Материалдар / Презентация: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
1213
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5»б» -сынып. МАТЕМАТИКА Тақырыбы: Бөлімдері әртүрлі Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу бөлшектерді қосу және азайтужәне азайту

1 слайд
5»б» -сынып. МАТЕМАТИКА Тақырыбы: Бөлімдері әртүрлі Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу бөлшектерді қосу және азайтужәне азайту

1 слайд

5»б» -сынып. МАТЕМАТИКА Тақырыбы: Бөлімдері әртүрлі Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу бөлшектерді қосу және азайтужәне азайту

Сабақтың өту барысы: 1.Ұйымдастыру. Топқа бөлу. 2.Оқу мақсатын анықтау. 3. Үйге берілген тапсырманы тексеру. (дәптерлерін алмас

2 слайд
Сабақтың өту барысы: 1.Ұйымдастыру. Топқа бөлу. 2.Оқу мақсатын анықтау. 3. Үйге берілген тапсырманы тексеру. (дәптерлерін алмастырады) 4. “Сәйкестендіру” тестісі (ережелерді еске түсіру) 5. Топтық жұмыс 6. Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс) 7. Кері  байланыс  «Ортадағы  қаламсап»  әдісі 8. Рефлексия 9. Үйге тапсырма №514

2 слайд

Сабақтың өту барысы: 1.Ұйымдастыру. Топқа бөлу. 2.Оқу мақсатын анықтау. 3. Үйге берілген тапсырманы тексеру. (дәптерлерін алмастырады) 4. “Сәйкестендіру” тестісі (ережелерді еске түсіру) 5. Топтық жұмыс 6. Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс) 7. Кері  байланыс  «Ортадағы  қаламсап»  әдісі 8. Рефлексия 9. Үйге тапсырма №514

Оқу мақсаты: 5.1.2.17. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді

3 слайд
Оқу мақсаты: 5.1.2.17. Бөлімдері бірдей  бөлшектерді  қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18. Бөлімдері әртүрлі  бөлшектерді  қосу және азайтуды орындау;

3 слайд

Оқу мақсаты: 5.1.2.17. Бөлімдері бірдей  бөлшектерді  қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18. Бөлімдері әртүрлі  бөлшектерді  қосу және азайтуды орындау;

Үй тапсырмасы № 509 . 3. .

4 слайд
Үй тапсырмасы № 509 . 3. .

4 слайд

Үй тапсырмасы № 509 . 3. .

“Сәйкестендіру” тестісі 1) Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы ... болса, сол бөлшек үлкен

5 слайд
“Сәйкестендіру” тестісі 1) Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы ... болса, сол бөлшек үлкен алымдарын 2) ... бойында үлкен бөлшек оң жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта кескінделеді. толықтауыш көбейткіш 3) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда, олардың ... қосып, алым етіп алып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек. үлкен 4) Бүтін бөліктері бірдей екі аралас санның қайсысының ... үлкен болса, сол аралас сан үлкен болады. бөлімнің 5) Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда, азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол ... өзін қалдыру керек. ең кіші ортақ бөлімге 6) Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан ... деп аталады. координаталық сәуле 7) Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу, азайту үшін бөлшектерді ... келтіру керек. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу, азайту ережесі орындалады. бөлшек бөлігі 8) Жай бөлшекті қысқарту үшін ... бірден өзгеше ортақ бөлгішіне бөлеміз. алымы мен бөлімін

5 слайд

“Сәйкестендіру” тестісі 1) Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы ... болса, сол бөлшек үлкен алымдарын 2) ... бойында үлкен бөлшек оң жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта кескінделеді. толықтауыш көбейткіш 3) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда, олардың ... қосып, алым етіп алып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек. үлкен 4) Бүтін бөліктері бірдей екі аралас санның қайсысының ... үлкен болса, сол аралас сан үлкен болады. бөлімнің 5) Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда, азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол ... өзін қалдыру керек. ең кіші ортақ бөлімге 6) Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан ... деп аталады. координаталық сәуле 7) Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу, азайту үшін бөлшектерді ... келтіру керек. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу, азайту ережесі орындалады. бөлшек бөлігі 8) Жай бөлшекті қысқарту үшін ... бірден өзгеше ортақ бөлгішіне бөлеміз. алымы мен бөлімін

Дескриптор: 1. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланады. 2. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады. 3. Б

6 слайд
Дескриптор: 1. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланады. 2. Бөлімдері бірдей  бөлшектерді  қосады. 3. Бөлімдері әр түрлі  бөлшектерді  қосады. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, есептеңдер.

6 слайд

Дескриптор: 1. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланады. 2. Бөлімдері бірдей  бөлшектерді  қосады. 3. Бөлімдері әр түрлі  бөлшектерді  қосады. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, есептеңдер.

Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз? Жұлдызшаның орнына тиісті

7 слайд
Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз? Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз?Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс №510 №510

7 слайд

Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз? Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз?Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс №510 №510

2 3 12 13 Машинаға 1-ге тең бөлшектерді тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 9 9 5 3 2 1 8 8 3 8 18 18 21 21 2 5 2 30 11 11 ;;;

8 слайд
2 3 12 13 Машинаға 1-ге тең бөлшектерді тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 9 9 5 3 2 1 8 8 3 8 18 18 21 21 2 5 2 30 11 11 ;;;;;;;;;;; 122 13 19 19 ; Есептер

8 слайд

2 3 12 13 Машинаға 1-ге тең бөлшектерді тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 9 9 5 3 2 1 8 8 3 8 18 18 21 21 2 5 2 30 11 11 ;;;;;;;;;;; 122 13 19 19 ; Есептер

1-ден үлкен бөлшектерді вагондарға тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 2 3 12 13 9 9 5 3 2 1 8 3 3 8 18 18 21 14 2 5 2 30 11 4

9 слайд
1-ден үлкен бөлшектерді вагондарға тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 2 3 12 13 9 9 5 3 2 1 8 3 3 8 18 18 21 14 2 5 2 30 11 4 4 7 55 33 99 195 ;;;;;;;;;;; ;; ; 52 31 1-ден үлкен бөлшектерді вагондарға тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт.

9 слайд

1-ден үлкен бөлшектерді вагондарға тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт. 2 3 12 13 9 9 5 3 2 1 8 3 3 8 18 18 21 14 2 5 2 30 11 4 4 7 55 33 99 195 ;;;;;;;;;;; ;; ; 52 31 1-ден үлкен бөлшектерді вагондарға тие. Ол үшін оларды тышқанмен түрт.

7 5 35 6 42 3 21 8 56 2 14 14 98 21 147 9 63 «Күн сәулесі» ойыны«Күн сәулесі» ойыны

10 слайд
7 5 35 6 42 3 21 8 56 2 14 14 98 21 147 9 63 «Күн сәулесі» ойыны«Күн сәулесі» ойыны

10 слайд

7 5 35 6 42 3 21 8 56 2 14 14 98 21 147 9 63 «Күн сәулесі» ойыны«Күн сәулесі» ойыны

І Б Р Д Ұ Р Ы С А Л Ы М Б Ө Л І М Б І Р Л І К Р А Д И У С

11 слайд
І Б Р Д Ұ Р Ы С А Л Ы М Б Ө Л І М Б І Р Л І К Р А Д И У С

11 слайд

І Б Р Д Ұ Р Ы С А Л Ы М Б Ө Л І М Б І Р Л І К Р А Д И У С

Үйге тапсырма №512

12 слайд
Үйге тапсырма №512

12 слайд

Үйге тапсырма №512

Нені жақсы түсіндім? Маған не қиын болды? Келесі сабақта толығырақ түсінгім келеді?

13 слайд
Нені жақсы түсіндім? Маған не қиын болды? Келесі сабақта толығырақ түсінгім келеді?

13 слайд

Нені жақсы түсіндім? Маған не қиын болды? Келесі сабақта толығырақ түсінгім келеді?

Сабақ аяқталды.Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!

14 слайд
Сабақ аяқталды.Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!

14 слайд

Сабақ аяқталды.Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!