логиканың ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылық арттыру.пәнге қызығушылық арттыру. •Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен білімін практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу.тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: •Мақсаты: Мақсаты: •Білімділік:Білімділік: Тақырып бойынша алған Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, есеп шығару білімдерін тиянақтау, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. •Дамытушылық:Дамытушылық: Логиканың ойлау қабілеті Логиканың ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылық арттыру.пәнге қызығушылық арттыру. •Тәрбиелік:Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен білімін практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа ұштастыру, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу.тәрбиелеу.

Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе,

#3 слайд
Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

3 слайд

Сабақтың эпиграфы:Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10

#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10 Х=-2 2) 19-2(3х+8)=2х-37 19-6х-16=2х-37 -6х-2х=-37+16-19 -8х=-40 х=5 3) 8х+3(7-2х)=4х+3 8х+21-6х=4х+3 8х-4х-6х=3-21 -2х=-18 х=9 4) 23-4(3х+8)=1-17х 23-12х-32=1-17х -12х+17х=1+32-2 5х=10 Х=2 №874

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1) 14х+5(3-2х)=15-11х 4х+15-10х=5-11х 4х-10х+11х=5-15 5х=-10 Х=-2 2) 19-2(3х+8)=2х-37 19-6х-16=2х-37 -6х-2х=-37+16-19 -8х=-40 х=5 3) 8х+3(7-2х)=4х+3 8х+21-6х=4х+3 8х-4х-6х=3-21 -2х=-18 х=9 4) 23-4(3х+8)=1-17х 23-12х-32=1-17х -12х+17х=1+32-2 5х=10 Х=2 №874

Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(2у-9)+6у=4(3у-2)-21 10у-45+6у=12у-8-21 10у+6у-12у=-8-21+45 4у=16 У=4 3) 5у+7(3-у)=3(5-2у)-6 5у+21-7у=15-6у-6 5у-7у+6у=15-6-21 4у=12 у=3 4) 7у-4(3у+5)=2-3(4у-9) 7у-12у-20=2-12у+27 -12у+12у=2+27+20 0у=49 Түбірі жоқ №876

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1)8у-3(2у-3)=7у-2(5у+8) 8у-6у+9=7у-10у-16 8у-6у-7у+10у=-16-9 5у=-25 у=-5 2) 5(2у-9)+6у=4(3у-2)-21 10у-45+6у=12у-8-21 10у+6у-12у=-8-21+45 4у=16 У=4 3) 5у+7(3-у)=3(5-2у)-6 5у+21-7у=15-6у-6 5у-7у+6у=15-6-21 4у=12 у=3 4) 7у-4(3у+5)=2-3(4у-9) 7у-12у-20=2-12у+27 -12у+12у=2+27+20 0у=49 Түбірі жоқ №876

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санд

#6 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санды теңдік Әріпті өрнекОйлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

6 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеу дегеніміз: 1. Теңдеу дегеніміз: Ең болмағанда бір белгісізі болатын теп-теңдік Санды теңдік Әріпті өрнекОйлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының т

#7 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні; Айнымалының теңдеуді тура емес теңдікке айналдыратын мәніЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

7 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Теңдеу түбірі дегеніміз: 2. Теңдеу түбірі дегеніміз: Әріптің кез келген мәні; Айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні; Айнымалының теңдеуді тура емес теңдікке айналдыратын мәніЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген

#8 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген сандар Оң сандарЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

8 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. Рационал сандар дегеніміз: 3. Рационал сандар дегеніміз: Теріс сандар m/n түрінде берілген сандар Оң сандарЖарайсың! Жарайсың!Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

#9 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

9 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. -100+25=: 4. -100+25=: 125 75 -75Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

#10 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

10 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 32х=96 5. 32х=96 9 5 3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыр

#11 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыру Оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екендігін дәлелдеу. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

11 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Теңдеуді шешу дегеніміз: 1. Теңдеуді шешу дегеніміз: Санды орнына қою Әріпті санмен ауыстыру Оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екендігін дәлелдеу. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірле

#12 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

12 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: 2. Мәндес теңдеулер дегеніміз: Түбірлері бірдей теңдеулер Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан !

#13 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

13 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: 3. ах=в (в≠ 0) теңдеуінің шешімі: Х=в/а Х=а/в Шешуі жоқОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

#14 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

14 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. -12х=36: 5. -12х=36: 48 34 -3Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

#15 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

15 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. (-12)*2+4= 4. (-12)*2+4= -20 28 20Ойлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегенім

#16 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: ах=в (а,в-кез келген сан) Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

16 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз: ах=в (а,в-кез келген сан) Түбірлері әртүрлі теңдеулер Санды теңдіктерОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерг

#17 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: О.А.Жәутіков Карл Гаусс Р.ДекартОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

17 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: 2. Негізгі ғылыми еңбектері теңдеулерге арналған ғалым: О.А.Жәутіков Карл Гаусс Р.ДекартОйлан ! Ойлан !Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жа

#18 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

18 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””3. 0х=в теңдеуінің шешімі: 3. 0х=в теңдеуінің шешімі: Х=0 Х=1 түбірі болмайды.Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың

#19 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

19 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: 4. 0х=0 теңдеуінің түбірі: Түбірі жоқ Х=1 Х=0. Ойлан! Ойлан!Жарайсың! Жарайсың!Ойлан! Ойлан!

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан

#20 слайд
““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

20 слайд

““ҚайталаҚайталау – оқу анасы””5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 5. 15х=45 теңдеуінің түбірі: 3 5 2Ойлан ! Ойлан !Ойлан ! Ойлан !жарайсың! жарайсың!

1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

#21 слайд
1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

21 слайд

1. Ауызша есепте:х+15=40 х+15=40 2525х=100 25х=100х:20=3 х:20=370:у=7 70:у=7у-10= 32 у-10= 32 42 10 4 60

2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

#22 слайд
2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

22 слайд

2. Ауызша есепте:х+20=40 х+20=40 2060х=120 60х=120х:15=3 х:15=350:у=25 50:у=25у-10= 25 у-10= 25 35 2 2 45

3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

#23 слайд
3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

23 слайд

3. Ауызша есепте:х+10=40 х+10=40 3030х=120 30х=120х:10=5 х:10=542:у=21 42:у=21у-20= 15 у-20= 15 35 2 4 50

1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8

#24 слайд
1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (z + 60) = 76 156 – (z + 60) = 76454 + y = 200 454 + y = 2004 • x – 9 4 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

24 слайд

1. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 22 • x = 28 2 • x = 285х-43=65 5х-43=658 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (z + 60) = 76 156 – (z + 60) = 76454 + y = 200 454 + y = 2004 • x – 9 4 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x

#25 слайд
2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (х + 60) = 76 156 – (х + 60) = 7645 + y = 150 45 + y = 1505 • x – 5 5 • x – 524-у +35 24-у +35 Тексер!

25 слайд

2. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3– 15 ׃3 –3 • x = 30 3 • x = 302х-30=30 2х-30=308 • x – 13 = 5 • x 8 • x – 13 = 5 • x 156 – (х + 60) = 76 156 – (х + 60) = 7645 + y = 150 45 + y = 1505 • x – 5 5 • x – 524-у +35 24-у +35 Тексер!

3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 •

#26 слайд
3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 • x – 10 = 5 • x 120 – (х + 60) = 20 120 – (х + 60) = 20454 + y = 200 454 + y = 2005 • x – 9 5 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

26 слайд

3. Сызықтық теңдеу болатын өрнектерді ата: 15 ׃3 – 2 15 ׃3 – 225 • x = 85 25 • x = 852х-5=5 2х-5=58 • x – 10 = 5 • x 8 • x – 10 = 5 • x 120 – (х + 60) = 20 120 – (х + 60) = 20454 + y = 200 454 + y = 2005 • x – 9 5 • x – 922-у +47 22-у +47 Тексер!

Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х

#27 слайд
Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х+1 3 22y 2 2 1  c 7z+9b-9 3а-1 3 21c

27 слайд

Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып Берілген өрнектерден теңдеулер құрастырып шешіңдер:шешіңдер: 3х-13а+1z+4 b-9 2 54y х+1 3 22y 2 2 1  c 7z+9b-9 3а-1 3 21c

а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b

#28 слайд
а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b-кез келген сан д) 12y+15=4y+4 12y-4y=4-15 8y=-11 y= жауабы : 3 22 2 54    yy е) (c-1)∙3+12=2(1-2c) 3c-3+12=2-4c 7c=-7 c =-1 жауабы: -1 3 21 2 2 1 cc    6 5  8 3 1 6 5  8 3 1

28 слайд

а) 3х-1=х+1 2х=2 х=1 Жауабы : 1 б) 3а+1=3а-1 0а=-2 Жауабы : Түбірі жоқ в) z+4=7z+9 -6z=5 z= Жауабы : г) в-9=в-9 0b=0 Жауабы : b-кез келген сан д) 12y+15=4y+4 12y-4y=4-15 8y=-11 y= жауабы : 3 22 2 54    yy е) (c-1)∙3+12=2(1-2c) 3c-3+12=2-4c 7c=-7 c =-1 жауабы: -1 3 21 2 2 1 cc    6 5  8 3 1 6 5  8 3 1

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

#29 слайд
ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

29 слайд

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 3х=4+х 2х=4 Х=2 Жауабы: 2кг

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

#30 слайд
ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

30 слайд

ІІ. «Алгоритмдік саты» (Сурет бойынша есеп құрастыру) 500+5х=2х+2000 5х-2х=2000-500 3х=1500 Х=500 Жауабы: 500г

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқул

#31 слайд
Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

31 слайд

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

#32 слайд
жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

32 слайд

жауаптар 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

Есің де ме...

#33 слайд
Есің де ме...

33 слайд

Есің де ме...

Есің де ме...

#34 слайд
Есің де ме...

34 слайд

Есің де ме...

Есің де ме...

#35 слайд
Есің де ме...

35 слайд

Есің де ме...

1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

#36 слайд
1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

36 слайд

1 жұмыртқа 3 минут қайнайды, ал 4 жұмыртқа неше минут қайнайды? 3 минут

Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

#37 слайд
Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

37 слайд

Үш страус ұшып келе жатты. Аңшы олардың біреуін атып өлтірді. Олардың қаншасы қалды? Жауабы: Страус ұшпайды

#38 слайд

38 слайд

#39 слайд

39 слайд

11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы? Жауабы: 24

#40 слайд
11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы?  Жауабы: 24

40 слайд

11 түйе, бес жылқы. 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі, Неше болды барлығы?  Жауабы: 24

13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал

#41 слайд
13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал жаным Жауабы: 3

41 слайд

13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал жаным Жауабы: 3

Көңіл күйің қандай?

#42 слайд
Көңіл күйің қандай?

42 слайд

Көңіл күйің қандай?

25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:

#43 слайд
25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:

43 слайд

25 бет № 878,863,86425 бет № 878,863,864 Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
4534
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі